פינוקים מושלמים לסוף שנה

מארזי טיפול פנים אישי של בר ויכמן

נכון שכבר נמאס לנו לשמוע על מיזמים שהפכו לימונים ללימונדה, אבל במקרה של בר ויכמן הקלישאה כל כך מדויקת שאי אפשר להימנע ממנה. בר היא קוסמטיקאית בעלת קליניקה לאסתטיקה פרא רפואית. כמו הרבה אחרים, הקורונה הוציאה ממנה את היצירתיות, והיא התחילה לשווק לאחרונה מארזי טיפוח לטיפול פנים בבית, כך שבמקום שנבוא עד אליה לקליניקה, היא שולחת עד הבית מארז מיוחד, הכולל בקבוקונים עם התכשירים המיועדים לטיפול פנים שהכי מותאם עבורך. לצד התכשירים, אותם היא רקחה, מגיעים במארז אביזרים לשימוש אישי: מניפה, ספוגית ושפדולה. בנוסף ישנה הטבה ייחודית לשימוש בקליניקה וכן וקרם B5 מתנה בשווי 100 שקל בכל מארז.

אז איך זה בעצם הולך? קודם כל את מחליטה איזה סוג טיפול תרצי לעבור, למשל טיפול לעור שמן, לעור יבש, אנטי אייג'ינג וכו'. אני בחרתי בטיפול לפיגמנטציה וקיבלתי קופסה שבתוכה מספר תכשירים בגרסת Travel Size , מדריך הוראות מודפס וברור וכן לינק לסרטון שבו הדרכה מצולמת. וככה מצאתי את עצמי בלילה, צופה ב"כתר" ועושה לעצמי טיפול פנים שלב אחרי שלב, כולל פילינג חומצות, מסכת הבהרה, פילינג נוסף, קרם אנטי אייג'ינג ועוד. אמנם היה רגע שנלחצתי (הפילינג השאיר את הפנים של אדומות לכמה דקות), אבל בסוף דבקתי בהוראות ובסיום הטיפול הפנים שלי אכן נראו בעלות גוון אחיד וחיוני יותר, ממש כאילו עברתי טיפול פנים יסודי בקליניקה.

אמנם זה לא הפינוק של קליניקה, כשיש קוסמטיקאית מקצועית שמורחת לך הכל ואת יכולה לצלול לסוג של מדיטציה, אבל יש למארז לא מעט יתרונות, כמו האפשרות שלא ל"בזבז" שעות על טיפול פנים, אלא לעשות את זה בלילה, בזמן החופשי. וגם בסופו של דבר נשארו לי כמויות שיספיקו לי לעוד טיפול פנים אחד לפחות. כך שלפחות כל עוד הקורונה איתנו, מדובר במיזם מקסים ובביצוע מעולה. שאפו.

מחיר: 349 שקל. להשיג בקליניקה של בר ויכמן, רחוב אקסודוס 1 ב', נתניה; בטלפון 072-3310970, או באתר.

 

אימון בבית של סטודיו C

בהתאם לרוח התקופה, גם סטודיו C הוותיק והמוערך הצטרף לשיעורים הדיגיטליים. דרך חברת שידורים FT DIGITAL הוא משדר כ- 15 אימונים ביום, אליהם ניתן להתחבר בלייב או לראות אחר כך באזור האישי בספריית ה-VOD. השידור עצמו מועבר במצלמות באיכות צילום HD ו-4K, עם חדר קונטרול המופעל על ידי צוות טכנאי שידור והכולל מערכות סאונד ותאורה מקצועיות. בנוסף ישנן  תוכנות עריכה וגרפיקה מתקדמות. כל אלו הופכים את השידורים למקצועיים ביותר ועוזרים להכניס בנו מוטיבציה – ומי כמוני יודעת עד כמה זה קשה כשמדובר באימונים מהבית.   

נראה לי שאת אימוני החיטוב והעיצוב הייחודיים של סטודיו C כבר אין צורך להציג. הם באמת מוכיחים את עצמם כבר לא מעט שנים. השיעורים המשודרים מוגבלים לעד 50 משתתפות והם בנוכחות שתי מדריכות, כדי שיהיו יותר עיניים על המתעמלות שמאחורי המסכים – שזה באמת מצוין וכנראה הדבר שהכי חסר בעידן הקורונה.

מבין המגוון הכולל 23 סוגים שונים של אימונים (הכוללים בין השאר היפ הופ, טבטה, עיצוב דינאמי, הורים וילדים ונשים בהריון ואחרי לידה), אני בחרתי להציץ דווקא לשיעור אירובי דאנס ולשיעור זומבה משום שהם הכי חסרים לי כרגע. יש לא מעט שיעורים און ליין של חיטוב, פילאטיס ויוגה, אבל מזמן לא נתקלתי בשיעורים מקפיצים יותר. שני השיעורים היו מאוד מהנים, השידור באמת עבר מצוין ואיכשהו אפילו נשארתי עם טעם של עוד.   

כדאי גם להזכיר שבנוסף לשיעורי ההתעמלות, ישנן גם הרצאות אורח באולפנים בנושאי תזונה נכונה ולייף סטייל.

מחיר: 199 שקל לחודש, ללא התחייבות, ללא דמי ביטול וללא הגבלת שיעורים. ובימים אלה מתקיים מבצע למצטרפות חדשות: זוג משקולות ומזרן מתנה לפרטים: *5054  ובאתר 

 

 

סדרת מוצרי ניקוי עור הפנים של LIFE

כן, אני יודעת, בחורף קר ואין חשק לשטוף את הפנים בסוף היום וגם ככה לא הזענו. אבל בכל זאת – גם בעונה הקרה אסור להמעיט בחשיבות של ניקוי פנים יסודי. עם כל הקרמים והסרומים, זה בסופו של דבר החלק הכי חשוב בשגרת הטיפוח.

לכן לא כדאי לפספס את המוצרים החדשים של LIFE, שמתחלקים לארבע סדרות, כל אחת בהתאם לצרכים של העור:  לחות, זוהר, עור שמנוני ועור בוגר.  

Hydra Clean – הסדרה הכחולה: מעושרת בחומצה היאלרונית ואלוורה שמעניקים לחות, מרגיעים את העור ומותירים אותו רך וללא תחושה שמנונית. הסדרה כוללת מים מיסלריים דו-פאזיים להסרת לכלוך ואיפור, ג'ל מיסלרי לניקוי הפנים לניקוי והזנת העור, מסיר איפור דו-פאזי להסרת איפור עמיד במים ותרחיץ פנים סקארב לניקוי והסרת לכלכוך מהנקבוביות.

Rose Glow – הסדרה הוורודה: מועשרות בקומפלקס של מי ורדים ותמציות תה לבן, המסייעים בהפחתת אדמומיות ומענקים ברק וזוהר לעור הפנים. הסדרה כוללת 5 מוצרים: מים מיסלריים דו פאזיים, מסיר איפור דו פאזי, תרחיץ פנים להסרת שמנוניות וניקוי הנקבוביות, מוס ניקוי, שמן לניקוי הפנים להסרת כל סוגי האיפור כולל איפור עמיד במים.

Green Clear – הסדרה הירוקה: מועשרת בקומפלקס הכולל אלוורה, לבנדר ותמצית עץ תה ירוק, המסייעים בהפחתת אדמומיות ומעניקים לעור מראה רענן. הסדרה כוללת 4 מוצרים: מים מיסלריים דו פאזיים, מסכת חימר להסרת לכלוך, פילינג ניקוי לפנים, תרחיץ פנים להסרת שמנוניות וניקוי הנקבוביות.

Charcoal Detox – הסדרה השחורה: מועשרת בפחם פחם פעיל ותערובות צמחים, ומסייעת לניקוי עמוק ויסודי של הנקבוביות ולהבהרת העור. הסדרה כוללת 3 מוצרים:CHARACHOAL DETOX – תרחיץ פנים לניקוי עמוק, פילינג גרגירים – לשיפור מראה העור והפחתת השמנוניות, ומסכת חימר בתוספת פחם פעיל לניקוי לכלוך ונזקי היום.  

בשבועות האחרונים ניסיתי כמה מוצרים וכולם היו מצוינים בעיני. במיוחד מוס הניקוי מהסדרה הוורודה והמים המיסלריים מהסדרה השחורה. כולם ניקו את העור היטב, הרגיעו אותו מיובש וגירוי בשל מזג האוויר (שהיה יבש במיוחד) והותירו אותו רק ונעים למגע.  

טווח מחירים: החל מ-25 שקל ועד 35 שקל.

 

 

La Côte d’Azur של מור ממן קוסמטיקס

מור ממן ממשיכה להשיק מוצרי איפור בקצב מסחרר. לאחרונה היא הוציאה פלטת צלליות בהשראת הריביירה הצרפתית, ובמראה המזכיר (לטובה) את הפלטות המפורסמות של קיילי ג'אנר. הפלטה כוללת 12 גוונים חורפיים, הנעים בין חומים אפרפרים לוורודים בהירים, ובשילובים של מאט, מבריק ושימר – כך אפשר ליצור לוקים בסגנונות שונים, בין אם במראה דרמטי ובין אם במראה הטבעי. בנוסף, הפלטה מגיעה מברשת דו צדדית שצידה האחד משמש להברקה והשני יוצר את הטשטוש.

מחיר: 239 שקל. לרכישה באתר

 

Moisture Surge™ Intense ו- Moisture Surge™Pop Triple Lip Balm של קליניק

הקרם החדש מסדרת Moisture Surge של קליניק. Moisture Surge™ Intense מגיע בתזמון מושלם עם החורף. הוא מעניק לחות אינטנסיבית למשך 72 שעות לעור יבש מאוד עד יבש מעורב, ועם זאת בעל מרקם ג'ל עשיר, שנספג מהר. הטכנולוגיה המיוחדת שלו מזינה את העור בליפידים, חומצה היאלורונית, מי אלוורה פעילים וקפאין ואלו מסייעים לתמוך במקור המים הפנימי של העור ובאצירת הלחות בתוכו, מרגעים את העור וכן מסייעים בהגנה מפני רדיקליים חופשיים. כתוצאה מכך, מרקם העור משתפר, הוא נראה "מלא" יותר ומרגיש רך יותר וכן מראה הקימטוטים משתפר. אמנם הקרם נבדק בקור קיצוני שאין אצלנו, אבל אלו בעלות העור היבש יודעות עד כמה החורף לא עושה חסד עם עורן ועד כמה העור משווע ללחות נעימה – וזה בדיוק מה שהקרם הזה מעניק לו.

מחיר: 90 שקל ל-30 מ"ל ו-145 שקל ל-50 מ"ל.   

מוצר חדש נוסף מסדרת Moisture Surge הוא Moisture Surge™Pop Triple Lip Balm – בלאם המעניק לשפתיים את השילוש הקדוש: לחות, ברק ובצבע. יש בו חמאת שיאה, אלוורה וויטמין E המסייעים בריכוך, ושיקום שפתיים יבשות ומתקלפות, ולצד זה גם גוון קליל וגימור מבריק. הוא מגיע בשישה גוונים קלילים, לא מכביד על השפתיים ומותיר אותן עם לחות נעימה.

מחיר: 109 שקל.

להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר

C Power של קרליין

לכבוד החורף שהגיע, המותג קרליין התחדש בסדרה חדשה שכולה על טהרת ויטמין C, או יותר נכון נגזרת של הוויטמין, שהיא עמידה, מגיעה בריכוז גבוה ופועלת בתהליך שחרור איטי לאורך שעות. הפרו ויטמין מעניק לעור מעטפת של הגנה נגד רדיקלים חופשיים ובכך מגן מפני הרס התאים, מעודד ייצור קולגן וסיבים אלסטיים (מה שעוזר למנוע לטשטש קמטוטים) ומסייע בצמצום כתמי מלנין, כלומר פיגמנטציה.

הסדרה כוללת 4 מוצרים: קרן לחות ליום עם SPF 20 ושמן היפופאיה; קרם לילה עם שמני אוכמניות והיפופיאה ומיצוי פרח כף הקנגורו, חומצה היאלורונית, ושמן עץ התה שעוזרים למיצוק העור, מניעת רפיון והבהרת כתמים; קרם עיניים המכיל גם פרחי חיננית וויטמין E המשפרים את זרימת הדם בנימים ומסייעים בצמצום עיגולים שחורים, וכן תמציות אלוורה, אלנטואין וביסבולול שמזינות בלחות ומרגיעות את העור; מסכת יופי עם פרו-ויטמין 3B וויטמינים מים המלח, שפועלת לצמצום כתמי עור ותיקון נזקי הסביבה, וכן משפרת את תהליכי ההתחדשות הטבעיים בעור.

כל אחד מהמוצרים עולה 50 שקל.

 

Dr. PawPaw

עוד מוצר שהגיע בול בזמן לתקופת היובש בשפתיים הוא הבלאם הזה, שעשה את כל הדרך מבריטניה אל סופר-פארם. הבלאם, שמגיע בשלושה סוגים (שקוף, אדמדם ואפרסק), מכיל אך ורק חומרים טבעיים וצמחוניים, שבהם מככבים פרי הפאו-פאו (זן ייחודי ממשפחת הפפאיה הידוע כטיפולי) המעניק הזנה לאורך זמן לעור ולשיער, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה ומסייעת בשיקום השיער, ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק. בנוסף, המוצר מכיל אנזים פפאין, המפרק תאי עור מתים ומאיץ את התחלפותם בתאים חדשים.

למוצר הקסם הזה, שהפך אצלי לחובה בתיק, יש מספר שימושים: מעניק לחות לשפתיים וללחיים ויכול להיות גם פריימר לעור יבש, גימור זוהר לאיפור, מסכת ערב מרגיעה, וגם טוב לסידור הגבות והפרדת הריסים. בנוסף הוא טוב גם להרגעת עור מגורה, אקזמות, פסוריאזיס ודלקת עור, הזנת אזורים יבשים במיוחד, כמו מסביב לציפורניים, ברכיים, מרפקים, כפות רגליים וידיים, וכן לסייע במקרים של עקיצות וכוויות וחתכים ובמניעת צלקות. ואם כל זה לא מספיק, הוא יכול לשמש גם לעיצוב שיער קצר, טיפול בקצוות מפוצלים, כאנטי-פריז ולהוספת טקסטורה לשיער יבש.

כמובן שלכל השימושים האלו מומלץ להשתמש בבלאם השקוף, ואילו מי שמעוניינת בהענקת גוון לשפתיים והלחיים יכולה להשתמש באלו עם הפיגמנטים הצבעוניים. 

מחיר: 40 שקל.

מארז חגיגי של MOROCCANOIL

חברת הטיפוח הבינלאומית סוגרת את 2020 עם מארז שימושי במיוחד עבור אלו המשתמשות במכשירי עיצוב חשמליים. הסט כולל בקבוק 100 מ"ל של השמן הטיפולי המעולה שלהם (שמגיע בשתי וריאציות: רגיל או לייט לשיער דק ועדין) ומברשת סירוק קראמית.

כידוע, השמן מבוסס על פורמולה מועשרת בשמן ארגן ומשמש לעיצוב, גימור וריכך השיער. הוא גם מקצר את זמן העיצוב למי שמשתמשת בפן ומעניק ברק. המברשת עשויה מחומרים איכותיים ובעלת תכונות קרמיות ויוניות, המאפשרות פיזור חום אחיד, מה שמקצר את זמן העיצוב בפן ומגביר ברק.

מחיר: 160 שקל.

להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טל' לבירורים: 03-9511086 או בלינק. 

 

 

 

 

 

 

טיפוחטיפולכושרקוסמטיקה