המארזים הכי שווים לראש השנה

השימושית
 
מה: מותג השיער "וולה פרופשיונלס" משיק לחגים מארז הכולל שמפו ומסכה מסדרת SP בהתאם לסוג השיער (יבש ועבה, צבוע, דק פגום ורגיל עד יבש) שמגיעים יחד עם פינצטה "לה טוויז" במתנה.
אהבנו במיוחד: מעבר למוצרי השיער הטובים, מה שהופך את המארז למשתלם במיוחד זו הפינצטה המוצלחת, שמנסיון אישי מדויקת מאוד ונוחה לשימוש, עם או בלי הנורה הקטנה שעליה.
למי: לקולגה או למי שמבלה איתך את מרבית שעות היום. ככה גם תזכי לניחוח נעים מהשיער שלה וגם תוכלי לסמוך על זה שתמיד תהיה לה פינצטה משובחת בהישג יד, למקרה שתתקעי עם שערה סוררת.
מחיר: 323 שקל. להשיג במספרות נבחרות ברחבי הארץ או בטלפון: 03-9020496.
הטבעית 
מה: מותג הקוסמטיקה "יונקה פריז" משיק לרגל החגים מארז לטיפוח הגוף המכיל פילינג גוף עם גרגירי חוחבה, חומצה לקטית, אצות אדומות וחלבון שקדים שעוזרים להסרת תאים מתים ולריכוך והמרצת העור; חלב גוף המבוסס על שמן קוקוס ושמן זרעי ענבים וכן מראה אישית. כל זה מגיע בתיק רחצה שקוף.
אהבנו במיוחד: יש לנו חיבה מיוחדת למוצרים של יונקה, שמכילים חומרים פעילים ושמנים אתריים. הם עדינים לגוף ועדיין עושים את העבודה. על המראה אפשר היה לוותר בקלות.
למי: לזו שאוכלת רק אורגני ומינימום צמחוני וחושבת שהזכיה של טל ב"האח הגדול" היא הדבר הכי טוב שקרה בטלוויזיה.
מחיר: 449 שקל.
להשיג בבתי מלון, ספא ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות. טלפון לבירור נקודות המכירה: 09-7456220.
המשקיענית
מה: רשת טיפולי היופי yullia מציעה מתנה שווה במיוחד לרגל השנה החדשה: קופסא המכילה שובר מתנה לטיפול (מניקור/פדיקור/טיפולי פנים/עיסוי רגליים) אליו אפשר לצוות לקים של המותג היוקרתי "Dior".
אהבנו במיוחד: את האפשרות שלא לכפות מתנות על פי הטעם שלנו, אלא לתת לבר/ת המזל לבחור את מה שבא לו/לה (בהתאם לתקציב, כמובן).
למי: לחברה שעברה שנה קשה במיוחד.
מחיר: 549-149, תלוי בסוג הטיפול. יש גם אופציה לשליחה עד הבית ב-19 שקל.
טל' לפרטים 1-700-707-606, או באתר האינטרנט
המעוצבת
מה: בשנים האחרונות הצליח המותג PREMIER להתחבב עלינו במיוחד, בעיקר בזכות התמורה ההולמת לאגרה. עכשיו אפשר למצוא את מוצריו במחירים משתלמים עוד יותר, כחלק מסדרת מארזים מוצלחת לחג. בין אלו מארז סוכריה (80 שקל) הכולל מלח סקראב וחמאת גוף וכן קיט לחות מהודר (150 שקל) שמכיל ג'ל לחות ושני מוצרי ניקוי מוקטנים.
אהבנו במיוחד: את האריזות היפות של מוצרי פרמייר.
למי: לאמא של בן הזוג, כי מדובר במוצרים שמצד אחד לא יכניסו אותך למינוס ומצד שני יעשו את העבודה כמו שצריך, מבלי לגרום לך לפדיחות.
להשיג בחנויות הרשת וברשתות המשביר לצרכן וניו פארם.
הנסיכותית
מה: לרגל החגים בחרה Laline לשתף פעולה עם חברת דיסני ישראל כדי להשיק סדרה מיוחדת של הנסיכה האגדית שלגיה. לצערנו לא תוכלי לרכוש נסיך המקסים וגם לא שבעה גמדים שהולכים אחריך ועושים רק את מה שאת רוצה, אבל לפחות תוכלי להתנחם במוצרים די טובים ועם ריח נעים. הסדרה כוללת 11 פריטים ואפשר להשיג אותם גם במארז הכולל קרם לחות, ג'ל רחצה וקרם ידיים במחיר של 99 שקל (במקום 140 שקל). בנוסף לסדרה החדשה תמצאו בסניפים גם מארזים אטרקטיבים ומבצעים משתלמים, שיצאו לרגל החג ולרגל השינוי העיצובי שעברו תכשירי המותג לאחרונה.
אהבנו במיוחד: את הניחוח העדין של סדרת שלגיה, שלמרבה השמחה לא ילדותי או מתוק מדי.
למי: לזו שעדיין מחכה לנסיך, החל מגיל 10 ועד בכלל.
להשיג בחנויות הרשת.
המתוקה
מה: אם אתם מחפשים איך לשמח ילדים ועל הדרך גם לתרום קצת לסביבה, כדאי לכם לשים לב לערכה שיצרה שופיקה בשיתוף פעולה עם עמותת "מארג". הערכה כוללת תיק אוכל רב שימושי שבתוכו מפית אוכל מבד, מחברת שורה אחת לכיתה א' עם עטיפת בד, סרגל עץ שבלונה, עפרונות צבעוניים, עפרונות עופרת, מחק ומחדד. נכון שזה עושה לכם חשק לחזור לכיתה א'?
אהבנו במיוחד: מלבד החמידות של המוצרים, יש לכם הזדמנות גם לתמוך בשופיקה – בוטיק און ליין המכנס באתר אחד יוצרים, מעצבים, עמותות ומותגי בוטיק ישראליים ותומך בהם, וכן ב"מארג" מרכז אמנויות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.
למי: אם אתם צריכים להביא מתנה להורים שלא מפסיקים לעלות לרשת תמונות של הילדים שלהם שבכיתה א'. וגם לכל מי שאוהב את טרנד המתנות שהן גם תרומה.
מחיר: 58 שקל.
להשיג בשופיקה. 
הפטריוטי
מה: לכבוד עונת החגים, משיקה AHAVA קולקציית מתנות מורחבת הכוללת את מוצרי הלהיט שלה במהדורת זהב ייחודית, וכן מארזים מרשימים למדי. בין אלו גם ערכה לטיפוח הפנים הכוללת קרם לחות במרקם ג'ל קרם מרענן, מסכת בוץ מינרלי ותחליב ניקוי 3-ב-1 (299 שקל); וערכה לטיפוח הגוף שבה סורבה לגוף, קרם ידיים מינרלי, ג'ל רחצה מינרלי ומלחי אמבט טבעיים מים המלח (140 שקל).
אהבנו במיוחד: אין ספק שאריזות הזהב נראות מרשימות. מעבר לזה, אנחנו ממליצות על כל דבר שיש בו את סורבה הגוף המעולה של החברה.
למי: לאורחים מחו"ל שרק שומעים את המילה 'אהבה' ומיד עולה בהם החשק לאיזה מלח סדומי טוב.
להשיג ברשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ברשתות הפארם ובחנויות נבחרות.
המושלם
מה: מותג האיפור מאק משיק במיוחד לחג את MAC LOOK IN A BOX, קולקציית קיטים ייחודית ומהממת שמגיעה במספר גוונים, בהתאם לצבעי העור השונים. לקיט מתווספת מפת פנים שמנחה כיצד ליצור לעצמך את הלוק שמציעה החברה. הקיטים מכילים מספר מוצרי איפור – All About Plum, למשל, כולל שש צלליות, שני סמקים, שני ליפסטיקים ומברשת דו צדדית ב-352 שקל ו- All About Nude מכיל ליפסטיק, ליפגלוס, שלישיית צלליות ועפרון ב-199 שקל.
אהבנו במיוחד: את שני הקיטים של המברשות (369 שקל), כי אין על המברשות של מאק ולכן זו הזדמנות טובה להשקיע בהן.
למי: לעצמך! השתגעת להשקיע ככה במישהי אחרת?
להשיג בחנויות הרשת.
הכיפית 
מה: חברת האיפור סופט טאץ' מתחדשת עם שתי פלטות איפור כיפיות במיוחד, עבור המכורות הקשות. "50 גוונים של יופי" (80 שקל) כוללת לא פחות מ-36 צלליות אבקה, 8 גלוסים, 4 סמקים ו-3 מברשות. אם זה לא מספיק מרגש, הרי שהיא גם עטופה בבד זהב כך שהיא נראית כמו נרתיק שאפשר לשים בתיק. Eyeshadow kit (40 שקל) היא הגרסה המצומצמת יותר, שכוללת 15 צלליות ומברשת דו צדדית.
אהבנו במיוחד: את הפלטה הגדולה, שגורמת לנו להרגיש קצת כמו רווית אסף (מינוס סנטימטרים, פלוס קילוגרמים).
למי: לילדות של המארחים שאת מעוניינת להשתיק לאורך כל ארוחת החג, ולאמהות שחלמו על פלטה כזו מאז שהיו ילדות ואף פעם לא הצליחו לממש את זה.
להשיג ברשתות הפארם.
SABON 
מה: SABON משיקה ניחוח חדש, שזו תמיד סיבה להתרגשות. סדרת ה- Majestic Essence מתהדרת בריח קצת יותר מתובלן וחורפי, והיא כוללת מוצרים כמו פילינג גוף (106 שקל), סט דפיוזר מהודר עם שני בקבוקי מילוי (219 שקל) וארנק איפור (32 שקל).
אהבנו במיוחד: את הסבון הנוזלי (79-46 שקל, תלוי בגודל) על בסיס שמנים, שמשאיר ריח נעים על הגוף לאורך זמן ולא מייבש את העור.
להשיג ברשת חנויות SABON.
למי: לחברה שכבר טחנה את הווניל-פטוצ'ולי-לבנדר של החברה. אולי לה עדיין לא נמאס מהריח, אבל את לא מסוגלת להריח אותה יותר.
הפרקטית
מה: מארז של "ד"ר פישר" הכולל שמפו ומסכה עם ורדים וחלב רימונים להענקת לחות, גמישות וברק, וכן מגבונים להסרת איפור לעור רגיש בעלי פורמולה ייחודית, המועשרת בצמחי מרפא ופרו ויטמין B5.
אהבנו במיוחד: המגבונים של ד"ר פישר הם כנראה האהובים עלינו משום שהם רגישים, לא מייבשים את העור או צורבים בעיניים ומסירים גם את האיפור הכי עיקש.
למי: מתנה מצוינת לכל מי שלא מתחשבן על מראה ומחיר. יכול להתאים במיוחד לאנשי מקצוע שאתם מעוניינים לפנק מבלי לרוקן את הכיס, נניח הקופאית במכולת או לחופפת.
מחיר: 40 שקל.
להשיג ברשתות הפארם.
המטפחת
מה: חברת הקוסמטיקה הארומתראפית DECLEOR PARIS חוגגת 40 שנים ומציעה מארז מפנק עם מוצרי הדגל שלה בגודל מיוחד. המארז כולל מוס ניקוי, תמצית נרולי על בסיס פריחת התפוז וויטמין C וקרם לחות.
למי: לחברה שחזרה מהודו ומאז מתה לחזור לשם (אבל רק אם זה להילטון ניו דלהי, כמובן).
מחיר: 249 שקל.
להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ
הקלאסית
מה: לאוקסיטן החליטו השנה ללכת על בטוח ולהציע מארזים של סדרות הגדל שלהם. די משעמם, אבל תמיד טוב. הראשון הוא מארז וורבנה הכולל או דה טואלט, קרם גוף וג'ל רחצה (321 שקל) והשני הוא מארז לבנדר הכולל בושם לבית, קרם ידיים וסבון ידיים (221 שקל).
למי: רק לאלו שידעו להעריך את המוצרים של לאוקסיטן ואת המחיר שלהם. אנחנו, למשל.
להשיג בחנויות הרשת.
המוצדקת
רשת הטיפוח BODY SHOP השיקה מספר מוצרים חדשים לרגל החג, ובהם בושם חדש לנשים ומפיצי ריח לבית. אלו באים לצד שלל מארזים שווים, כמו "חלב ודבש" (תרסיס לחות חלב ודבש, חלב פילינג מקציף וקרם ידיים ב-79 שקל) ו'וניל פצ'ולי' (חמאת רחצה, קרם גוף וקרם ידיים ב-59 שקל).
אהבנו במיוחד: הגיע זמן להודות בכך – לבודי שופ יש ריחות טובים לא פחות (אם לא יותר) מאלו של הרשתות המתחרות והפופולריות, ובנוסף המוצרים שלהם זולים כמעט בשליש מחיר, לכן הם יכולים לסדר לכם מתנות מאוד מוצלחות לחג.
למי: למי שלא מסתכל בקנקן ולא עושה חישובי פופולריות – אמא, כמובן.
להשיג בסניפי הרשת.
הבת מיצווש
מה: מותג הבישום JEANNE ARTHES משיק שני מארזים חביבים לחג, ששניהם כוללים בושם וקרם גוף ב-99 שקל. אנחנו התנסנו ב- Love Generation Sexyוגילינו שניחוח המוצרים קצת פחות מתוק ממה שחשבנו לאור האריזה הוורודה. יחד עם זאת, מדובר במתנה שיכולה להתאים רק למי שעדיין לא חגגה 27.
אהבנו במיוחד: את תוספת הפרווה הוורודה שעל הבושם. אין ספק שאם היינו צעירות ב-20 שנה זו היתה נחשבת למתנת חלומותינו.
למי: לאחיינית המתבגרת. רק צריך לקוות שהיא לא מחכה לבושם של קייטי פרי או בריטני ספירס.
להשיג ברשת סופר פארם
היעילה
מה: גם מותג טיפוח השיער jul מצטרף לחגיגות השנה החדשה, עם מגוון מארזים הכוללים שמפו, מסכה ומראה מגדילה. את התכשירים ניתן להתאים לשיער יבש ופגום או צבוע, והם מכילים רכיבים ייחודיים כגון אצות ממי הים התיכון ותמציות צמחים בהן רוזמרין ותפוזים.
אהבנו במיוחד: את הריח הרענן של המוצרים, שנשאר על השיער כמה ימים וגם את המראה, שלשם שינוי שימושית.
למי: למי ששונאת להתעסק עם יותר מדי חומרים ומחפשת תכשירים יעילים שיעשו את העבודה מבלי לסבך לה את החיים.
מחיר: 213 שקל.
להשיג במספרות ברחבי הארץ.