דווקא עכשיו: פינוקים של קיץ

קולקציית הקיץ של Laline

Laline בוחרת לקבל את העונה החמה עם קולקציה שכוללת פריטים ואקססוריז שהופכים את ההליכה לים או לבריכה לקצת יותר מפנקת ועם הרבה יותר סטייל. הקולקציה כוללת בין השאר סלי קש, מגבות חוף, כובעי קש, מצחיות, כוסות ובקבוקי שתייה רב פעמיים. כולם בעיצוב קלאסי, לא מצועצע ושיקי. טווח המחירים הוא 200-50 שקל וכעת ניתן לרכוש מגוון מוצרים ב-40% הנחה ברשת החנויות ובאתר.

 

 

 קולקציית הקיץ של Essence

אמנם חצי מהפנים שלנו מוסתרות על ידי משקפי שמש והחצי השני על ידי המסכות, אבל דווקא בגלל זה האיפור הוא הגילטי פלז'ר של הקיץ המאתגר של 2020. הקולקציה החדשה של Essence שימושית במיוחד דווקא עכשיו: מצד אחד היא כיפית, קיצית ומעודכנת, ומצד שני כרגיל המחירים נוחים, מה שלא יגרום לנו להצטער מאוד על האודם שמרחנו, שרק אנחנו והבחורה במחשב לידנו יודעות כמה הוא מהם.

המוצרים הפעם הם בהשראת קריסטלים נוצצים ואבני חן, מה שאומר הרבה צבעים עזים ונצנצים. ביניהם בולטים EYEBROW PEN טוש לעיצוב הגבות שבאמצעותו ניתן למלא את הגבות באופן טבעי (13 שקל); THE HIGHLIGHTER – שימר אבקתי ונעים שמעניק זוהר טבעי (13 שקל); Highlight drops liquid illuminator –  שימר נוזלי שמגיע בבקבוק זכוכית ובשני גוונים (19 שקל); Hydrating + perfecting primer – פריימר בעל מקדם הגנה SPF20 שגם מעניק לחות לעור (19 שקל); FIXING POWDER – פודרה בתפזורת שמעניקה לעור גימור מאט. הפודרה שקופה וקלילה, ונשארת לאורך כל יום מיוזע (19 שקל).

להשיג ברשת סופר פארם בכל רחבי הארץ

 

MANGO KIWI של SABON

מותג הטיפוח הריחני השיק לכבוד הקיץ קולקציה בניחוח אקזוטי במיוחד, המשלב בין מנגו וקיווי. למעשה, הניחוח מורכב מתווים עליונים של אגס מתקתק, תווים אמצעיים של מנגו וקיווי ובסיס איתן של מאסק. באופן אישי אני מעדיפה את הניחוחות הקלאסיים של המותג, אבל חובבות הניחוחות המתוקים ייהנו ממנו מאוד. בין המוצרים שאפשר למצוא בקולקציה: סבון נוזלי המועשר בארבעה שמנים בוטניים: זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה (51 שקל ל-300 מ"ל ו-72 שקל ל-500 מ"ל); פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח (87 שקל ל-320 גרם ו-109 שקל ל-600 גרם); וג'ל לחות לגוף, שמעניק לחות רעננה ולא מכבידה לגוף ותוך כך מעשיר את העור בשמן אבוקדו ואלוורה (89 שקל ל-200 מ"ל).

Yu Gin

אי אפשר לדבר על פינוקי קיץ מבלי לדבר על אלכוהול. אז ממש כדי לעשות לנו קצת שמח בלב בין כל התקופה הקשה הזו, הגיע לארץ מותג ג'ין חדש ויוקרתי. Yu Gin הוא "ג'ין בוטיק" ייחודי, המיוצר על ידי חברת spiritique מאזור קוניאק בצרפת. הוא משלב מסורת ומורשת יפנית של שימוש בפרי ההדר יוזו, לצד יצירתיות וחדשנות, זאת בהשראת שפים מובילים כמו תיירי מרקס, פיליפ קונטיצ'יני ופייר הרמה, שמשלבים בעבודתם רכיבים לא שגרתיים. וכך, ב- Yu Gin תמצאו שילוב בין בין יוזו ופלפל סצ'ואן, לערער, ליקריץ וכוסברה. בנוסף לשימוש ברכיבים יוצאי דופן, גם הבקבוק הוא יפיפה, במראה נקי ויפני, עם טוויסט מודרני ואורבני.

מעבר לטעם המיוחד של הג'יין, הוא גם מהווה בסיס מאוד מוצלח לקוקטיילים, אפילו לכאלו שלא אוהבים טעמי אלכוהול מרירים (כמוני) ולכן הוא נהדר ללילות הקיצים, כשהכי רחוק שאנחנו יכולים לצאת אליו זה למרפסת, אבל בכל זאת בא לנו להרגיש רגע בחו"ל.

והנה מתכון קוקטייל לדוגמה למי שאוהבת להשקיע בעצמה (אבל בינינו, גם עם טוניק רגיל זה לגמרי עושה את העבודה): 

50 מ"ל Yu GIN

20 מ"ל מיץ פירות הדר (מכל סוג)

15 מ"ל סירופ סוכר

5 מ"ל ליקר פטל שחור

קישוט: גרידת לימון, 2 פטל שחור טרי

דרך הכנה: שופכים את כל המרכיבים לשייקר קוקטיילים למעט הליקר פטל שחור. מנערים בעצמה ואז שופכים לכוס. מוסיפים קרח כתוש ולבסוף את הליקר. להוסיף כמה טיפות גרידת לימון ומקשתים עם פטל שחור טרי.

מחיר: 159 שקל לבקבוק של 700 מ"ל ושייקר.

 

 

סדרת ויטמינים של ברא 

אני לא מרבה להמליץ על ויטמינים, כי בניגוד לקרם פנים או בושם את האפקט שלהם קשה למדוד, בטח שלא בפרק זמן קצר יחסית. עם זאת, ברא זו חברה שאני משתמשת במוצרים שלה באופן שוטף, החל מסירופים מחזקים לילדים בחורף ועד לתמציות שנרקחות באופן אישי. לכן כשקיבלתי את סדרת הוויטמינים החדשה של החברה, הייתי חייבת לרוץ ולספר לחבר'ה. עד כה ברא התמחתה בפיתוח וייצור תוספי תזונה צמחיים. כעת היא נכנסת לראשונה לשוק הוויטמינים, עם סדרה ייחודית המבוססת על שילוב ייחודי של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים מרוכזות – זאת במטרה להגביר את עוצמת התכשירים.
כרגע מוצרי הסדרה כוללים: ויטמין C בשילוב 7 נוגדי חמצון שמשתתפים בהגנה הטבעית; ברזל קל לעיכול, בתוספת ויטמין C ותמציות צמחים שעוזרות לספיגת הברזל בגוף ולהגנה מפני עודף ברזל; ויטמין D בשילוב פטריית שיטאקי לחיזוק; מגנזיום בתוספת ג’ינג'ר, B6, ואשלגן שביחד עוזרים לתפקוד טוב של השריר ומסייעים לעוויתות שרירים (מעולה למי שהקרסול שלה "נתפס" מדי פעם); סידן בתוספת מינרלים ותמציות צמחים שחיוניים בהגנה מפני דלדול עצם.

מחירים: 65 שקל עבור הסידן ו-80 שקל לכל השאר. להשיג ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין. 

 

 3 in 1 של Crêma Men

בדיוק עבור אותם הגברים שלא אוהבים להסתבך עם מיליון מוצרים, השיקו ב- Crêma Men מוצר שמספק עבורם את כל שגרת הטיפוח: שמפו, ג'ל רחצה וג'ל גילוח (23 שקל). התכשיר מועשר בתמצית אלוורה המעניקה לחות לעור, מחליקה את מרקם העור ומסייעת בהרגעת גירויים לאחר גילוח. בנוסף, הוא מרכך את השיער, מסייע בהפחתת אדמומיות ומעניק לעור מעטפת לחות המאפשרת מעבר חלק של סכין הגילוח. הניחוח רענן ופרשי, ובינינו – טוב גם עבורנו, הנשים.
עבור הגברים שבכל זאת מחפשים עוד "אקסטרה", השיק המותג מוצר נוסף: קרם לחות לגוף לאחר גילוח (25 שקל). גם הוא מועשר באלוורה שמעניקה לחות רעננה ומסייעת בהרגעת רגישות ואדמומיות. תמציות אלנטואין ובבונג, מסייעות בהרגעת העור ומעניקים לחות מידית.

שוקולדים ומתוקים של Eti

למקרה שהיו חסרים לנו מכשולים בסופר, חברת גורי החליטה להביא לנו לארץ את המתוקים של ETi. המותג נחשב לאחד המובילים בעולם, והוא פופולרי במיוחד בשל השילובים המעניינים והאריזות הנוחות שלו, שמאפשרות לזרוק בתיק ממתקים למקרה של רעב פתאומי או טנטרומים של הילדים. אנחנו התנסינו במספר חטיפים שהיו מאוד מתוקים ורוויי שוקולד, בהם מיני וופל בציפוי שוקולד מריר וחטיף בוטנים נוגט וקרמל בציפוי שוקולד חלב, שניהם מגיעים באריזה משפחתית אך ארוזים אחד-אחד. שניהם סופר-מתוקים וממכרים (10 שקל לאריזה). עוד טעמנו וופלים מצוינים בטעם שוקולד וקוקוס (8 שקל) ועוגיות מצופות שוקולד חלב ושבבי קוקוס (2.90 שקל לאריזה אישית) שהתחסלו בשנייה. בנוסף לאלו תוכלו למצוא כדורני דגנים ממולאים בקרמל או קוקוס (2.50 שקל), עוגה אישית במילוי קרם קקאו (22.50 שקל) ומגון שוקולדים בטעמים: חלב, אגוזי לוז, ושוקולד עם חתיכות פיסטוק (5 שקל). 

עוד כדאי דעת שתאגיד ETi חרט על דגלו קדם ולעלות את המודעות לחשיבותם של ערכים חברתיים בעלי השפעה מיטיבה על החברה והקהילה. קבוצת גורי, שמייבאת את המוצרים, בחרה לקחת חלק במסורת החשובה והצטרפה לחברות המובילות במשק במתן סיוע למגן דוד אדום, במטרה לסייע במאבק הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. במסגרת המיזם, החברה תתרום כ-300,000 חטיפים שימכרו ברשתות השיווק במחיר של 2 שקל ליחידה. ההכנסות שיתקבלו ממכירת החטיפים יועברו במלואם לטובת רכישת ציוד רפואי לכונני מד"א. כך שסוף סוף אפשר לאכול שוקולד ועוד להרגיש עם זה טוב. 

איפוראלכוהולטיפוח