ליצור בהשראה: פינת העבודה הקסומה של סימה יוסף

האורחת הפעם במדור פינות העבודה היא סימה יוסף. פינת העבודה של סימה תפסה את עיניי יום אחד באחת הקבוצות בפייסבוק. סימה ממש הופכת קש לזהב (או לאקווה ופינק), בין אם זה בפינה שלה או בכל מה שהיא נוגעת בו. ניתן לראות את נגיעת היד של סימה בכל הפינה – בשיפוץ הפריטים ובשילובם יחד. סימה היא אחת המשתתפות בפרויקט פינות העבודה של מגזין מיס מנדלה, אז בואו להכיר אותה ולשאוב ממנה השראה לפינה שלכן.

 

צילום: סימה יוסף

 

ש': ספרי עליך בשני משפטים

ת': קוראים לי סימה יוסף, ותחום היצירה וה-  DIY מאוד קרוב לליבי. אני מאוד אוהבת יצירה ואני רואה בה כתרפיה מקודשת. יצירות של אומנים שונים (בייחוד בארץ) גורמות ללב שלי לקפוץ כמו בטרמפולינה מרוב אושר, התמוגגות והשתובבות. אני רואה בעצמי אוהדת מושבעת של צבעוניות בכל גווניה וביטוייה. אני מאוד אוטודידקטית ואוהבת ללמוד המון לבד בזמן שלי ובשלווה שלי ואני מרגישה צורך כל יום ללמוד משהו חדש ולהתפתח. בנוסף, אני גם חובבת צילום ותיעוד של מציאות מתוקה וצבעונית.

 

ש': מה הסגנון של פינת העבודה שלך

ת': סגנון חופשי. יש בו הרבה ורוד, הרבה אקווה ובעיקר אוסף של פריטים אשר כולם יחד וכל אחד לחוד עושים לי שמח בלב. טיפוח פינת העבודה תמיד היה חשוב לי, כי זה משפיע ישירות על המוזה שלי ועל היכולת שלי להגיע להישגים טובים יותר, כי מה שמרגישים בפנים זה מה שיוצא החוצה – ביצירה, במוצר ובשירות. אני אוהבת להכניס לפינה עוד ועוד אלמנטים עיצוביים "כחול לבן" וזה משהו שחשוב לי, כי זה מרגש אותי לראות מוצרים מיוחדים "משלנו" שנעשים מכל הלב והנשמה.

 

ש': האם פינת העבודה נמצאת בחלל משלה או שהיא חלק מחלל אחר?

ת': פינת העבודה שלי מהווה חלק מחלל הבית, הקציתי לה מקום נאה ומכובד. בשבילי זה ממש כמו משרד החלומות.

 

צילום: סימה יוסף

 

ש': מה לדעתך חייבים בכל פינת עבודה?

ת': בעיני, חוץ מהמובן מאליו, כל פינה צריכה לוח השראה, פרחים באגרטל יפה, המון ניירות מעוצבים לכתיבה ועטים צבעוניים.נים (בייחוד בארץ) גורמות ללב שלי לקפוץ כמו בטרמפולינה מרוב אושר, התמוגגות והשתובבות. אני רואה בעצמי אוהדת מושבעת של צבעוניות בכל גווניה וביטוייה. אני מאוד אוטודידקטית ואוהבת ללמוד המון לבד בזמן שלי ובשלווה שלי ואני מרגישה צורך כל יום ללמוד משהו חדש ולהתפתח. בנוסף, אני גם חובבת צילום ותיעוד של מציאות מתוקה וצבעונית.

 

צילום: סימה יוסף

 

ש': מה אגלה אם אציץ במגירות שלך?

ת': במגירות שלי אפשר למצוא המון סוגי דבקים, דבק לבדים, דבק לנייר, דבק חם, דבק דו צדדי, דבק ספוגי, דבק מגע וגם המון פאנצ'ים.

 

ש': כמה שעות את יושבת בפינה?

ת': אני יושבת בפינה שלי כשמונה שעות ביום ותמיד מתלוננת שאין מספיק שעות ביום.

 

ש': כל כמה זמן הפינה משתנה?

ת': אני מאוד אוהבת לעשות שינויים בפינת מידי פעם. לא מזמן סידרתי מחדש את כל הפינה – סובבתי, הפכתי, שיניתי והזזתי. לפעמים גם להזיז פריט קטן ממקום למקום יכול לתת תחושה של רעננות ומשהו חדש. אני ממליצה לכל חובבת יצירה להעניק לעצמה מתנה ולהכין לעצמה פינת עבודה משלה. זה לא חייב להיות מפריטים יקרים או ריהוט יוקרתי במיוחד, אלא ההיפך – הפריטים האקלקטיים הם אלו שיוצרים את כל החן והייחודיות.

 

צילום: סימה יוסף

 

ש': מה הפריט האהוב עליך/המיוחד בפינה?

ת': קשה לבחור מה הפריט שאני הכי אוהבת, כי אני באמת מחוברת לכל פריט. אבל יש משהו מיוחד עד מאוד בעיניי באומנות/בתמונות של  TUTIKA,הן לוחצות לי על איזה כפתור ורוד בלב.

 

ש': האם את צריכה שקט בזמן העבודה או מעדיפה רעשי רקע/מוסיקה?

ת': שקט מוציא אותי מהריכוז, אז אני חייבת לשים יוטיוב ושירים עם קצב בזמן שאני עובדת. מקסימום אם בא לי קצת לאזן אז אני אשים גלגל"צ. באופן כללי מוסיקה מכניסה אותי למוד של עשייה ברוח טובה.

 

 

רוצים להכיר את סימה?

מוזמנים לדף שלה בפייסבוק!

 

למגזין מיס מנדלה

יצירהנשים וקריירהעמנואלה בינר