סילבוס הקורס
הקורס כולל לימוד לפי שלושה עוגנים:
1. יצירת תכנים שיווקיים- הכשרה מקצועית בכתיבת תכנים שיווקיים וניהול קהילה עסקית–חברתית המקדמת מודעות והסברה תוך דגש על יצירת שיח חיובי ואוהד כלפי המותג במדיה החברתית.
2. הקמת פלטפורמות- הכרות והתנסות בתהליכי הקמה של תשתית עסקית בפלטפורמות חברתיות כגון – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויו טיוב, בהתבסס על תכנית אסטרטגיה שיווקית–חברתית.
3. ניהול קמפיינים- ניהולקמפיין פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי הנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג.
היקף הקורס:20 מפגשים , 100 שעות אקדמיות, ימי ראשון ורביעי 9:00-13:00 ,
החל מ 22/10/2017 במרכז מחוברות לתעסוקה צפת.
תאריך |
נושא המפגש |
|
1 |
22/10 |
מבוא לשיווק דיגיטלי, תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית:מבוא לשיווק דיגיטלי ולתרבות דיגיטלית, מיפוי הזירות החברתיות המרכזיות הפעילות כיום, מילון מושגים דיגיטלי, הפצה ותפוצה. שינויים בדפוסי הגלישה ובדפוסי הצריכה הדיגיטלית. |
2 |
25/10 |
כתיבה שיווקית 1: הגדרת קהל יעד, מבוא לתוכן שיווקי, שיווק באמצעות תוכן עקרונות הכתיבה השיווקית, סוגי תוכן, טכניקות כתיבה כלליות ומיומנויות כתיבה מוכוונות דיגיטל |
3 |
29/10 |
כתיבה שיווקית 2:תבניות לכתיבה שיווקית במדיה החברתית ועקרונות כתיבת תוכן מניע ומוכר. בחירת מילים וניסוחים נכונים. |
4 |
1/11 |
כתיבה שיווקית 3:כתיבה מקדמת בגוגל. הנעה לפעולה, גיוון, טרנדים. כתיבה לאתר ולדפי נחיתה. קידום אורגני באתרי חיפוש, איתור מילות חיפוש והפרמטרים האורגניים המשפיעים על קידום האתר |
5 |
5/11 |
שיווק באמצעות בלוגים (בלוגינג) |
6 |
8/11 |
קהילה – 'זום-אין' אל תוך הקהילה שלי תיעוד, מיפוי וחשיפה ויזואלית של הקהילה שלי. מי אני בתוך הקהילה. |
7 |
12/11 |
ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:מבנה דף הנחיתה, אפיון דף הנחיתה, בניית דף הנחיתהבפלטפורמות מומלצות |
8 |
15/11 |
ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:יצירת תכנים לדפי נחיתה ודיון אישי בתוצאות |
9 |
19/11 |
פייסבוק 1 – הכרת הרשת החברתית הגדולה בעולם. שיווק בפייסבוק ותועלת למיתוג העסק, מבנה הפלטפורמה והיישויות בה, פתיחת חשבון בפייסבוק והגדרת פרופיל אישי |
10 |
22/11 |
פייסבוק 2 – פעילות אורגנית בפייסבוק, הקמה וניהול קבוצה, השתתפות בדיונים ושיתוף תוכן |
11 |
26/11 |
פייסבוק 3 – הקמת דף עסקי, הגדרות מתקדמות לדף והקמת חנות, התאמה והזמנת חברים, לוח הניהול והתכנים בדף |
12 |
29/11 |
פייסבוק 4 –פרסום ממומן, הקמה וניהול קמפיינים, Ads manager, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים |
13 |
3/12 |
פייסבוק 5 –המשך פרסום ממומן, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים |
14 |
6/12 |
אינסטגרם: ניהול פעילות אורגנית: היכרות עם ממשק הפלטפורמה, דגשים מנחים לניהול נכון של זירת האינסטגרם יחד עם פייסבוק, זיהוי שגרירי מותג, הנעה לפעולה, עבודה עם בלוגרים וכתיבת בריף |
15 |
10/12 |
מיתוג אישי בפלטפורמת הלינקדאין:פיתוח הפרופיל האישי בלינקדאין, מיתוג מקצועי באמצעות קבוצות בלינקדאין, חשיפה אורגנית בלינקדאין |
16 |
13/12 |
יוטיוב–שיווק בוידאו: יחודיות, שילוב הוידאו באסטרטגית השיווק הכוללת, הכרת יוטיוב וחלקיו. פתיחת ערוץ יוטיוב, תפעול הפלטפורמה |
17/12 |
חג חנוכה |
|
17 |
20/12 |
יצירת תוכן וידאו:דגשים תוכן קריאייטיביים ליצירת סרטונים, קידום והפצה אורגנית של תוכן ביוטיוב, צילום ועריכת וידאו בכלי יוטיוב. הכרת כלי יצירת וידאו חיצוניים |
18 |
24/12 |
ריאלטי קהילה – כיצד אני "נעה" ו"מטיילת" בין ובתוך הקהילות בהן אני חיה ומשתמשת במתודת הריאליטי שהיא מתודת תיעוד על מנת לבנות מהלך ציבורי מייצר שינוי לפי מטרותיי. |
19 |
27/12 |
ניטור מידע ברשת:חיפוש מידע, ניתוח מידע והסקת מסקנות על בסיס המידע |
20 |
31/12 |
ניהול תדמית ומשברים:מניעת משבר, תהליך ניהול המשברים, שיקום האמון לאחר המשבר |
21 |
3/1/18 |
עבודה מרוכזת על פרויקט הגמר |
22 |
7/1/18 |
בניית אסטרטגיה דיגיטלית לניהול נוכחות במדיה החברתית, מבט אל העתיד במרחב הדיגיטלי,ניהול קהילות והצגת פרויקטי גמר |
· פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמות.
יתכנו שינויים בסדר ובתוכן המפגשים.