קדחת האביב: 6 המלצות על מארזי טיפוח ותכשירים שכדאי להכיר

אננדה קוסמטיקה

זה לא סוד שאני מעדיפה מוצרים בייצור כחול-לבן. כשזה נוגע לעור הפנים ההעדפה היא כפולה כי באופן טבעי מותג ישראלי יתאים את מוצריו לאקלים הישראלי ולתנאי השטח הבלתי אפשריים. מהבחינה הזאת שמחתי לקבל את המוצרים של אננדה קוסמטיקה ולשלב אותם בשגרת הטיפוח שלי. החברה מציעה מארז מוצרים משלימים לטיפוח עור הפנים הכולל: סבון פנים, סרום משקם וקרם פנים עשיר. המוצרים המבוססים על תמצית אגוז גרנובל איכותיים מאוד ומתאימים לטווחי גילאים שונים.

מארז טיפוח של-אננדה קוסמטיקה. צילום יחצ: אננדה

ניתן להשיג  בטבע קסטל, טיב טעם, בבתי הטבע המובחרים ובאתר החברה  

 

ערכות ביופור

עוד ערכה שהגיעה לידיי והתרשמתי ממנה ממש לטובה היא הערכה המיוחדת לחידוש והזנה של ביופור שהכילה קרם עיניים טיפולי- מקצועי ותכשיר לחות משקם. ביופור, למי שעדיין לא מכירה, היא חברת קוסמטיקה מדעית שהוקמה ע"י רונית רגב, ביולוגית וחוקרת העוסקת במחקרים ובפיתוח פתרונות לעור.

קרם העיניים הטיפולי, פירמינג (30 מ"ל),  נועד לסייע בשיפור המראה של סימני הגיל באזור העיניים ומכיל מרכיבי לחות ייחודיים וחומצות שומן חיוניות לאותו איזור עדין. הקרם אכן מגביר את הלחות בצורה משמעותית ויחד עם זאת נספג בקלות ולא מותיר תחושה כבדה ומעיקה.

תכשיר הלחות, סקין אקטיב (50 מ"ל), יעיל מאוד גם הוא בשמירה לאורך שעות רבות על עור לח. התכשיר מתאים לבעלי עור מיובש ו/או יבש. וגם במקרה הזה נספג בקלות, ללא תחושת כובד מה שמהווה שיקול נכבד בבחירת קרם לחות, בעיקר בימים חמים ומיוזעים.

יחד עם מוצרי הטיפוח האיכותיים מגיעה בערכה גם חוברת טיפים לטיפוח העור (ובהחלט נזקקתי לכמה עצות טובות). אני אימצתי בחום את טיפ מספר 6 שממליץ לבעלות עור מעורב להשתמש בשני קרמים שונים שמותאמים לכל איזור (די הגיוני כשחושבים על זה).

מידע נוסף באתר ביופור

פרטים נוספים בטלפון: 03-6161340

 

מוצרי איפור חדשים לעיניים של חברת קרליין:

בין שלל הקרמים ומוצרי הלחות והטיפוח, נהניתי במיוחד להתנסות במוצרי האיפור החדשים של קרליין – קונסילר ומסקרה שהגיעו בדיוק ברגע מדויק. באופן אישי, שגרת האיפור של כותבת שורות אלו היא בסיסית ביותר ומתמקדת בעיקר באיזור העיניים. לכן, כבר שנים שאני בחיפוש אחרי המסקרה המושלמת, כזאת שגם מעבה, גם מאריכה וגם מעגלת. אני חושבת שעברתי על כל חברת איפור אפשרית, היו כאלו שאהבתי יותר, היו כאלו שהיו טובות אבל אף אחת לא הייתה "האחת". לכן חיכיתי בכיליון עיניים (תרתי משמע) לנסות את המסקרה החדשה של קרליין מסקרה BOLD מעגלת Bold Level Up)).

ריף נאמן בקמפיין למסקרה בולד מעגלת צילום: דניאל קמינסקי

אז אחרי שמרחתי ומשחתי בחיל ורעד אני שמחה להודיע שאהבתי מאוד. המברשת האגרונומית מעגלת מרימה ומעבה את הריסים, המריחה נעימה ויוצרת כיסוי אחיד ומלא והגוון השחור יוצר את האפקט הרצוי  ו"פותח" את העיניים.

מחיר: 69.90  ₪, לתכולת: 9 מ"ל

עוד מוצרים שהשיקה החברה הם סדרת הקונסילרים Full Coverage Concealer. הקונסילרים  מגיע ב-4 גוונים להתאמה מדויקת: 01- לעור בגוונים בהירים, 02-לעור בגווני זית / צהבהב, 03- לעור בגוונים כהים, ו-04- להסוואה ולנטרול ממוקד של כהויות. אני והנסייניות האהובות שלי התחלקנו בקונסילרים לפי גוון העור. אני לא אגיד איזה אני לקחתי כדי לא להסגיר את הגוון החיוור שלי אבל רק אומר שהכיסוי היה מדויק מאוד והתאים כמו כפפה לעור בהיר. אני מודה, אחד המוצרים הטובים שניסיתי. גם הנסייניות האחרות אהבו את המוצר ודיווחו שהוא השתלב באופן מושלם וטישטש כהויות וקמטוטים.

קונסילר מבית קרליין. צילום: טל אזולאי 

מחיר: 54.90 ₪, לתכולת 15 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ  ובאתר קרליין  

 

חברת Jelixir קוסמטיקה בהתאמה אישית:

בניגוד להרבה חברות אחרות חברת Jelixir נוקטת בגישה לא שגרתית, מתוך הבנה שלכל אחת מאיתנו יש עור פנים עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם אישי. החברה מציעה 2 קרמים בסיס עשירים ומזינים לעור הפנים הבוגר והצעיר, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על ידי הוספת סרום-בוסטרים לפי מה שעור הפנים שלך צריך.

JELIXIR צילום: מור צידון

החברה מציעה בין היתר גם מארזי מוצרי טיפוח מרעננים במיוחד שכל אחת תשמח לקבל. מעבר למוצרים האיכותיים, המארז מגיע באריזה כיפית ומושקעת שכבר על ההתחלה עושה מצב רוח טוב. אנחנו קיבלנו מארז אנטי אייג'ינג המציע קרם לחות, סרום בוסטר מרוכז אנטיאייג'ינג וסרום בוסטר לרעננות וערנות סביב העיניים. קרם הלחות AURORA עשיר במיוחד, מכיל שילוב ייחודי של רכיבים פעילים מהטבע שנוצרו כדי להעניק לחות לאורך זמן, הפורמולה משולבת עם חומצה היאלורונית שמסייעת לשמור על הלחות הטבעית של העור. המוצר השני במארז, סרום בוסטר BLOO, מחדש את שכבת הדרמיס בעור ומסייע למראה צעיר ומתוח יותר. המוצר האחרון (שאימצנו בחום כחלק מתוכנית הסיוע למלחמה נגד קמטוטי העיניים) הוא סרום בוסטר HALOS. הסרום מעניק לחות עדינה לאזור העיניים, מרענן את מראה העור ומסייע בהפחתת קמטים. הקפאין המשולב בעדינות בפורמולה ידוע כמבהיר עיגולים כהים ומצר את כלי הדם.

ניתן להשיג באתר Jelixir 

 

לוריאל: סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג חדשים

חברת לוריאל פריז מרחיבה את סדרת האנטי-אייג'ינג REVITALIFT LASER ומשיקה שגרת טיפוח חדשה שכוללת את REVITALIFT LASER SPF20, קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם ליום לטיפול בקמטים, קרם מסיכת אנטי אייג'ינג ללילה ואמפולות לטיפול אינטנסיבי.

כבר הודיתי שבכל מה שקשור בטיפוח אני די אבודה ולא מתמצאת לכן המוצרים של לוריאל הם סוג של בחירה בטוחה בשבילי ואיכשהו כשאני מטיילת בפארמים השונים אני תמיד נמשכת אליהם. גם במקרה הזה המוצרים של המותג הוותיק והמוכר לא אכזבו.  

קרם SPF לוריאל פריז. צילום יחצ 

קרם היום שנועד לסייע בהפחתת קמטי וכתמי העור (מכיל מקדם הגנה 20SPF ומסייע במניעת הופעת כתמי פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש) מזין את העור נותן ותחושה נעימה ומוצקה יותר במהלך היום.  האמפולות החדשניות שהחברה מציעה אף הן נותנות תחושה של התחדשות לעור. האמפולות מבטיחות טיפול אינטנסיבי ב-7 ימים בלבד שיוצר אפקט פילינג. זו פעם ראשונה שאני משתמשת במוצר כזה, בדרך כלל המקסימום שלי זה קרמים או שמנים ומעצם היותי קלולס ניגשתי למוצר עם הרבה חשדות. בנות, טעיתי, היה שווה להשקיע שבעה ימים של מריחה. הטיפול נותן בוסט לעור וגורם לו להרגיש חלק יותר.

רויטליפט לייזר קרם מתקדם ליום. SPF20 מחיר מומלץ לצרכן:  110  ₪

להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק

 

VICHY – נאובדיול מג'יסטרל ללילה:

מותג הדרמו–קוסמטיקה הצרפתי מרחיב את סדרת הטיפוח לעור בוגר ומשיק קרם לילה להזנה מחודשת של העור בגיל המעבר. הקרם מותאם לעור יבש מאוד וחסר הזנה. הפורמולה מחדשת ומזינה את העור, ומכילה ריכוז גבוה של שמנים העשירים באומגות ומסייעת בחידוש חומצות השומן. המוצרים של מותג הדרמו–קוסמטיקה הצרפתי מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. הנסיינית הבוגרת שהתנדבה בשמחה לקבל את המוצר לידיה מסרה שהקרם איכותי מאוד, והעור מרגיש מוצק מוזן ונינוח אחרי השימוש.

וישי קרם נאובדיול מג'יסטרל לילה

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪ ל 50 מ"ל.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.

מידע נוסף ואבחון העור באתר וישי ישראל 

 

איפוראנטי אייג'ינגמוצרי טיפוח