חכמת ההמונות: אילו מתנות נשים הכי אוהבות לקבל?

בואו נפזר כבר את ההבל הזה "המתנה הכי טובה שלי זה החברים והמשפחה", היום אנחנו חייבות להגיד בצורה ברורה, מה אנחנו רוצות לקבל במתנה. אגב, זה עוזר גם כשאנחנו הצד המעניק, הצד הנותן. כי אי אפשר לדעת מה יותר כיף – לתת או לקבל מתנות. וגם – בואו נבנה פעם אחת ולתמיד את מצעד המתנות השוות ביותר לשנה החדשה.

אנחנו זללניות, שתייניות, אבל גם אוהבות ולהריח טוב

יותר מ-30% של נשים מעידות על עצמן שהן ישמחן לקבל שוקולד לכבוד השנה החדשה (אוקי, זה בטח בא יחד עם המנוי לחדר כושר או קרוספיט!). אנחנו ממליצות לא להתפשר וללכת על מארז שוקולדים של גודייבה. כי אם כבר שוקולד, אז לפחות שיביא עמו אווירה בינלאומית

38% מהנשאלות העדיפו מוצרי אלכוהול –ונחלקו בצורה שווה בין חיבתן לבישום (19%) לבין החיבה למשקאות חריפים (19%). ההעדפה שלנו לקראת השנה הבאה היא כמובן שמפניה איכותית, אבל לא כזו שתשבור לנו את הכיס, כמו זו של פרייה ז'ואה שמיושנת כ-3 שנים ורק מחכה שתפתחו אותה

14% ישמחו להתחיל את השנה החדשה עם עור חלק וזוהר, כלומר המתנה המושלמת עבורן היא קרמים לטיפוח פנים.

לא יאמן, אבל רק 10% מהעונות מתכננות לבקש מוצרי איפור במתנה. בגדול, זה הגיוני, כי את האיפור אנחנו קונות לעצמנו ובעצמנו, למרות שאף אחת לא תוכל להתנגד למתנה בדמות מסקרת Eyes To Kill של ג'ורג'יו ארמאני

ומה לגבי לקבל חוויה במתנה? 7% מהמשתתפות בסקר בחרו בבילוי כלשהו על פני מוצר.

אנחנו סומכות על אחרים

את העובדה הזו מוכיח הנתון שכמעט חצי מנשים שענו על השאלות ישמחו אם יבחרו עבורן את המתנה. מבחינתן, מתנה מעידה על הדרך בה האדם הנותן רואה אותנו. שזה די מתוק אם אפשר לציין. 30% מעדיפות מתנה פונקציונלית שתשמש אותן הרבה. ועם כמה שאנחנו אוהבות גיפט קארדים, לעתים אפשר לנסות לצאת מהקופסה, ולקנות משהו שיהיה שימושי לכל אחת. למשל, סט טיפוח לנסיעות הכולל סבון נוזלי, פילינג וקרם לחות. ואין אחת שלא תודה לך על המתנה! אפילו 20% הנותרות, שמבחינתן כל מתנה תגרום להן אושר, כי תמיד טוב שיש.

אנחנו רוצות שייקחו אותנו אישית

האם המתנה צריכה להיות קשורה לאישיות שלנו? 44% מאיתנו ענו שכן, בהחלט. זה כבר ידוע שהמתנה לבדה לא מספיקה, וכדי להפוך מתנה למושלמת צריך להשקיע מעט מחשבה באופן בו מה שהענקת לאדם האהוב עליך מבטאת את איך שאת מרגישה כלפיו/ה.

39% רוצות מתנה שתשמש אותן לאורך תקופה. אז כן, אתן יכולות לשתף את המנוי שלכן בנטפליקס, אבל אף במקום לתת לאדם אחר לשבש לכן את אלגוריתם הצפייה, עדיף להעניק מתנה שגם תישאר להרבה זמן, וגם תזכיר להם אותך בכל שימוש. למשל, הבושם INFUSION D'IRIS מבית פראדה שמגיע באריזת ג'מבו של 200 מ"ל ובקלות יוכל להפוך לבושם הממכר הבא שכולם יכירו בזכותך.

בהמשך גילינו כי ל-11% לא משנה מה קנית, העיקר שלא שכחת להכניס לאריזה פתק החלפה, ו-6% מכירות את הטריק המנצח לקבלת המתנה המושלמת: הן מכינות את האפיון המדויק שלה מראש.

שתהיה לכולנו שנה מדהימה!

דיוטי פריסילבסטרשנה חדשה