סיפור של חורף: המוצרים החדשים שיחממו לכם את הלב

קולקציית פיג'מות של דלתא

קשה להתחמק מקמפיין "אפשר גם בפיג'מה" של דלתא, אבל למען הכנות – לא הייתי זקוקה לו כדי להשתכנע. כבר כמה שנים שעם ירידת הטמפרטורות אני מפנקת את עצמי בפיג'מה חדשה מבית היוצר של המותג, פשוט כי הן באמת הכי נוחות ומפנקות. גם הפעם תמצאו מגוון רחב יחסית של פרטים עשויים 100% כותנה, בדי ויסקוזה ושאר בדים נעימים, כשהעונה הם מתחלקים לארבעה סדרות: WILD DREAMS – שמתכתב עם טרנד הדפסי החיות ובעיקר דפוס הנמר ואייקון טביעות הרגליים שלו, דרך טכניקות דפוס שונות. בליין הזה תמצאו סטים של פיג'מות, כותונות מכופתרות, חלוקים, הלבשה תחתונה תואמת, נעלי בית, אביזרים ועוד. LADIES – זו קולקציית הפרימיום, שמורכבת מצבעי בייסיק חורפיים ומשלבת בדי תחרה וגזרות מחמיאות לגוף. GOLD IS THE NEW RED – ליין שכשמו כן הוא – נשלט על ידי הצבע הזהב, עם פריטים בשילוב לבבות ופרינטים מזהב של מיקי מאוס. הליין האחרון הוא SIMPLY PERFECT, בכיכובה של הדמות מרי החתולה. הקולקציה מורכבת מסטים של פיג'מות, כותונות, חלוקים, קרדיגנים מכנסיים, דגמי "מיני מי", תחתונים ועוד.

טווח מחירים: 270-130 שקלים.

 

מוצרי Embryolisse 

קשה להתחמק מהקמפיין של המותג הצרפתי שהגיע לאחרונה לארץ על ידי סופר פארם – ובאמת לא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו. כבר שנים הוא נחשב לחביב במיוחד על המאפרים, בגלל האופן המהיר שבו הוא משפר את מראה העור ומכין אותו לקראת האיפור. המוצרים שבסדרה כוללים: Lait-Crème Concentre שיש לו מספר שימושים: קרם לחות, פריימר לאיפור, מסכת הזנה ללילה, מסיר איפור ואפילו כקרם הרגעה לאחר גילוח ושיזוף. בקיצור, מהסוג שתמיד צריך בתיק (50 שקל ל-30 מ"ל ו- 90 שקל ל-75 מ"ל). 
Hydra-Mat Emulsion – תחליב לחות שמטרתו להעניק מראה מאט, הודות ליכולת ספיחת עודפי שומן מהעור והפחתת ברק. מחיר: 100 שקל ל-40 מ"ל. 
The Radiant Eye – סטיק לעיניים שמכיל גליצרין ואלוורה, אשר מקררים ומרעננים את העור העדין סביב העיניים ומעניקים מראה מואר ומלא לחות. מחיר: 76 שקל ל-4.5 גרם. 
Smooth Radiant Complexion – תחליב ג'ל להמרצת עור הפנים. התחליב מבוסס על נוסחה משולבת של חומצה היאלורונית וויטמין E, המעניקים יחדיו אפקט מתיחה ומיצוק העור. מחיר: 120 שקל ל-40 מ"ל. 

אני מוכרחה להודות שניגשתי אל המוצרים בחשש – ההתלהבות מהם נראתה לי מוגזמת ומתלהבת. אבל ממש תוך שימוש אחד הבנתי על מה המהומה – הם מאוד נעימים לעור ומיד מתגלים כאפקטיביים, שעושים את העבודה. מה גם שהמחיר שלהם נוח ומוצדק. יאללה, תתמכרו גם אתם. 

 

קרם ידיים אובליפיחה של SHAVIT

שתרים אצבע זו שהאצבע שלה לא נראית בימים אלו כמו קבלה שנשכחה בתחתית התיק שלנו וכעת היא כל כך מקומטת שאפילו אי אפשר לזהות את מה שכתוב עליה. היובש הקיצוני של השבועות האחרונים ייבש כל חלקה טובה בעורנו, וכפות הידיים הן הראשונות לסבול מכך. אחד הפתרונות היותר יעילים שמצאתי הוא קרם הידיים החדש של SHAVIT, מותג הטיפוח הישראלי המבוסס על צמחי מרפא. הקרם האורגני מכיל אובליפיחה, כמובן, אבל גם שמן חוחובה, שמן רוז היפ וחמאת שיאה, שעוזרים להזנת העור ולהגברת גמישותו. בנוסף הוא מועשר באלוורה ואצה אדומה המסייעות להרגעת העור. הקרם נספג במהירות ומשאיר תחושה נעימה. וכמובן חשוב גם לציין שהוא ללא פארבנים, ללא SLS , ללא פטרוכימיקלים מזיקים, שמנים מינרלים, צבעים מלאכותיים, אלומיניום או תוצרי נפט והוא אינו נוסה על בעלי חיים.

מחיר: 25 שקל.

 

PURE LOVE של MONTALE PARIS

אם פעם הטרנד היה לקנות את אותו הבושם שבאותה השנייה נחשב ללהיט (נו, למי לא היה איזה בקבוק של פיקסו או של ck one), היום כולן רוצות להיות אינדיבידואליות ולהריח כמו אף אחת אחרת. כחלק מהמגמה הזו בשמי הנישה התחילו לצבור תאוצה, בזכות ניחוחות עלית יוקרתיים, המבוססים על מרכיבים מבוקשים ונדירים.

חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מרכזת מגוון מרשים של מותגי בשמי נישה ייחודיים ואקסקלוסיביים. לאחרונה התחדש ההיצע שלהם בבושם PURE LOVE, מבית בית הבישום הפריזאי MONTALE. המותג נוסד בשנת 1991 על ידי פייר מונטל, אמן בשמים צעיר ונועז, שעבר לערב הסעודית על מנת לרקוח בשמים בעבודת יד עבור המלכים, הנסיכים והנסיכות של בתי המלוכה הערביים. בהשראת סודות היופי והניחוחות של עולם המזרח, למד פייר והתמחה באותם ניחוחות סודיים של תרבות המזרח. מאז הוא רוקח בשמים שמגשרים בין המערב למזרח.

הבושם החדש הוא בעל ניחוח עצי, מתובל בתערובת וורדים ועם מגע של ענבר, וניל ועור. כל התערובת המיוחדת והעמוקה הזו מגיעה בקבוקי אלומיניום צבעוניים שייחודיים למותג, שמיועדים להגן על התמציות יקרות הערך מפני חשיפה לאור.

מחיר: 163 דולר ל-100 מ"ל edp

 

 TAKOPORE BUBBLE PORE PACK של TONYMOLY

כנראה מדובר במוצר הכי חמוד של מותג הקוסמטיקה הקוריאני – ובאמת שהתחרות קשה. אבל אל תטעו – מבעד לחזות המהממת שתעשה לכן שמח בלב ובעמוד האינסטגרם, מסתתרת מסכת בוץ לא רעה בכלל. הרכיבים הפעילים שבה, שבהם מלחי ים המלח, בוץ ניו זלינדי, אבקת פחם וחומצות אמינו, סופחים את עודפי השומן והחלב בעור, מנקים ביסודיות, מכווצים נקבוביות ומעניקים מראה עור חלק ומואר יותר.

מחיר: 80 שקל.

 

 

קולקציית הלקים החדשה של CHIC

אחד המוצרים הפופולריים למוצרי ציפורניים השיק לרגל ירידת הטמפרטורות קולקציית לקים חדשה ויפה במיוחד. הקולקציה עונה לשם VIBE והיא כוללת פלטת גוונים "מתוקים", שמזכירים קינוחים כמו מרשמלו ומקרונים, בהם גוונים של ורודי בייבי, אפרסק, תכלת רך וסגלגל לבנדר בהיר. הטקסטורה היא אטומה למחצה, שמתאימה במיוחד לסתיו, אבל מי שמעוניינת בשכבת גימור בוהקת יכולה למרוח את טופ-קוט במראה ג'ל של החברה.  מחיר: 19 שקל.

 

קרמי גוף מבית נועה קירל

כמו כל כוכבת פופ שמכבדת את עצמה, גם נועה קירל השיקה בשמים הנושאים את שמה: Noa by Noa Kirel שיצא לפני שנתיים ו- Stars אחיו הקטן שנולד בעקבותיו. בהמשך יצאו הניחוחות האלו גם בגרסה של ספרי לגוף וכעת מצטרפים אליהם גם קרמי גוף מבושמים בניחוחות משלימים, וכן ברונזרים לגוף, שאת כולם ניתן למצוא בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. גם הברונזרים מגיעים בשתי גרסאות: Stars שהוא נוצץ יותר ומתאים לאירועים וללילות ו-Noa שנועד ליצירת מראה שזוף ליום יום. 

מחירים: 

קרמי גוף: 32 דולר. 
ברונזרים: 48 דולר. 

 

BURBERRY HER INTENSE

אינטרפרטציה חדשה לבושם המוכר של ברברי, בהשראת העיר הנפלאה בעולם – לונדון. בהתאם הוא מביא איתו ניחוח חורפי, אלגנטי, מתוחכם ועמוק, עם תווים עליונים של פטל שחור ודובדבן, תווי אמצע של יסמין וסיגל ותווי בסיס של שרף בלסמי וארז. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא קארה דלווין, אולי אחת מהנשים שהכי מזוהה עם העיר הבריטית ולכן נראה שאין הולמת ממנה.  

מחירים: 

87 דולר ל-50 מ"ל ו-120 דולר ל-100 מ"ל בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

410 שקל ל-50 מ"ל ו-510 שקל ל-100 מ"ל הרשתות הפארם. 

 

Fresh scrub and Pure scrub של קלרינס

למרות שאנחנו פחות מזיעים ופחות נחשפים למי בריכה/ים ולחול, אסור לנו להזניח את ניקוי העור בחורף. וכדי להפוך את התהליך למהיר ואפקטיבי, השיקו בקלרינס שני מוצרי פילינג: הראשון הוא Fresh scrub – ג'ל במרקם קרם, ממריץ ומרענן את עור הפנים במידיות לקבלת לעור נקי, רענן וגמיש. הג'ל מכיל תמצית אורגנית של עץ החיים (ניצנית), המסייעת להגביר את רמת הלחות בעור וכן גרגירים טבעיים התורמים להמרצה וריענון, ומסייעים בהסרה עדינה של לכלוך ותאי עור מתים, מה שתורם לשיפור מרקם העור. 
Pure scrub, ג'ל מקציף המתאים לעור מעורב עד שמן ומסייע בהמרצה וטיהור עור הפנים. מכיל שני מרכיבים פעילים: תמצית הערבה האלפינית אשר מעניקה מראה מט, וגרגירי לבה המסייעים בהסרה עדינה של לכלוך ותאי עור מתים תוך ניקיון עמוק של הנקבוביות.
אני התנסיתי בפילינג השני ומיד אימצתי אותו לשגרת הטיפוח הקבועה. הוא מצד אחד עדין ולא שורט את העור ומצד שני מיד מעניק תחושה רעננה, מראה עור בריא, נקי ואחיד יותר. 

מחיר: 149 שקל. להשיג בסופר פארם

 

Deep Desire Uomo של רוברטו קוואלי

בית האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי השיק לאחרונה צמד בשמים אקסקלוסיבי לגבר ולאישה. זה של הגבר, שאותו ניסינו, מתחיל בתווים של מנדרינה ופלפל, וממשיך בתערובת של זעפרן וקינמון בשילוב פרח הטוברוזה וכן תווי עץ עוצמתיים של ארז זהוב וקשמיר. עם ההתזה עולה ניחוח חזק ומתובלן, אפילו מדי, אבל תוך כמה דקות הוא מתעדן, הופך עמוק ורך יותר ומתאים לגברים בוגרים יותר באופיים, שמעוניינים בניחוח קלאסי-אלגנטי אבל עם ארומה ייחודית ומקורית. 

מחר: 299 שקל ל-100 מ"ל. 

איפור וטיפוחבושםפילינגקניותקרם פנים