6 מתנות מושלמות לחדר השינה

 

כרית מותאמת לראש

תגידו שלום לצוואר תפוס, הכרית הזו תשדרג לכן את חווית השינה. כרית אורטופדית עשוית ויסקוג'ל – חומר המתאים עצמו למבנה הראש, כך שהכרית מעניקה תמיכה לכל תזוזות הראש במהלך השינה ומקלה על הלחץ במקומות עמוסים.

 

חדר השינה, כשמו כן הוא, בדרך כלל משמש לפעולת השינה (אבל נקווה שגם לדברים אחרים), ורובינו מבלים בו מעט מדי. החיים עצמם מתנהלים מחוץ לכותלי החלל השקט והאינטימי הזה, ולפעמים כל מה שמתחשק לנו הוא לחזור לשם, לשים כרית מעל הראש ולשכוח מכל הדאגות.

זהו גם אחד החללים הכי חשובים בבית. חדר השינה דורש אווירה נוחה וטבעית, מפנקת ומלאה באנרגיות חיוביות. הלבשת החדר היא אחת הדרכים העיקריות להשגת האווירה הזו, באמצעות דקורציה נעימה, מזרון נוח, כריות רכות ומצעים באיכות ללא פשרות. לצד כל הדברים החשובים הללו, יש גם לא מעט תוספות וטריקים שינעימו את חווית השינה, עם ערך מוסף סופר מדליק:

כיפה ישנה

כמה כיף להתכרבל ולהירדם בתוך הסווטשירט האהוב עליך? כרית הקפוצ'ון הגאונית הזו היא שילוב שווה במיוחד של כיסוי נעים ורך לראש ולעיניים, עם כיס מיוחד שתוכלו להניח בו את הסמארטפון או כל מכשיר אחר להשמעת מוזיקה (ווקמן למשל, שמענו שהוא עושה קאמבק). יש אפילו חור להוצאת האוזניות, ושני שרוכים מתכווננים שמשנים את גודל הקפוצ'ון בהתאם לראשכן.

המנוי אינו זמין, אנא השאירו הודעה

כשמשאירים תזכורת לבן הזוג או לילדים על דלת המקרר, תמיד יש את החשש שהם לא יגלו אותה. החששות הפולניים שלנו שמא לא יקבלו את אותה הודעה גורלית (צריך לשלם ארנונה/יש שניצלים במקרר) מכרסמים בנו עד כדי חוסר הירדמות, בין אם זה בדרך הפתלתלה לשנ"צ המיוחל או שעות של התהפכות במיטה בלילה. ובכן – לא עוד! כיסוי העיניים הזה פותר את הבעיה:הוא מורכב מלוח מחיק בחלקו החיצוני – כך שהנמענים מקבלים את ההודעה, ולא מפריעים לאמא לצלול לשינה עמוקה.

תעשו מקום לחזה

זהו מזרון נשי משהו, עבור חובבות השינה על הבטן.למזרון הזה יש ארבעה שכבות המחבקות את הגוף, ושני שקעים שמותאמים למגוון גדלים של חזה, מה שמקנה שכיבה נינוחה והקלה על כאבי הגב התחתון שכולנו מכירות. איך לא חשבו על זה קודם?

תנוחת עובר

עוד קונץ נהדר, הפעם לחובבות השינה על הצד, היא הכרית הארגונומית הנעימה והכיפית הזו. במקום להלאים את הכרית מהסלון, פנקו את עצמכן בכרית שמותאמת בדיוק לחלל שבין הרגליים, באופן שמסייע להקלה על כאבי גב. ואפילו אפשר להסיר ולכבס את הכיסוי.

הדור הבא של הכרבולית

תקראו לה Snuggie, Snug Rug, Slanket או Blankoatהשמיכה הלבישה היא אחת ההמצאות הגאוניות. זה קצת מגוחך במבט ראשון, אבל אין ספק ששמיכה בעלת שרוולים עושה את החיים הרבה יותר נוחים ופחות מסורבלים: אפשר להתפנן איתה במיטה עם ספר וכוס תה, ללבוש אותה בבוקר כשקמים וקר מדי לצאת מהמיטה, או פשוט להשתמש בה כשמיכה אישית + פיג'מה, אם בן הזוג הוא מהסוג שלוקח השמיכה הזוגית כשבויה לצד שלו.

נ.ב אוהב אותך

המחוות הקטנות בן אלו שהכי עושות לנו את זה. בדיוק עבורן נוצר השעון המעורר המולטי-פונקציונלי הזה: שילוב של שעון, לוח שנה, שעון עצר והשוס – לוח שקוף שמאיר בפלורסנט את הטקסט, או את יצירת האמנות שציירת, כאשר השעון מצלצל. אין כמו לקום בבוקר עם הודעה מלאת אהבה (או תזכורת לקנות חלב).