פילינג עם קייל, שפתון עם צ'ילי וסבון עם אריזה ממוחזרת: המגמה הירוקה משתלטת על עולם הטיפוח

UNIC 

אמנם הבטחתי מדור עם שלל מוצרים ירוקים, אבל החלטתי לפתוח דווקא במוצר חובה בקיץ – משקפי שמש. נכון שמדובר בפריט אופנתי עם מגמות טרנדיות, אבל מעבר לכך הוא חשוב ביותר משום שהוא מגן על העיניים שלנו מפני נזקי הקרינה (שלא לדבר על הגנה בפני קמטים באזור העיניים, אותו אנחנו נוטות לכווץ בשמש). ומכיוון שבכל זאת מדובר בפריט לא זול, ואנחנו בתקופה כלכלית קשה, ההשקה בארץ של המותג מברצלונה מגיעה בול בזמן. UNIC, שיימכר רק בסופר פארם, מציע מגוון רחב של משקפי שמש וראייה, החל ממסגרות קלאסיות ונקיות ועד לכאלו שמתכתבות עם הטרנדים העכשוויים, כך שממש כל אחד ואחת יכולים למצוא להם את הזוג הנכסף. בנוסף, המחירים שלהם מאוד משתלמים, ומהניסיון שלנו, המסגרות נשארות עמידות ויציבות גם בטלטלות שעוברים עם הילדים בקיץ (לפחות יש איזושהי מסגרת שהיא יציבה). 

מחיר:  399 שקל למסגרת משקפי ראייה ו-2 מסגרות ב-500 שקל (כולל עדשות 1.56 עד צילינדר 2). 299 שקל למשקפי השמש ולרגל ההשקה כל דגמי השמש נמכרים במחיר מבצע של 199 שקל. 

Booster de Lèvre של מור ממן

אחרי שהשיקה את מר רוז – טינט ייעודי לשפתיים וללחיים, ואת המג׳יק סורסיל – מוצר שמעצב ומטפח את הגבות, מור ממן ממשיכה לחדור לשוק הטיפוח והאיפור המקומי עם מוצר חדש לשפתיים: Booster de Lèvre. הפורמולה של התכשיר מעניקה לחות נעימה וברק עדין (אולי אפילו מדי), עם אפקט קליל של ניפוח. הלחות וההזנה מגיעות מתוספת של חמאת שיאה וחומצה היאלורונית ואילו אפקט הנפח הוא הודות לקינמון ופלפל צ'ילי. בזכות המרכיבים הטבעיים אין כאן סכנה לשפתיים או תופעות לוואי מעצבנות שלפעמים נובעות מחומרים מנפחים כימיים. עם זאת, יש אקצוץ קל שעובר די מהר ואז נשארת רק לחות נעימה. המוצר מיוצר בישראל וללא ניסויים בבעלי חיים, ובנוסף הוא בעל מקדם הגנה של spf 15, שזה לא הרבה אבל עדיין נחמד עבור תכשיר לשפתיים.

מחיר: 142 שקל.

להשיג באתר. 

 

מוצרי השיער של Herbalist'e

כמי שמאוד מאמינה ביכולות של צמחים, שמחתי לגלות סדרת טיפוח חדשה לטיפול מקצועי לשיער על בסיס צמחי מרפא אשר הוכחו כמסייעים לטיפוח, טיפול ושיקום שיער פגום והגנה על הקרקפת. מוצרי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית למיצוי גבוה של תמציות צמחי מרפא הגדלים בשיטות אורגניות, ובין המוצרים גם שמפו צמחי לשיער רגיל עד שמן ושמפו לשיער יבש על בסיס תמציות צמחי רוזמרין וער אציל, לניקוי יסודי, טיפוח והזנה אינטנסיבית של סיב השערה. עוד תמצאו גם שמפו צמחי לטיפול בקשקשים; שמפו לשיער רגיל על בסיס שמן המפ, עשיר בחומצות שומן, וויטמינים ומנטול לקירור והרגעת עור הקרקפת; מסיכה צמחית המסייעת לטיפול ושיקום שיער פגום; סרום לשיקום השיער ואמפולות לטיפול אינטנסיבי בקשקשים, עם מרכיבים המנקים את עור הקרקפת, מעודדים קילוף שכבת הקשקשים, מסייעים במניעת הופעת קשקשים חדשים, מעניקים לחות ומסייעים בהרגעת אדמומיות וגירויים על הקרקפת. כמובן שמעבר לחומרים הפעילים המבוססים על צמחים שהוכחו מחקרית כיעילים, כל המוצרים הם ללא פרבנים, ללא מלחים ולא נוסו על בעלי חיים.

ניתן להשיג במספרות מובילות ברחבי הארץ.

 

Supreme OR של דוקטור עור

מותג הדרמו קוסמטי הישראלי האהוב משיק סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, עם רכיב פטנט – OxyForce® המיועד להעלאת ריכוז הקולגן בעור. הקולגן הוא רכיב מרכזי וחשוב במבנה העור, אשר בשילוב עם חלבונים נוספים מקנה לעור גמישות, יציבות ושומר על מראה עור מוצק. אלא שעם הגיל, קצב ייצור הקולגן מואט – מה שאומר שהעור נראה רפוי יותר והקמטים מתחילים להופיע. כמובן שגם לזיהום הסביבתי ולאורח החיים שלנו יש תרומה ניכרת על מצב העור וקצב ההזדקנות שלו. הרכיב החדש של דוקטור עור, בשילוב רטינול, חומצה היאלורונית ורכיבים פעילים נוספים, מסייע להעלאת ריכוז הקולגן בעור, נלחם בסימני ההזדקנות ומעניק לחות.

מוצר הדגל של הסדרה הוא קרם העיניים (220 שקל) שעוזר "להרים" את מראה העפעפיים, להפחית עיגולים שחורים ולצמצם קימטוטים באזור. עוד בסדרה גם אמפולות המעושרות בחומרי הזנה ולחות ומיועדות לפנים ולצוואר, לטשטוש כתמים, צמצום קמטים ולמיצוק העור (290 שקל); קרם יום במרקם עשיר לעור הפנים ולצוואר, לכל סוגי העור ובעל 20SPF. בנוסף לחומרים הפעילים אותם הזכרתי קודם, הקרם מכיל גם תמצית עלי אלוורה ותמצית קמומיל, התורמות להרגעת העור וכן תמצית תה ירוק המסייעת בהגנה על העור מנזקי הסביבה (220 שקל); עוד בסדרה גם קרם לילה שפועל לחידוש מראה העור ולצמצום קמטים ומעניק לחות והזנה אינטנסיבית לאורך שעות הלילה (220 שקל); וסרום עשיר במיוחד, שמועשר גם בשמן נר הלילה המחזק את מרקם העור ומעניק רכות, ושמן זרעי ענבים ושמן קוקוס לתחושת עור רך וחלק יותר (220 שקל). נסיינית בת 65 דיווחה שקרם היום קצת כבד מדי לקיץ, אך עם זאת לאחר השימוש העור הרגיש טוב וגם נראה שיפור ניכר במראה שלו. על קרם העיניים היא דיווחה שהוא מצוין, במיוחד לאור העובדה שלעיניים רגישות כשלה קשה למצוא תכשיר שיהיה אפקטיבי. 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

בודי מיסט של קרליין

קרליין יצאה בסדרה חדשה הכוללת שלושה תרסיסי בישום לגוף (בודי מיסט) וקרמי גוף תואמים. הרעיון הוא להשתמש בהם כ"סט", משום שקרם הגוף מעשיר את העור בלחות וויטמינים והבודי מיסט מוסיף חיזוק לניחוח, כך שהוא נשאר למשך זמן ממושך יותר. אני מוכרחה להודות שבקיץ לא תמיד מתחשק לי למרוח שכבת לחות נוספת לזו שמתקבעת עלי ברגע שאני יוצאת מהבית, לכן הרבה פעמים אני מעדיפה להשתמש רק בבודי מיסטים, שמעניקים רענון וניחוח קליל. הבודי מיסט של קרליין הפתיע אותי לטובה. הסדרה, כאמור, מגיעה בשלושה ניחוחות: Blue Haven – ניחוח אביבי מרענן עם שילובים קרירים של ניחוח הדרים ירוק וכוכב אניס, נגיעות של פרחי יסמין, קינמון והל, על בסיס מאסק ואמבר; Stolen Kiss – ניחוח נשי, עמוק וחושני עם שילובים פרחוניים מרעננים של תווי ברגמוט, עלי ורד וסיגליות, וניל ופטצ'ולי, על בסיס סנדלווד ועץ ארז; ו- Pure Love – ניחוח פרחוני עשיר ורומנטי עם ברגמוט, ורד, אוכמניות, שושן צחור, אפרסק ותפוח, על בסיס עץ ארז, מאסק ואמבר. אני התנסיתי באחרון, ולהפתעתי הוא לא היה מתוק מדי או כבד מדי, אלא קליל, נעים והולך מצוין עם הקיץ והחום. הניחוח גם הצליח להחזיק מעמד באופן מרשים. כך שאני ממליצה בחום. תרתי משמע.

מחיר מומלץ: 40 שקל לבודי מיסט ו-25 שקל לקרם.

 

LOVE BEAUTY & PLANET

מותג הטיפוח הבינלאומי LOVE BEAUTY & PLANET נולד ב-2018 בארה"ב מתוך הבנה שיותר ויותר נשים (וגם גברים כמובן) מחפשות מוצרים שיתחברו לאג'נדה הירוקה שלהן, ויאפשרו להן לשמור על כדור הארץ מבלי להתפשר על איכות המוצרים. לארץ מגיעות כרגע 4 סדרות מוצרים, שכל אחת מהן מבוססת על רכיב אחר מהטבע. לצד זה, כולן טבעוניות, ללא צבעים מלאכותיים, פראבנים וסיליקון, לפחות 65 אחוז מהאריזות שלהן עשויות מפלסטיק ממוחזר ותהליך הייצור שלהן לא כולל ניסויים בבעלי חיים. כמו כן, המותג חותר כל העת לשימוש ברכיבים שמקורם בחקלאות בת-קיימא מרחבי העולם, וגם בפיתוח המוצר עצמו יש חשיבה כיצד לשמור על כדור הארץ, כמו למשל פטנט ה"שטיפה המהירה" שקיים במרכך ונועד לאפשר לצרכניות לחסוך במים בעת המקלחת. בנוסף, המותג הכריז ברמה העולמית על הקמת "קרן מיסוי פחם", במסגרתה יתרום המותג 40 יורו על כל טון של פחמן שייפלט בתהליך הייצור, כאשר הכסף ישמש לתמיכה בתוכניות איכות סביבה ברחבי העולם.

אלו ארבעת הסדרות שמגיעות כרגע, שכל אחת מהן כוללת שמפו, מרכך, ג'ל רחצה ותחליב גוף:

הסדרה הוורודה: נוסחה המכילה חמאת מורו מורו מיער האמזונס וניחוח של עלי כותרת ורדים מבולגריה. הסדרה מכילה שמפו ומרכך ללא סולפטים (מתאים לשיער שעבר החלקה).

הסדרה הכחולה: מעניקה בוסט רעננות עם נוסחה המכילה מי קוקוס ופרחי מימוסה עדינים.

הסדרה הירוקה: עם נוסחה המכילה שמן מעץ התה, הידוע בשל סגולתו המטהרת ווטיבר, המעניק ניחוח מעודן של אדמה.

הסדרה הצהובה: עם נוסחה המכילה שמן קוקוס אורגני ופרח הילנג-ילנג המעניקה חוויה טרופית.

ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

 

קרמי גוף EFFECTIVE CARE של ד"ר פישר

אמנם בדרך כלל אנחנו סובלות וסובלים מעור יבש דווקא בחורף, אבל גם בקיץ, עם הבריכה והים, לא יזיק לעור שלנו לקבל הזנה ולחות נעימה. לכן הוציאו בד"ר פישר קרמים חדשים המועשרים בשמנים מהטבע, שמעניקים לעור לחות, מזינים אותו ומונעים יובש. הסדרה כוללת ארבע תכשירים, בהתאם לסוג העור: קרם גוף לעור רגיל-יבש – מועשר בשמן קוקוס העשיר במינרלים ואנטי-אוקסידנטים ולכן מסייע בהגנה על העור מפני נזקי סביבה; קרם לעור יבש במיוחד עם שמן אבוקדו העשיר בחומצות שומן (אומגה 9 ואומגה 6) הידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור; קרם גוף לעור יבש במיוחד עם שמן הארגן, העשיר בחומצות שומן ואנטי-אוקסידנטים, להענקת לחות והזנה ולסיוע בשיקום עור יבש; וקרם לעור יבש ומגורה, עם שמן הכותנה העשיר באנטי-אוקסידנטים ובחומצות שומן, וכן אלאנטואין ותמצית הממליס להרגעת עור יבש, מגורה ואדמומי.

כל אחד מקרמי הגוף עולה 25 שקל.

 

SUPERFOOD BODY LINE של AHAVA מעבדות ים-המלח

אחרי שניצלנו היטב את יכולות צמחי המרפא, עכשיו אפשר לעבור גם לסופר פוד. באופן די טבעי והגיוני, סופר פוד שעושה טוב לגוף שלנו מבפנים, יכול לעשות פלאים גם לאיבר הכי גדול בגוף שלנו – הלא הוא העור. ואכן, סדרת הטיפוח החדשה של אהבה – הכוללת פילינג גוף, קרם ידיים ותחליב וג'ל רחצה – מועשרת בתמציות קייל וכורכום, הידועים בסגולות ההגנה על העור ושמירה עליו מנזקי הסביבה. קייל הוא ירק שעשיר מאוד בוויטמינים, מינרליים, חומצות אמינו, חלבונים, חומצה פולית, חומצה אסקורבית וקרטנואידים. הוא מספק לעור הגנה יעילה מפני רדיקליים חופשיים (הגורמים לתהליכי הזדקנות מוקדמים) וכן מגביר את יצירת הקולגן. הכורכום הפך בשנים האחרונות לאחד המרכיבים האהובים ברפואה האלטרנטיבית, בעיקר בגלל היכולות האנטי דלקתיות שלו. באותו אופן, הסגולות שלו מסייעות להגנת תאי העור מפני רעלנים ומזהמים, כולל גם זיהום אויר – המאיצים את הזדקנות העור בטרם עת. השילוב בין שני המרכיבים האלו מביא למוצרים התומכים בתהליך חידוש העור. הן הג'ל והן הפילינג קלילים מאוד ועם ניחוח רענן שמאוד מתאים לקיץ. 

מחירים:  החל מ-69 שקל לפילינג גוף ועד ל-120 שקל לתחליב רחצה.

להשיג באתר ובחנויות הרשת

איפור וטיפוחאנטי אייג'ינג