4 חוקי זהב לניהול עמוד יוטיוב מצליח

שמי מורן זר קצנשטיין. בתפקידי האחרון הייתי מנהלת שיווק בגוגל ויוטיוב. באופן קצת אירוני, הבחירה שלי לצאת לדרך עצמאית קשורה בפלטפורמה האחרונה שניהלתי כשכירה. יוטיוב הוא אחד הכלים המוצלחים ביותר ליצירת חיבור וקשר בלתי אמצעי בין הערך שבחרת להביא לעולם לבין קהל היעד שמתאים לך, וכשלומדים לרתום אותו לצרכים הנכונים – מבינים עד כמה הנוכחות שלך במרכז היא חשובה וקריטית. וזו אולי התובנה הגדולה ביותר שעצמאות מביאה עמה לשולחן.

 

כיום אני בעלת סוכנות התוכן YYY בה אני מפתחת יוצרים ופורמטים ביוטיוב וכן את בית הספר למקצועות היוטיוב. הטיפים שאני הולכת לתת לכם אולי לא יהפכו אתכם לאשפי יוטיוב מקצועיים ברגע, אבל אלו כלים בסיסיים שחשוב שתלמדו ותכירו. אגב, הם נכונים ויכולים לשמש אתכם להמון יוזמות עסקיות נוספות:

1. Let it go: זה אולי נשמע פשוט, אבל זו המשימה הכי קשה לביצוע. אנחנו, אנשי המקצוע, בין אם יזמים או שכירים, רגילים להביא את התוצרים הכי מפונשים, אחרי שעברנו עליהם עשרות פעמים ואנחנו עומדים מאחורי כל פסיק וגיף. אז מה פתאום לשחרר סרטון יוטיוב שהוא לא פחות ממושלם, מדויק, חד ומעודכן?

2. דברים לא יקרו בן לילה: חשוב להבין, רק תרגול מביא לשלמות. ובכדי לתרגל, עליכם לשחרר את הסרטון שלכם לאוויר העולם, גם אם לדעתכם הייתם נותנים לו רק ציון 85, זה בסדר. מה שכן, לפחות בתור התחלה, אל תייצרו סרטונים ארוכים מדי לפני שאתם מספיק מנוסים בלספר סיפור ולהחזיק קהל ביוטיוב.

3. אותנטיות חשובה כמו איכות: הצופים נוטים להיות סלחניים, אם אתם מספיק נגישים ואותנטיים. כמעט הכל עובר מסך, גם אם החולצה מקומטת, או אם רואים את הארון מאחור. מקסימום בעוד כמה חודשים תוכלו להסתכל לאחור, ולצפות בסיפוק בעקומת הלימוד שלכם. עשו את הדברים בכיף ושחררו, העוקבים יהיו שם בשביל להרים!

4. תהיו סבלניים: יוטיוב היא פלטפורמה פחות אינטואיטיבית מרשתות חברתיות אחרות, והעלאת תכנים בפלטפורמה זו היא תובענית יותר מהעלאת פריים בפיד האינסטגרם. לוקח זמן לתפוס טראקשן. כמה זמן? אם החלטתם לפתוח ערוץ ביוטיוב, תתמידו 3 חודשים לפחות, תעלו סרטונים באופן קבוע (פעם בשבוע – שבועיים) ורק אז תתחילו לצפות לגידולים משמעותיים. תמשיכו, גם אם תרגישו בהתחלה שאתם מדברים לעצמכם, לקהל לוקח זמן להגיע אבל הוא מגיע – היוטיוברים הכי גדולים מספרים שלקח להם שנים לבנות את הקהל שלהם. היום, הזמן הזה הצטמצם לחודשים ספורים.

חשוב לזכור שאתם לא רק מביאים עוקבים אלא בונים סביבכם קהילה. וכמו כל דבר טוב, זה לוקח זמן.

ואם אתם מרגישים שאתם רוצים לדעת עוד, ב-11/09/19 מתקיים קורס יוטיוב עם המומחים הכי גדולים שיעזרו לכם להפוך את החזון שלכם לכלי תוכן שיווקי מנצח, ולכם יש 10% הנחה. לפרטים והרשמה לחצו כאן >>

yyyיוטיובמורן זר קצנשטיין