סלבריטי 100: הבדרנים המרוויחים ביותר בעולם ב-2018

מעולם לא הייתה תקופה טובה יותר להיות בה מפורסם. 100 הסלבריטאים המרוויחים ביותר בעולם גרפו לכיסם ב-12 החודשים האחרונים סכום כולל של 6.3 מיליארד דולר (לפני מס); 11 כוכבי-על חצו את רף 100 מיליון הדולרים – יותר מכפול בהשוואה לסך ההכנסות שלהם בשתי השנים הקודמות גם יחד.

הנה כמה עובדות מפתח שאפשר לקחת מרשימת ה-'סלבריטי 100' ה-20 שאנו מוציאים לאור – הדיווח השנתי שלנו על הכוכבים שכולנו מכירים ומרוויחים את הסכומים הגבוהים ביותר בעולם.

לרשימה המלאה לחצו כאן

המתאגרף פלויד מייוות'ר עומד בראש הדירוג עם רווחים לפני מס של 285 מיליון דולר, כשכמעט כל הסכום נשען על העוצמה הכלכלית האדירה של הקרב שלו מאוגוסט 2017, נגד חבר אחר ברשימה – איש אמנויות הלחימה קונור מק'גרגור. ג'ורג' קלוני סיים את השנה במקום השני עם 239 מיליון דולר, שרובם הגיעו מענקית המשקאות האלכוהוליים דיאג'יו, שרכשה השנה את Casamigos, חברת הטקילה שהוא המייסד המשותף שלה. זהו הסכום השנתי הגבוה ביותר שקלוני, או כל שחקן או שחקנית אחרים לפניו, גורף לכיסו במהלך הקריירה.

ג'ורג' קלוני ופלויד מייוות'ר. תמונות: ויקיפדיה

האישה הראשונה של הדירוג היא קיילי ג'נר, שהרוויחה ב-12 החודשים האחרונים 166.5 מיליון דולר המזכים אותה במקום השלישי ברשימה. ההכנסות של ג'נר צברו תנופה בזכות אימפריית הקוסמטיקה שלה, שהולכת ומתפרסת ועומדת להפוך אותה למיליארדרית עוד לפני שתגיע לגיל שבו מותר לשתות. 147 מיליון הדולרים שהרוויחה ג'ודית שיינדלין – השופטת ג'ודי – מביאים אותה אל המקום הרביעי, הכנסות שטיפסו השנה בעקבות המכירה של ספריית הטלוויזיה שלה בעבור 100 מיליון דולר.

דוויין "דה-רוק" ג'ונסון הוא שסוגר את החמישייה הראשונה עם 124 מיליון דולר, הודות לשוברי קופות כמו סרטו החדש "גורד-שחקים" (Skyscraper), שיצא לאקרנים רק לאחרונה. "המטרה מספר אחת שלי היא ליצור דברים עבור העולם", הסביר כוכב העל את הצלחתו בריאיון שהעניק לפורבס.

רשימה הסלבריטי 100 מדרגת כאמור כוכבים טלוויזיוניים מכל רחבי העולם לפי הכנסותיהם לפני מס, מאז ה-1 ביולי 2017 ועד ל-1 ביוני השנה, לפני הפחתת סכומי עמלות למנהלים, עורכי דין וסוכנים. ההערכות שלנו מבוססות על נתונים של חברות כמו Nielsen, Pollstar, IMDB, SoundScan, NPD BookScan ו- ComScore, כמו גם על ראיונות עם מומחים מתעשיית הבידור ורבים מהכוכבים עצמם.

במהלך שני העשורים האחרונים, למעלה מ-700 שחקנים ושחקניות, מוסיקאים וכוכבים אחרים הופיעו ברשימה, עם סכום מצטבר משותף של 80 מיליארד דולר. חברי הרשימה של השנה הנוכחית מגיעים מ-17 מדינות: ארצות הברית, בריטניה, ברבדוס, פורטוגל, אירלנד, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, שווייץ, קנדה, סין, מקסיקו, קולומביה, גרמניה, ספרד, יוון והודו. גילם של הכוכבים שנכנסו השנה בפעם הראשונה לרשימה נע בין שבעים פלוס – כמו המייסד המשותף של להקת פינק פלויד האגדית רוג'ר ווטרס (מקום 28, עם 68 מיליון דולר) לבין בני שלושים וקצת, כמו חברי להקת ה-Imagine Dragons (מקום 89 עם 36.5 מיליון).

הצעירה ביותר ברשימה היא ג'נר, בת ה-20. בהמשך השנה היא עתידה גם לקטוף את התואר שבעבר הוחזק על ידי אנשים כמו מארק צוקרברג וביל גייטס: המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם שעשתה את הונה בכוחות עצמה אי פעם. כמו דה-רוק, ג'נר מינפה את הרשתות החברתיות כדי לשווק את מרכולתה לקהל עצום ממדים – למעלה מ-110 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד. "הרשתות החברתיות הן פלטפורמה מדהימה", היא אמרה לפורבס. "יש לי כך גישה כל כך קלה למעריצים וללקוחות שלי".

ג'נר, שמעטרת את שער הגיליון המיוחד של רשימת ה-'סלבריטי 100' של פורבס ארצות הברית שיראה אור ב-31 באוגוסט, היא לא כוכבת השער היחידה שנכנסה לרשימה: מצטרפות אליה גם אחותה קים קרדשייאן-ווסט (מקום 30 עם 67 מיליון דולר); הזמר והיוצר The Weeknd (מקום 39 עם 57 מיליון דולר) וקייטי פרי (מקום 19 עם 83 מיליון דולר), שכולם הופיעו על שער המגזין המדובר בשנים האחרונות. "אני לא מרגישה שהקריירה שלי היא פצצת זמן מתקתקת", אמרה פרי לפורבס בזמנו. "אני לא מרגישה שאני אצטרך להמשיך להזין לנצח את עסקי השעשועים כדי לשרוד. יש לי את המקום שלי בתעשייה הזו, יו".

 

לכתבה בפורבס ישראל

לכתבות נוספות בפורבס ישראל:

דירוג פורבסכסףמפורסמיםסלבס