התכשיר שיטשטש קמטים ועוד חדשים על המדף

ADVANCED FILLER LIFTACTIV של וישי

אני לא ממש מתלהבת מכל הדיבורים על סוגי הקמטים השונים שיש על עור הפנים, בעיני קמטים הם קמטים הם קמטים. וזהו. לכן גם אל התכשיר החדש של וישי ניגשתי בקצת אנטי ראשוני, שכן הוא מתיימר להילחם ב"קמטי העצב" – הקמטים האנכיים שמעניקים לנו מראה של אישה ממורמרת גם כשאנחנו הכי מרוצות בעולם (בהם הקמטים שבין הגבות, אלו שבצדי האף והקמטים שבאזור הסנטר).

Adavanced Filler  LIFTACTIV, כאמור, נועד להפחית את הקמטים הללו, ולטענת החברה הוא עוזר "לדחות את ההזרקות" – כנראה מתוך הנחה מוזרה שכולנו מזריקות באופן קבוע – בעזרת רטינול בריכוז גבוה במיוחד. הרטינול, למקרה שנמנעת מפרסומות ומדיילות של סופר-פארם בשנתיים האחרונות, הינו תוצר משנה של ויטמין Aשמסייע למלא גם את הקמטים העמוקים. בנוסף לכך, התכשיר מעודד את התחדשות התאים ומחזק את מחסום העור, כך שהעור נראה בריא וחלק יותר.

על פי סקר שערכה חברת וישי בקרב ברזילאיות אשר קיבלו לפחות שתי הזרקות של חומצה היאלורונית בשמונת החודשים שקדמו לבדיקה, נמצא כי 7 מתוך 10 נשים היו מוכנות לדחות את ההזרקה הבאה שלהן. אבל כמובן שלא רק נשים שמכורות להזרקות יכולות להינות ממנו. הנסיינית שלנו היא דווקא אישה בת 60 שמעולם לא הפקירה את עורה למחטים – לפחות לא כאלו קוסמטיים. עם זאת, היא מייד דיווחה על שיפור דרמטי בעומקם של הקמטים ועל שלל מחמאות שקיבלה לאחרונה על עורה הרענן. למעשה, לאחר שלא נפגשתי עם הנסיינית במשך שבועיים שבהם היא השתמשה במוצר באופן יומיומי, גם אני שמתי לב לשינוי ניכר במראה הפנים: הן בהחלט היו מלאות וחלקות יותר. בקיצור, לא יודעת מה וישי שמו בדבר הזה – אבל זה עובד.

מחיר: 325 שקל ל-30 מ"ל.

להשיג בבתי המרקחת הנבחרים.

LIQUID HALO HD FOUNDATION של סמאשבוקס

את חברת האיפור סמאשבוקס הכרתי באחד הביקורים בניו יורק, לפני כעשור. נתקלתי שם במוצר שנראה כמו וזלין – שפורפרת לבנה שבתוכה נוזל שקוף – שרק אחרי בדיקה מעמיקה התגלה כסומק, שברגע שמורחים אותו על הלחיים הוא מעניק את הגוון הסמוק-הטבעי של העור. כמובן שהתאהבתי וחזרתי לארץ עם 10 שפורפרות אותן חילקתי לאלו שאני חפצה בייקרן.

כעבור כמה שנים, המותג עלה לארץ והפך לאחד מהאהובים על המכורות לאיפור. רק אז גיליתי כי הוא, למעשה, יליד לוס אנג'לס וכי הוא נולד כדי לתת מענה לכל מי שצריך איפור עמיד, טבעי ואיכותי שיעמוד איתן מול כוחות המצלמות והפלאשיים.

לאחרונה התבשרנו כי המותג הולך להגדיל את מספר המוצרים המיובאים לארץ, כמו גם את מספר הגוונים של מוצרי הדגל שכבר נמכרים פה ברשת אפריל. הסנונית הראשונה לשדרוג הוא המייק אפ LIQUID HALO HD FOUNDATION, שנוצר בטכנולוגיית מחזירי אור מיוחדת, שנועדה לספק כיסוי ויחד עם זאת להעצים את הגוון הטבעי של העור. אחרי כמה נסיונות, אפשר בהחלט להגיד שהמייק אפ עומד בהבטחות – מצד אחד הוא מספק כיסוי ברמה בינונית, מצד שני הוא מתמזג מצוין עם העור, לא מעניק תחושת מסכה וגם לא תחושה שמנונית. העור מקבל גוון אחיד, שהוא מאט אבל לא דהוי. לסיכום, הוא בהחלט ענה על הציפיות הגדולות שיש לי מסמאשבוקס.

מחיר: 209 שקל ל-30 מ"ל.

להשיג ברשת אפריל.   

טיפול Muse ברשת yullia

yullia היא אחת מרשתות הטיפוח האהובה עלי. שעות הפתיחה של הסניפים הן יותר מנוחות גם עבור אלו שלא יכולות להרשות לעצמן להפסיד חצי יום עבודה בשביל שעווה, ועל אף שהסניפים לרוב מלאים, הם עדיין לא נפלו לתחושת ה"פס ייצור", אלא הצליחו לשמור על סטנדרט גבוה של טיפולים ומטפלות. ולמרות כל האמור לעיל, ולמרות שאני נוהגת מדי פעם להפקיר שם את כפות רגליי לטובת פדיקור, עד היום נמנעתי מטיפולי הפנים של הרשת. כנראה שככל שזה נוגע לפנים שלנו, אנחנו פחות ממהרות למישהי שאנחנו לא יודעות שאנחנו יכולות לסמוך עליה בעיניים עצומות – תרתי משמע. אבל מכיוון שאנחנו בעונת ההתחלות החדשות, החלטתי לתת גם ל-yulliaהזדמנות.

איריס בר היא הקוסמטיקאית הראשית של הרשת ותחת ידיה עוברות כל שאר הקוסמטיקאיות של yullia. יש לה ניסיון עשיר גם בהוראת קוסמטיקה וכמובן גם כמטפלת. אחרי שראיינתי אותה קצת לגבי ניסיונה (מה שאני ממליצה לכן לעשות בכל פעם שאתן מגיעות למטפלת חדשה), הרשתי מספיק בטוחה לעבור אצלה את הטיפול החדש של חברת הקוסמטיקה כריסטינה.

הטיפול הוא בהתאם לסדרת המוצרים החדשה של החברה, העונה לשם MUSE. הסדרה פותחה במטרה לשמור על מחסום ההגנה הטבעי של עור הפנים, אשר מושפע רבות מגורמים פנימיים וחיצוניים וכן מנזקים סביבתיים – כמו החום שעבר עלינו עד כה והקור שיבוא עלינו לטובה. כאשר מחזקים את ההגנה, אפשר למנוע תופעות דרמטולוגיות שונות, לשפר את מראה העור, לעכב תהליכי הזדקנות ולהעניק מראה בריא וצעיר. הסדרה מבוססת על תאי גזע של זן וורדים מהאלפים, על פורמולות מדעיות חדשניות. אלו אמורים לטהר ולסלק רעלים, להגביר את חילוף החומרים של העור ולהעניק לחות ועל ידי כך לעכב תהליכי הזדקנות ולהביא לשיפור במראה ובמרקם העור.

הטיפול עצמו הוא מהזן המפנק, כלומר ללא 'הוצאת שחורים' אלימה. הוא מתחיל בניקוי עמוק על ידי סבון ופילינג וממשיך במסכת הזנה שמרגיעה ומלחחת את העור. אחר כך בר העבירה במרץ על עור הפנים אבני קריסטלים קרות. מלבד התחושה הנעימה, העיסוי מכווץ נקבוביות ומעורר את מחזור הדם. בהמשך הטיפול היתה גם התזה של מי פנים מרעננים ומלחחים ומריחת סרום. לבסוף, בר עיסתה את פני תוך מריחת קרם הלחות בסדרת MUSE, שכבר הספיק לצבור פרסים ברחבי העולם.

אחרי כמעט שעה של מסכות, ניחוחות ופינוקים, הייתי מוכנה לצאת שוב לעולם עם עור קצת יותר קורן ובעל גוון אחיד ונקי יותר מבדרך כלל (ללא האפרפרות המעצבנת). עם זאת, הוא הרגיש קצת שומני מדי ליום שעדיין אחז בלחות תל אביבית סתווית, ולכן הייתי ממליצה על הטיפול לימות החורף האמיתיים, בהם הרוח מיבשת ועודף לחות הופך להיות מוצר נחשק.

את הטיפול ניתן למצוא גם ברשת היופי yullia. טלפון: 1-700-707-606

SMILE  MAKERS

מאז "סקס והעיר הגדולה" הפכו הוויברטורים לאקססורי לגיטימי בחדר השינה, בין אם לרווקות ובין אם לתפוסות. נשים יותר לוקחות בעלות על המיניות שלהן, מבלי להתבייש. SMILE  MAKERS מביא אישור נוסף לכך, משום שהוא נמכר על מדפי הסופר-פארם, ממש כמו תיתולים ובשמים. מעכשיו כבר לא צריך להיכנס לחנויות סקס או לעשות את זה בהחבא.

הוויברטורים מגיעים בארבעה סוגים שונים, בהתאם להעדפות של כל אישה, חלקם מיועדים לשימוש פנימי וחלקם חיצוני. הם אוחזים בשמות חמודים כמו "הכבאי" ו"מדריך הטניס" ויש להם עיצוב חמוד שתואם (עליו אחראי בין השאר איאן סוונסון, מעצב המארזים של דולצ'ה וגבאנה וגוצ'י).

כפי שאולי כבר הבנתן, מדובר במוצר שממש לא דומה לכל המוצרים בשוק שיכולים לאיים, או סתם להזכיר סרטים מפוקפקים וזולים. לכן הם גם יכולים להוות מתנה מעולה למסיבת רווקות, או סתם לעצמכן.

מחיר: 249 שקל.