מתנות לחגים: המוצרים השווים שכולם ישמחו לפתוח איתם את השנה

יש כאלו שאולי יתווכחו על כך אבל חגי תשרי הם החגים הכי חגיגיים בשנה. הם תמיד מביאים איתם אווירה קסומה ומיוחדת ובוסט של אנרגיות חדשות ותקווה. אפילו הדברים שבעבר העיקו עלינו הפכו במרוצת הזמן לחיוביים, אם במשך שנים כולנו לקחנו קשה את העובדה שאנחנו צריכים להביא איתנו סט של מתנות למארחים ולשבור את הראש עם רעיונות ייחודיים, אחרי הקורונה והבידוד החברתי שנכפה עלינו אפילו "עול" חיפוש המתנות הפך לחיובי וכיפי לסירוגין. גם אם חיכיתם לרגע האחרון זאת לא סיבה להתרגש, שלל מוצרים שווים מציפים את השוק, המחירים הגיונים בדרך כלל ולרוב גם אפשר לרכוש אונליין (למרות שאחרי מה שעברנו בשבועות האחרונים של אוגוסט אנחנו מעדיפות לצאת קצת מהבית כשאפשר). כמחווה של רצון טוב ריכזתי עבורכם את המוצרים והמארזים הכי שווים שכל אחת ואחד תרצה לקבל. בבקשה.

TONYMOLY: מארזי מתנה לכל אירוע

מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל מביא אליכם ברוח התקופה קולקציית מארזי טיפוח לאירועים שונים. מתנה שכל אחת בכל גיל תשמח לקבל בחג, במסיבת רווקות, יום הולדת וסתם בפרץ של אהבה. ועל זה נאמר: מושלם – מושלם – מושלם. אליי הגיע מארז מסיבת רווקות – BRIDE TO BE (שאפשר לנתב לכל אירוע אחר). המארז מכיל 8 מוצרים: מסכת עגבנייה להבהרה – TOMATOX,  לונגי TONYMOLY , מסכת בד יין אדום – סדרת I’M, מסכת בד אלוורה ,מסכת בד אצות, שפתון במראה מט – KISS LOVER, לחות לשפתיים בננה – MAGIC FOOD, וסרט לראש  פנדה שיגרום לך להרגיש שאת חלק מקומדיה רומנטית מתוקה.

מארז מסיבת רווקות BRIDE TO BE של TONY MOLY. צילום: חן ברקוביץ (Custom)

**מחיר: 149.90  ₪ (במקום 274 ₪)

מארז יום הולדת של TONY MOLY . צילום: חן ברקוביץ (Custom)

**מחיר: 99.90 ₪ (במקום 214)

להשיג באתר המותג בלבד 

 

love  collection של גס: קולקציית מי גוף מבושמים

את סדרת המוצרים הנ"ל אהבתי במיוחד. אחרי שהייה ארוכה בבית בתקופת ימי הקורונה+בידודים+ עבודה מהבית, השימוש בבשמים קצת הכביד עליי ותקופה ארוכה חיפשתי תחליפים קלילים יותר. למשבצת הזאת נכנסו בצורה מושלמת מי הגוף של גס, שנותנים הרגשה של ללכת עם בושם בלי בושם. שלל הריחות מתוקים ומשכרים ומעניקים תחושה כיפית לאורך היום וגם בבילוי לילי. קולקציית מי גוף המבושמים מגיעה בריחות שונים: פירותי אוריאנטלי, פרחוני פירותי, הדרי פרחוני לרעננות ובישום העור.

בשמי הגוף של גס בשם love צילום: חולcollection

**מחיר: 49.90 שח לאחד (250 מל)

להשיג ברשת סופרפארם

ובכל זאת אחרי הנאמר לעיל, חגי ישראל עומדים כמו תמיד בסימן בשמים, ואחרי תקופה ארוכה (כאמור) של גמילה כפויה מהם המסע לחיפוש הבושם המושלם יצא לדרך. וגבירותיי ורבותיי אני שמחה להודיע שהתאהבתי מחדש. כשאני בוחרת בשמים אני אוהבת כאלו שגורמים למריחים לצאת לרגע משיווי משקל ולרחף. בין שלל הבשמים שדגמתי בלטו לטובה כמה מיוחדים שעשו את העבודה.

Abercrombie & Fitch : NATURALLY FIERCE PERFUME

המותג האהוב משיק ניחוח חדש, "נטורלי פירס". לב הניחוח מתבטא בתווים נדיבים של פריחת תפוז וחושניות. הבקבוק מרשים, ויותר חשוב הניחוח הוא כזה שכל אישה תשמח להתבשם בו ולקבל במתנה. מומלץ. משפחת ניחוחות: עץ פירותי-פרחוני.

A&F_Naturally Fierce. צילום חול

**מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ 100 מ"ל

להשיג ברשתות וחנויות מובילות

 

MUGLER: ALIEN GODDESS

אח, מוגלר מוגלר. חבל שאי אפשר להעביר את הריח אליכם מהמסך. הבושם החדש Alien Goddess הוא פורמולה לוהטת של תמצית ברגמוט, וחליטה עשירה במיוחד של יסמין גרנדיפלורום מהודו, שטופלו בחום עם חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר וקשמירן. הבקבוק, סוג של קמע נשי, ואיך אפשר אחרת שהמוזה היא ווילו סמית'.

MUGLER ALIEN GODDESS צילום: יחצ חול

**מחיר מומלץ לצרכן:

579 ₪ לתכולת 90 מ"ל

449 ₪ לתכולת 60 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות מובחרות

 

Yves Saint Laurent: BLACK OPIUM EXTREME

מותג המעצבים הבינלאומי משיק בושם חדש לנשים: בלאק אופיום או דה פרפיום אקסטרים. הניחוח, כמו שיודעים לעשות באיב סן לורן הוא חושני, נשי ועוצמתי, עמיד להפליא שיישאר על גופך עד עלות השחר – וזמן רב אחריו. גם הפעם הבושם תואם לפרזנטורית שלו, במקרה הזה זואי קרביץ האדג'ית והסקסית.  

YSL BLACK OPIUM EDP EXTREME. צילום יחצ חול

**מחיר מומלץ לצרכן: 409 ₪ לתכולת 90 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות מובחרות.

 

 לנקום: IDÔLE AURA

גם בלנקום פריז משיקים בושם חדש לנשים. הניחוח פרחוני "שטוף שמש כמו הילה נוצצת של נשיות קורנת וזוהרת". בושם שהוא חושני וגם חזק עם נוכחות שלא תשאיר אף אחד אדיש. כסמל האייקוני של לנקום הוורד היה מרכיב חיוני בחותמת הריח של איידול. הבקבוק המיוחד אף הוא סמל של נשיות.

LANCOME IDOLE AURA. צילום: יחצ חול

**מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ לתכולת 25 מ"ל

289 ₪ לתכולת 50 מ"ל

479 ₪ לתכולת 100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ

 

ראלף לורן: RALPH’S CLUB

גברים, זה בשבילכם. המותג היוקרתי משיק בושם גברי חדש בניחוח עצי שנוצר עבור "גברים מסוגננים, חופשיים ברוחם, לא שמרנים ובלתי מתפשרים". המוצר החדש פותח עידן חדש בחטיבת הבשמים בראלף לורן. RALPH’S CLUB או דה פרפיום נרקח באופן בלעדי על ידי המאסטר-בַּשָּׂם דומיניק רופיון עם מרכיבים אשר זוקקו לרמות הגבוהות ביותר של איכות וטבעיות.

RALPHS CLUB .צילום: יחצ חול

**מחיר: 369 ₪ לתכולת 100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם

 

"חוחובה זהב": מארז טיפוח יוקרתי

לרגל ראש השנה וחגי תשרי, משיק מותג הטיפוח האורגני מארז יוקרתי המכיל את מוצרי סדרת טיפוח הפנים של המותג. המארז החדש כולל ארבעה מוצרי אנטי אייג'ינג איכותיים: קרם לחות ליום במרקם עדין הנספג במהירות ומעשיר את העור בלחות לאורך זמן, קרם הזנה ללילה הפועל לשיקום עור הפנים תוך הזנה עמוקה, קרם עיניים לשיפור מראה העור העדין סביב העיניים והפחתת קמטוטים, ושמן חוחובה אורגני טהור המשמש כסרום ביולוגי טבעי משלים.

המוצרים מבוססים על פורמולה חדשנית ומהפכנית המכילה ריכוז גבוה של שמן חוחובה אורגני טהור וחומרים פעילים נוספים המסייעים בשיפור מרקם העור ותורמים לשמירה על עור גמיש וחיוני. מה שאנחנו הכי אהבנו היה המראה היוקרתי והמרשים מאוד של המארז שיגרום לכם להיראות אקסטרה משקיענים.

מארז חג חוחובה זהב. צילום: סטודיו טל אזולאי

שווי המארז המלא: 679 ₪

**לרגל החגים ולזמן מוגבל באתר האונליין של סופר-פארם במחיר מיוחד: 499 ₪ (כולל משלוח חינם)

 

לוריאל פריז:  REVITALIFT FILLER

מעבר למארזים מובנים יש תמיד אפשרות לקחת מוצרים איכותיים ולחבר אותם לכדי מארז. אופציה טובה לעשות זאת היא עם סדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט פילר של לוריאל שאין סיכוי שתהיה מארחת שלא תחשוק בה. המוצרים בסדרה כוללים: מים מיסלרים להשבת מראה עור מלא בלחות – מסיר איפור לעור רך ומלא בלחות, עם חומצה היאלורונית לשימוש על הפנים והעיניים, מי פנים טונר – למראה עור מלא בלחות, חלק, רענן ורך וג'ל ניקוי לפנים – המנקה, מרענן ומטהר את העור, ובשימוש מתמשך מבטיח מראה עור חלק יותר המתמלא בלחות. כל מוצרי הניקוי בסדרה מכילים ריכוז של חומצה היאלורונית טהורה. החומצה מסייעת לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש.

סדרת הניקויים החדשה של לוריאל פריז צילום יחצ חול

**להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק

חגיםמוצרי טיפוח