בלי הזרקות ובלי מחטים: הדור החדש של טיפולי האנטי אייג'ינג

לצערי אני פחדנית מדי. אני ממש חוששת מהתערבויות או שינויים דרסטיים, ולכן למרות שהייתי מאוד רוצה למחוק מעורי כמה שנים, אני נמנעת לחלוטין מהתערבויות פולשניות מדי. אבל לשמחתי, זה כבר לא אומר שאני צריכה לתת לגיל ולכוח המשיכה להמשיך להכות בי.  

במרכז דהשלי, הממוקם ממש בסמוך לקניון הזהב בראשון לציון, מציעים טיפול הצערה לעור הפנים בלייזר, כלומר ללא התערבות פולשנית, ללא כאב וכמעט ללא תופעות לוואי (נגיע לזה בהמשך). המכשיר שייך לחברת FOTONA ומה שמיוחד בו זו העובדה שהוא מאפשר ארבעה שלבים שונים, עם ארבע ידיות שונות, וכל זה בטיפול אחד. כל אחת מהידיות מציעה טכניקה שונה (אך כאמור בלתי פולשנית) כשהשילוב ביניהן ממצק את העור ומעניק אפקט מתיחה וכן נותן גוון אחיד למראה העור.

כידוע, הקולגן והאלסטין הם מרכיבים שמיוצרים באופן טבעי בגוף ואחראיים על מרקם העור. עם השנים הייצור שלהם הולך ומתמעט, מה שגורם לפנים "ליפול", כלומר לאבד מהנפח שלהן, ולכן גם את המוצקות ואת החיוניות. הטיפול של פוטונה מעודד מחדש את ייצורם של האלסטין והקולגן בעור, כדי להחזיר לעור את הגמישות שלו ולמנוע מראה רפוי.

את הטיפולים מעבירים רופאים ואני זכיתי לידיה המקצועיות והעדינות של ד״ר ילנה זלצברג. השלב הראשון נעשה מתוך הפה – זה נשמע קצת מלחיץ, אבל בפועל זה מרגיש כמו סוכריות קופצות. המטרה להכניס אנרגיה מעל השפה ומתחת לשפה – האזורים שנוטים להתקמט ולהתכווץ. הטיפול נעשה מתוך הפה כיוון שהרקמה רכה, ומקסימום אנרגיה נקלטת בעור. כבר אחרי השלב הזה הרגשתי שינוי ניכר במראה הקמטים שבין האף לסנטר והשפתיים שלי נראו "מורמות" ומלאות יותר.

תמונת אילוסטרציה

השלב השני והשלישי נעשה בשתי ידיות שונות ויצר שני אפקטים הפוכים: הראשון קירר את העור עם אוויר קר והשני חימם באופן נעים את הרקמה. השלב האחרון הוא שיוף קל של הקרמה החיצונית. זה אמנם קצת מעקצץ אבל לא כואב.

בסיום הטיפול הרגשתי קצת בעירה של העור, אבל זה עבר מאוד מהר ולמרות שהבטיחו לי שאת התוצאות ניתן לראות אחרי מספר טיפולים, כבר ראיתי שיפור ניכר – העיגולים שחורים מתחת לעיניים התבהרו והשקעים התמלאו, הקמטים נראו הרבה פחות עמוקים והעור נראה חיוני ומדושן יותר. ביומיים שאחר כך, כפי ש"איימו" עלי, העור הרגיש מאוד יבש. ביום הראשון עוד נותרו קצת סימנים קלים על הפנים ואחר כך היו עוד כיומיים-שלושה בהם הופיעו כמו גרגרים קטנים על העור, כתוצאה מהפילינג ומההתחדשות המסיבית. אבל שום דבר לא היה בלתי נסבל או דרש להסתגר בבית (כמובן שאסור להיחשף לשמש ויש להקפיד על מסנני קרינה). אחרי שבוע העור נראה והרגיש פשוט מצוין – כאילו עבר התרעננות מסיבית. הוא נראה מורם יותר, מואר יותר ומקומט הרבה פחות.  

מומלץ לחזור על הטיפול כל חודש-חודש וחצי ומספר הטיפולים תלוי בגיל המטופלת ובמצב העור. בעיקרון ההמלצה היא לעשות טיפול לכל עשור, כלומר לאישה בת 40 מומלץ לעבור 4 טיפולים ולאישה בת 70 מומלץ 7 טיפולים וכו'.

 

אנטי אייג'ינגטיפול יופי