הדרך להפוך את החזרה לשגרה לפחות כואבת

החזרה לשגרה היא מכה כואבת – גם לגוף וגם לנפש. אחרי שבועות אינטנסיביים, מתישים אך מהנים, הנחיתה אל המציאות האפורה, ואל שעון החורף, מדכדכת את הלב ובד ובבד מעלה כאבים ומחושים שונים שהתעלמנו מהם לאורך החגים מבלי להרגיש. אבל כעת נשמע שגם הגוף שלנו וגם הנפש צועקים "הצילו", וזה בדיוק הזמן להעניק להם טיפול 10,000 שיזרים דם חדש, יעורר את האנרגיות ויטעין את המצברים להמשך החורף.

'Glow Clinic' הוא כנראה המקום האידאלי לעשות את זה. למעשה מדובר בקליניקה אסתטית לטיפולי יופי מתקדמים, ראשונה מסוגה בארץ, מה שאומר שאפשר לעשות בה כמעט הכל – טיפולים רפואיים, טיפולים אסתטיים במכשור ועיסויים. לכן מדובר בחוויה הוליסטית מושלמת, שבה כל אחד מהחלקים גם משלים זה את זה – עיסויי הגוף ממריצים את הדם ומשחררים חסימות ושרירים תפוסים ועל ידי כך מעצימים את האפקטיביות של הטיפולים הרפואיים או הקוסמטיים. וכן, גם משפיעים על מראה עור הפנים. 

צילום: לילך גל

בגזרת הטיפולים הרפואיים תוכלו למצוא שם מילוי שפתיים ושקעים מתחת לעיניים, פיסול פנים ומילוי קמטים באמצעות בוטוקס או חומצה היאלורונית, וכל זאת על ידי רופאים מקצועיים ועם מיטב החומרים. הטיפולים האסטטיים נעשים על ידי המכשירים המתקדמים בעולם ולכן גם מאפשרים מגוון רחב של טיפולים, כמו טיפולי פיגמנטציה, מיצוק העור, הסרת שיער בלייזר, טיפול בצלקות ועוד. מבין מגוון העיסויים תוכלו למצוא עיסוי שוודי, קלאסי או רקמות עמוק, וכן טיפול על ידי כירופרקטית מוסמכת. כמו כן המקום מציע טיפול המיועד לספורטאים מקצועיים וסמי-מקצועיים, לקיצור זמן ההחלמה של פציעות ספורט. הטיפול משלב מכשור רפואי מתקדם וייעודי לטיפול, כירופרקטית מוסמכת ועיסוי רקמות עמוק. כל שלושת הטיפולים יחדיו נועד להקלת כאבים והפחתת הזמן הנדרש להחלמה מלאה.

כמובן שלא ויתרתי על ביקור בהיכל יופי שכזה, ושמחתי לגלות שהמקום לא רק מבטיח אלא גם מקיים – שלושה מפלסים של חדרים וטיפולים שנותנים מענה לכל דרישה אפשרית. הביקור שם התחיל בעמדת שאיפת חמצן, שכבר הצליחה להרגיע ולגרום לי להרגיש כאילו השארתי את הדאגות והטרדות מאחוריי.

צילום: לילך גל

אחר כך עברתי לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית אתי דמול. הטיפול, שהיה אחד המקצועיים שעברתי בחיי, כלל שימוש בתכשירים מקצועיים וכן  במכשיר עם אלקטרודות מיוחדות, שהזרים את הדם, עזר לחידוש התאים ועורר את העור שלי מחדש. בסופו עורי הדק הרגיש מלא יותר ומוצק יותר – וזאת מבלי להרגיש כאב ומבלי לעבור דקירה אחת. ולבסוף ירדתי לקומה התחתונה, להירגע בעיסוי מפנק – אך גם מאוד אפקטיבי אצל נטליה. העיסוי שחרר מעלי שבועות של לחצים פיזיים ונפשיים, והיה נעים אך גם פירק והרכיב אותי מחדש. 

אמנם היה מדובר בכמה שעות בודדות של שקט ופינוק, אבל לי זה הרגיש כמו שבוע חופש – ובהתאם גם הנחיתה בחזרה למציאות היתה קשה, ובכל זאת הצלחתי להתנחם בנוף של הים שנשקף ישר כשיוצאים מהמקום. וכמובן שגם המחמאות על עור הפנים שהגיעו בימים שאחרי עזרו. 

אנטי אייג'ינגטיפול פניםטיפולי ספא