קורס ניהול ושיווק במדיה החברתית בשילוב מודולת קהילות כנף

סילבוס הקורס

הקורס כולל לימוד לפי שלושה עוגנים:
1. יצירת תכנים שיווקיים- הכשרה מקצועית בכתיבת תכנים שיווקיים וניהול קהילה עסקיתחברתית המקדמת מודעות והסברה תוך דגש על יצירת שיח חיובי ואוהד כלפי המותג במדיה החברתית
2. הקמת פלטפורמות- הכרות והתנסות בתהליכי הקמה של תשתית עסקית בפלטפורמות חברתיות כגון – פייסבוקאינסטגרםלינקדאין ויו טיובבהתבסס על תכנית אסטרטגיה שיווקיתחברתית.
3. ניהול קמפיינים- ניהולקמפיין פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי הנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג.

בהנחיית קרן הומל – אלון

היקף הקורס:20 מפגשים , 100 שעות אקדמיות, ימי ראשון ורביעי 9:00-13:00 ,
החל מ 22/10/2017  במרכז מחוברות לתעסוקה צפת.

תאריך

נושא המפגש

1

22/10

מבוא לשיווק דיגיטליתרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית:מבוא לשיווק דיגיטלי ולתרבות דיגיטליתמיפוי הזירות החברתיות המרכזיות הפעילות כיוםמילון מושגים דיגיטלי, הפצה ותפוצהשינויים בדפוסי הגלישה ובדפוסי הצריכה הדיגיטלית.

2

25/10

כתיבה שיווקית 1: הגדרת קהל יעד, מבוא לתוכן שיווקי, שיווק באמצעות תוכן עקרונות הכתיבה השיווקית, סוגי תוכן, טכניקות כתיבה כלליות ומיומנויות כתיבה מוכוונות דיגיטל

3

29/10

כתיבה שיווקית 2:תבניות לכתיבה שיווקית במדיה החברתית ועקרונות כתיבת תוכן מניע ומוכר. בחירת מילים וניסוחים נכונים.

4

1/11

כתיבה שיווקית 3:כתיבה מקדמת בגוגל. הנעה לפעולה, גיוון, טרנדים. כתיבה לאתר ולדפי נחיתה. קידום אורגני באתרי חיפוש, איתור מילות חיפוש והפרמטרים האורגניים המשפיעים על קידום האתר

5

5/11

שיווק באמצעות בלוגים (בלוגינג)

6

8/11

קהילה – 'זום-אין' אל תוך הקהילה שלי

תיעוד, מיפוי וחשיפה ויזואלית של הקהילה שלי. מי אני בתוך הקהילה.

7

12/11

ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:מבנה דף הנחיתה, אפיון דף הנחיתה, בניית דף הנחיתהבפלטפורמות מומלצות

8

15/11

ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:יצירת תכנים לדפי נחיתה ודיון אישי בתוצאות

9

19/11

פייסבוק 1 – הכרת הרשת החברתית הגדולה בעולם. שיווק בפייסבוק ותועלת למיתוג העסק, מבנה הפלטפורמה והיישויות בה, פתיחת חשבון בפייסבוק והגדרת פרופיל אישי

10

22/11

פייסבוק 2 – פעילות אורגנית בפייסבוק, הקמה וניהול קבוצה, השתתפות בדיונים ושיתוף תוכן

11

26/11

פייסבוק 3 – הקמת דף עסקי, הגדרות מתקדמות לדף והקמת חנות, התאמה והזמנת חברים, לוח הניהול והתכנים בדף

12

29/11

פייסבוק 4 –פרסום ממומן, הקמה וניהול קמפיינים, Ads manager, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים

13

3/12

פייסבוק 5 –המשך פרסום ממומן, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים

14

6/12

אינסטגרם: ניהול פעילות אורגנית: היכרות עם ממשק הפלטפורמה, דגשים מנחים לניהול נכון של זירת האינסטגרם יחד עם פייסבוק, זיהוי שגרירי מותגהנעה לפעולהעבודה עם בלוגרים וכתיבת בריף

15

10/12

מיתוג אישי בפלטפורמת הלינקדאין:פיתוח הפרופיל האישי בלינקדאין, מיתוג מקצועי באמצעות קבוצות בלינקדאין, חשיפה אורגנית בלינקדאין

16

13/12

יוטיובשיווק בוידאו:  יחודיותשילוב הוידאו באסטרטגית השיווק הכוללתהכרת יוטיוב וחלקיופתיחת ערוץ יוטיובתפעול הפלטפורמה

17/12

חג חנוכה

17

20/12

יצירת תוכן וידאו:דגשים תוכן קריאייטיביים ליצירת סרטונים, קידום והפצה אורגנית של תוכן ביוטיוב, צילום ועריכת וידאו בכלי יוטיוב. הכרת כלי יצירת וידאו חיצוניים

18

24/12

ריאלטי קהילה – כיצד אני "נעה" ו"מטיילת" בין ובתוך הקהילות בהן אני חיה ומשתמשת במתודת הריאליטי שהיא מתודת תיעוד על מנת לבנות מהלך ציבורי מייצר שינוי לפי מטרותיי.

19

27/12

ניטור מידע ברשת:חיפוש מידע, ניתוח מידע והסקת מסקנות על בסיס המידע

20

31/12

ניהול תדמית ומשברים:מניעת משבר, תהליך ניהול המשברים, שיקום האמון לאחר המשבר

21

3/1/18

עבודה מרוכזת על פרויקט הגמר

22

7/1/18

בניית אסטרטגיה דיגיטלית לניהול נוכחות במדיה החברתיתמבט אל העתיד במרחב הדיגיטלי,ניהול קהילות והצגת פרויקטי גמר

·  פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמות.

    יתכנו שינויים בסדר ובתוכן המפגשים.

איילת לרר שאקי