ולנטיין 2020: המתנות שאי אפשר שלא לאהוב

JUVENANCE® EPIGEN של JUVENA

חברת הקוסמטיקה הוותיקה והמוערכת, שמגיעה אלינו כל הדרך משוויץ, משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לעור הפנים שנועדה להילחם בסימני הזמן. הסדרה מבוססת על תמציות פרחי אשחר ים ופריחת התלתן, וכמו כן היא מכילה תמצית אצות המעודדת ייצור סידן, חומצה היאלורונית בריכוז של פי 3 ושילוב הטכנולוגיה הבלעדית של המותג נגד הזדקנות העור. כל אלו פועלים למיצוק העור ולצמצום הקמטים והקמטוטים, מבלי לייבש את העור ולגרוע מהחיוניות שלו.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם לחות ליום (229 שקל), עם ריח עדין אך מעולה, מרקם קטיפתי קליל ויכולת ספיגה מהירה; סרום לפנים ולעיניים לטיפול אינטנסיבי (249 שקל) וקרם לחות ללילה, עם גוון אפרפר ויפיפה, הודות לפחם השחור אשר מעניק לעור שלווה, איזון ורוגע. בנוסף יש בו ויטמין E וחמאת קקאו, שמשפרים את מרקם העור והאלסטיות שלו (229 שקל). אני קצת דאגתי שלאור כל יכולות המוצרים הם יהיו כבדים ושמנוניים, אבל כבר מהשימוש הראשון בסרום וקרם היום חשתי מתיחה קלה בעור הפנים, ומצד שני העור היה רווי בלחות נעימה, שהותירה את העור רך למשך כל היום.

EVOK של JEUNESSE GLOBAL ISRAEL

כמו שכולנו יודעות – היופי מתחיל מבפנים, ונפש רגועה יכולה להיות קרם האנטי אייג'ינג הכי טוב שיש. אבל מה לעשות שלפעמים הרבה יותר קל לנו לרכוש קרם מאשר להרגיע את הנפש? אז כחלק מאותה תפיסה כוללת על השפעת הנפש על הגוף, השיקה חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה סדרת תרכובות שמנים אתריים שאותם לא מורחים – אלא שואפים.

במסגרת מחקרים שנערכו במהלך השנים בנושא ניחוחות, נמצא כי ניחוחות מתקשרים עם אותם אזורים במוח שבהם מאוחסנים זיכרונות ונשלטים רגשות. נוסף לכך במחקר נמצא כי ריחות מסייעים בשיפור מצב הרוח ב-40%, מפחיתים את רמת המתח ב-63% ומשפרים את רמת הריכוז, החדות והמחשבה ב- 75% – כך שהריח יכול להשפיע על כל ההוויה והתפקוד שלנו.

לכן הוציאה החברה חמישה תרכובות המבוססות על 100% מיצוי של צמחים שונים (ללא שמני בסיס), שכל אחת מהן מתאימה לפונקציה אחרת, למשל תרכובת Balance, שמכילה ברגמוט, ילנג ילנג, וטיבר ומרווה, מעניקה ניחוח מרענן ומקדמת תחושת בהירות וערנות, מעודדת מצב רוח טוב ותומכת בתחושה של החלטיות ונחישות. תרכובת Enhance  מכילה לבנדר ואזובין ים תיכוני עם אמיריס, קינמון סיני מתובל, מור, אלגום חלבי וכוכבי אניס. כל אלו מעניקים תחושת רגיעה ומסייעים בשינה עמוקה ושלוות נפש.

התרכובות הללו מגיעות בסט מיוחד, וניתן להשתמש בהן בתוך מפיץ ריח חשמלי מיוחד שנוצר בדיוק למענן, או לפזר מעט על הכרית או בחדר. אני מאוד ממליצה על השימוש במפזר, שהוא מאוד קל לתפעול ומיד מעניק לכל החלל ניחוח נעים – וטבעי חשוב לציין. הרבה זמן חיכיתי למוצר שיעניק לבית ניחוח טוב מבלי להעמיס בכימיקליים, ובנוסף ינצל את היתרונות של השמנים הטבעיים. לכן מדובר בפינוק לא זול – אבל שווה.

מחיר: 760 שקל לסט של 5 תרכובות. 360 שקל למפיץ.

לפרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של החברה

 

 

Sheinvald Perfumes

לפני כ-15 שנה החליט שי שיינבלד להגשים חלום וללכת עם התשוקה שלו לניחוחות עד הסוף. הוא נסע ללמוד בבית הספר לבישום המוביל בעולם בעיר גראס שבצרפת, ואחר כך התמחה במעבדות בישום בינלאומיות. עם כל הידע הזה הוא חזר לארץ והקים חברת בישום בוטיק הנושאת את שמו. בינתיים הוא הוציא שני ניחוחות שכבר נמכרים בחנויות לבשמי בוטיק (מולקולה פרפיום ואינדיבידואל) ובעמוד הפייסבוק. הבשמים הם WHITE POWDER: בושם קליל, מתקתק ורומנטי, שמרגיש כמו עננת צמר גפן ורודה ומתוקה, ואדורה: בושם אלגנטי ומתוחכם, עם שילוב מרענן של פרחוניות וספייסיות. שני הבשמים עמידים לאורך כל היום (אבל באמת!) ולמרות שהניחוחות שלהם מאוד מקוריים וייחודיים, הם לא דרמטיים יותר מדי או כבדים. מה גם שיש ייתרון רציני להתבשם בניחוח שבאמת אין לכל אחת. 

מחיר: 450 שקל ל-100 מ"ל. 

 

OLAY

ענקית הקוסמטיקה OLAY סוף סוף מגיעה לישראל. למי שלא מכירה, מדובר באחת החברות הפופולריות בעולם, שמוצריה ידועים בזכות האפקטיביות שלהם ומחיריהם הנוחים. למעשה, אחת לכמה זמן צץ מחקר או סקר המוכחים שהמוצרים של OLAY יעילים אף יותר ממוצרים של חברות יוקרה.

לקראת ההשקה של מוצרי OLAY בישראל, הוחלט לייבא תחילה לארץ את סדרות האנטי אייג'ינג המתקדמות של המותג, עם נוסחאות הכוללות B3, אמינו פפטידים וחומצה היאלרונית. אלו פועלים להאצת תהליך התחדשות העור ושמירה על העור, כדי להבטיח הפחתה בסימני הגיל ומניעתם. הסדרות הן סדרת רג'נריסט הקלאסית עם 30SPF, סדרת רג'נריסט לומינוס בעלת רכיבים מתקני גוון להפחתת כתמים וכהויות ועם 20SPF, סדרת WHIPS עם המרקם הקליל וסדרת העיניים הכוללת שלושה מוצרי טיפוח שונים.

כפי שאולי שמתן לב, הסדרות שנבחרו להוביל את ההשקה הן גם בעלות הגנה מהשמש במינון גבוה יחסית SPF30 /SPF20, שכן מחקרים רבים הוכיחו כי בעוד נשים מודעות לכך שהגורם מספר 1 להזדקנות עור הפנים הינו חשיפה לקרני שמש, הן עדיין לא מרבות למרוח קרם הגנה על הפנים בגלל תחושת השמנוניות והכבדות. לעומת זאת, הקרמים של OLAY מצליחים להישאר קליל יחסית ולהיספג מהר.

 

White Tea collection של SABON

אמנם כרגע האביב נראה רחוק מאיתנו, אבל הניחוח החדש של SABON , המשלב תאנה, לימון, תה לבן, יסמין ועץ ארז, קצת עוזר לדמיין שהוא כבר פה: ניחוח קליל ונקי, שמשרה רוגע ורעננות. את מוצרי הניחוח החדש אפשר לראות גם במארזים המיוחדים שמוצאים לוולנטיין, בהם מארז White Tea Body Care Duo המכיל קרם לחות לגוף ומארז Embrace Love הכולל קרם לחות לגוף, ניחוח לחלל החדר, קרם חמאתי לידיים וקרם לחות לרגליים (159 שקל במקום 270 שקל). לחילופין, אפשר לרכוש את המוצרים לבדם, ובהם פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח, ג'ל לחות לגוף ו- EAU de SABON, ניחוח לגוף.

 

קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר

לאיפה שלא נלך, כנראה שנתקל בזיווג הקדוש: קולגן וחומצה היאלורונית. אמנם לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו, אבל השילוב ביניהם הוא באמת בלתי מנוצח. בקיצור ממש, הקולגן הוא החלבון העיקרי שיש לנו בעור. תפקידו להקנות לעור יציבות, גמישות ולחות המאפיינים עור צעיר. החל מגיל 30, קצב ייצור הקולגן בגופנו פוחת, והעור מתחיל לאבד את הנפח והברק הטבעיים שלו.

חומצה היאלורונית היא המשלימה האולטימטיבית של הקולגן, ומשמשת כקרם לחות פנימי, מעניקה מילוי בין תאי ושומרת על המים ברקמות שלנו. החומצה מיוצרת באופן טבעי בגוף שלנו וממלאת תפקידים חשובים, כמו שמירה על נפח העור שלנו ועל הלחות האצורה בתאים השונים. בדומה לקולגן, גם ייצור החומצה ההיאלורונית על ידי הגוף פוחת עם השנים, מה שמזמין את הקמטים והחריצים העדינים בעור.

עד היום הדרך לצרוך קולגן וחומצה היאלורונית הייתה באמצעות טיפולים חיצוניים בלבד, כגון בקרמים והזרקות, אבל היום הטרנד ההולך ומתחזק הוא דווקא לצרוך אותם מבפנים. ופה בדיוק נכנס הפטנט של סולגאר, שמשלב בטבליה אחת בין קולגן וחומצה היאלורונית, במינון יעיל ובמנגנון ספיגה משופר, ולכן נחשב כמוצר מוביל בתחום. 

בנוסף לכל הייתרונות של המוצר לעור הפנים, השילוב בין קולגן וחומצה היאלורונית נחשב גם למועיל עבור הסובלים מבעיות פרקים, ואכן, נסיינית כבת 60 שניסתה את המוצר דיווחה על שיפור ניכר בשתי החזיתות. 

מחיר: 190 שקל ל-30 טבליות לצריכה יומית.

ROSES WILD של Laline

באופן אישי אני סאקרית של כל מה שבניחוח ורד, לכן שמחתי מאוד לרחרח את הניחוח החדש של Laline שיצא במהדורה מוגבלת – שבו שולט הוורד לצד נגיעות אפרסק, משמש ומאסק. בהתאם לריח הרומנטי והמועדן ולמועד החגיגי, הקולקציה מעוצבת בגווני אדום וורד, בשילובי איורי ורדים ובניחוח נוסטלגי, והיא כוללת גם שלושה מוצרים חדשניים: קרם קצפת במרקם קליל, שמכיל גם אלוורה, קמומיל וויטמין אי (80 שקל); טבליות קרמיקה מבושמות, שמפיצות ריח (50 שקל); כרית ריח (50 שקל). עוד בסדרה החדשה: קרם גוף סופלה, קרם ידיים, חלוק מגבת בצבע ורוד, מי גוף, פילינג, קצף אמבטיה, נר, תיק רחצה, דיפיוזר חשמלי ומגוון מארזי מתנה.

 

מארזים של מקס ברנר

וכמובן שאי אפשר לדבר על ולנטיין בלי לדבר על שוקולד, ואי אפשר לדבר על שוקולד בלי לדבר על מקס ברנר. לכבוד החג הרומנטי, הם השיקו קולקציית מארזי שוקולד חדשים ומיוחדים, ובהם A Chocolate Love Story, מארז בצורת לב הכולל 12 פרלינים (82 שקל), מארז Pure Love הכולל את הפייבוריטים של החברה, כמו קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו וקוביות שוקולד לבן ממולאות בנוגט ובשברי שוקולד קלויים (119 שקל) ומארז FONDUE FOR TWO עם כלי מיוחד להכנת פונדו, שני מזלגות ודפי שוקולד חלב ושקולד לבן מעולה (169 שקל). כנראה שזו המתנה הכי בטוחה שאפשר לתת. 

שוקולד לבן טבעוני ואורגני עם שבבי שקדים של VEGA

גם לטבעונים מגיע את מנת השוקולד שלהם, אז בדיוק בתיזמון המושלם עם בא הוולנטיין, השיקה חברת וגה למוצרים טבעוניים טעם נוסף בסדרת השוקולדים, והפעם שוקולד לבן טבעוני ואורגני עם שבבי שקדים. השוקולד, המיוצר על ידי אחד מטובי יצרני השוקולד בשווייץ, מכיל 26% שקדים ורכיבים איכותיים נוספים, כגון וניל אורגני טחון וחמאת קקאו אורגנית. הוא אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים. ובנוסף, חמאת הקקאו, השקדים, הוניל והסוכר שבשוקולד נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן (Fair Trade). אבל מעבר לזה, הוא פשוט טעים – וזה מה שקנה אותנו בסופו של יום.

מחיר: 14 שקל. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנטי אייג'ינגולנטייןמתנותקרם לחות