טיפול פנים קוויקי: לפרגן רגע לעצמנו

אמנם טיפולי יופי לא נחשבים כרגע לחיוניים ונדחקים מסדר היום מכורח המציאות, אבל לפעמים דווקא בתקופות עמוסות פיזית ונפשית, מגיע לנו לקחת פסק זמן מהטרדות היום יומיות ולהתעסק קצת בעצמנו. ולפעמים גם התעסקות במראה החיצוני שלנו, יכולה לחולל פלאים ולתת לנו אנרגיות ומוטיבציה לצלוח את הקשיים. וכמובן שאם כבר אנחנו מחליטות להעניק לעצמנו את המתנה הזו, כדאי שנבחר במקום המקצועי והטוב ביותר, כדי שנדע שאנחנו בידיים טובות ושנזכה לתמורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות.

ובדיוק פה נכנסת ד"ר לריסה ברק, בעלת קליניקות האסתטיקה L,Barak Milan (עם סניפים בתל אביב, זיכרון יעקב ומילאנו). ד"ר ברק עוסקת כבר 20 שנה ברפואה אסתטית והיא בעלת מאסטר עולמי בחוטי אפטוס. מעבר לזה היא מציעה עשרות טיפולים מתקדמים, כמו פילינג כימי ופילינג לייזר, מילוי קמטים, מיזותרפיה, עיבוי שפתיים, טיפולים בפיגמנטציה ובאקנה, המסת שומן ועוד.

 

מכיוון שאני לא הייתי מעוניינת בטיפול פולשני מדי, או כזה שידרוש ממני להתחבא בבית למשך כמה ימים (לא שאני לא מתחבאת בבית גם ככה), ד"ר ברק בחרה עבורי את טיפול הג'נסיס – טיפול המיועד להורדת סימני הזדקנות תוך שיקום מרקם העור וטיפול בפגמים הנראים לעין, כגון נזקי שמש, קמטוטים, נקבוביות פתוחות, אדמומיות וצלקות. הוא מתאים לי במיוחד, בגלל שיש לי לא מעט סימני אקנה ממתקפה שסבלתי ממנה לפני כשנה, כתמי פיגמנטציה מעצבנים וכן נקבוביות פתוחות לרווחה.

תמונת יחצ

לאחר ניקוי יסודי של העור, העור שלי קיבל פולסי לייזר עדינים (וממש לא כואבים!) על ידי ידית מיוחדת של המכשיר xeo מבית חברה אמריקאית CUTERA. קרני הלייזר האלו נכנסים לדרמיס עמוק ללא פגיעה בשכבה העליונה של העור, וגורמים לייצור של קולגן – מה שגורם לחידוש מהיר ואינטנסיבי של העור, תוך העלמת פגמים ומיצוק של העור. הטיפול הסתיים עם מסכה נעימה, שהחדירה לעור ויטמינים חיוניים לחידוש העור ולהבהרת כתמים. כאמור התהליך הוא עדין, אינו כרוך בזמן החלמה ומיד אחריו העור נראה ומרגיש מתוח יותר, אחיד יותר וקורן יותר. למעשה, בדיוק כפי שד"ר ברק הבטיחה, מראה העור המשיך להשתפר במשך שבועות לאחר הטיפול. 

תמונת יחצ

בגלל שהטיפול קצר (כ-30-40 דקות)  ולא משאיר אדמומיות, הוא מומלץ במיוחד כטיפול שאפשר לדחוס בהפסקות צהריים או לפני אירועים (בהנחה שיהיו כאלו בקרוב). כמו כן הוא מתאים למטופלים שמפחדים ממחטים ומכאב. וכמובן שכמו כל טיפול, מומלץ לקחת אותו כחלק מסדרת טיפולים בהפרש של כחודש בין הטיפולים.

מחיר טיפול בודד: 4000 שקל, או 3 טיפולים ב-9,000 שקל.

קליניקות האסתטיקה L.Barak Milan: תל-אביב, הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חג'ג' גרופ | זיכרון יעקב – רחוב היין 9. טלפון: 8420*

 

טיפול באקנהטיפול יופיטיפול פניםלייזרקוסמטיקה