החידושים הכי מבריקים של חורף 2020

מכונות הקפה של פיליפס

רויאל פיליפס השיקה את סדרת מכונות הקפה החדשות שלה, Philips Omnia, שמאפשרות לשתות קפה טרי לגמרי בלחיצת כפתור אחת. המכונות טוחנות את הפולים אוטומטית ברגע שלוחצים על אחת מהאופציות לשתיית קפה: אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו ואמריקנו (מגוון המשקאות תלוי גם בסוג המכונה), אבל פה ממש לא מסתיימים היתרונות של מכונת הקפה: מערכת ייחודית, שאותה מכוונים בשימוש הראשון על פי איכות המים שאצלכם בבית, תעניק את כמות הארומה המועדפת עליכם, ובנוסף היא דואגת לבשל את הקפה בטמפרטורה המושלמת ולווסת את זרם המים, כדי ליצור קפה מאוזן. זאת ועוד, אל מיכל המים מצורף מסנן שמעכב את היווצרות האבנית והוא מספיק לעד 5,000 כוסות קפה. אחר כך מחליפים את הפילטר (תהליך הדומה להחלפת פילטר בבריטה) – וזהו. הכל מאוד פשוט, נוח לתפעול (אחרי שעוברים את השלב הראשוני, שדורש קצת זמן והתעסקות להתכווננות) ומותאם ליצירת קפה מושלם גם בבית.

חלק מהדגמים החדשים כוללים גם פטנט חדש להקצפת חלב, באמצעות מיכל חלב ללא צינוריות הבנוי מ-2 חלקים, אותם ניתן לשטוף תוך שניות בודדות תחת הברז או במדיח הכלים. המערכת מקציפה את החלב בתא ההקצפה ואז מוסיפה אותו באופן אוטומטי לקפה. המכונה שאני ניסיתי לא הגיעה עם תא הקצפה אלא פיה להקצפה ידנית, שבאופן אישי לקח לי זמן להסתדר איתה.

הדגמים החדשים: דגם 2200, EP2220/10 – מכונה בעלת מקציף ידני, המיועדת להכנת 2 סוגי משקאות – אספרסו קצר ואספרסו ארוך. מחיר: 1,890 שקל. דגם 2230, EP2220/10 – מכונה בעלת טכנולוגיית LatteGo. המכונה מיועדת להכנת 3 סוגי משקאות – אספרסו קצר, אספרסו ארוך וקפוצ'ינו. מחיר: 2,590 שקל. דגם 3200, EP3243/50 – מכונה בעלת טכנולוגיית LatteGo. המכונה מיועדת להכנת 5 סוגי משקאות – אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו ואמריקנו. מחיר: 2,890 שקל.

להשיג בחנויות הקפה המובחרות ברחבי הארץ.

 

TIME MACHINE

היום כבר אין כזה דבר טיפול פנים ללא שימוש באיזשהו מכשיר טכנולוגי. לכן זה היה רק עניין של זמן עד שהטכנולוגיה תגיע גם לבית שלנו, ולמען האמת זה קרה מהר ממה שחשבתי וגם הרבה יותר פרקטי ואלגנטי ממה שחשבתי. מדובר במכשיר בעל השם היומרני TIME MACHINE, שמוצא למכירה בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מכשיר שמהווה תחליף בלתי פולשני לטיפולים במכונים – בעשר דקות בלבד. המכשיר מבוסס על מחקרים בטכנולוגיית גלי אור שפותחו בנאס"א ובמעבדות המחקר המתקדמות בעולם. עד עכשיו הטכנולוגיה הזו היתה בשימוש רק בקרב דרמטולוגים ובמכוני היופי מתקדמים, וכעת, הודות למכשיר, היא מונגשת לשימוש ביתי.

המכשיר עצמו בנוי כמו מסכה קלה משובצת נורות קטנטנות, ובלחיצת כפתור אפשר להחליף את צבע האורות, על פי סוג הטיפול שאותו מעוניינים לעבור: אור אדום מטפל באנטי אייג'ינג, משום שהוא מעודד ייצור אינטנסיבי של קולגן ואלסטין בעור, המסייעים להפחתה ניכרת לעין במראה הקמטים ורפיון העור. אור כחול נועד כדי לטפל באקנה, משום שהוא מחסל בקטריות, ואור כתום מעניק טיפול אנטי פיגמנטציה, והוא מטשטש כתמי גיל ושמש ומסייע בהבהרת גוון העור והענקת מראה אחיד. אופן השימוש גם הוא פשוט וקליל – 10 דקות, פעמיים-שלוש בשבוע, ללא צורך למרוח תכשירים משלימים ומבלי להשאיר אדמומיות מביכה.

נסיינית כבת 60 התנסתה בפונקציית האנטי אייג'ינג ודיווחה על שיפור משמעותי – גם מיד אחרי הטיפולים וגם בטווח הארוך. לדבריה, מיד לאחר הטיפול העור הרגיש מתוח יותר והקמטים נראו עמוקים פחות. לאורך הזמן היא הרגישה שהעור נראה חיוני ומוצק יותר.

 מחיר: 199 דולר.

 

הכירו את MaxTube

אוזניות אלחוטיות הן כבר לא רק סמל סטטוס, אלא הפכו להיות "מאסט האב" בעיקר בגלל הנוחות שלהן ורמת הטכנולוגיה המאפשרת שמיעה איכותית. לאחרונה נכנס אל השוק הישראלי שחקן נוסף – מותג האוזניות האלחוטיות החדש, MaxTube של קבוצת GSB. המותג מגיע לארץ עם Crazy Color – קולקציית אוזניות צבעונית, שנמכרת בשמונה גוונים מובילים: לבן, שחור, כחול, אדום, זהב-לבן, זהב-שחור, ורוד-לבן וורוד-שחור. אבל כמובן שלא רק היופי הוא שקובע, האוזניות מצוידות בטכנולוגיות ייחודיות של החברה והן מתהדרות בצליל חד והיקפי, הכולל באס ברמה הגבוהה ביותר המוצעת כיום בשוק. בנוסף, יש להן מערכת סינון רעשים המייצרת איטום לצלילים מבחוץ, כדי להעניק חוויית סאונד מקסימאלית. מלבד לכל אלו, כדאי לדעת שהן מאוד קלות ונוחות לתפעול (גם עבור מאותגרת טכנולוגיה כמוני), בהטענה אחת הן מאפשרות 8 שעות שיחה או 4 שעות של ניגון מוזיקה ויש להן טווח קליטה מרשים של כ-20 מטר. כל אלו הופכות אותן לאוזניות שלא רק נראות טוב – אלא באמת עושות את העבודה כמו שצריך.

מחיר: 449 שקל, עם אחריות מלאה לשנה. ניתן להשיג באתר MaxTube

 

Lift+ Super Filler של DIADERMINE

DIADERMINE הינו מותג טיפוח פנים דרמטולוגי שהגיע לארץ מצרפת בשנה שעברה ונמכר באופן בלעדי בסופר פארם. גולת הכותרת שלו הם מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים שמונגשים במחירים אטרקטיביים. הסדרה המובילה היא Lift+ Super Filler, שנועדה לספק פתרון מתקדם לפעולת המיצוק, בדומה להזרקות של חומצה היאלורונית למילוי העור מבפנים. בהתאם שלושת מוצרי הסדרה – קרם יום, קרם לילה וסרום – מכילים חומצה היאלורונית ממוזערת ועוד רכיבים פעילים. נסיינית בת 65 מאוד אהבה את המוצרים. שיבחה את המרקם הקליל שלהם, את הספיגה המהירה ואת האופן שבו העור שלה הרגיש נעים ורך יותר לאחר השימוש. כמו כן היא הרגישה שהוא נראה חיוני ובריא יותר.

מחיר: 58 שקל לקרמים, 60 שקל לסרום.

 

 

אפקטיב קר של ד"ר פישר

החורף שהגיע הביא איתו לא רק רוחות קרות ותנורי חימום, אלא גם יובש מעצבן לעור. אז בתזמון מושלם ומתבקש, ד"ר פישר רעננו את סדרת קרמי גוף וידיים, המעניקה לעורך לחות ל-24 שעות. תכשירי הסדרה פועלים בשלושה מישורים: מעניקים לחות, מספקים הזנה לעור ומונעים יובש. כל זאת בעזרת קומפלקס ויטמינים מיוחד. מוצרי הסדרה כוללים קרם גוף מולטי ויטמין לעור רגיל, קרם גוף וקרם ידיים אינטנסיב לעור יבש עד יבש במיוחד וקרם גוף וקרם ידיים סנסיטיב לעור רגיש.

מחיר: 28 שקל לקרמי הגוף ו-17 שקל לקרמי הידיים.

 

שוורצקופף מסקרה לשיער

כולנו מכירות את זה – הימים איכשהו עוברים בלי שתהיה לנו טיפת זמן לעצמנו ובלי שום תור לספר באופק. ובכל זאת, חוסר הזמן שלנו לא ממש מרשים את השערות הלבנבנות שמבצבצות. אז לטובת חסרות החיים כמונו, שמעוניינות לכסות את השיער הלבן (לפחות באופן זמני), השיקו בשוורצקופף מסקרה לשיער. מוצר קטן וממזרי, שמיד מעניק כיסוי זמני לשערות הלבנות. הפורמולה, שמגיעה בחמישה גוונים, נמרחת במהירות ובדיוק (בעזרת המברשת הנוחה לשימוש) והיא מתייבשת בשניות ואז מעניקה כיסוי מספק של צבע טבעי, שנשטף בחפיפה. זה אמנם לא פתרון נוח באופן יומיומי, אבל מושלם לנשיאה בתיק לרגעים האלו, שבהם את נתקעת. 

מחיר: 60 שקל.

 

ClarinsMen Super Moisture Care של קלרינס

כמו שלגברים עדיין קשה להגיד שכואב להם (גם אם אנחנו מנסות לעבוד על זה), ככה קשה להם להגיד שיבש להם. אבל זה כמובן לא אומר שהם לא בני אדם, וכשיש חורף ורוחות הם לא סובלים מיובש ומעור מגורה. למזלם יש מי שחושב גם עליהם, ולכבוד העונה הקרה המותג קלרינס הרחיב את סדרת מוצרי הטיפוח שלו לגברים והשיק לחויות מועשרות חדשות לבמרקם קליל. הקרמים נועדו לשמור על הלחות הטבעית של העור, גם תנאי קיצון, כמו טמפרטורות גבוהות או נמוכות, מתחת למים, בשעת הזעה מוגברת וכדומה, ולכן הם מתאימים גם למי שמתכנן נסיעת סקי בקרוב, או למתעמלים שבינינו. המוצרים החדשים מכילים מרכיבים התורמים להעלאת רמת הלחות בעור ומניעה של בריחת לחות, וכן ממריצים את התאים ופועלים לחידוש העור.

המוצרים החדשים הם: Super Moisture Lotion – תחליב מרענן וקליל אינו גורם לברק בעור, ומכיל 20SPF. Super Moisture Gel – ג'ל לריענון העור, נספג במהירות ומקנה לעור מראה מאט וSuper Moisture Balm – קרם מזין, לא שומני ובמרקם חלק. הגבר שניסה את ה-Super Moisture Gel אמר שהניחוח נעים, המרקם לא סמיך מדי ולא קליל מדי והתחושה מרעננת. 

מחיר: 185 שקל לתכשיר. להשיג בלעדית בסופר פארם

 

מסקרה שקופה של גבריני קוסמטיקס

מותג האיפור הבינלאומי, גבריני קוסמטיקס, משיק מוצר שהוא שניים באחד: מסקרה שקופה שמאפשרת גם עיצוב של הריסים וגם קיבוע גבות. קצת חששתי מהיעילות שלה בשתי הפעולות, אבל נסיינית דיווחה שהמסקרה עמדה בשתי המשימות באופן מושלם: למרות הפורמולה הנעימה והלא דביקה ("מרגישה כמו מים"), המסקרה מיד העניקה לריסים מראה מודגש ומעוגל יותר, ואילו את הגבות היא דאגה לשמור מעוצבות כל היום. הנסיינית גם ציינה לטובה את המברשת הנוחה לשימוש, שאפשרה דיוק מרבי. וכמובן שכמו תמיד, המחיר של גבריני הוא לגמרי משתלם.

מחיר: 15 שקל.

URBAN HERO של ג'ימי צ'ו 

ניחוח גברי חדש של המותג האהוב, שנרקח על ידי אנטואן מייסונדיו ומריון קוסטרו מג'יבודן למען ג'ימי צ'ו. ההשראה היא אמנות הרחוב ובהתאם הניחוח הוא רענן, אך עם חיספוס מסוים שעוזר לו להיות גברי וחזק אך עם זאת יומיומי. בתווים העליונים תמצאו בין השאר קוויאר ופלפל שחור, תווי הליבה מכילים סיסם שחור וטיבר ותווי הבסיס מכילים שילוב בין ענבר אפור בשילוב אקורד של עור.

מחיר: 299 שקל. 

אנטי אייג'ינגקפהקרם פנים