לא מתייבשים: מוצרי הטיפוח המובילים של חורף 2020

TAKE ME HOME בסופר-פארם

דווקא לא נתחיל בעוד אודם או קרם אנטי אייג'ינג, אלא במוצרים שיש להם ערך אמיתי – גם לבייבי שלכן, אבל גם לנשים אחרות ולחברה כולה. שיתוף פעולה בין אלינור קופלר (שהגתה את הרעיון) לבין חברת מיננה, שמוצרי הטקסטיל שלה מככבים בכל בית שיש בו פעוטות, הוליד קולקציה ייחודית, שתמכר בחלק מסניפי סופר-פארם ושחלק מהכנסותיה ייתרם לעמותת ל-א (לא לאלימות), המפעילה מקלטים לנשים מוכות ברחבי הארץ. 

בין הפריטים גם מארז אוברול וכובע סריג: סט אוברול עם סגירת תיקתקים נוחה במיוחד (ללא רגליות) וכובע סריג תואם עשויים 100% כותנה (100 שקל); מארז קרדיגן סריג ומכנסיי ג'רסי חמימים עם רגליות (100 שקל); שמיכת חיבוק עשויה 100 אחוז כותנה וכובע ארנב מבד פיקה (80 שקל); וזוג חיתולי במבוק אשר עברו ריכוך למגע נעים ומלטף במיוחד (40 שקל). 

כל הפריטים מגיעים בעיצובים קלאסיים ונקיים (כמו שכל כך קשה לנו למצוא), בדים וחומרי גלם מוקפדים ומחירים משתלמים. הם עונים על הצרכים של הקטנטנים, אבל תוך חשיבה והיכרות גם עם הצרכים והנוחות שלנו, האימהות. אבל יותר מהפרקטיות והיופי של הפריטים, אנחנו מקבלות את האפשרות לעזור לנשים לחיות ולגדל את ילדיהן ללא פחד קיומי – וזה בונוס שאין לו מחיר. 

ניתן להשיג בחלק מסניפי הרשת ובאתר האונליין 

 

Lip Service של IL MAKIAGE

בדיוק כשהשפתיים שלנו נואשות ללחות אבל גם לקצת צבע שיעניק חיים לאפרוריות שבחוץ, התחדשה חברת האיפור IL MAKIAGE בסדרת גלוסים חדשה ומרגשת. הסדרה מגיעה ב- 10 גוונים: 8 בגימור מבריק ו-2 בגימור מבריק מנצנץ – וכל הגוונים עמוקים, יפים ושימושיים. האריזה היא מזכוכית, שקצת מכבידה אם רוצים "לזרוק בתיק", אבל עם זאת מעניקה לזה טאץ' יוקרתי, והאפליקטור של הגלוסים זוויתי וגמיש ומאפשר מריחה מדויקת ונוחה. המרקם של הגלוסים רך ונעים, לא דביק ולא מייבש. למעשה, הגלוס מעניק רכות לשפתיים, זאת בתוספת כיסוי עמוק ומבריק, שנותן גם מראה של שפתיים בשרניות. הייתי שמחה ליותר עמידות, אבל כנראה שאי אפשר הכל. עוד כדאי לדעת שהגלוסים הם טבעונים, ללא פרבנים ויוצרו ללא פגיעה בחיות.

מחיר: 109 שקל. מחיר השקה בינואר: 59 שקל.

 

 

 

 POWER של taft

לא בטוח מה יותר גרוע לשיער – הלחות והשמש של הקיץ או הרוחות והיובש של החורף, כך או כך הוא עקשן ומרדן ועושה לנו חיים קשים. אז כדי לעזור לנו במלחמה הסיזיפית הזו, השיק taft , מותג עיצוב השיער מבית שוורצקופף, סדרה שמיועדת לשמור על עמידות העיצוב עד שלושה ימים והגנה מפני נזקי האוויר: רוח גשם ולחות, זיהום אוויר וקרני שמש.

הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: ספריי POWER קשמיר – מעניק מגע שיער רך גם לשיער יבש וחסר חיוניות ובד בבד מעניק גם מראה עיצוב חזק במיוחד, מבלי להכביד על השיער (30 שקל); מוס POWER קשמיר – מוס למראה מעוצב חזק במיוחד לשיער פגום, שגם מגן על השיער מפני התייבשות, ללא תחושת דביקות. המוס מהווה שלב ראשון בעיצוב וסידור השיער, לפני תחילת עיצוב בחום, כבסיס לעיצוב (25 שקל); ווקס POWER קפאין – ווקס לעיצוב חזק במיוחד, שמכיל גם קופאין, הידוע כמעצים ומחזק. עוזר בהענקת מראה שיער מלא יותר ומלא ברק (30 שקל). 

 

DERMUD™ INTENSIVE BODY LOTION של AHAVA מעבדות ים המלח

ועוד משהו לכבוד העונה הקרה:  AHAVA האהוב התחדש בתחליב לחות לגוף, המבוסס על הפטנט הבינלאומי הבלעדי של החברה, ומיועד לעור רגיל עד יבש מאוד. הטכנולוגיה החדשנית, שפיתחו במעבדות AHAVA, מאפשרת לשלב את הבוץ הטבעי מים המלח בתוך פורמולה שאין צורך לשטוף מן העור, כדוגמת קרם או תחליב, ומוצרי הסדרה הם היחידים בעולם בהם הבוץ מים המלח מהווה חלק בלתי נפרד מהנוסחה. אז מעבר לבוץ, שלו יכולות כמו התמודדות עם נזקי רדיקלים חופשיים וקרינת UV והרגעת העור, הקרם בעל ניחוח עדין ונעים ומרקם קליל שנספג מהר, אך עם זאת מותיר את העור לח למשך שעות.

מחיר: 160 שקל.

 

 

 

Water Boost Hydrating Booster של Simple

אני יכולה להבין מה הבריטיות מצאו במוצרי הטיפוח של Simple – הם ללא בישום מלאכותי, צבעים מלאכותיים, כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור וללא שמנוניות או דביקות, ובהתאם הם מאוד נעימים על העור. אמנם הם פחות מותחים, ממצקים ומעלימים קמטים, אבל מי שמחפשת קרם שמלחח את העור ומותיר אותו רך ונעים – יכולה להתאהב בהם מיד. 

גם הסרום החדש, מהסדרה המיועדת לעור יבש או חסר לחות, הוא כזה: נספג מהר, מעניק לחות מספקת ועם זאת לא כבד או שמנוני. הסרום מיועד לשימוש בשלוש דרכים שונות: כשכבת בסיס (פריימר), להעצמת הלחות בנוסף לקרם הרגיל ולטיפול באזורים יבשים במיוחד.

מחיר: 40 שקל. 

שפתונים של וזלין

סביר להניח שאתם מכירים היטב את וזלין פטרוליום ג'ל, שכן מדובר באמת באחד המוצרים האייקונים בעולם, שנמצא כמעט בכל בית. מדובר  במוצר קלאסי שבאמת אי אפשר להעביר חורף בלעדיו, אלא שעקב אכילס שלו – לפחות בעיני – היה הגודל של האריזה. הרי מי רוצה לסחוב כזה גודל בתיק או לארוז לנסיעות? אז אחרי עשורים, סוף סוף השיקה ההחברה אריזות מיני מתוקות ופרקטיות, שאפילו מגיעות בטעמים וניחוחות כיפיים במיוחד: בגוון ורוד עדין וטבעי, בניחוח קרם ברולה, בתוספת חמאת קקאו ובגרסה הטבעית. כולם עשויים ג'ל פטרוליום טהור ומעניקים רכות למשך שעות.

מחיר: 15 שקל.  

סט איפור לילדות

לא מתלהבת מהרעיון שילדות מתאפרות או משחקות עם איפור, אבל עם כבר זה קורה – עדיף לעשות את זה עם מוצרים שמתאימים לגיל שלהן ולעורן. אז אחרי ההקדמה: לאחרונה חברת מארקווינס, יצרנית איפור אמריקאית לילדים, השיקה סט איפור בדמותה של מיני מאוס. זהו קלמר רב-שימושי שעשוי מפח, עם ציור של העכברה המפורסמת עליו. בתוך הקלמר, ישנם שישה ליפ גלוסים צבעוניים בניחוח פירות, לצד שלושה שימרים פסטלים במרקם קרמי ובטקסטורה מבריקה ושתי מברשות איפור קטנטנות. כאמור, התמרוקים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות וברישיון משרד הבריאות ומתאימים לשימוש מגיל 3 שנים.

מחיר: 40 שקל.

 

שמן רחצה מינרלי של Lalin

ללין, שכבר הפכה למעצמת טיפוח בינלאומית, התרחבה בשמן רחצה מינרלי Dead sea. כפי שמרמז השם, השמן מועשר במינרלים מים המלח, אבל לצידם יש עוד כמה דברים טובים, כמו שמני ארגן, חוחובה ושקדים. כל אלו עוזרים לנקות את העור, וגם לטפח אותו תוך כדי. בנוסף, ברגע שהשמן מתחלב במגע עם מים, הוא הופך לקצף שמאוד נעים על הגוף, במיוחד בימים קרירים.

מחיר: 80 שקל. 

 

החיתולים החדשים של פמפרס

והנה בשורה משמחת להורים שבינינו: פמפרס השיקו חיתול חדש שמתיימר לשים סוף לדליפות ולקקי-גב. על פי החברה, בבדיקות החיצוניות שהם עשו, החיתולים נמצאו פי 2 טובים יותר מהחיתולים המתחרים של המובילים – הן ביכולת הספיגה שלהם והן במהירות שבה הנוזלים נספגים, זאת הודות לליבה בעלת יכולת ספיגה משודרגת. כמו כן החיתולים מגיעים עם מגני צד כפולים, המספקים את ההגנה הטובה ביותר מפני דליפות. 
אז כמובן שהייתי חייבת להבין האם ההבטחות נכונות, מה גם שהחברה פרסמה שהיא תחזיר את הכסף במידה ולא נהיה מרוצים, ושלחתי את החיתולים לאמא לבן שנתיים, שלה ניסיון עם כמעט כל חיתול בשוק. האם סיפרה שהחיתולים החדשים דקים יותר מהאחרים, וגם לאחר מתן השתן הם פחות מתנפחים ופחות יוצרים תחושת כובד ורטיבות אצל הפעוט. באמת לא נרשמו דליפות ובאופן כללי היא בישרה שמדובר בחיתולים טובים מאוד, שהיא תשמח להמשיך להתשמש בהם. היא רק ציינה שהגודל הרגיש לה קצת קטן, למרות שהתשמשה בהתאם לגודל המומלץ על האריזה. 

 

 

איפוראיפור וטיפוחקרם גוףקרם פנים