בדיקת און לייף: כמה אנחנו מוציאות על שגרת הטיפוח שלנו?

כולנו הבנו כבר מזמן: אנשים לא קונים עם כסף, אנשים קונים עם הרגש. כי קניות משפרות את מצב הרוח ומאפשרות לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו – בין אם מדובר במסקרה וסבון פנים פעם בחצי שנה או בעגלה עמוסה פעם בחודש. ברור שיש ספגניות ויש גם מגזימות, אבל הרוב, כמו תמיד כשהסטטיסטיקה מעורבת, נמצא חזק בממוצע.

ביקשנו לקבל את חכמת ההמונות שלכן, בכל הנוגע להרגלי רכישה של מוצרי הטיפוח והאיפור – הפעם לא שאלנו מה אנחנו קונות אלא מתי ובאיזה סכום. כמה מהנתונים שהתקבלו היו צפויים מראש, אבל אחרים דווקא הפתיעו לטובה ואם תקראו עד הסוף, אפילו תזכו להפריך סטיגמה מאד חזקה.

מתי אנחנו קונות את הקרמים ואת האיפור? כמעט מחצית מנשים (48%) מספרת שהן מחכות למבצעים או לגיחה לחו"ל. אגב, לפעמים זה השילוב – לרכוש בדרך לחו"ל במחירי מבצע. על אף שרובנו מעידות על עצמנו כקונות מחושבות (37%), אחת מכל 5 קונה מוצרים שלא תכננה לרכוש מבעוד מועד. בקיצור, אנחנו די נסחפות, למרות הכל.

ניסינו לשאול נשים שונות – כמה לדעתן הן מוציאות בממוצע על מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה בחודש? היו כאלה שענו מיד בלי לחשוב, היו כאלה שקצת הסמיקו והציצו אל בן הזוג העומד ליד והיו כאלה שפשוט הודו – שהן לא יודעות, אבל די הרבה, ולכן עשינו את החישובים האלה בשבילכן.

ההוצאה החודשים הממוצעת של נשים על טיפוח מתחלקת בין נשים מחושבות שרוכשות מוצרי טיפוח אליהם הן נאמנות ומכירות (בדרך כלל מותגים קבועים), במחירים של עד 200 ₪. אלה כמעט חצי מכל הנשאלות (48%). 38% מגיעות להוצאה של עד 500 ₪ מדי חודש וכמעט 20% מאיתנו מוציאות יותר מ-500 ₪ בחודש על מוצרי טיפוח (אותה אחת מכל חמש, אגב)

תראו משהו מעניין – דווקא הנשים ששומרות את הרכישה לטיסה לחו"ל, מוציאות הרבה פחות על מוצרי טיפוח (עד 200 ₪ בחודש בממוצע). בעוד שנשים המקפידות על רכישות קבועות ומחושבות – מוציאות יותר מפי 2 מהן – עד 500 ₪ בחודש. דווקא הספונטניות הן אלה שמוציאות הכי הרבה – מעל 500 ₪ בחודש על מוצרי טיפוח! אז להיות ספונטנית זה כיף, אבל זה לא משתלם כל כך לארנק. זכרו זאת בפעם הבאה כשאתן טסות לחו"ל.

דרך אגב, הכנו גם שאלת בונוס: ביקשנו מגולשות און לייף לדרג חמישה מוצרים שהיו חוטפות מהמדף במחיר של 10$ בלבד.

  • במקום הראשון (35%) – מובילה את הרשימה LASH SENSATIONAL, המסקרה מבית מייבלין, שמוכיחה כי היא הבסט סלר הישראלי האולטימטיבי.

 

 

 

  • במקום השלישי (22% מהגולשות) – נבחר השפתון TRUE COLOR מבית ג'ייד.

  • במקום הרביעי תמצאו את COLORSTAY, אייליינר מס' 1 המיוצר ע"י רבלון, עם 13% מהנשים.

 

 

  • ואת הרשימה סוגר מסרק לשיער עבה של מעצב השיער מישל מרסייה. את המסרק בחרו 4% מהגולשות כפריט שהיו חוטפות ראשון מהמדף בתמורה ל-10$.

ג'יידדיוטי פריחו"למבצעיםמייבליןמישל מרסייהרבלון