ניסים קטנים: גם המוצרים החדשים על המדף חוגגים חנוכה

אאוטלט המעצבים הישראליים הראשון

חדשות טובות גם לתעשיית האופנה בארץ וגם לנו, מכורי השופינג: לראשונה בתולדות האופנה הישראלית, נפתח אאוטלט מעצבים בדיזנגוף סנטר ובשיתוף גילדת המעצבים. מתחם האאוטלט משתרע על פני 200 מטר הכוללים מגוון רחב של פריטים, מ-20 מעצבים ישראלים מוכרים ואהובים לצד חדשים ומבטיחים כגון חגית טסה, דורון אשכנזי, בטקה, דינה גלאס, אסף פלג ועוד.

הפריטים במתחם הם מעונות חדשות וקודמות וכולם נמכרים במחיר של עד 300 שקל, מה שמאפשר למגוון רחב של אנשים להשקיע ביצירה מקומית אבל לא פחות חשוב מזה – להשקיע בארון הבגדים ולרענן אותו עם עיצובים מקוריים וייחודיים.

המתחם יפעל מדי חמישי ושישי, ברחבה שמתחת לבוטיק המעצבים, שפועל כבר 18 שנה וימשיך להציע דוכני אקססוריז מכל תחומי האופנה והעיצוב.

עינת רוטפוס, מייסדת גילדת המעצבים ומי שפועלת רבות לקידום האופנה הישראלית וכן לקידום נשים, סיפרה שזו "גאווה עצומה להקים את האאוטלט היחיד והראשון בארץ לאופנה ישראלית והסנטר הוא הפרטנר האידיאלי והפלטפורמה המושלמת עבור כך. יותר ויותר נשים וגברים יוכלו להתוודע לאופנה הישראלית וליהנות מפריטים נעימים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס. זה בהחלט יסייע להפצת האופנה הישראלית שלנו ולתמיכה בעסקים קטנים ומופלאים שמייצגים את פני האופנה הישראלית בארץ ובעולם". אמן.

גילדת המעצבים

 

SHARE THE POWER – הקולקציה החדשה של Desigual

בניחוח התקופה, הקמפיין החדש של Desigual קורא לשיווין וקבלת האחר, ובהתאם מעודד לאמץ ייחודיות וגיוון. המותג אף הגדיל לעשות והוליד אייקון חדש במיוחד עבור הקמפיין, אותו עיצב המעצב ז'אן פול גוד, והוא מסמל אהבה אוניברסלית, ללא הבדלי דת, גזע או מין.

למען האמת, בסופו של דבר לא מצאתי את הקולקציה שונה מהותית מהקודמות, מכיוון שהבגדים של מותג הספרדי תמיד היו בעלי תעוזה וייחודיות, ולא ממש מתאימים למי שלא אוהב להתבלט בשטח או להתיישר רק על פי הטרנדים. מי שאוהב את היצירתיות של Desigual ימצא גם העונה שילובים מפתיעים ולא קונבנציונליים, כמו מעיל עור אדום עם שרוולים סרוגים, קרדיגן עם הדפס שבטי, ז'קט בשילוב פרינט חיות ופריט הדגל של העונה: ז'קט ג'ינס עם  הדפס מיקי מאוס במהדורה מוגבלת, לרגל יום הולדתו המאה של העכבר האייקוני.

 

 

Moisturizing reviving eye mask של קלרינס

אנחנו נוטות למרוח על עור הפנים שלנו לא מעט קרמים ומסכות, אבל כמו תלמידות טובות אנחנו מיישמות את מה שתמיד לימדו אותנו – להימנע מהאזור שמסביב לעיניים. אלא שאז אנחנו יוצרות מצב הפוך, של הזנחה כמעט פושעת של אזור עדין, שחושף במהירות את סימני הגיל והעייפות שלנו.

אז כדי למנוע את המצב הזה, השיקה קלרינס מסכה ייחודית רק לאזור העיניים, שנועדה לשפר מידית סימנים של יובש ועייפות. המסכה בעלת מרקם ג'ל קליל וקריר, והיא כוללת מרכיבים מן הצומח בעלי סגולות רפואיות וקוסמטיות מוכחות, בהם תמצית של עלה עץ החיים (המהווה את הבסיס לכלל מוצרי סדרת הלחויות של קלרינס) שמסייעת לתגבור סינתזה קבועה של מים בכל שכבות העור, זרעי קינואה המסייעים בהגנה מפני ראדיקלים חופשיים, זרעי עץ ערמון להמרצת זרימת הדם ומוס אירי הנפוץ גם בתעשיית הרפואה בשל ריכוז גבוהה במיוחד של חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים החיוניים לעור. את המסכה אפשר למרוח למשך עשר דקות, למי שזקוקה להמרצה וזוהר מידיים, או כמסכה למשך הלילה למי שזקוקה ללחות אינטנסיבית.

מחיר: 269 שקל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

 

NIVEA Q10 Plus C Anti-Wrinkle של NIVEA VISAGE

אחרי שמייגן מרקל נשבעה במוצרים של NIVEA, מי אנחנו שנפקפק בהם? לאחרונה הם שדרגו את קרם האנטי אייג'ינג המוצלח שלהם והוסיפו לו ויטמין C טהור. הקרם מיועד למריחה לפני שנת הלילה, והוא פועל תוך כדי השינה להפחתת סימני העייפות, להאטת תהליך הזדקנות העור ולמראה רענן באופן כללי. כאמור, הנוסחה כוללת שני נוגדי חמצון חזקים, Q10 וויטמין C, שמתגברים את תאי העור בחמצן ואנרגיה. למרות שמדובר בקרם לילה, יאמר לזכותו שהמרקם שלו קליל והוא נספג במהירות. בבוקר אמנם לא קמתי צעירה בעשר שנים, אבל בהחלט הרגשתי שהעור נראה קצת יותר רענן ופחות מסמורטט מבדרך כלל.  

מחיר: 125 שקל ל-40 מ"ל (ועכשיו במחיר השקה ספר משתלם של 79 שקל). להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

 

MAGIC DROPS- RENEW FORMULA של HL

בתזמון מושלם לכבוד החנוכה, חברת HL השיקה סרום המופק מתערובת שמנים ייחודית. ריכוז השמנים שבו, כמו גם ויטמנים דוגמת E ו-A וכן חומצה אלפא ליפואית, פועלים להעלאת רמת הלחות בעור, האטת תהליך הזדקנות העור, הפחתת עומק הקמטים והקמטוטים והענקת מראה מוצק וגמיש. בין השמנים שבו גם שמן אבוקדו, שפועל להרגעת אור מגורה ומסייע לחידוש רקמות, וכן שמן אובליפחה שיש בו ריכוז גבוה של ויטמנים וחומצות אמינו והוא נחשב ליעיל בטיפול בקמטים ובעיכוב תהליך הזדקנות העור.

למען האמת, חששתי שיהיה מדובר במוצר שמנוני שיעיק על העור, יבריק אותו בצורה מוגזמת ואף יוציא לי חצ'קונים, אבל להפתעתי הרבה מודבר במוצר שנספג תוך שניות ומותיר את העור נעים וקטיפתי, עם זוהר עדין.

מחיר: 269 ל-15 מ"ל (צריך לזכור ולשים לב שמספיקה רק טיפה ממנו לכיסוי כל עור הפנים).

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. לפרטים נוספים באתר החברה

 

Dramatically Different Hydrating Jelly של קלינק

מותג הקוסמטיקה הפופולרי השיק לאחרונה ג'ל לחות לכל סוגי העור, שהוא נטול שומן אך עם זאת מזין את העור בלחות אינטנסיבית שנשארת לאורך כל היום. הג'ל הוא שקוף לחלוטין ובמרקם קליל, והוא מכיל את Clean Shield Technology, או בעברית "טכנולוגיית המגן השקוף". הטכנולוגיה עוזרת לבנות מחדש את מחסום הלחות שבעור ועל ידי כך להשאיר את העור רווי בלחות נעימה למשך שעות, ובמקביל לספק לעור הגנה מפני מפגעים סביבתיים, שפוגעים במראה העור באופן מידי וכן מאיצים את תהליך ההזדקנות של העור. כל זאת ללא הכובד של קרם סמיך, אלא במרקם מרענן, שיכול לבוא מצוין למי שמאסה בתחושה הכבדה של הקרמים והשמנוניות.

מחיר: 220 שקל ל125 מ"ל (מחיר השקה של 199 ₪) ו-120 שקל ל-50 מ"ל.

 

תרסיס אורגני להיגיינת הידיים של DR. BRONNER’S

כבר זמן מה אני משתמשת באופן קבוע בסבונים של DR. BRONNER’S, וכפי שהם ממליצים, אני מנצלת אותם לא רק לניקוי הגוף, אלא גם לינקוי הרצפה, הכביסה ועוד. לכן מאוד שמחתי לשמוע על התרסיס החדש שלהם, שפועל להשמדת חיידקים במהירות כאשר מים וסבון אינם בנמצא. הבקבוק מיוצר מ-100% פלסטיק ממוחזר והוא מכיל אלכוהול אורגני, גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני- וזהו.  

התרסיס נוח לשימוש ובאופן אישי השתמשתי בו לא רק לחיטוי הידיים שלי ושל הפעוט, אלא גם לחיטוי משטחים, צעצועים ועוד. בקיצור, מסוג הדברים שמעכשיו יהיו אצלי בתיק באופן קבוע.

מחיר מומלץ: 30 שקל. 

 

 

מסכת הפנים מסדרת Luminesce של JEUNESSE GLOBAL

מסכה המשלבת משלבת נוגדי חמצון יעילים עם טכנולוגיה מתקדמת, שפועלים להזין את העור גם לאחר השימוש. בין מרכיבי המסכה גם רכיבים בוטנאים אקזוטיים, הנמצאים ביערות העד של האנדים. הרכיבים מספקים מתיחה מיידית ובמקביל מזינים את העור בלחות ועל ידי כך משקמים אותו. המסכה מאוד נעימה על העור, בעלת ניחוח עדין וכבר לאחר השימוש העור הרגיש רך וגמיש יותר.

מחיר: 340 שקל. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766, או בדף הפייסבוק של החברה

סדרת שפתונים של בועז שטיין

המאפר ובעל מותג האיפור השיק שפתונים בגוונים כהים, המיישרים קו עם מראות האיפור שנצפו בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק, ובאופן כללי מתאימים בול לסתיו שבחוץ.

הגוונים הם שזיף בורגנדי (03), יין מרלו (05) ודובדבן כהה (04) והם מצטרפים לסדרת שפתוני VIBE בעלי ריכוזיות פיגמנט צפופה ובטקסטורת מאט. שטיין ממליץ למרוח אותם בתיפוף, על מנת ליצור מראה "מוכתם" וטרנדי. שיטה זו מתאימה במיוחד לבעלות שפתיים דקות, שכן לדבריו זה מונע "אפקט שפתיים צר וקפוץ". הנה, גם למדנו משהו.

מחיר: 83 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות במרכזי יופי ובחנות המותג בקניון מול החוף וילג' – חדרה.

 

Cream Stick Highlighter ופריימר של גבריני קוסמטיקס

חברת האיפור הבינלאומית השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים: שימר קרמי שמגיע כסטיק (30 שקל) ופריימר בעל אפקט מתיחה (35 שקל). כמו שאתן רואות, שני המוצרים בעלי מחירים נוחים, אך מעבר לזה הם גם עושים עבודה לא רעה בכלל.

השימר מעוצב כעיפרון שמנמן. הוא מגיעה בשישה גוונים והוא מאפשר ליצור בקלות הארות לפנים ולאזורי המחשוף. הפריימר עוזר ל"החליק" את העור לקראת מריחת המייקאפ וכן עוזר לקבע אותו על העור למספר רב של שעות. הופתעתי לגלות שבניגוד להרבה פריימרים אחרים, זה של גבריני לא מייבש את העור, אלא מותיר אותו עם לחות נעימה (במיוחד לחורף), ועם זאת מצליח להעניק לעור מרקם חלק יותר. 

לפרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של החברה 

 

מוצרי אבוקדו וקלנדולה של Dove

לרגל החורף והיובש שבא עמו, Dove הרחיבו את סדרת Dove Nourishing Secrets עם תחליב רחצה, תחליב גוף, שמפו ומרכך שיער המכילים אבוקדו וקלנדולה. שני מרכיבים אלו מטפחים את העור והשיער ומזינים אותם. השמפו אף נועד לחיזוק סיב השערה והפחתת שבירה. הקרם נספג די מהר והותיר על העור ניחוח עדין ונעים ואמנם אחרי מספר חפיפות לא היה נראה שהשיער חזק יותר, אבל הוא בהחלט היה נעים למגע.

מחירים: קרם גוף, 26 שקל; שמפו 12 שקל; מרכך 15 שקל.  

קרם גוף של חאלבין

יצרנית מוצרי הטואלטיקה והטיפוח הוותיקה הרחיבה לאחרונה את סדרת מידנייט וצירפה לה שלושה שחקנים חדשים במגרש: קרם גוף, קרם ידיים וחמאת גוף. מוצרי הסדרה מועשרים בקו-אנזים עוצמתי Q10, המשמש כנוגד חמצון וידוע כתורם להאטת קצב הזדקנות העור, כמו גם במינרלים מים-המלח לצד שמנים צמחיים, התורמים להזנתו של העור ושומרים עליו מפני נזקי מזג האוויר. קרם הגוף אותו ניסיתי נמרח היטב ונספג בקלות, וכצפוי מחאלבין, הוא בעל ניחוח מסק ופרחים לבנים נעים, שנשאר לאורך כל היום.

מחירים: חמאת גוף וקרם גוף, 40 שקל; קרם ידיים 18 שקל.

 

איפוראנטי אייג'ינגקוסמטיקה