נחמות קטנות: מוצרי הטיפוח החדשים על המדף

אבחון און ליין של BIOFOR

בהתאם לרוח התקופה, מותג הקוסמטיקה ביופור פתח שירות אבחונים און ליין. כל מה שצריך זה לשלוח תמונות של הפנים שלכן ולענות על מספר שאלות, והמומחיות של החברה יעניקו לכן אבחון מקצועי בחינם, שבסופו יתאימו את המוצרים הכי נכונים עבורכן, שיגיעו עד לפתח הבית. בנוסף ישנה אפשרות להישאר בקשר עם הקוסמטיקאית, שמלווה וזמינה לכל שאלה. המוצרים של ביופור, למי שעוד לא מכירה, פעילים וסופר אפקטיביים. הם נמכרים על ידי קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מיוחדת, וכעת זו הזדמנות מצוינת להכיר אותם מקרוב.

אני עברתי אבחון כזה, וכצפוי יחד עם הקוסמטיקאית החלטנו להתמקד בפיגמנטציה הארורה שלי. בהתאם, בתוך יום הגיעו אלי הבית סקין טון – תכשיר ייחודי המווסת את ייצור הפיגמנט בעור (230 שקל) ורניו פלוס שגם עושה פעולה של קילוף העור וגם מדכא מלנין, האחראי על יצירת הכתמים (260 שקל). שני המוצרים הללו הצליחו להפחית את מראה הפיגמנטציה תוך ימים ספורים – והיד עוד נטויה.

לפרטים על אבחון און ליין ולאיתור קוסמטיקאית באתר

Skin Booster של קרליין

סדרת הבוסטרים החדשה של קרליין מאפשרת טיפול ממוקד בבעיות הספציפיות שמטרידות כל אחת מאתנו, זאת בנוסף לשגרת הטיפוח הרגילה. הסדרה כולל 4 סרומים, שניתן להשתמש בהם בנפרד או לשלב ביניהם, בהתאם לדרישות של העור. בסרומים יש רכיבים פעילים בריכוזים גבוהים, מה שמאפשר להם להעניק נענה מידי לעור, ובנוסף הם מעצימים את התכשירים שבאים אחריהם.

הסדרה כוללת:

פרו-ויטמין C בריכוז 7% לטיפוח ממוקד של עור הסובל מכתמים, גוון לא אחיד, מראה עייף וחסר חיוניות. הוא מעניק הגנה נוגדת חמצון, מסייע בהחלקת קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעת קרינה, מסייע בהבהרת העור ומעניק אחידות לגוון העור ואינו יוצר רגישויות. מיועד לשימוש בוקר וערב.

פרו-רטינול בטכנולוגית קפסולציה בריכוז 2% לטיפוח של עור הסובל מחספוס, קמטים וקמטוטים, מראה עייף וחסר לחות. הוא מסייע בצמצום עומק הקמטים, בייצור הקולגן ואי לכך בהחלקת מרקם העור. בנוסף, מכיל מרכיבי לחות והרגעה ובהם ויטמין B3 ופרו- ויטמין B5, שמן היפופיאה וחומצה היאלורונית. מיועד לשימוש בערב בלבד.

פרו-קולגן בריכוז 11.5% – סרום לעור הסובל מקמטים וקמטוטים, רפיון, חוסר גמישות, מראה עייף, חסר לחות וחיוניות. מסייע בעיכוב תהליכי אובדן הגמישות והידלדלות העור ומסייע במיצוק תווי הפנים וקו הלסת, מסייע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים ומשפר את רמת הלחות וגמישות העור.

קומפלקס חומצות היאלורוניות  בריכוז 2% – מיועד לעור הסובל מסימני גיל ונזקי סביבה. מכיל שילוב של 3 חומצות היאלורוניות במשקלים מולקולריים שונים, המעניקות לעור מעטפת לחות, חיזוק ההגנה וסיוע בתיקון נזקי גיל וסביבה אופטימליים. מעניק לחות זמינה ומעשיר כל מוצר טיפוח או איפור בלחות חיונית.

מחיר: 70 שקל לבוסטר.

 

 

קרם לחות והגנה BB+ של ד"ר פישר

למען האמת אלו בדיוק מסוג המוצרים שאני מחפשת בקיץ: תכשיר שיעניק לי לחות קלילה, הגנה מקרינה וגוון קל וטבעי. הקרם החדש של ד"ר פישר, מסדרת ג'נסיס סאן, עושה בדיוק את זה. הוא לא שומני, יש לו מרקם שנמרח בקלות ונספג מהר (מה שלא מובן מאליו במוצרים מהסוג) והוא מעניק הגנה מקרינת השמש (SPF30) וכן מקרינת האור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים – שזה מאוד חשוב בימינו.

יש לו קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו מפרו, שמעניקה הגנה מרדיקלים חופשיים, חומצה היאלורונית המעניקה לחות ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר, מי ים המלח ופרו ויטמין B5 להזנה וריכוך ולסיוע בחידוש העור וויטמין E שגם הוא מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים.

מחיר מומלץ: 65 שקל.

CLINIQUESmart Night™ Clinical MD Multi-Dimensional Repair Treatment Retinol

כרגיל, לקלינק יש שמות ארוכים ארוכים ואני מוכנה לסלוח להם על זה רק בגלל שהם באמת אפקטיביים. התכשיר החדש, למשל, פועל להאטת את קצב הזדקנות העור ולמסייע בצמצום מראה הנקבוביות, צמצום הקמטים והקמטוטים והחלקת מרקם העור. הוא עושה זאת בעזרת פורמולה ייחודית שמכילה קומפלקס רטינול טהור ושתי תערובות של חומצות:

  • תערובת Youth Boosting Blend שכוללת חומצה אסקורבית המסייעת בחידוש התאים על ידי שחרור הקשרים המחזיקים תאי עור מתים וביו פפטיד המסייע בתמיכה בקולגן הטבעי של העור ווטמין B3 המסייע למראה נקבוביות. יחד הם פועלים להעלאת קצב חידוש העור.
  • תערובת Comforting Hydrator Blend להרגעת העור והענקת לחות בעזרת חומצה היאלרונית, חמאת זרעי מנגו, תמצית חיטה ושעורה, שמן זרעי קפה וויטמין E.

כל אלו מעניקים לעור מראה חיוני יותר, בריא יותר ומהודק יותר.

מחיר: 369 שקל. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר

 

קרם פנים וג'ל לניקוי פנים מסדרת PUMPKIN JUICE של TONYMOLY

המותג הקוראיני הכי מתוק בעולם מתחדש בשני מוצרים מסדרת הדלעת: קרם פנים וג'ל מקציף. ממש כמו הירק הכתום, המוצרים מכילים בטא קרוטן – נוגד חמצון צמחי המופק מפרי הדלעת המסייע לחידוש העור, לחידוש תאים ולנטרול רדיקלים חופשיים. הקרם מכיל בנוסף שורש ג'ינג'ר שמסייע בשימור הקולגן בעור (מה שתורם לחידושו ולמראה "מהודק" יותר), סנטלה אסייתית שעשירה בחומצות אמינו ובבטא קרוטן לשיפור האלסטיות של העור, כורכום- המסייע בהארת עור הפנים, קמומיל שפועל להרגעת העור ולהורדת האדמומיות ושיח אברהם המסייע בטיפול בפצעונים ועור בעייתי ושמן. כל אלו עוזרים לקרם להיות אפקטיבי למיצוק העור ולהענקת מראה חיוני יותר.  

הג'ל מנקה ומסיר ביעילות לכלוך ושאריות איפור. גם הוא מכיל בטא קרוטן ושורש ג'ינג'ר וכן שמן זרעי מורינגה לניקוי יסודי של העור ולהעשרתו בנוגדי חמצון ובוויטמינים, שומר שבעל סגולות אנטי אייג'ינג לעידוד ייצור קולגן, ריחן הודי לכווץ נקבוביות, אצת קורלינה – נוגד חמצון יעיל לשיפור מרקם העור, ובדומה לקרם יש בו גם קמומיל, כורכום ושיח אברהם.

מחירים: 90 שקל לקרם ו-45 שקל לג'ל. להשיג ברשת סופר-פארם, סופר-פארם און ליין ובחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובאתר המותג. 

פנטן Miracles

שלא במפתיע, 48 אחוז מהנשים שצורכות מוצרי השיער מעידות כי הן סובלות מנשירת שיער. התופעה הזו הרבה פעמים נובעת משבירת שיער, לכן פתחו מדעני Pantene סדרת מוצרי שיער שמטרתה לסייע במניעת שבירת השיער וחיזקו.

הסדרה, שכוללת שמפו, מרכך, מסכה וקרם, מבוססת בעיקר על ביוטין, שידוע כמזרז את צמיחת השיער והעור. רכיב נוסף שמככב בסדרה הוא הבמבוק, שמסייע בשימור והעצמת החוזק של השיער. בזמן השימוש הרכיבים האלו  חודרים לזקיקי השערות, מחזקים אותן מהשורש ומסייעים ביצירת הסביבה האופטימלית לשיער חזק יותר – מה שגם מאפשר לו להתארך יותר.

ושימו לב: במרץ יערך הקמפיין השנתי של פנטן ועמותת "זיכרון מנחם" לגיוס תרומות שיער עבור נשים צעירות וילדות חולות סרטן, אז זה הזמן להצמיח צמה מדוגמת (באורך של 30 מ"מ לפחות).

מחירים: 24-21 שקל.

 

משחת שיניים מינרלית טבעית של lavender

כבר כמה זמן שאני מחפשת אלטרנטיבה טבעית יותר למשחות השיניים. מסתבר שזה לא פשוט בכלל ועד כה המשחות שמצאתי היו בטעם בלתי נסבל, או לא הותירו תחושת ניקיון ורעננות. המשחה הזו, של חברת lavender, עונה על כל הקריטריונים. היא מכילה חימר ירוק שטוב להורדת רובד החיידקים ומוכח מחקרית כמשפר משמעותית את מצב החניכיים, וכן מיצוי תה ירוק, שנמצא כתורם לניקיון חלל הפה ומניעת עששת. עוד יש בה גם שמן ציפורן, הידוע כמקל על כאבי חניכיים. ומה אין בה? חומרים משמרים, תוצרי נפט, SLS וריחות סינטטיים. 

מחיר: 29 שקל. להשיג בחנויות נבחרות ובאתר.   

ReMoist של Crêma

אם יש דבר שאני אקח איתי לאי בודד זה יהיה קרם ידיים. במיוחד בחורף, הידיים שלי מהר מאוד הופכות לידיים של פרדי קרוגר, כלומר מתקלפות ולא אסטטיות בעליל, ואני תמיד במרדף אחר קרם הידיים המושלם. לכן שמחתי למצוא את קרמי הידיים של Crêma מהסדרה החדשה ReMoist.

הסדרה כוללת סבוני ידיים וקרמי ידיים בשני ניחוחות – ורד וניל וחמאת שיאה קוקוי – והם מכילים חמאת שיאה, שמן שקדים וחוחובה שמעניקים לחות, הזנה וגמישות לעור, ואינם מכילים פרבנים, פתלאטים ושמן מינרלי.

מחירים: 10  לסבון ו-8 שקל לקרם.

 בנוסף, קרמה השיקה גם קרם ידיים מרוכז שמיועד לידיים יבשות מאוד ומגיע בשתי גרסאות: ללא בושם ובניחוח עדין. הקרמים האלו מיועדים לטיפול ביובש מוגבר בידיים, חספוס, סדקים ותחושת אי נוחות – כמו זו שמוכרת לי היטב. הפורמולה עשירה בגליצרין ומרכיבים המרככים עור יבש וסדוק, מעניקים לחות מידית ומגנים על העור מפני אובדן לחות, יובש וגירויים. אהבתי במיוחד את העובדה שלמרות הלחות המרוכזת, הקרמים נספגים במהירות ולא מותירים שמנוניות מעיקה. בנוסף הם מגיעים בשפופרת קטנה (50 מ"ל) שמושלמת לנשיאה בתיק.

מחיר: 20 שקל.

אנטי אייג'ינגנשירת שיערקרם פנים