לא רק למארחת ולדוד: כך תפנקי את עצמך לקראת החגים

החודשים האחרונים (על מי אנחנו עובדות, השנים האחרונות) היו לא פשוטים לכולם וההזדמנויות לנשום ולהתפנק היו מועטות עד אפסיות. תקופת החגים זה הזמן הטוב ביותר לעשות ריסטארט ולחשב מסלול מחדש. הצעד הראשון הוא להתחיל לחשוב על עצמנו, ואתן יודעות איך אומרים, 'מתחילים בקטן ואז מגבירים'. מה זה אומר? שבמקום להתרוצץ ושוב לנסות להתאים מתנות לכל אחד מבני המשפחה והבית הגיע הזמן שנפנק את עצמנו, כי אם אין אני לי מי לי. ראש השנה זה הזמן הכי טוב להתחיל. נסי ותהני. 

DIADERMINE: מוס פילינג מטהר

מותג הטיפוח הצרפתי משיק 2 פילינג מוס ייחודיים: מוס המכיל אסאי לעור מואר יותר וחלק, ומוס פילינג המכיל זרעי צ'יאה להפחתת מראה נקבוביות ולעור נקי במיוחד. שני מוצרים ששווה להכיר.

DIADERMINE מוס פילינג מטהר צילום יחצ הנקל חול

מוס פילינג לעור זוהר מכיל אסאי: כולנו מכירים את הפרי הבלתי נשכח מהטיול לדרום אמריקה. מה שלא ידענו אז זה שמלבד הטעם הממכר לאסאי סגולות נוספות (כנראה בגלל זה כולם נראים שם כל כך טוב). במקרה הזה, הפילינג הייחודי מנקה ומאיר את עור הפנים ומעניק לו מראה חלק ומחזיר את הזוהר הטבעי של הפנים. בשימוש קבוע, גוון העור נראה אחיד וישנו שיפור בספיגת הלחות בעור הפנים.

**מחיר מומלץ לצרכן פילינג מוס לעור זוהר: 34.90 ₪, לתכולה: 75 מ"ל

מוס פילינג מטהר מכיל זרעי צ'יאה: המוס המטהר (PEELING MOUSSE), עוזר לשיפור מראה נקבוביותי והופעת פגמים בעור, ותורם לניקוי עמוק ועדין של עור הפנים. בין היתר המוס מסיר שאריות לכלוך ומרכך את העור ובשימוש קבוע גורם לגוון העור להיראות אחיד.

**מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪, לתכולה: 75 מ"ל

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בפריסה ארצית

 

L'ORÉAL PARIS: קרם עיניים המיועד לכל הפנים

כבר שנים אני מתקשה להבדיל בין סוגי הקרמים השונים, ומבזבזת זמן על קריאת התוויות שיעזרו לי לזהות שניה לפני שאני מורחת אם מדובר בקרם יום, קרם לילה, קרם עיניים או אחד מהממרחים האחרים, והנה הגיעה לוריאל פריז, נכנסה לי לראש והקלה עליי (לא יודעת למה אבל מרגיש לי שמגיעים לי תגמולים). מותג האנטי-אייג'ינג מרחיב את סדרת רויטליפט פילר ומשיק לראשונה קרם עיניים המיועד גם לאזור העיניים ולכל הפנים – למילוי מראה קמטים וקמטוטים ראשונים המתחילים לרוב כבר בגילאי 25+ (הידעתם?). קרם העיניים החדש מעשיר את העור בלחות מוגברת ואינטנסיבית, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים.

קרם רויטיליפט פילר קרם עיינים לכל הפנים. צילום: יחצ חול

**מחיר לצרכן:  110 ₪ל  30 מ"ל

**מחיר מבצע: במהלך חודש ההשקה 79.9 ₪

להשיג ברשת סופר פארם וברשת סופר פארם אונליין

 

TONYMOLY: מסכת עיניים מועשרת בריר חלזונות מוזהב ומותסס

עצרו הכל. לפני הכל אני חייבת להודות שלמרות שאני חובבת את מוצרי המותג הקוריאני את המסיכות הנ"ל לא היה לי קל לעכל. אחרי שווידאתי שאף חילזון לא נפגע ונוצל כדי שהפנים שלי יהיו חלקות (כן, באמת עשיתי את זה), ונרגעתי מהרתיעה הראשונית גיליתי עולם, והוא חדש וטוב. מסתבר שבחלקו הרחוק של כדור הארץ ריר חלזונות ידוע כבר שנים כבעל סגולות אנטי אייג'ינג המסייעים למראה העור. ברוח הדברים בטומי מולי משיקים שתי מסכות חדשות:

מסכת עיניים מועשרת בריר חלזונות מוזהב ומותסס הכוללת רטיות לשיקום ולהזנה של העור סביב העיניים. כל רטייה מכילה זהב, סרום מרוכז של ריר חלזונות וג'ינקו בילובה, המעניקים לאיזור העיניים טיפול מרוכז ללחות אינטנסיבית ולשיפור מרקם העור וגמישותו.

מסכת עיניים רטיות סדרת ריר חלזונות TONYMOLY. צילום: חן ברקוביץ

**מחיר: 199.90 ₪  לתכולת: 90 גרם/60 יח'

מסכת הידרו ג'ל אנטי אייג'ינג מועשרת בריר חלזונות, שמכילה מיצוי מרוכז של ריר חלזונות לעור אלסטי, נינוח, רך וזוהר. המסכה הייחודית פועלת לריכוך העור ומעניקה לו טיפול מרוכז ללחות אינטנסיבית המשיבה לו את ברק הנעורים ואת האלסטיות הנחוצה לו.

מסכת בד סדרת ריר חלזונות TONYMOLY/ צילום: חן ברקוביץ

**מחיר: 29.90 ₪  לתכולת:  25 גרם

להשיג ברשת סופר-פארם, סופר-פארם און ליין ובאתר המותג

 

SYOSS: פורמולות חדשניות לשיער

מותג SYOSS, אם עדיין לא יצא לכן להכיר, הוא מותג טיפוח שיער בינלאומי המציע מגוון מוצרים לעיצוב, טיפוח וצביעת השיער, שורשי המותג הם בתרבות היפנית. כל מוצרי טיפוח השיער של SYOSS מכילים רכיבים באיכות גבוהה והרעיון שעומד מאחורי המותג הוא שהשימוש במוצרים יגרום לך להרגיש שיצאת ממספרה. לאחרונה השיקו ב SYOSS

במסגרת השקת הפורמולות, בהשראת שגרת הטיפוח והיופי היפנית שולב רכיב יפני בכל סדרה: סדרת KERATIN לשיער שברירי במיוחד מכילה תמצית לוטוס כחול, סדרת FIBER RESIST לשיער דליל ושברירי מכילה עלה סטנלה, סדרת OLEO CARE  לשיער יבש מאוד ונוקשה מכילה שמן טמנאו, סדרת CURLS  לשיער גלי ומתולתל מכילה פרוטאין סויה.

SYOSS. צילום הנקל חול

**שמפו סאיוס מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪, תכולה: 500 מ"ל

**מרכך סאיוס  מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪, תכולה: 500 מ"ל

*מכיל 500 מ"ל במקום 600 מ"ל כבעבר

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

 

SACARA: מוס ברונזר לשיזוף עצמי

החופש הגדול הסתיים ואיתו גם פחתו הביקורים בים ובבריכה אבל זו לא סיבה להגיע לשולחן החג חיוורת וחסרת זוהר. בסאקרה יודעים את זה טוב ומאפשרים למאותגרות השיזוף שבינינו להמשיך את האשליה עם מוס ברונזר לשיזוף עצמי. המוס מעניק מראה אחיד וטבעי, עשיר בלחות ללא צורך בחשיפה לשמש. הקרם החדשני מתאים את גוון השיזוף לצבע העור ומועשר ברכיבי לחות, אלוורה וויטמין B5.

 

סקארה מוס לשיזוף עצמי. צילום: קית גלסמן

 

**מחיר לצרכן: 29.90₪

תכולה: 190 מ"ל

להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA

 

סבוקלם אינוביישן: בוסטר ויטמין C טהור

מותג הדרמו ביוטי SeboCalm משיק בוסטר חדש מסדרת הפרמיום של סבוקלם אינוביישן, תכשיר המסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר פיגמנטציה לגוון עור אחיד ומרקם חלק. הבוסטר בעל נוסחה ייחודית מרוכזת, ללא מים, עם יכולת ספיגה יעילה וגבוהה מאוד המתאים לעור יבש ובוגר. מסייע בהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, ובשיפור מרקם העור.

בוסטר ויטמין C מבית SEBOCALM . צילום חן ברקוביץ

**מחיר: 199.90  ₪, לתכולת:  30 מ"ל

**מחיר: 89.90  ₪, לתכולת:  10 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם,רשת BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, קופת חולים כללית  ובאתר המכירה של המותג 

(משלוח חינם באתר בקנייה ב-170 שח )

טיפוחמתנות לחג