הירוק היום יפה מאוד: מוצרי הטיפוח מאמצים אג'נדה ירוקה

לילות מרקש

אם אנחנו לא יכולים לנסוע לחו"ל, נביא את חו"ל לכאן. או לפחות נענוד אותו. המעצבת שלומית אופיר בחרה לקרוא לקולקציית סתיו-חורף 2012 "לילות מרקש", בהשראת נופי המדבר, השווקים הצבעוניים והאדריכלות הייחודית של העיר המרוקאית. כמובן שהכל בתוספת טאץ' הבוהו-שיק שכל כך מאפיין את עיצוביה של אופיר, ושהפך את המותג שלה לאהוב על ידי הישראליות. זאת בנוסף למחירים, שכמו תמיד נוחים ומתאימים לתקופה. בקולקציה יש שימוש בחומרים כמו אבנים טבעיות, חרוזי סיליקון ופרנזים, בשילוב עם מתכות בגמורי זהב וכסף. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא שרשראות עשירות בחומרים ובטקסטורות, עגילים ייחודים, צמידים וטבעות רבות. אהבנו במיוחד את הטבעת עם ה"עין" נגד הרע ואת הצמיד בשילוב אבנים שחורות. כמובן שכל אלו מצטרפים לאקססוריז היפים (והשימושיים. מניסיון!), כמו מחברות, פנקסים ונרתיקים. 

טווח מחירים: 250-75 שקל. להשיג באתר וברשת חנויות "שלומית אופיר".

 

כריות של GETHA

בזמן שכולנו מדברים על מדינות ירוקות שאפשר לנסוע אליהן, יש מוצר ירוק שדווקא החליט לעשות עלייה. GETHA הוא מותג בינלאומי המתמחה בייצור של סביבת שינה ירוקה וטבעית עשויה 100% לטקס טבעי. בימים אלו נפתחת לראשונה חנות דגל שמעוצבת בהתאם לקונספט של המותג הבינלאומי, ומתפרשת על פני 150 מ"ר באזור התעשייה ראשון לציון. כמובן שבהתאם לרוח התקופה, ניתן יהיה להזמין גם בחנות האון ליין.   

מה שהפך את המותג לאהוב בעולם הוא השימוש בלטקס טבעי וטהור, הישר מיערות הטרופיים אשר נמצאים על קו המשווה (בשל העובדה שעצי הלטקס זקוקים לתנאי אקלים טרופיים), מה שמבטיח מוצרים ידידותיים לסביבה, היפואלרגנים ואנטי בקטריאליים, וכמובן שהם אינם מכילים נוצות ושאר מרכיבים מן החי. המותג מציע קולקציות מזרנים וכריות לצד אקססוריז לשינה, קולקציות כריות לתינוקות וילדים ואף דגם של מיטה ומזרן לכלבים, עבור בעלי חיים מפונקים במיוחד.

אני זכיתי להתנסות בכרית מדגם WINDY 360 (שמחירה 550 שקל), כרית רב פונקציונלית המיועדת לספק תמיכה לצוואר ולראש. אני מאוד רגישה לכריות, בעיקר כי אני סובלת מכאבי שכמות ועורף, ובכרית הזו התאהבתי מיד. אמנם בלילות הראשונים היה לי קצת קשה עם ריח הלטקס (בגלל שמדובר בחומר טבעי, יש לו ריח שמתפוגג עם הזמן. "בדומה לעור איכותי", לדברי החברה), אבל המנח של הראש היה כל כך מדויק ונוח, שהכל התגמד. מה גם שכל הפחתה בשימוש בנוצות הוא מבורך. באופן כללי אני ממליצה שלא להמעיט בחשיבות של מזרנים וכריות נוחים, הם משפיעים באופן משמעותי על איכות השינה בלילות ואי לכך על התפקוד וההרגשה שלכם בימים.  

ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED MULTI RECOVERY COMPLEX של אסתי לאודר

אם יש משהו שלמדנו מהקורונה זה שאסור לתכנן שום דבר (אפילו לא את מחר), אבל למרות זאת החליטו באסתי לאודר להצהיר שזו ההשקה הכי חשובה שלהם בעשור הקרוב. וכדי להוכיח עד כמה מדובר במוצר חשוב, הם אף דאגו להטיס בקבוקים שלו לירח. אנחנו, כמובן, לא נחזיק אותם במילה, אבל בכל זאת אין ספק שמדובר בבשורה מרעישה עבור חובבות אסתי לאודר בפרט וחובבת הטיפוח בכלל. ובעצם, עבור כל הנשים שמחפשות מענה זמין ונוח לסימני הגיל.

הסרום החדש, שאמנם מיועד במיוחד לשימוש בלילה אבל מומלץ לשימוש גם ביום, נולד לאחר 7 שנות מחקר ופיתוח, והוא רשום כפטנט עד שנת 2033. המדענים הצליחו לזהות מולקולת איתות זעירה, שחיונית לתיקון הטבעי של העור משום שהיא מסייעת לעור להגביר את ההתחדשות הטבעית של התאים ומגבירה את ייצור הקולגן הטבעי שלו (מה שעוזר לו להראות בעל מרקם אחיד וחלק יותר ולהיות מוצק ומלא יותר). באופן לא מפתיע, ריכוז המולקולה הזאת בתאי העור יורדת כחלק מתהליך ההזדקנות. וכאן נכנס המותג אסתי לאודר, שאנשיו פיתחו טכנולוגיה בלעדית, הכוללת מרכיב המפעיל את מולקולת האיתות הזעירה, והיא מבוססת על תמהיל של תמצית שמרים, פפטיד ומרכיבים צמחיים. בזכות הטכנולוגיה הזו, הסרום תומך בתהליך הטיהור הטבעי של העור כדי לטפל בנזק הנגרם לתאים, מסייע לעור להגביר את הקצב הטבעי של התחדשות התאים וייצור תאים חדשים ומסייע לעור להגביר את קצב הייצור הטבעי של הקולגן. על פי החברה, כתוצאה מכך העור מרגיש מוצק, נראה צעיר וחלק יותר, עם פחות קמטוטים ועם פחות נקבוביות. הוא מוזן בלחות למשך 72 שעות ,מוגן מפני תוקפנים סביבתיים עד 8 שעות, המראה שלו זוהר וקורן יותר ואף הגוון שלו אחיד יותר.

אני חייבת להודות שהסרום הזה הוא באמת אחד המוצרים הטובים שאי פעם ניסיתי. לפני הכל, יש לו מרקם קליל ונטול שומן שנספג במהירות. גם אני, בעלת עור מעורב שלא יכולה לסבול שום דבר שמנוני על העור, התמכרתי אליו. מעבר לזה, כבר אחרי שימוש אחד מרקם העור הרגיש חלק ורענן יותר ומראה הנקבוביות השתפר. אחרי כמה שימושים של בוקר ולילה, העור נראה גם בריא ומתוח יותר. ואני מחכה לראות מה יקרה אחרי שימוש במשך חודש.

מחיר השקה: 400 שקל (במקום 500 שקל). ניתן להשיג באתר האונליין של אסתי לאודר, בחנות הבוטיק של אסתי לאודר בקניון איילון, וברשתות הפארם ואתרים נבחרים.

 

 מסכת צבע של MOROCCANOIL

חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCANOIL מרחיבה את סדרת מסכות הצבע הזמני שלה ומוסיפה 2 גוונים חדשים: לילך ונחושת. אלו מתווספים ל-7 הצבעים הקיימים, בהם שמפיין, היביסקוס וקקאו. הפורמולה של הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער, והיא נועדה כדי לשפר את הגוון בשיער ולרענן את צבע שיער קיים, כך שהגוון נשאר חזק ובוהק לאורך זמן. בזמנים כמו עכשיו, כשאי אפשר לדעת מתי יהיה הביקור הבא במספרה, מדובר בפתרון נוח ויעיל, שמושך את הזמן בין הצביעות. לצד זה, המסכה גם מטפחת את השיער ואת עור הקרקפת, ומחזקת ומשקמת את מבנה השערה, באמצעות רכיבים כמו שמן ארגן, תערובת חומצות אמינו ושמן גרעיני משמש.

מחיר: 109 שקל.

 

 

PROTECTIVE SALT של אורביטול

ממש כמה דקות אחרי שהתלוננתי לחברה על דלקת חניכיים נוספת שמתפתחת לי בפה, והיא בתמורה סיפרה איך היא התחילה לצחצח שיניים באופן קבוע עם מלח שולחן, הגיעה אל ביתי הסדרה החדשה של אורביטול. PROTECTIVE SALT כוללת משחת שיניים ושטיפת פה בתוספת מלח אקטיבי. למי שעדיין לא יודע, המלח מסייע בעצירת דימומי חניכיים, בהפחתת נפיחות חניכיים, מחטא ומרגיע את העור, מסייע בהקלה על פצעי פה ומאיץ תהליכי ריפוי. המוצרים בסדרה הוכחו מחקרים כמסייעים בעצירת דימומים, קוטלים 99.9 אחוז מהחיידקים ומעניקים 12 שעות הגנה מהתפתחות רובד חיידקים. בנוסף, משחת שיניים Orbitol Protective Salt אינה מכילה גלוטן ואינה מכתימה את השיניים. מלבד מלח ים בריכוז המותאם לחלל הפה, המוצרים מועשרים בפלואוריד למניעת עששת, מסייעים בהפחתת רובד החיידקים (פלאק) ומכילים תמציות צמחים המסייעות בהרגעת אדמומיות. אני מוכרחה להודות שהטעם לא אידיאלי, אבל התוצאות שוות את הסבל הרגעי, כי המוצרים באמת עזרו לי הרגיע את החניכיים משמעותית.

מחיר: 20 שקל למשחה, 25 שקל לשטיפת פה

קולקציית הסתיו של NAUTICA

על רקע השינויים הרבים בחיינו, מותג האופנה נאוטיקה ממשיך להיות יציב ולספק דגמים קלסיים, נקיים, פרקטיים ונוחים, שמתאימים לכל זמן. קולקציית הסתיו עומדת בסימן Oceans Forward, ומנסה להעביר מסר אופטימי בעזרת בדים נושמים ואווריריים, שנעשו בדגש על איכות הסביבה ושימוש בבדים ממוחזרים. לצד זה יש שימוש רחב יחסית למותג בגוונים חיים, כמו יין, תות, כחול בוהק, חרדל, ורוד, ירוק זית ועוד. 

בקולקציה מגוון פריטים עבור גברים ונשים: לגברים ניתן למצוא חולצות פולו, סריגים, סווטשרטים וטרנינגים, חולצות טי, חולצות מכופתרות, ז'קטים, מעילים, ווסטים, וכן קולקציית מכנסיים וקולקציית ג'ינסים מגוונת.  כמו כן, ללבוש יומיומי יותר ניתן לרכוש מקולקציית הקפסולה חולצות טי שירט ייחודיות מבדי כותנה לייקרה עם הדפסים בטכנולוגיות חדשניות במגוון טקסטורות, תבליטים וצבעים. לנשים ניתן למצוא סריגים, וסווטשרטים נעימים, לצד שמלות, חצאיות ואוברולים במגוון גזרות ומכנסיים נעימים ונוחים במיוחד.

מחירים לדוגמה: חולצת טי החל מ-179 שקל; חולצות מכופתאות החל מ-299 שקל; ג'ינסים לגברים החל מ-449 שקל; סוודרים החל נשים החל מ-379 שקל; מכנסיים לנשים מ-329 ומעילים החל מ-449 שקל. 

ניתן להשיג באתר נאוטיקה ובאתר אמפוריום ובחניות ברחבי הארץ. 

 

 

קולקציית סתיו-חורף 2020 של Timberland

עוד מותג שאימץ אג'נדה אקולוגית הוא Timberland, שהשתמש בבדים וחומרים המעודדים שמירה על איכות הסביבה. חומרי הגלם מהם מיוצרת הקולקציה משלבים פלסטיק ובקבוקים ממוחזרים. בנוסף, המותג הפסיק להשתמש בפלומות אווז והחליף אותן באלטרנטיבות מחומרים איכותיים שאינם מהטבע וכן משתמש בתהליכי ייצור אקולוגיים יותר. בהתאם, גם הפרזנטורים של הקולקציה נבחרו בשל היותם אקטיביסטים למען איכות הסביבה.

הקולקציה עצמה כוללת מבחר דגמי נעליים איכותיות ונוחות במיוחד עבור גברים ונשים, וכן מבחר רחב יחסית של ביגוד לעונת הסתיו, כמו סריגים רכים, חולצות מכופתרות, חולצות פולו קלאסיות ופולו בגזרת SLIM FIT, מכנסי צ'ינו ארוכים וג'ינסים במגוון גזרות. בנוסף יש גם מגוון רחב של אקססורייז, בהם תיקים, חגורות, כובעים וארנקים. בנוסף, בקולקציה מגוון נעלי ילדים, כאשר חלק מהדגמים הינם דגמי "MINI ME".  

להשיג ברשתות טימברלנד ואמפוריום ובאתר טימברלנד ובאתר אמפוריום

 

קולקציית סתיו -חורף 2020-2021 של NEXT

האתר NEXT חוגג עשור וזו בהחלט סיבה להרים לו. אחרי ששינה את שוק הצרכנות העולמי, והפך להיות פופולרי במיוחד בישראל, קשה להיזכר איך החיים היו נראים לפניו. וכראייה, כולנו זוכרים את ההיסטריה שהיתה עם התפרצות מגפת הקורונה, כשבמשך מספר שבועות האתר לא פעל. כעת הוא פועל כרגיל ("חמסה חמסה", כדברי עדי ביטי) ומאפשר לנו ליהנות מהקולקצייה החורפית החדשה. 

את בגדי הילדים אין ממש צורך להציג – אלפי פריטים באיכות טובה, בגזרות נוחות ובצבעוניות מבורכת. אז הפעם ניתן דגש דווקא לקולקציית של האנשים הבוגרים. קולקציית הנשים כוללת את כל מה שאישה צריכה בעצם: ז'קטים קלילים בגזרות מחויטות מטוויד או מקטיפה, מעילים בסגנונות שונים (החל מטרנצ'ים עם צווארוני פרווה מלאכותית, דרך מעילי פוך), חצאיות עור במגוון אורכים, שמלות מקסי בגזרות חולצה או קומות ובהדפסים מגניבים של משבצות וטבע, שמלות מיני מחויטות, מכנסיים בגזרות סקיני או מתרחבות בסיומת א-לה שנות השבעים וסריגים נעימים בגווני סתיו. כמובן שיש גם מבחר עצום של נעליים בכל הסגנונות, החל מנעלי ספורט ממותגות ועד לנעלי גשם מגניבות. לצד כל אלה אסור לפספס את קולקציית בגדי הבית, ובה חליפות קטיפה, טוניקות סריג אובר סייז, סטים בהדפסי חיות בצבעוניות משתנה, טרנינגים בגוונים מעושנים ועוד. 

קולקציית הגברים מושפעת מטרנדים עכשיו, כמו למשל טרנד המשבצות הצבעוניות שמככב בבלייזרים, בחולצות המכופתרות, בסריגים ואפילו בטוטאל לוק של בגדי פנאי (כולל נעלי הבית!). לצד זה מככב גם טרנד השכבות, שמאוד מתאים לחורף הישראלי. תמצאו פה מגוון של שילובים אופציונאליים, עם חולצות מכופתרות בשלל צבעים וסריגים נוחים. 

טווח מחירי קולקציית הנשים: שמלות 300-50 שקל , ז'קטים: 677-100 שקל, מכנסיים: 400-25 שקל, סוודרים 200-50 שקל, נעליים: 479-96 שקל. 

טווח מחירי קולקציית הגברים: חולצות מכופתרות 55 -200 שקל, בלייזרים וז'קטים 600-200שקל , מכנסיים 400-100 שקל, ג'ינסים 70- 300 שקל, נעליים 100- 849 שקל.

 

 

קרם עיניים וצוואר מסדרת ביו ריפאר של HL

זהו זה, לאחרונה שמתי לב שגם לי זה קרה, מה שכל כך הזהירו אותי מפניו – ההזדקנות של עור הצוואר. הכל היה מתוח וחלק, עד שחשבתי שלי זה לא יקרה, אבל בוקר אחד קמתי וגיליתי שהפכתי לשקנאי. אני כמובן לא מצפה לפתרונות קסם, אבל עדיין אני רוצה להאמין שבעזרת טיפוח נכון, יהיה אפשר לכל הפחות להאט את תהליך ההזדקנות ואולי גם לשפר את המראה בקצת. ובאמת, זה מה שעושה קרם הצוואר והעיניים של HL.

הקרם הוא מסדרת ביו ריפאר, אשר ייעודית לשיקום עור שניזוק מפגעי סביבה. המוצרים מבוססים על קולגן, אלסטין וריפאר – קומפלקס ייחודי המונע ומתקן את הנזקים שנגרמו לתאי העור ופועל להמרצת מנגנוני התיקון והשיפור הפנימיים של תאי העור, שנפגעים כתוצאה מנזקים סביבתיים ומהגיל. בנוסף יש בו ויטמין E, הפועל לצמצום נזקי קרינת השמש וחיוני לשיפור רמת הלחות. כאמור, הקרם מיועד לשימוש באזור הצוואר ומסביב לעיניים. הוא מאוד נעים למריחה, נספג מהר, בעל מרקם קליל וריח בלתי מורגש. השימוש אמנם לא מוחק שנים, אבל הוא עוזר לעור להראות חיוני יותר ולרגיש יותר מהודק ופחות "נפול" ומיובש.

מחיר: 190 שקל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. פרטים נוספים ומציאת קוסמטיקאית HL באתר החברה

פינוק לילדים

החודשים האחרונים הזכירו לנו עד כמה חשוב לתמוך בעסקים המקומיים, הן הקטנים והן הגדולים – שמעסיקים עשרות ואפילו מאות עובדים. אז כמובן שתמיכה במוצרים כחול לבן זה ערך חשוב, אבל בסופו של דבר אנחנו אוהבים לקנות גם מוצרים טובים, ובמקרה של פינוק יש קונצנזוס – כי הם באמת אהובים על כולם. 

בחודשים האחרונים עברו כלל מוצרי המותג ריענון ושדרוג, במסגרתו שופרה הנוסחה וחלק מהמערך החדש, השיק המותג גם סדרה חדשה לילדים, בעלת נוסחה עדינה במיוחד, המכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים. המוצרים – שבהם אל סבון, שמפו ללא דמעות לסירוק קל, מרכך ושמפו+מרכך – עדינים לעור ולעיניים, ללא צבעים מלאכותיים וללא פראבנים. וכצפוי מפינוק – הריח נהדר.

טווח מחירים: 15-10 שקל.

מבצע חפיף

יום אחד מישהו עוד יכתוב ספר על היכולת של הכינים להתרבות גם בימי סגר. לא ברור איך בדיוק הן עוברות, אבל העובדה היא שהן חיות ובועטות על ראשם של הילדים, מבלי לדעת שהקורונה משתוללת בחוץ. בד"ר פישר החליטו לנצל את ההזדמנות הזו כדי להכריז על "מבצע חפיף" – טיפול למניעה והשמדת כינים כדי שהילדים יחזרו ללימודים (מתישהו) בראש נקי. ההיגיון שעומד מאחורי המבצע הוא פשוט – אם כל הילדים יעברו טיפול באותו תקופה, לא יהיה אף ילד עם כינים בכיתה או בגן ובכך מפחיתים את סיכויי ההדבקה למינימום. כמובן שהם ממליצים להשתמש במוצרי החברה המיועדים לטיפול מקיף ולמניעת כינים מסדרת סרקל אקטיב לשימוש יומיומי. תכשירי הסדרה, שמפו ומרכך, מכילים שילוב ייחודי של שמנים צמחיים הידועים כחומרים דוחי כינים, ובהם תמצית רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום ושמן למון גראס. כמו כן הם מכילים פרו ויטמין B5 המעניק לשיער לחות. כדאי גם לדעת שהם עברו בדיקות בטיחות מחמירות: דרמטולוגית, אופטלמולוגית, אל דמע ובדיקת סנסיטיב להתאמה לעור רגיש במיוחד.

נוסף אליהם, בד"ר פישר ממליצים להשתמש במסרקל אקטיב – מסרק צפוף שיניים העשויות מפלדת אל-חלד להסרה נוחה ויעילה במיוחד של כינים וביצי כינים (50 שקל) וסרקל אקטיב – תרסיס טיפולי המאפשר השמדת כינים וביצי כינים באמצעות מתז פשוט ונוח וללא חומרי הדברה.

 

Dove

המותג המוכר DOVE משיק מחדש את סדרת תחליבי הרחצה ובהתאם לרוח התקופה ולדרישות הקהל, היא הרבה יותר ירוקה ואקולוגית. הנוסחה החדשה מכילה רכיבי לחות מבוססי צמחים, היא נבדקה דרמטולוגית והיא אינה מכילה סולפטים. ואולי הכי חשוב:  כל האריזות החדשות עשויות מלפחות 75 אחוז פלסטיק ממוחזר וניתן למחזור, ונושאות בגאווה את תו PETA (המותג אינו מבצע ניסויים בבע"ח ומאושר על ידי ארגון PETA). ורגע, זה לא הכל – לראשונה תופיע על גבי האריזה גם הפנייה למיזם החברתי של המותג בישראל "בעד עצמי" – הפרויקט הגלובלי של המותג, אשר בארץ מתקיים בשיתוף פעולה עם משרד החינוך מאז שנת 2008. "בעד עצמי" היא תכנית חווייתית חינוכית לחיזוק דימוי עצמי ודימוי גוף חיוביים בקרב בני נוער, זאת כחלק ממחויבות המותג לעזור לחיזוק הדימוי העצמי של 250 מיליון בני נוער ברחבי העולם עד סוף 2030. אז כמו שאתם רואים, יש פה הרבה חדשות טובות.

מחיר: 13.50 שקל.

 

אופנהאנטי אייג'ינגטיפוחקרם פנים