לעבור מתיחת פנים בלי מחט אחת

אז נתחיל בסוג של גילוי נאות: המחשבה הראשונית היתה להגיע לד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, כדי לעבור טיפול מיזותרפיה – טיפול לחיזוק ושמירת רקמת העור ומניעת קמטוטים על ידי החדרת ויטמינים כמו ויטמין סי מינרלים וקולגן אלסין בפנים בצוואר בעזרת מחטים קטנטנות. אלא שאז נתקפתי רגליים קלות. לשמחתי, ד"ר שנדשטיין הבינה אותי והזמינה אותי אליה בכל זאת, לעבור טיפול פחות פולשני אבל אפקטיבי. אז כמובן שלהצעה הזו לא יכולתי לסרב.

כבר למעלה משני עשורים ד"ר אירנה שנדשטיין היא בעלת שם בכל מה שקשור למכשירים אסתטיים, זאת מתוך הבנה שהיכולת של הקרמים היא מוגבלת משום שיכולת החדירה שלהם לתוך העור היא מצומצמת. בהתאם היא תמיד עם היד על הדופק ומביאה לקליניקה שלה את הבשורה האחרונה. בנוסף, היא עושה שלל טיפול אסתטיים, כמו בוטוקס והזרקת חומצה הילארונית, אך הכל תוך חשיבה על מראה טבעי ומבלי לשנות את הפרצוף או להיכנע לטרנדים מוגזמים. בין לקוחותיה תמצאו את השחקן איציק כהן, שולמית אהרון, השחקן ניסו שליו ("כפולה") ועוד.

הטיפול שלי – לדבריה – עובר בשתי תחנות: אנגליה וגרמניה. הוא התחיל במכשיר בריטי שנקרא "פיוטר טק" שעושה ניקוי ופילינג בעזרת אולטרסאונד. כבר אחרי השלב הזה העור היה נראה רענן ואחיד יותר. אחר כך המשכנו למכשיר גרמני "קוסמטיקר X לייט" – שעובד על עור ירוק לעידוד יצור קולגן ואלסטין (שאחראיים על מיצוק העור). אחר כך עברנו לראש אחר של המכשיר, המשלב בין גלי אינפרה אדום, אולטרסאונד, ואקום ורוטציות עם עור ירוק, כל זה כדי להזרים את הדם ולעשות ניקוז לימפטי.

צילום: ניסו שליו

את הטיפול סיימנו עם מכשיר אחר של קוסמטיקר, שבעזרת גלי רדיו, אינפרה אדום ואולטרסטאונד הוא עושה החדרה לעור של קרם המכיל ויטמין C, ויטמין E וחומצה הילרונית. למעשה זה סוג של מיזותרפיה רק בלי מחט. בסופו שלי שלוש התחנות העניקו לעור שלי: ניקוי, זרימת דם והכנה להמשך והחדרה של "מזון" לעור.

אין ספק שמדובר בטיפול פנים שהוא מעבר לניקוי ומסכות רגילות. בסופו העור שלי הרגיש לא רק זוהר ובעל גוון אחיד, אלא באמת מתוח יותר, מהודק יותר ו"עבה" יותר (שכן העור שלי דק ומיובש בדרך כלל). ד"ר שנדשטיין הבטיחה שהעור יראה אפילו טוב יותר למחרת הטיפול – ואכן היא צדקה, ולמעשה אני עדיין ממשיכה להרגיש את האפקט של הטיפול. גם עכשיו, שבוע אחרי, העור מרגיש מהודק יותר, רווי בלחות ונראה חיוני יותר. ולמי שחוששת – הטיפול עצמו היה מאוד נעים. המכשירים אינם כואבים, להפך – הם כמו עושים מסז' לעור הפנים ולכן הם אפילו מרגיעים. כך שבקלות אפשר להתמכר. 

טיפולטיפול יופימתיחת פניםקוסמטיקה