ריסים טבעיים מושלמים ועוד מוצרים חדשים על המדף

סדרת האנטי אייג'ינג של ד"ר אודי בר

הקרם דה לה קרם של ד"ר אודי בר, שנחת בביתי לפני כמה חודשים, הצליח להפתיע אותנו ביעילותו במלחמה נגד הזדקנות העור. כעת המלחמה של ד"ר בר עולה שלב נוסף – והיא לא משאירה קמטים או קמטוטים בשטח. מגוון המוצרים שלו התרחב, והוא כולל שלושה מוצרי דגל וכן מספר שמנים טיפוליים חדשים.

התכשיר הראשון הוא נוזל לחידוש העור, ראשון מסוגו בעולם, המשלב חומצות בטא הידרוקסיות, ויטמין 3B, נוגדי חמצון ופפטידים. הוא מיועד לשימוש כבסיס לשיגרת הטיפוח, והוא מייצר אקספוליאציה עדינה ועל ידי כך משפר את מצב העור, מייצר מרקם חלק יותר, מכווץ נקבוביות, מבהיר כתמי גיל ופיגמנטציה ומכין את העור לקרם שיבוא מעליו. הנוזל קיים בשני ריכוזים של חומצות, נמוכה וגבוהה. הריכוזים השונים מאפשרים למשתמשים חדשים להתחיל בריכוז הנמוך במטרה להרגיל את העור בהדרגתיות להשפעתם של המרכיבים (מחיר: 230 שקל). אבל עוד לפני הנוזל מגיע מוס הניקוי – קצף עדין ונעים עם נוסחה המבטיחה ניקוי יסודי של העור, אך עם זאת מבלי לייבש או לפגוע בעדינות של  עור הפנים (180 שקל).

הקרם דה לה קרם ריץ׳ הוא המשך ישיר למוצר האהוב. גם הוא מבוסס על ריכוז גבוה של מיצוי צמחים ורכיבים פעילים, שתורמים לעלייה מיידית ומצטברת בטונוס עור הפנים, תורמים למניעה ותיקון כתמי גיל, מגבירים את האלסטיות ומעודדים התחדשות העור. בנוסף יש בו שמני אבוקדו ובורג. נסיינית בת 65 טוענת שזהו אחד הקרמים הטובים שבהם התנסתה. למעשה היא כינתה אותו "ממכר", אז הזהרו (מחיר: 550 שקל).  

תוספת חדשה נוספת אלו היא קולקציית שמנים קומסטיים, הכוללים ארבעה שמנים טהורים שמבוססים על 100% רכיבי הצמח הטבעיים. לכל אחד מהם יכולת קוסמטית מוכחת, להקלה על בעיות עור ועיכוב תהליכי הזדקנות הנראים לעין:

שמן מרולה – מכיל ריכוז גבוה במיוחד של נוגדי חמצון וחומצות אמיניות ומתאים לטיפול בעור מזדקן ובשיער יבש ושברירי; רוז היפ בעל יכולות להבהרת כתמי עור, יצירת גוון אחיד, מחליק צלקות אקנה ומטפל באקזמה ודרמטיטיס ובעל יכולת תיקון של קמטים קיימים; שמן המפ שמקל על דלקות וגירויי עור לצד טיפול בפסוריאזיס ומועיל במקרים של אקנה; ושמן בוראג' התורם להארכת חיי תאי העור ומתאים לעור בוגר (מחיר השמנים: 210-175 שקל).

את התכשירים ניתן להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט 

 

ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX LIGHT-PEARLTM של לנקום

את החשיבות לשמירה על האזור העדין סביב העיניים כולנו כבר מכירות היטב, אבל מה לגבי הריסים? עם הגיל הופכים גם הריסים שלנו לדלילים ודקים יותר, והגיע הזמן להפסיק לקפח אותם. הסרום החדש של לנקום פועל להפחתת מראה הנפיחות מתחת לעיניים, מראה כתמים כהים, קמטים וקמטוטים ובנוסף גם משפר את חוזק הריסים – וכידוע, מראה ריסים מלא עוזר מעניק חיוניות לפנים. לצד הפורמולה המיוחדת, יש גם אפליקטור דמוי פנינה, שמאפשר מריחה קלה ואחידה גם באזורים הפחות נגישים מסביב לעיניים, ובמקביל יוצר אפקט רעננות. התוצאה של כל השילוב הזה היא מעין מתיחה של האזור, המעניקה מראה עיניים "פעור", כאילו באמת הצלחנו לישון לילה שלם כמו שצריך.   

מחיר: 299 שקל.  

 

Splash של קרליין

מותג הטיפוח הישראלי השיק לאחרונה סדרת טיפוח חדשה, שמתאימה כמו כפפה וצעיף ליובש של העונה הקרה. כל מוצרי הסדרה מיועדים לספק לעור מעטפת לחות שתמנע התנדפות של הלחות הטבעית מהעור כלפי חוץ. הסדרה כוללת סרום, קרם יום וקרם לילה (80 שקל כל אחד), וכל מוצרי הסדרה מכילים קומפלקס המשלב מרכיבי לחות פעילים וויטמינים החיוניים, ובהם חומצה היאלורונית וויטמין 3B שעוזרים להגנה ושמירה על בריאות העור, מניעת נזקי חמצון, שמירה על אחידות הגוון וגמישות העור.

אני חששתי שבגלל ייעודם, מוצרי הסדרה יהיו כבדים ושמנוניים על העור, אך לשמחתי הם דווקא נעימים, בעלי מרקם קטיפתי ומותירים את העור נעים למגע. בנוסף כדאי לדעת שהפורמולות בסדרה אינן מכילות מרכיבים פטרוכימיים, צבעים סינטטיים, חומרים אלרגנים, גלוטן או פארבנים. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים ומתאימים לכל סוגי העור.

 

GUCCI GUILTY LOVE של גוצ'י

הרומנטיות של החורף והוולנטיין המתקרב, גרמו לגוצ'י למהר ולהוציא שני בשמים חדשים, לגבר ולאישה, במהדורה מוגבלת: Guilty Love. שני מובילי הקמפיין הם ג'ארד ליטו ולאנה דל ריי, אבל הם ממש לא הדבר היחידי הטוב בבושם. הניחוח הנשי מערבב בתוכו פרחוניות ופירותיות עם תווים עליונים רעננים, כמו אשכולית ופטל, ומשם לתווים של סיגלית ויסמין פרחוניים ותווי בסיס ארומטיים יותר, ובהם מושק ופצ'ולי. התוצאה חושנית ורומנטית, אך עם זאת יש בה מתיקות שמקלילה אותה.

מחיר: 499 שקל לבושם לאישה ו-410 שקל לגבר, ל-90 מ"ל.

 

essence x Noa Cohen Kit של essence

נועה כהן חברה למותג האיפור essence ובייחד הם השיקו קיט הכולל את מוצרי האיפור האהובים על אושיית הרשת הצעירה. הנרתיק עצמו עשוי מחומר דמוי נייר אך דוחה מים. בתוכו שבעה מוצרים מובילים: פלטת צלליות הכוללת 10 גווני ניוד בגימור מאט ומטאלי, שניתן לשלב בכל דרך. גוונים סופר שימושיים, במיוחד ליצירת מראה קז'ואלי זוהר; סומק בגימור מאט שזמין בשני גוונים; מסקרה שחורה למראה ריסים דרמטיים; אייליינר נוזלי עמיד במים; שפתון וולווט מט שלא מייבש את השפתיים; ג'ל שקוף לעיצוב הגבות והריסים וספרי קיבוע מרענן. אמנם הקיט פונה לצעירות, אבל גם אלו שאהבות מראה טבעי ומחפשות איפור קליל ומהיר יוכלו למצוא אותו שימושי ונוח לתפעול.

מחיר: 99 שקל.

 

 

 

אנטי אייג'ינגבושםקרם פנים