המתנות הכי מפנקות לחגים

Best wishes  של Laline

Laline החליטו להתחיל את השנה החדשה בצד הטוב של הקארמה, ולהשיק סדרה במהדורה מוגבלת לכבוד החג שגם מחזירה לקהילה. מוצרי הסדרה הם בעלי ניחוח טלקי-פרחוני נעים, המשלב פריחת פטל, וניל ומאסק, והיא כולל תכשירים מנצנצים במיוחד, כמו פילינג גוף המועשר במינרלים מהים, שמני אבוקדו וזרעי ענבים שמשאיר את העור מנצנץ; סבון דאבל בבל; מי גוף המועשרים בקמומיל שמעניקים נצנוץ עדין ועוד. אבל הבטחנו גם ערך מוסף: בכל קניית מארז ממוצרי הסדרה בסכום של מעל 99 שקלים, יועברו 10 שקלים תרומה לעמותת Make a wish הפועלת להגשמת משאלות לילדים הנלחמים במחלה מסכנת חיים.

מארז יקב נחל יתיר 

לרגל ראש השנה משיק היקב מארז של יין מבציר 2015 בצירוף זוג כוסות יין חגיגיות. הזן המרכזי שבו הוא סירה (77%), ובנוסף יש בו 16% טנאט ו-7% מלבק, שנבצרו ממספר חלקות ביער יתיר. היין התבגר במשך שנה במכלי עץ גדולים, בוקבק באפריל 2017 והושאר ביקב עוד כשנתיים להתבגרות בבקבוק. על פי היקב הוא מתאים במיוחד לקדרות ולמנות בשר, מה שהופך אותו לאורח רצוי במיוחד על שולחן החג. מחיר המארז: 150 שקל. 

 

קולקציית ראש השנה של SABON

תמיד אפשר לסמוך על SABON שיארגנו לנו מארזים יפים לכבוד החגים. הפעם הקולקציה שואבת את השראתה מאומנות הוויטראז' מלאת הצבעים ומשחקי האור, ולצידם יש גם ניחוח חדש עמוק וחושני, shiny spice, שמכיל תמציות פרחים, גרידת לימון, קינמון ווניל. המארזים מגיעים במגוון גדלים, ניחוחות ומחירים, כמו זה הכולל קרם לחות לגוף וקרם לחות לידיים (30 מ"ל כל אחד) ב-48 שקל, או Shining Green Rose שמורכב מקרם גוף (140 מ"ל), פילינג וכף עץ ב-108 שקל ומארז הכולל קרם לחות לגוף (100 מ"ל), קרם ידיים (75 מ"ל), כדור מלח לאמבטיה, סבון על בסיס שמנים (300 מ"ל), ניחוח לחדר, כף עץ ופילינג ב-145 שקל.

 

מארזים של נספרסו

אחת המתנות השימושיות מגיעות מחברת הקפה הפופולרית נספרסו. לכבוד השנה החדשה, היא השיקה מארזים מהודרים, עם תערובות הקפה המובילות. כל אחד מהמארזים מגיע בעיצוב ייחודי ועם כיתוב "חג שמח" וככל הנראה ישמח כל מכור לקפה (ומי מאתנו לא?). המארזים מגיעים בשתי גרסאות: אחת מיועדת לחובבי התערובות העוצמתיות, וכוללת 10 שרוולי קפה בדרגות חוזק 8-12 (229 שקל) ואחת נוספת שבה 10 שרוולי קפה ממגוון תערובות החברה ובדרגות קלייה משתנות (233 שקל). את המארזים של נספרסו ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ ובאתר

 

ערכות החג של MOROCCANOIL

חברת הטיפוח הבינלאומית, שהפכה להיות פופולריות במיוחד בקרב ישראליות שמתמודדות עם לחות גבוהה וקרזול חוצפן, משיקה קולקציית חג הכוללת ארבע ערכות המיועדות לצרכים שונים: שיקום, לחות, נפח ועיצוב. כל אחת מהן כוללת מוצרי שיער ייעודים לשימוש יומיומי. כך, למשל, ערכת הלחות כוללת שמפו ומרכך מעניקים לחות (250 מ"ל) ושמן טיפולי (25 מ"ל) ומחירה 189 שקל וערכת העיצוב כוללת קרם לבניית תלתלים (250 מ"ל), ספריי עיצוב (75 מ"ל) ושמן טיפולי (25 מ"ל) במחיר 169 שקל.

את הערכות ניתן להשיג במספרות המורשות. לינק למציאת מספרה 

 

מארז לטיפוח עור הפנים של HL

אין כמו זריקה של ויטמינים כדי להתחיל שנה כמו שצריך, והמארז של HL מסדרת VITALISE עושה בדיוק את זה. מוצרי הסדרה מבוססים על חומצה היאלורונית, אצות ים, תמציות צמחים וויטמינים. כל אלו פועלים כדי להעלות את רמת הלחות בעור, לשפר את הגמישות שלו ולהפחית את עומקם של הקמטים. המארז כולל שלושה מוצרים: סרום לחות, המכיל גם אצות ים, שמן אגוז ברזילי, פולי סויה, בטטת בר, תמצית אשכוליות וצמח בשם סנטלה אסיאטיקה – הרבה דברים טובים שמטרתם הכוללת היא לטשטש את פגעי הזמן, לעודד חידוש תאים ולמצק את העור; קרם יום שהוא אחד האהובים עלי, בזכות מרקמו הנעים והקליל ומרכיביו הפעילים כמו חומצה לקטית, תה ירוק, חומצה היאלרונית ושלל ויטמינים; וקרם לילה הפועל להענקת לחות מירבית לעור, תורם לייצור הקולגן, מטשטש קמטוטים ומחיה את העור. שלושת המוצרים הללו מגיעים לכבוד החג במארז מיוחד שמחירו 620 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות. לבירור נקודת המכירה הקרובה

 

מארז של pHformula
מותג הטיפוח הספרדי יוצא במבצע ייחודי לכבוד החגים – מי שקונה סרום מהמגוון, במחיר של 499 שקל, תקבל במתנה קרם מסדרת A-B-C ותיק מעוצב. מעבדות pHformula נוסדו בסוף המאה ה-19 ומנוהלות כיום בידי הדור הרביעי של משפחת רוקחים המתמחה בדרמטולוגיה. בהתאם המוצרים שלהם מתמקדים בבעיות עור כגון הזדקנות מוקדמת, היפר פיגמנטציה, אקנה ועור אדום ורגיש, והם נמכרים רק על ידי אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה בשיטת הטיפול הייחודית. בין הקרמים שבמבצע גם קרם ויטמין C שמכיל את הוויטמין הידוע בריכוז גבוה, מה שעוזר לשפר את מרקם העור ולהבהיר כתמים וכן להאט את תהליכי ההזדקנות של העור. הקרם גם עוזר להגברת קולגן ואי לכך פועל למיצוק העור ולהעלמת קמטוטים; וקרם ויטמין B3 VITA קרם במרקם קליל המכיל ויטמין B3 בריכוז רפואי, הפועל לשיפור מרקם העור וגמישותו, טשטוש סימני הגיל והבהרת כתמים. הקרם מתאים במיוחד לעור רגיש, ולעור הסובל מסבוריאה ורוזיצאה. טל' לבירור נקודות המכירה: 09-7456220. 

מארזים של AHAVA

מותג הטיפוח האהוב משיק קולקציית מארזים עם המוצרים הכי אייקונים ופופולריים שלו. כידוע, כל מוצרי AHAVA מבוססים על תמציות בוטניות טבעיות ומינרלים נדירים שנחצבו בים המלח. לצד זה, האריזות ידידותיות לסביבה – עניין לא פחות חשוב לאור שינויי האקלים שאת תוצאותיו אנחנו רואים בימים אלו. כך שהמוצרים הם ידידותיים גם לעור וגם לסביבה.

הקולקציה כוללת שלל מארזים, בהם Naturally Revitalizing Experience שבו תחליב גוף מינרלי 100 מ"ל, קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל וג'ל רחצה מינרלי 100 מ"ל ב-129 שקל; מארז Naturally Beautifully Hydrated המכיל מסכת בוץ מטהרת, קרם יום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל וקרם ידיים עשיר 40 מ"ל (289 שקל); Naturally Beautiful Day & Night – המארז המלא לשגרת אנטי אייג'ינג, שמכיל מוצרים המבוססים על קומפלקס בלעדי שמשלב תמציות בוטאניות משני קצוות תבל: ים המלח והרי ההימליה. המארז מכיל תמצית טיפולית ללילה אקסטרים 30 מ"ל, קרם יום אקסטרים 50 מ"ל וקרם עיניים למיצוק ועידון קמטים 15 מ"ל. כל זה ב-579 שקל.

 

Festive Collection של מקס ברנר 

כנראה המתנה הכי מתוקה שאפשר לתת ולקבל: קולקציית מארזי השי של מקס ברנר, שמורכבים משילובים של מיטב השוקולדים האהובים של הרשת, לצד טעמים חדשים ומעניינים במיוחד. השוקולדים המצוינים והמוכרים מגיעים בקופסאות במהדורה חגיגית, עם איורים של האמנית בתיה קולטון – שהן בפני עצמן מהוות מתנה נהדרת שתחזיק הרבה אחרי שהשוקולדים יחוסלו. המארזים מגיעים במגוון גדלים ומחירים, החל מ-99 שקל ועד ל-485 שקל, וכדי לגרות את בלוטות הטעם שלכם, הנה כמה מהשוקולדים שתמצאו שם: קוביות שוקולד לבן ממולאות בנוגט ובשברי קשיו קלויים, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו וקוביות שוקולד חלב ממולאות בבוטנים קלויים טחונים ובשברי בוטנים קלויים. 

 

מארז יקבי כרמל 

היקב המוביל בישראל מפנק במארז הכולל שני יינות בצירוף שתי כוסות יין איכותיות. שני היינות הם מסדרת Vineyards, הנחשבת לאיכותית במיוחד, שכן הכרמים השייכים לסדרה זו מטופלים במסירות ובקפדנות, במטרה להפיק יין אשר מייצג נאמנה את אופי תת–האזור. היינות הם Vineyards שני (בלנד בורדו) מרום הגליל, יין אדום יבש מבציר 2014 המופק מ-70% קברנה סוביניון, 15% מרלו, 8% פטי וורדו, 4% קברנה פרנק ו–3% מלבק. ו-Vineyards סירה מורבדר מרום הגליל 2014, יין אדום יבש המופק מ-92% סירה ו–8% מורבדר. מחיר המארז: 150 שקל. 

מארזים של SeboCalm

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוערך הוציא לכבוד החג מארז חגיגי הכולל את כל התכשירים "הכרחיים" שלו, חלקם מגיעים בגודל סטנדרטי וחלקם בגודל קטן מהרגיל. כל המוצרים יחד עוזרים לשמור על שגרת טיפוח אידאלית, ליום וללילה – וכמעט שלא צריך יותר מהם. המארז כולל סבון פנים לעור רגיש, מי פנים לעור רגיש, מים מיסלריים, קרם יום נגד קמטים עם SPF25, פיטו סרום לצמצום מראה הקמטים וקרם פנים להזמנת העור, שעשיר בוויטמינים ובתמציות צמחים שמזינים את העור ושומרים על גמישותו. כל אלו ב-449 שקל (במקום 740 שקל). משתלם ביותר. המארז יהיה זמין לרכישה באתר

מארזי ביוטי נסיכות דיסני של MARKWINS

מותג האיפור האמריקאי השיק מארזי ביוטי קטנים עם מוצרי איפור שמותאמים במיוחד לעורן העדין של ילדות. את מה שאנחנו חושבות על מוצרי איפור לילדות נשמור בלב, אבל כנראה שאם כבר קונים לילדות איפור, עדיף לבחור באחד משלושת המארזים האלו, שלפחות שומר על הקטנטנות קטנטנות ולא מנסה לבגר אותן.

המארזים הם בדמותן של שלוש מהנסיכות המובילות: מארז בל כולל שלושה בקבוקי לק המעוצבים כלבבות. הלקים מנצנצים וססגוניים ומוצעים בגוונים של ורוד, סגול וצהוב. מארז סינדרלה מכיל שלושה ליפגלוס בשפרפורות בגוונים ורוד בייבי, ורוד סוכריה וסגלגל לילך, ומארז אריאל שמציע צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד מנצנץ בשפופרת, ולק בבקבוק המעוצב בצורת לב קטן. כל אחד מהמארזים עולה 29 שקל.

מתנות של "הצורפים" 

אז אמנם לא מדובר במארז, אבל בכל זאת מדובר באחת המתנות הכי מפנקות שאפשר לקבל בחג ובכלל. הכוונה, כמובן, לכלי כסף של "הצורפים", שכולם מיוצרים בעבודת יד ומעוצבים בהשראת מסורות יהודיות מכל רחבי העולם. כך, למשל, ניתן למצוא כלים מעוטרים במחווה למלאכת הצורפות של יהודי תימן, לצד כלים בקווים גאומטריים נקיים בעיצוב נקי ומודרני. לצד אלו יש גם מוצרים של המותג הדני GEORG JENSEN הכוללים פריטים לעיצוב הבית, העשויים מפלדת אל חלד, זכוכית ועץ. מכיוון שבראש השנה עסקינן, כדאי לשים לב במיוחד לדבשיות המיוחדות שמציעים ב'צורפים' – מדובר במתנה שהיא על זמנית, שתהפוך אתכם מיד לאורחים האהודים במיוחד. מחירים לדוגמה: גביעי קידוש החל מ-340 שקל, פמוטים החל מ-850 שקל ודבשיות החל מ-500.