קנו לעצמכם מתנה לחג: הפינוקים הקטנים לשיפור מצב הרוח

סיגנצר אדט של Chlo'e

הבשמים של קלואה הם תמיד משפרי מצב רוח – נעימים, קלילים, מתאימים כמעט לכל רגע ביום ולכל אירוע. וכזה גם הניחוח החדש. הוא אמנם בוגר יותר מהניחוחות הקלסיים של המותג, אולי בגלל בסיס של ארז וענבר, אבל יש בו גם רעננות מבורכת.

מחיר: 439 שקל.

 

 

SELECTED sparkling Moscato designer edition של יקבי כרמל

אל תגלו לאף אחד, אבל אלכוהול הוא אחד הדברים היחידים שעוזרים לנו לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו. כך שאחד הפינוקים הכי מבורכים זה יין משובח. יקבי כרמל כאילו קראו את המחשבות שלנו, ושלחו לנו את היין הזה, שמושק לכבוד החגים במהדורה מוגבלת. היין עצמו הוא יין לבן מבציר 2019, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, מרענן וקייצי (מתאים כדי להקליל ארוחת חג כבדה, או לחלופין להרים את מצב הרוח בסיום של יום מתיש). הבקבוק במהדורה המוגבלת עוצב על ידי סטודיו יותם בצלאל, בהתאם לחזונו של מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן, מה שהופך אותו לתוספת מכובדת על שולחן החג.

מחיר: 30 שקל.

 Celebrations Bottle

אחת המתנות האהובות עלי מהדיוטי פרי זה הבקבוק פלסטיק הזה, שמכיל בתוכו גרסאות מיני של מגוון של חטיפי חברת מרס – Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Twix Mars, Teasers – בקיצור, כל החטיפים האהובים על כולם בביס שנגמר מהר מדי. זו באמת אחת המתנות הכי פשוטות שאפשר לקנות והכי כיפיות שאפשר לקבל, ויכולות להתאים במיוחד לכל מי שמחפש נחמה.

מחיר: 40 שקל וכעת בשופרסל במחיר מבצע של 30 שקל.

 

מארז לחג של דוקטור עור

דווקא עכשיו, עם החום והמסכות והסטרס, ערכת הטיפוח של דוקטור עור היא חיונית במיוחד, משום שמעבר לעובדה שהיא מפנקת, היא גם עוזרת לשמור על עור מאוזן ובריא, בזכות נוסחת  ®DERMO-COMPLEX – שילוב ייחודי של רכיבים פעילים המסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

הערכה הפעם כוללת מגוון רחב יחסית של מוצרים בגודל מלא במחיר משתלם: תחליב גוף קלאסי ותחליב רחצה, שניהם בניחוח מאסק ומועשרים בשמן האינקה אינצ'י; קרם ידיים אנטי אייג'ינג שמועשר בחומצה היאלורונית, פפטידים ותאי גזע ממקור צמחי; קצף עדין לניקוי הפנים; מגבוני ניקוי והסרת איפור לפנים ולעיניים; וג'ל ניקוי פנים קלאסי היפולארגני, המועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל ותמצית שיבולת שועל.

מחיר: 85 שקל במקום 142 שקל.

להשיג באתר דוקטור עור.

 

ערכות טיפוח מבית Moroccanoil

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה ערכות חג יוקרתיות באריזה מהודרת. ישנן 3 אופציות של ערכות, המתאימות לסוג השיער ולצרכיו: ערכת שיקום הכולל שמפו, מרכך ומסכה לשיקום וכן שמן טיפולי (ב-350 שקל במקום ב-450 שקל); ערכת לחות הכוללת שמפו ומרכך מעניקי לחות, שמן טיפולי וקרם ידיים (350 שקל במקום 440 שקל); וערכת נפח שבה שמפו ומרכך מעניקי נפח, מסכת לחות לייט ושמן טיפולי לייט (350 שקל במקום 500 שקל).

ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086 ובאתר

 

GUCCI BLOOM PROFUMO DI FIOR של גוצ'י

אפילו מבעד למסכה אפשר להכריז שמדובר בניחוח הטוב ביותר של הקיץ. בניגוד לדעה הקדומה, הבושם החדש של גוצ'י הוא לא מתוק וצעקני מדי, אלא פרשי-פרחוני, עם רעננות של תווים ירוקים, מתיקות של פרחי טוברוזה ואלגנטיות של יסמין. אלה מועשרים בחמימות של ילנג ילנג  ותווי עץ אלמוג ובסיומת מאסק רומנטי וקלאסי. גם מבחינת עמידות נרשמה הצלחה, והוא הצליח להישאר על היום המשך שעות מיוזעות במיוחד.

מחיר: 510 שקל.

 

 

Hydralist של DIADERMINE

אז אחרי שדאגנו לגוף (ראה ד"ר עור), לשיער (ראה Moroccanoil) ולנפש (ראה יקבי כרמל), אפשר וחובה להגיע גם לטיפוח עור הפנים שלנו. סדרת המוצרים הזו של DIADERMINE מיועדת להגנה על עור הפנים מפני התייבשות עקב אורח החיים האורבני שלנו, הכולל שלל גורמים סביבתיים מזיקים כמו זיהום אוויר ושינויי טמפרטורה ואקלים. בסדרה מככבים שני מרכיבים עיקריים: צמח הפלנקטון וחומצה היאלורונית, הידועים ביכולתם לאצור מים, כך שעור הפנים נהנה מלחות לאורך כל שעות היום, ולא רק בדקות שלאחר מריחת הקרם.

הסדרה כוללת חמישה מוצרים: קרם לחות קטיפתי לעור רגיל עד יבש (50 שקל), ג'ל לחות מרענן (50 שקל), מסכת לילה לטיפול במהלך השינה (50 שקל), מסכה מרעננת לעור זוהר (15 שקל ליחידה) ותרסיס לחות עדין וכיפי (50 שקל), שאפשר להשפריץ במהלך היום על מנת לתת בוסט של לחות וזוהר.

 

 

מתנותמתנות לחגקרם פניםראש השנה