יופי כחול לבן: מוצרי האיפור והטיפוח הישראלים הכי האהובים

Oily or של דוקטור עור

אחת החברות שתמיד אפשר לסמוך על המוצרים שלה זו דוקטור עור, שלאחרונה השיקה מוצר מנצח נוסף: אל סבון המיועד לניקוי עור מעורב עד שמן. לפני הכל – לתכשיר יש ריח של דרמפון, אותו סבון שהיה לו מונופול בבתים שלנו בשנות ה-80. בעיני, זו אחת המחמאות הכי טובות שאפשר לתת לריח, שהוא נקי ועדין. בנוסף, האל סבון מנקה באופן יסודי את העור ומטהר נקבוביות, וזאת מבלי לייבש. בנוסף הוא מסיר גם סבום עודף, מה שעוזר לאזן את העור.

מחיר: 80 שקל.

 

סרום לחות אינטנסיבי מסדרת AQUA JOLT של ג'ייד

חברת ג'ייד הולכת ומסתמנת כאלטרנטיבה חזקה לחברות הטיפוח הבינלאומיות. אחד המוצרים המובילים שלה הוא סרום לחות מרוכז, שמעושר בחומצה היאלורונית בקומפלקס לחות, ויטמין E ותערובת טבעית של שורש ג'ינג'ר. אלו מסייעים בחיזוק ושיקום המחסום הטבעי של עור הפנים ומרווים אותו בלחות, כך שהתוצאה היא מראה מוצק ובריא יותר. כל זאת לא פוגע במקרם הג'ל הנעים של הסרום וביכולת שלו להיספג בקלות ולהותיר את העור רך ונעים.

מחיר: 100 שקל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין 

 

קרם CC מסדרת אייג' דיפנס של HL

זה אחד התכשירים האהובים עלי בכל הזמנים: קרם שהוא בעצם ארבע באחד – מעשיר את העור בלחות, מעניק הגנה גבוהה מהשמש (50 SPF), פועל לצמצום קמטים וקמטוטים ומעניק כיסוי מייק אפ טבעי אך מספק. את כל זאת הוא עושה בצורה מרשימה, בזכות חומרים פעילים, בהם ויטמין C, תה ירוק, גי'נקו בילובה וויטמין E. אמנם לוקח לו כמה דקות להיספג היטב, אבל ברגע שזה קורה, הגוון ותחושת לחות נעימה נשארים לאורך כל היום. שימו לב שניתן להשיג אותו בשני גוונים, בהתאם לגוון העור.

מחיר: 210 שקל.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות

לק של Chic

בערך כמו שבכל בית בישראל יש קוטג' וקפה שחור, ככה סביר שתמצאו בו גם לק של שיק. החברה הישראלית מייצרת מוצרי איפור, טיפוח פנים וגוף ותמרוקי ספא ואמבט, אבל היא ידועה בעיקר בזכות המגוון העשיר של הלקים שלה: 150 גוונים בכל זמן נתון, זאת בנוסף סדרות במהדורות מוגבלות ומיוחדות המתחלפות במהלך השנה בהתאם למגמות האופנתיות. לאחרונה אף הרחיבה החברה את קטגוריית הלקים והשיקה סדרת מוצרי ג'ל לק לשימוש עצמי בבית. מדובר בערכה, הכוללת מנורת UV, שמשווקת בפארמים ומהווה חלופה לשירותי הג'ל מניקור במכונים המקצועיים – מה שמתאים לנו במיוחד בימים אלו.

מחיר ערכת ג'ל לק ביתי: 150 שקל

שמפו קלאסי של פינוק

אם היו שואלים את יאיר לפיד מה הכי ישראלי בעיניו, הוא בטח היה מושך את בלוריתו לאחור ואומר "שמפו פינוק". ככל הנראה מדובר באחד התכשירים הכי ישראליים שיש: שמפו לשיער רגיל בתוספת תמצית רוזמרין. השמפו מיועד להעניק לשיער מראה מבריק ורך, אך הוא ידוע בעיקר בזכות הריח המצוין שלו, שעדיין מצליח לרגש אותנו – למרות כל השנים וכל החידושים בתחום. 

מחיר: 10 שקל. 

 

מארז כינקייר של MORAZ 

אז מסתבר שלמרות שהילדים לא היו במסגרות כחודש וחצי, עדיין יש כאלו שמצליחים למלא את הראש שלהם בכינים. בדיוק בשבילם השיקה מורז מארז טיפולי חדש, הכולל את שמפו וספריי כינקייר, מסרק כינים וחוברת פעילות לילדים, כדי לעזור להם להעביר את הזמן. השמפו מיועד לטיפול בכינים על בסיס יומי והוא מבוסס על צמחי מרפא, ללא חומרי הדברה וללא סיליקונים. הספרי הוא שמן צמחי יעיל להשמדת כינים וביצי כינים שהוכח מחקרית. הנוסחה שלו, הכוללת בין השאר שמן עץ התה, שמן נים, לבנדר ורוזמרין, חודרת לתוך ביצי הכינים והכינים, חוסמת את מערכת הנשימה ובכך גורמת לחנק ב-15 דקות טיפול בלבד. בנוסף הוא מגן על השיער ומותיר אותו עם ניחוח צמחי עדין.
והנה הטיפ שלי: להשתמש בשמפו על בסיס שבועי גם כשאין כינים באופק, זה עוזר למנוע את ההידבקות מלכתחילה. 

מחיר: 115 שקל. 

להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי מרקחת מובחרים.

 

חלאבילין של חלאבין 

בשנת 1973 ייסד הביוכימאי זיסקה חלאבין ז"ל חברת קוסמטיקה המפתחת ומייצרת מוצרים בטכנולוגיות יצור ייחודיות, תוך שימת דגש על מיצוי מרבי של מרכיבים טבעיים בריכוז אופטימלי וללא ניסויים על בעלי חיים. החברה אמנם ידועה בזכות סדרות טיפוח הגוף שלה, עם הניחוחות הכל כך מזוהים, כמו "מידנייט" ו"לאבליין", אבל מוצר הדגל ללא ספק הוא חלאבילין, דאודורנט ללא אלכוהול, אלומיניום ופראבנים, ובעל פטנט המאפשר אפקט מתמשך החל מ-24 שעות ועד לשבוע ימים בשימוש חד פעמי. למעשה את הנוסחה של הדאודורנט פיתח חלאבין עוד בימי מלחמת העולם השנייה, כשהתבקש להמציא תכשיר עבור חיילי הצבא הרוסי שסבלו מהצחנה שנדפה מנעלי הצבא שלהם, בגין הזעת כפות הרגליים. מדהים לגלות שהוא עדיין חי ובועט גם בחום של ישראל. 

מחיר: 50 שקל. 

 

קרם ידיים מסדרת יו-לקטין של דוקטור פישר 

השילוב בין מזג האוויר לאלכוג'ל מתחיל להיות קטלני עבור עור הידיים שלנו, שמתחיל להתייבש ולהיסדק. וזה בדיוק מה שהפך אותי למכורה לקרם הידיים הזה, שהוא מצד אחד מעניק הקלה מידית לעור ומצד שני מעניק לו הגנה למניעת יובש עתידי. הוא עושה זאת בעזרת נוסחה המכילה חומצה לקטית ממשפחת החומצות האלפא הידרוקסיות שיעילה במיוחד כתוספת לחות וסיוע בשמירה על עור גמיש, תמצית שקדים לריכוך והענקת לחות, ואלוורה לסיוע בהרגעת עור מגורה. הקרם עצמו נספג בקלות ובמהירות ויש לו ריח עדין ולא דומיננטי מדי. חשוב גם לדעת שהסדרה מומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

מחיר: 35 שקל ל-100 מ"ל ו-70 שקל ל-230 מ"ל. 

 

סרום ויטמין C של פרימייר ים המלח

סרום שנחשב לפופולרי במיוחד בגלל היותו מאוד נעים על העור ונספג בקלות. כמובן שלצד זה הוא מזין את העור ועובד על מיצוק ומתיחה בעזרת ריכוז גבוה של ויטמינים כמו C ו-E. ואם יש לכם ספק: הוא נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים גם לבעלי לעור רגיש.

מחיר: 245 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

 

איפורטיפוחכחול-לבן