גשם של מוצרים חדשים

Jelixir

אנחנו הופכים להיות צרכנים יותר ויותר נבונים ומעוניינים לקנות דברים שהם כמה שיותר מותאמים לצרכים ולדרישות שלנו. לכן אין שום סיבה שגם הבחירות הקוסמטיקאיות שלנו לא יעשו על בסיס התאמה אישית – הרי קרם שמתאים לחברה שלך עם עור הפנים היבש וחסר החיוניות לא בהכרח יתאים לך, עם עור הפנים המעורב והנוטה לפצעונים, אז למה שתשתמשו באותו הקרם?

זה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי Jelixir – מותג ישראלי חדש המציע סדרת מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית, מתוך ההבנה שלכל אחת יש עור פנים עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי. החברה מציעה 2 קרמי בסיס עשירים ומזינים – לעור הפנים הבוגר והצעיר – שאותם ניתן לשדרג על ידי הוספת סרום-בוסטרים, על פי הצרכים של עור הפנים הספציפי, למשל לאיזון, לטיפול בפיגמנטציה, לאנטי אייג'ינג, להרגעה, ללחות אינטנסיבית ועוד.

על מנת להתאים את המוצרים בצורה הטובה ביותר, מתחילים את התהליך באבחון באמצעות שאלון און ליין מהיר וחביב. בהתאם לנתונים, מתאימים את הקרם והבוסטרים הנכונים עבורך, ואלו מגיעים בתוך כמה ימים אל פתח הבית. בזמן השימוש אפשר להשתמש בכל אחד מהם בנפרד, או לערבב את שניהם ולמרוח ישירות על העור. 

לאחר מילוי השאלון, הגיע אליי הקרם Divine, שמכיל רכיבים פעילים מהטבע, ויטמין E וחמאת שיאה שמזינים את העור, וכן מיצוי של פרי הסברס, ענבים, חוחובה ושמן זית שמגנים על העור מפני נזקי האקלים ורדיקליים חופשיים ומסייעים להאטת תהליכי ההזדקנות ושיפור במראה העור. אליu התלווה הבוסטר Dune, שבין השאר יש בו מיצוי אלוורה המרגיעה ומרככת את העור, מפחיתה אקנה, עוזרת לצלקות ומבהירה כתמים; מרווה וקמומיל לטיפול בעור אדום ורגיש ושמן המפ שעוזר בחידוש העור. בנוסף, הסרום עשיר בנוגדי חמצון כמו מיצוי תה ירוק וויטמין  E ומכיל ויטמין B5, שמשמר את הלחות הטבעית של העור, מונע היווצרות קמטים ומעודד החלמה מהירה של תאי עור פצועים. 

הקרם עצמו מאוד נעים על העור, קטיפתי ממש, ונמרח ונספג בקלות. חששתי שהוספת הבוסטר תכביד עליו, אבל הוא עדיין נשאר מצוין – מלחח את העור היטב מצד אחד, אבל קליל מצד שני. אחרי המריחה העור הרגיש ונראה חיוני ורענן.  

כל הקרמים והבוסטרים הם טבעוניים, מכילים רכיבים אורגניים בלבד, לא נוסו על בעלי חיים, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, תוצרת כחול לבן ובאישור משרד הבריאות.

מחירים: 216 שקל לקרם (עכשיו במבצע במקום 270 שקל)  ו-168-136 לבוסים (במקום 210-170 שקל). להשיג באתר

 

מותג הטיפוח FRÉ

המותג FRÉ אמנם מבוסס על פטנט ישראלי, אבל רק עכשיו הוא מגיע לארץ ויימכר בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X. המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לפנים ולגוף לשימוש יומיומי ומתאים במיוחד לנשים פעילות ואתלטיות. הפטנט המיוחד שלו מאפשר לעור להזיע מבלי להיות מושפע מהנזקים המגיעים בדרך כלל משגרה הכוללת אימונים בשמש והזעה: הוא מונע איבוד ויטמינים ומינראליים בזמן אימון, מפחית הופעת פצעונים, מטשטש ומונע כתמי פיגמנטציה, מעכב הזדקנות מואצת, מונע יובש קיצוני, מטפל בגירוי, אדמומיות וגירוד, ועוצר ניוון סיבי קולגן ואלסטין כדי לשמור על גמישות העור.

הנוסחה מבוססת על פורמולה ייחודית של שמן בוטני אורגני המופק מעץ הארגן, ושימו לב:  עבור כל ערכה שנמכרת, FRÉ שותלת עץ ארגן במרוקו כדי לשמור על כדור הארץ ולחזק את הנשים המרוקאיות שמפיקות את השמן (ועל פי החברה עד היום נשתלו כ-33,000 עצים).

בין המוצרים המוצעים באתר תמצאו תכשיר ניקוי פילינג גרגירים, קרם לחות לפנים עם מקדם הגנה, סרום לחות והזנה לפנים, מסיכת ניקוי לאחר הזעה, קרם לילה, שמן פנים מאיר ועוד. המוצרים נמכרים כיחידים או בערכות. אני ניסיתי כמה מוצרים, בהם הסרום, קרם הלילה, פילינג גרגירים, קרם עם מקדם הגנה וקרם עיניים. כולם היו בדיוק כמו שאני אוהבת – בעלי ניחוחות עדינים ופרשיים, מאוד נעימים, נספגים במהירות ומותירים את העור רענן ועם לחות נעימה, ללא גירויים או שמנוניות.

טווח המחירים: החל מ-115 שקל למוצר יחיד ועד ל-539 שקל לערכת מוצרים.

 

APPLE OF SODOM של AHAVA

תפוח סדום של AHAVA מעבדות ים המלח, סדרת אנטי אייגי'נג המטפלת באופן ממוקד בקמטי הבעה וקמטים ופועלת להוספת נפח, מתרחבת בשני מוצרים חדשים ומעניינים במיוחד: קרם לטיפול בקו השפתיים ופילינג אנזטמטי. כמו יתר מוצרי הסדרה, גם שני המוצרים החדשים מכילים את תמצית תפוח סדום (Calotropis Procera) – צמח מדברי רעיל הגדל בסביבת ים המלח, שמכיל שרף חלבי ששימש ברפואה הקדומה לטיפול בבעיות רפואיות. בנוסף יש בהם Osmoter™ תמצית המינרלים הטבעית והבלעדית ל- AHAVA. השילוב בין שני אלו הוכח ביולוגית וקלינית כיעיל לטיפול בקמטים עמוקים, קמטי הבעה ועיבוי נפח העור, כמו גם בהגנה כנגד תהליכי הזדקנות מואצים בעור.

קרם השפתיים מיועד לטיפול באזור הכל כך רגיש עבורנו, האזור שמתמלא עם הגיל בקמטי נוצה, קמטי צחוק ובקמטים אנכיים הנמצאים בחלק העליון של קו השפתיים. זאת בשל שבירה בשכבות העור הנגרמת בשל התנועתיות הפיזית של שרירי הפה וחשיפה לנזקים חיצונים (כמו עישון וחשיפה לקרינת UV). ובנוסף, העור סביב השפתיים דק וחסר בבלוטות שומן המסייעות בהגנה מפני התייבשות, כך שהוא מתייבש מהר וגם "קמיט". מיד עם המריחה הראשונה של הקרם, בעזרת האפליקטור המיוחד, מורגש אפקט של מתיחה קלה, ועם השימוש האזור באמת נראה "מלא" יותר. מחיר: 169.

כאמור, המוצר השני הוא ENZYME FACIAL PEEL, פילינג אנזימטי לפנים שמסיר תאים מתים ומנקה את הנקבוביות מעודפי סבום ומזהמים הגורמים להיווצרות פגמי עור ורגישויות. שימוש קבוע בפילינג מאיץ את תהליך הטבעי של חידוש העור וחושף עור רענן וצעיר יותר למראה. הפילינג מבוסס על אנזימי פירות המאיצים את הפעילות האנזימטית הטבעית של העור לפירוק הקשר החלבוני של התאים המתים שנתקעו על עור, כך שיהיה קל להסיר אותם מבלי לגרום לגירויי של העור. לכן הוא נחשב לפילינג העדין ביותר לחידוש העור. במקרה הזה הפילינג מבוסס על אנזימי פרי שמקורם באננס, פפאיה, דלעת ורימון. אני יכולה להעיד שבדרך כלל אני סובלת מגירויים בעקבות פילינגים, והתכשיר הזה הוא מאוד עדין ומצד שני גם אפקטיבי, שכן לאחר השימוש העור נראה רענן יותר ובעל גוון אחיד יותר. מחיר: 269 שקל.

ניתן להשיג באתר, בחנויות AHAVA וחנויות נבחרות.

 

 

קרם הבהרה של אלונה שכטר

כפי שכל מי שסובלת מפיגמנטציה יודעת לשנן, החורף זו העונה הטובה ביותר כדי לטפל בתופעה המעיקה. לכן החלטתי לקפוץ על הטיימינג ולנסות את קרם ההבהרה של אלונה שכטר, שקיבל לאחרונה אריזה חדשה ובאמת מהממת. בניגוד לתכשירים רבים בשוק, הקרם הזה לא עושה פילינג כדי לקלף שכבות מהעור עד להסרת הכתמים (בתקווה), אלא פועל לפיזור המלנין (חומר שמהווה מנגנון הגנה של העור המסנן את קרני השמש, אך בהצטברות לא מאוזנת גורם לכתמים) ומאזן את ייצורו. במקביל הקרם פועל גם להזנת העור ומיצוקו, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, האטת הזדקנותו, חידוש הקולגן העורי ועוד. את כל זה הוא עושה בעזרת רכיבים פעילים טבעיים שבהם אבקת פנינים, מלח מים המלח, תמצית אכילאה, תמצית אלוורה, תמצית אלכמילה, תמצית בכור האביב, תמצית חלמית גדולה, תמצית חמאת שיאה, תמצית מליסה ותמצית נענע. הקרם עצמו אינו שורף אלא נעים למריחה, וכבר אחרי כמה שימושים ניתן היה לראות שיפור בכתמים ויותר "התמזגות" עם הגוון הטבעי של העור. 

מחיר: 250 שקל ל-50 מ"ל.

 

סדרת אנטיאייג'ינג של אננדה קוסמטיקה

מותג הטיפוח אננדה מוציא סדרת מוצרים חדשה, שמומלצת במיוחד לבעלי עור מתבגר, יבש, נפול או בעלי נטייה לחוסר חיוניות. המוצרים מבוססים על תמצית אגוז גרנובל, הגדל במורד האלפים הצרפתיים וניזון ממי שלגים טהורים. החומרים הפעילים המופקים מהאגוז הוכחו כמסייעים לתאים בעור לתקן את נזקי ההזדקנות ואף למנוע אותם. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי. בנוסף יש בהם צמחי מרפא, ריכוז פעיל של פרוטאינים, שמנים ומיצוי צמחים, המהווים זרז אנרגטי לתאים ומסייעים במתיחת העור ובטיפול בקמטים וכתמים. בין אלו חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים וויטמנים A, E, C.

כרגע יש בסדרת האנטי אייג'ינג קרם הזנה עשיר לפנים שמיועד לריכוך קמטים, הבהרת כתמים והענקת לחות לעור; וכן סרום ויטמינים מרוכז, שתומך בזירוז חידוש התאים, שיקום העור והענקת אלסטיות וזוהר טבעי. נסיינית בת 65 שהשתמשה בשני המוצרים דיווחה שהסרום מצוין, נספג בקלות ומעניק לעור מראה חיוני. הקרם לדבריה מאוד קשה למריחה ולא נספג בקלות, אך עם זאת לאחר זמן מה העור נראה ומרגיש מצוין, ובאמת חל שיפור.

מחירים: 289 שקל לקרם ו-278 שקל לסרום. להשיג בבתי הטבע המובחרים ובאתר

 

 

 

Levre Pures של מור ממן קוסמטיקס

סביר להניח שגם אתן מתמודדות בימים אלו עם שפתיים יבשות, סדוקות ומתקלפות. אז כדי להקל עלינו בחזית הזו, מור ממן השיקה לאחרונה פילינג שפתיים שמועשר בחומצה היאלרונית וחמאת שיאה. אלו מזינים את השפתיים ושומרים עליהן לחות. בנוסף יש בו גם מנטול, שמעניק אפקט "ניפוח" קליל וטבעי. כמו תמיד אצל ממן, יש גם הקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים את חוויית השימוש לנעימה במיוחד: ריח ורדים קליל ונעים ואריזה בצורת שפתיים, שגם יפה וגם נוחה לשימוש. 

מחיר: 118 שקל. להשיג באתר. 

 

Vitamin-Enriched Eye Base של בובי בראון 

אחד המוצרים האהובים עלי בכל הזמנים זה Vitamin Enriched Face Base – קרם פנים עם מרקם שנמס בעור, מזין אותו בוויטמינים, מעניק לחות עדינה ונעימה, מצמצם קימטוטים ונקבוביות פעורות ומשמש כפריימר שמכין את העור למייקאפ בצורה נפלאה. כעת כל הטוב הזה מגיע גם בגרסה המיועדת לאזור הרגיש והעדין שמסביב לעיניים. הנוסחה שלו עשירה בוויטמינים, חמאת שיאה וסודיום היאלרונט שמעניקים לחות אינטנסיבית, מצמצמים קימוטוטים ומרככים את העור. בזכות כל אלו איפור העיניים נמרח באופן חלק יותר, הכיווצים המעצבנים האלו הצידי העיניים, שהופכים להיות מאגר לקונסילר, מצטמצמים והאיפור נשאר עמיד למשך שעות – וכל זאת ללא תחושת יובש מציקה, אלא לחות נעימה גם בימים היבשים. 

מחיר: 265 שקל. להשיג בחנויות המותג ובאתר, באתרים טרמינל X, גלאם 42, סופר פארם וכן בסניפים נבחרים של סופר פארם והמשביר לצרכן.

 

Skin Brush של BIOFOR

חברת הקוסמטיקה הישראלית ביופור (BIOFOR) יצאה בשיתוף פעולה עם כוכבת המרוץ למיליון אן זיוי, תחת השם "ללא פילטרים". מהשיתוף הזה נולד סקין בראש – פילינג המבוסס על קריסטלים זעירים, שנועדו להחלקת מרקם העור. בחורף רמת הלחות בעור יורדת, ולכן תחלופת תאי העור והתחדשותם הטבעית הופכת לאיטית יותר, וכתוצאה מכך נפגע מראה העור. הפילינג משלים את פעולת הניקוי של העור, ומסייע להסרת התאים המתים – מה שהופך את מראה העור לאחיד יותר, רענן יותר ומוכן לקליטת המרכיבים הפעילים בקרם שיימרח אחריו. לדברי החברה מכאן גם נובע השם של הקמפיין – כדי להעביר את המסר שבטיפול נכון בעור, אין צורך להשתמש בפילטרים. הפילינג עצמו עדין אך עם זאת באמת אפקטיבי ואחריו העור נראה רענן ואחיד, כאילו הורידו ממנו שכבות של אבק. 

מחיר: 180 שקל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות. פרטים נוספים ואיתור קוסמטיקאית באתר

 

 

SMOOTH&REPAIR ו- PERFECT CURLS של ד"ר פישר

ד"ר פישר פרופשיונל התחדש לאחרונה בשתי סדרות: הראשונה היא SMOOTH&REPAIR שמיועדת לשיקום השיער לאחר החלקה. היא כוללת שמפו, מרכך ומסכה שכולם ללא תוספת מלח ומועשרים בקרטין, בפרו ויטמין B5 ובוויטמין E. כל אלו מזינים את השיער, מרככים אותו ושומרים על גמישותו. כל אחד מהמוצרים עולה 40 שקל. נסיינית דיווחה שהריח מצוין והתכשירים הותירו את השיער רך ונעים למגע. 

הסדרה השנייה, PERFECT CURLS, מסייעת בעיצוב שיער מתולתל ומקורזל. הנוסחה של המוצרים משלבת רכיב חדשני וייחודי המסייע בהפחתת פריזיות וחשמל סטטי. בנוסף הם מכילים גם פרו ויטמין B5 וויטמין E להזנה ולסיוע בריכוך השיער ובשמירה על גמישותו. השמפו המרכך עולים 30 שקל והמסכה 40 שקל.

 

Only Hot

אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני אלו שכל החורף דבוקות למפזר או לתנור – ועדיף לשניהם ביחד. בגלל זה בחורף כל יציאה מהבית היא סבל. לכן כל כך שמחתי לקבל שקית של Only Hot, מותג שקיות חימום יפני חדש בישראל, המשווק על ידי חברת טי אנד איי. נכון לעכשיו ישנן ארבעה סוגים של מארזי שקיות חימום חד פעמיות חדשניות ונעימות, העשויות 100% חומרים טבעיים. השקיות מיועדות לחימום הגוף, לכפות הידיים, כפות הרגליים ואפילו לאצבעות הרגליים, לשימוש בבית, בחוץ ובעת פעילות ספורטיבית.

כאמור הן עשויות חומרים טבעיים בלבד, כמו פחמן פעיל, שתפקידו לספוג חמצן מהאוויר ובכך להגביר את ריכוזו; מילוי ברזל, התורם לתהליך החימום, שמירת החום ומהירות החימום של השקיות; וכן חומרים סופגי מים ורטיבות המוטמעים בשקיות ומוודאים כי אבק וחלקי מתכת לא יידבקו אליהן.

אני מודה שלקחת לי זמן להבין שכל מה שצריך לעשות כדי שהשקית תתחמם זה לפתוח את האריזה, לא תיארתי לעצמי שזה יכול להיות כל כך פשוט וקל. ממש תוך שניות השקית היתה חמה ממש עד כדי שורפת, והיא החזיקה מעמד למשך שעות (על פי החברה פעולת החימום משתנה בהתאם לסוג השקית ועומד עד 8 עד 14 שעות). השימוש בשקיות מתאים בקרב מבוגרים וילדים כאחד, אבל שימו לב שאין להניחן על עור חשוף. מדובר בפינוק נהדר עבור אלו שסובלות מקור ונמצאות הרבה מחוץ לבית. 

טווח המחירים: 19-10 שקל למארז (כל השקיות מלבד שקית הגוף מגיעות במארז זוגי). להשיג באתר, ברשת ריקושט ובחנויות המטיילים המובילות.

 

 

 

 

אנטי אייג'ינגפיגמנטציהפילינג