איך סוף סוף למדתי לאפר את עצמי

כמו רבות וטובות גם אני נפלתי חזק והתמכרתי לסרטוני הדרכת איפור. אני יכולה לצפות בהם במשך שעות, להתאהב בבלוגרית אחת ואחרי שבוע להחליט שאני בכלל בעד האחרת. אבל לא משנה כמה שעות צפייה אני אצבור, וכמה מוצרי איפור אקנה בהמלצתן, בסופו של דבר אאפר את עצמי בדיוק אותו הדבר, וזה אף פעם לא יהיה "זה". כי אין מה לעשות – לכל אחת מאיתנו מבנה הפנים שלה והגוונים שלה, וגם אם נראה שיש טכניקות קבועות לכל המאפרים והמאפרות, זה לא בהכרח יתאים לנו. 

לכן החלטתי לקחת את התשוקה שלי לאיפור צעד אחד קדימה, וללכת להדרכה אישית. אחרי סקר שוק קצר בחרתי ללכת על הקלסיקה – בית הספר למקצועות היופי של ירין שחף, שלמרות כל התנודות בשוק מצליח להישאר בית הספר המוביל בארץ. לא עניין של מה בכך. 

את השיעור הפרטי העבירה לי מאפרת בשם משי, שהיתה מתוקה וחייכנית ועם זאת מאוד מקצועית ויסודית. במשך שעתיים היא העבירה אותי שלב שלב, החל מטיפוח העור לקראת האיפור, דרך בחירת הגוונים ועד לטריקים קטנים שיעזרו אפילו לבעלת שתי ידיים שמאליות כמוני לשרטט קווים ישרים ולהגיע לאיזון מושלם בין הצדדים. כמובן שאת כל זה היא עשתה אחרי החלטה משותפת מה יתאים לסדר היום שלי ולרצונות שלי. בסופו של דבר, הייתי מוכרחה להודות שהידע שצברתי בשעתיים שהייתי שם, כשיכולתי להתנסות בעצמי וללמוד מה נכון ומתאים לי באופן אישי, עלה פי כמה מהידע שצברתי בעשרות שעות צפייה. 

על הדרך, משי הסבירה לי גם על מותג האיפור המקצועי Im fashion make-up, אותו התחיל ירין שחף לייבא באופן בלעדי. את המותג פתחו ארבעה מאפרים מקצועיים ובהתאם המוצרים מכוונים לקולגות שלהם – עם מרחב גדול של גוונים, אך בד בבד עם נוסחאות שמתאימות לשילובים שונים וערבובים, ליצירת אינספור אפשרויות. המותג כולל שלל סמקים במרקמים שונים, מייקאפים, שפתונים, צלליות, קונסילרים וחומרים להסרת איפור, כשלצד אלה מוצעים מוצרי עזר משלימים למאפר המקצועי, החל מתיק איפור ועד מברשות איכותיות מקצועיות. כל אלו מוצעים בחנות של בית הספר, יחד עם מוצרים של חברות איפור וטיפוח אחרות, כמו כריסטינה, עופרה ועדה לזורגן. כמובן שכל אלו יעבדו מצוין גם על מאפרת חובבת שמעוניינת לרכוש מוצרים לשימוש עצמי בלבד (וללא עצירת ביניים ברוסיה, כמובן). 

לסיכום, החוויה היתה לא רק מהנה, ולא יצאתי משם רק עם איפור מושלם, אלא גם עם המון ידע שימושי, שיאפשר לי לאפר את עצמי כמו שאני אוהבת וכמו שמתאים לפנים שלי ולא פחות חשוב מכך – בזמן המוגבל שיש לי.    

 

איפורירין שחף