מעלים הילוך במלחמה בפיגמנטציה

כתמי פיגמנטציה הם אחד האויבים הגדולים שלי. למעשה, לא רק שלי. מרבית הישראליות סובלות מפיגמנטציה, בגלל שילוב של גנים ושמש על העיר. בהתאם, בשוק קיימים לא מעט פתרונות – חלקם טובים, חלקם פחות. אמנם בעבר התנסיתי בכמה טיפולים וקרמים שהצליחו לטשטש את הכתם מעל השפה, אבל אף אחד לא הצליח באמת לתת לו "פייט" רציני. וכך הוא נשאר שם, לעיתים כהה יותר ולעיתים פחות. אבל תמיד שם.

כדי למנוע ציפיות שווא, אני מיד אעשה ספויילר: הכתם עדיין לא נעלם, אבל כבר אחרי טיפול אחד בקליניקה של טניה אוהב שלום, ושימוש במשך פחות משבועיים בחומרים אותם היא הביאה לי לשימוש ביתי, אני מרגישה שיש שיפור שכמוהו לא ראיתי המון המון זמן, אם בכלל. במיוחד בהתחשב בעובדה שאנחנו נמצאים בשיא הקיץ – הזמן שבו הפיגמנטציה נוטה להשתולל.

אז עכשיו נחזור רגע להתחלה: טניה אוהב שלום היא קוסמטיקאית מומחית בפתרונות העור. לאורך השנים והטיפולים, היא פיתחה שיטה משל עצמה לחידוש העור וטיפול בכל סוגי הפיגמנטציה, TOH, שמשלבת בין טכנולוגיות מקדמות לפורמולות פעילות. אחד הדברים שמצאו חן בעיני כבר מהשנייה הראשונה, זו העובדה שהיא לא עובדת בלעדית עם חברה ספציפית, אלא משלבת מספר תכשירים מחברות שונות וכן תכשירים שהיא פיתחה בעצמה מהידע והניסיון אותו צברה. באופן אישי זה גורם לי להרגיש יותר בטוחה, שהקוסמטיקאית שמטפלת בי לא עובדת על פי "שטנץ" או פרוטוקול קבוע מראש, אלא היא מתאימה באופן הכי ספציפי את סוג הטיפול לסוג העור.

תמונות לפני ואחרי מהקליניקה של טניה אוהב שלום

הטיפול בקליניקה, שנמצאת בראשון לציון, מתחיל באבחון העור והבעיה, ניקוי העור וטיפול פילינג עמוק במכשור טכנולוגי מותאם אישית בשיטות קרן אור. לאחר הפילינג יש החדרה של חומרים פעילים, שבעזרת המכשור המיוחד מגיעים עד לשכבות העמוקות של העור – מה שעוזר לתוצאות האפקטיביות. לאחר מכן יש מריחה של מסכות הזנה ולחות. מבחינתה של אוהב שלום, החלק הנוסף של הטיפול הוא השימוש בפורמולות הפעילות גם בבית, באופן יומיומי. לדבריה זה מהווה "50 אחוז מהצלחת הטיפול". כי אין מה לעשות – במקרה של פיגמנטציה הורמונלית, אין פתרונות מהירים. יש מלחמת התשה ארוכה ויומיומית, אבל בסופו של דבר משתלמת.

תמונות לפני ואחרי מהקליניקה של טניה אוהב שלום

כאמור, כבר אחרי טיפול אחד ושימוש בתכשירים של טניה במשך עשרה ימים, הרגשתי שיפור עצום, וכמובן שמומלץ להגיע לסדרה של טיפולים כדי להגיע לתוצאות מריביות. מחיר כל טיפול 1,200-600 שקלים. 

טלפון לקביעת תור: 03-5525264. 

טיפול להסרת כתמי שמש ופיגמנטציהפיגמנטציה