הדור החדש של ניקוי הפנים ושאר המוצרים החדשים

סבוקלם דאודורנט לעור רגיש

מסכן הדאודורנט החדש של סבוקלם, נפל עלינו בדיוק בשיא החום של אמצע אוגוסט. ואם זה לא מספיק, הרי שהוא הגיע אלינו רגע אחרי גירוי מסיבי בעור. אבל אין ספק שמדובר בגיבור אמיתי, שהצליח לעמוד בכל האתגרים בצורה מעוררת התפעלות – הוא גם עצר את הגירוי וגם השאיר את בית השחי במצב פרזנטטיבי לאורך הימים הארוכים והחמים של הקיץ (לא נעבוד עליכם עם סיסמאות של 'רעננות', הרי כולם יודעים שזה יותר מדי לבקש ב-80 אחוז לחות).
בחברה מספרים כי הוא מכיל נוסחה המשלבת מינרלים אנטיספטיים מים המלח ואלוורה להרגעת העור. לנו זה לא ממש משנה, כל עוד הוא עושה את העבודה שלו.
מחיר: 50 שקל.

להשיג במחלקת הטבע של רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

ADVANCED G?NIFIQUE YEUX

קרם העיניים החדש של לנקום, מסדרת אדוונס ג'ניפיק, אמור לסייע בתיקון חמישה סימני עייפות. לתדהמתנו לא מדובר במשיכה לפחמימות ובניקורים מול המסך, אלא בזוועות כמו עיגולים שחורים, קימטוטים ונפילה של העור. בין השאר הוא מכיל מרכיבי אנטי אייג'ינג וכן כדוריות זעירות של שרף סיליקה המגבירות את הפצת האור ומתקנות את הטבעות הכהות ופגמים נוספים. אהבנו את מרקם הג'ל הקליל של הקרם, שמתאים ביוחד לעונה הנוכחית (ועוד יותר אם שומרים את הקרם במקרר ועל ידי זה מגבירים את התחושה הרעננה ואת אפקט המתיחה של העור), אבל התרשמנו שהוא מתאים במיוחד לכאלו עם סימני הזדקנות ראשונים ולא לנשים בוגרות שכבר זקוקות לתכשיר מאסיבי יותר.

מהחברה נמסר כי אחת מכל שתי נשים שהשתמשו בקרם העיניים הזה מצאו שהמבט שלהן נראה כאילו הן ישנו שעתיים נוספות לפחות. אותנו קצת דיכאה המחשבה שאנחנו ישנות פחות כדי לעבוד יותר כדי שיהיה לנו כסף שבאמצעותו נוכל לקנות קרם שיגרום לנו להראות כאילו ישנו עוד שעתיים.

מחיר: 355 שקל.

להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush

מאחורי השם המפוצץ הזה עומדת מברשת חשמלית לניקוי פנים, שפותחה על ידי קליניק בשיתוף עם רופאי עור. לא צריך להיות מכורה ל"לאישה" כדי לדעת שעור פנים נקי גם נראה טוב יותר וגם מוכן לקליטה טובה יותר של התכשירים שאנחנו מורחות עליו לאחר מכן, בין אם מהסוג המתקן ובין אם מהסוג המלחח. וכל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הפחתה בהיווצרות נקודות שחורות וחצ'קונים.

פה בדיוק נכנסת המברשת החדשה, שנועדה על מנת לנקות את העור בצורה אולטימטיבית: התנודות החשמליות מעסות את העור ומסלקות את הלכלוך, יש לה סיבים בשתי רמות קושי לאזורים שונים בעור, העיצוב שלה קומפקטי ונוח וההטענה מספיקה להרבה שעות. אבל כמובן שזה עדיין לא אומר שהיא שווה את ההשקעה. נכון, אחרי השימוש בה העור באמת נראה נקי ורענן יותר מאשר סתם עוד מריחת סבון אגבית, ולאורך הימים הוא אף שומר על המראה הנקי הזה יותר ויותר שעות לאחר הניקוי, אבל המחיר שלה רחוק מלהיות סביר בהתחשב בתמורה. מבלי לזלזל במדענים של קליניק, נוכל להשיג תוצאה די דומה אם נפסיק לחפף בשלב ניקוי הפנים ונתחיל להקדיש לו כמה דקות טובות ביום, ואולי אפילו נשתמש בעזרים פשוטים יותר, כמו מברשת ידנית רגילה. מן הסתם, מי שיכולה להרשות לעצמה את המחיר ומאוד אוהבת ג'דג'טים הקשורים לשגרת הטיפוח שלה, יכולה ליהנות מהמברשת מאוד, כל השאר יכולות לוותר בלב שקט.

מחיר: 700 שקל (כשכל שלושה חודשים מומלץ לרכוש ראש חדש ב-89 שקל).

להשיג רק בסניפי סופר-פארם.

Derma Fill Cream

מבלי לזלזל בחווה זינגבוים, האישה שכבר הפכה לאימפריה, היינו קצת סקפטיות לגבי היומרות של הקרם החדש שלה. בכל זאת, זו לא ממש הפעם הראשונה שמגיע לידינו איזה קרם המבטיח להחליק קמטים. אבל מסתבר שיש פעמים שגם אנחנו טועות. התכשיר מכיל חומר הסופח מים, כך שברגע שהוא חודר לעור ובא במגע עם לחות  העור הוא מגדיל את נפחו ויוצר אפקט שמטשטש את הקמטים (לזמן מוגבל, כמובן).

הנסיינית שממש עוד רגע חוגגת 60, דיווחה שהוא עושה בדיוק מה שהוא מבטיח – תוך מספר דקות מרגע המריחה אכן יש אפקט ניכר של מתיחה וטשטוש של קמטוטים. אמנם הוא לא מעלים אותם לגמרי, אבל הוא מחזיר אותם כמה שנים אחורה. במיוחד התלהבה הנסיינית מהאפקט שיש לתכשיר במריחה מסביב לשפתיים: בגלל שהוא מחליק את הקמטוטים באזור, הוא גורם לגבולות השפתיים להיות ברורים ומוגדרים יותר, מה שגורם להן לבלוט החוצה – וכל זה ללא מחטים והזרקות.

מחיר: 440 שקל.
להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים. לחצי כאן לרשימת הקוסמטיקאיות. 

SMOKEY EYE MASCARA

היום אנחנו קצת מתביישות להודות, אבל במשך תקופה ארוכה היה לנו קשה להתייחס למותג האיפור בובי בראון באופן רציני. בכל זאת, קצת קשה להתנער מהקונוטציות הווטני יוסטוניות שעולות בכל פעם ששומעים את השם הזה, גם אחרי שמבינים שבעצם מדובר במאפרת על ולא בזמר עבר מתעלל. היום אנחנו כבר יודעות שמדובר במותג שמנפיק שוב ושוב פניני איפור – מוצרים שהם גם טובים באיכותם וגם תמיד נראים מעולה. הפעם פגשנו במסקרה שנראית יחסית פשוטה, אבל למעשה היא אחת מהטובות שבהן נתקלנו. בניגוד לכל המסקרות האחרות, שמאלצות אותך לבחור בין ריסים ארוכים, עבים או מתעגלים, SMOKEY EYE MASCARA פשוט עושה את שלושת הפעולות האלו, ועוד מבלי להדביק את הריסים או ליצור תחושת כבדות. אבל אולי מה שהכי טוב במסקרה המצוינת הזו, זו העובדה שהיא נשארת יציבה שעות על גבי שעות – מבלי להתפורר, מבלי להימרח ומבלי להתפוגג. תענוג.

מחיר: 145 שקל.

להשיג ברשת חנויות בובי בראון: קניון רמת אביב; קניון פארק הקרח אילת; גרנד קניון חיפה.