6 טיפים הכרחיים לבחירת המייק-אפ המושלם עבורך

המייק-אפים של השנים האחרונות הם כבר מזמן לא רק "צבע שמכסה את עור הפנים". הפורמולות עברו פיתוחים ושדרוגים טכנולוגיים והדור החדש של המייק-אפים הם בעצם מוצרי טיפוח וטיפול לכל דבר.

אז לקראת הפעם הבאה שתרכשי מייק-אפ, הכנו לך את רשימת הדברים שכדאי לך לדעת ולשים לב אליהם, כדי שבאמת תבחרי את האחד הכי מדויק לך, שיענה לך על כל הצרכים:

1. נלחם בקמטוטים

אם הפנים שלך איבדו קצת נפח וגם את מזהה קמטוטים פה ושם, כדאי שתבחרי במייק-אפ בעל חומצות חיוניות כמו למשל חומצה היאלורונית ופפטידים, המופקים מחומצת אמינו. החומרים האלה יזינו את העור, יחליקו אותו ויטשטשו את הקמטוטים שנוצרו עם הזמן. את יכולה להגדיל ולבחור במייק-אפ שיכלול חומצה סליצילית המקלפת את העור בעדינות וחושפת שכבת עור צחה יותר. אגב, טיפ למקצועניות: בחרי בפורמולה שעמידה ל-24 שעות לפחות, וכזה שאינו מתקבע לתוך חריצי הקמטוטים שבעור.

2. ויטמינים:

כמו שאת מחפשת תכשירי טיפוח המכילים ויטמינים, גם המייק-אפ שלך צריך להכיל ויטמינים שיסייעו בהזנת עור הפנים. אחד הויטמינים החשובים מכולם הוא ויטמין C, המעניק אפקט של הבהרה. לנשים המחפשות תכשיר שגם ייתן מענה אנטי-אייג'ינג, כדאי ומומלץ לחפש מייק-אפ המכיל גם ויטמין E המסייע במניעת סימני הזדקנות.

3. הארה וזוהר

מעוניינת לטשטש פגמי עור, כתמי פיגמנטציה או צלקות אקנה? במקביל חשוב לך גם להאיר את העור? התחילי לשנן את הסוד של התעשייה: פיגמנטי פנינה.

מייק-אפ המכיל פיגמנטים כאלו ישמש כמחזיר אור (כן, כן!) ויעניק לעור זוהר מיוחד. בנוסף, הוא יטשטש את המראה העייף. אם באותו מייק-אפ יהיו גם ויטמין C וחומצה סליצילית, הם יגבירו ביחד את הזוהר הטבעי של העור, ישפרו את מראה הכתמים (אם קיימים) ויעדנו את מרקמו.

 

4. מסנן קרינה

בישראל, כמו בישראל, חשוב לשמור על עור הפנים מפני נזקי השמש בכל עונות השנה. שימוש במייק-אפ המכיל מקדם הגנה SPF יאפשר לך להגן על עור הפנים מפני הופעת כתמים וימנע ממך את הצורך למרוח קרם ההגנה לפני המייק-אפ.

 

5. פיגמנטציה
את הסעיף הזה כדאי שתקראי היטב: מייק-אפ מעולה מהדור החדש לא רק מכסה פגמי עור ופיגמנטציה, אלא יודע גם לטפל בהם ולצמצם אותם בטיפול לאורך זמן. בפורמולות המייק-אפ צריכים להיות רכיבים פעילים וטיפוליים המשפרים ומסייעים לעור גם להחליק ולהעלים את הכתמים ובעיקר למנוע את היווצרותם בעתיד.

6. טיפ קטן ואחרון: על מייק-אפ שעוזר לך לבחור גוונים של שפתונים, כבר שמעת?

מותג הקוסמטיקה קליניק פיתוח טכנולוגיה הנקראת Shade-Match Science מתבססת על גוון המייק-אפ שלך ומאפשרת לך למצוא בקלות את 3 גווני הניוד של השפתונים שהכי יחמיאו לך בעולם. אנחנו במקומך כבר היינו הולכים להתאים לעצמנו גוון מייק-אפ, ועל הדרך מתנסים ומתאימים לעצמנו שפתונים חדשים

 

איפור וטיפוחויטמין Cפיגמנטציה