הבשמים שהכי כיף להתחיל איתם את השנה

WORLD POWER של קנזו

ה"עין" של קנזו שפרצה אל חיינו בסערה, ועם אחת הפרסומות היפות שנראו אי פעם, חוזרת הפעם בגרסה המשלבת בין צהוב בוהק לכסף. בהתאם, הניחוח פחות אוריינטלי ויותר שובב ועצי, עם תו עליון של ברוש, אחר כך מלח ים ובסיס של זרעי הטונקה. למען האמת, בגלל הקלילות היחסית, את הגרסה הזו אהבנו עוד יותר מהקודמת.

מחיר: 360 שקל ל-50 מ"ל ו-460 שקל ל-75 מ"ל.

 

The Scent Absolute של HUGO BOSS

סוס מנצח לא מחליפים, רק משדרגים – זה כנראה המוטו של הוגו בוס, שהשיק גרסאות חדשות לבשמים המקוריים של המותג. זו של הגבר, אותו ריחרחנו, באמת פחות פרשית מהגרסה המקורית ויותר מתובלנת וארומטית, ומתאימה לחורף (ולאח בוערת). הבושם נפתח עם זנגוויל מתובל ובין תווי הלב יש שורש מונדיה ופרי מנינקה.

מחיר: 279 שקל ל-50 מ"ל ו329 שקל ל-100 מ"ל.

Golden Sunset של JIVAGO

זה ככל הנראה הבושם שהכי כיף לקבל, ולא רק בגלל הניחוח. מותג הבישום היוקרתי השיק בשמים לגבר ולאישה. שניהם מועשרים בפתיתי זהב K24, המסמלים סמל לשפע ולאור ולאנרגיה חיובית, וחוץ מזה הם יפים על המדף ולכן כבר עושים לנו שמח בלב. הניחוח הנשי מורכב מתווים פרחוניים ופרותיים בשילוב מאסק, מה שמעניק להם רומנטיות ומתקתקות, אך עם זאת קלילות נעימה. כמו כן הניחוח גילה עמידות מרשימה לאורך היום.

מחיר: 399 שקל ל-100 מ"ל.  

MON GUERLAIN NEW EAU DE PARFUM INTENSE של גרלן

בטח גם אתם לא הצלחתם להתעלם מהפנים המהפנטות של אנג'לינה ג'ולי, שמככבת בקמפיין הניחוח החדש של גרלן. אבל מעבר ליופי החד פעמי של השחקנית, עומד גם בושם מוצלח במיוחד, שמאוד מתאים לאווירה הרומנטית של סוף הקיץ ותחילת הסתיו. בבסיס הניחוח עומד ווניל, שאליו מצטרפים תווים רעננים יותר, כמו לבנדר צרפתי ואלגום עצי. אלו הופכים אותו לנשי אך לא מתוק מדי או סמיך, אלא עם אווריריות מבורכת.  

מחיר: 679 שקל ל-100 מ"ל. 

For Her & For Him by Emanuel Ungaro

עמנואל אונגרו משיק שני בשמים חדשים, לגבר ולאשה, שפונה ל"דור החדש". בהתאם, הבקבוקים מעוצבים בצורה המזכירה פחית צבע, מהסוג שנועד לריסוס גרפיטי, כשהמטרה היא להתכתב עם האומנות העכשווית החתרנית. הניחוח הנשי הוא פרחוני-פירותי, עם תו עליון של שקד ירוק, שזיף סגול ואגס. בהמשך מגיעים גם יסמין ופטשולי ולבסוף מאסק ווניל. כמו שאתם יכולים לדמיין מרשימת המרכיבים, מדובר בניחוח המיועד לחובבות הז'אנר המתוק בלבד.

מחיר: 199 שקל.

 GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR

גוצ'י החליט לראשונה להימנע ממשחקי מגדר ולהוציא בושם שמיועד לשני המינים. בבסיס הניחוח עומד המאסק, שמעניק את האווריריות הנעימה והמוכרת, אלא שאז מגיעים גם קמומיל רומאי שמעניק טוויסט ירוק, יערת דב הודית וארז ואלגום העציים. יחד מתקבל ניחוח מיוחד מאוד, שבאמת יכול להתאים לכולם – בתנאי שאוהבים בשמים עמוקים וארומטיים.

מחיר: 399 שקל ל-60 מ"ל ו-499 שקל ל-100 מ"ל.

CHLOE' L'EAU של CHLOE

אמן הבשמים מישל אלמאיירק רקח הפעם ניחוח עם כל המרכיבים שחובבת הבשמים הפרחוניים-רעננים יכולה לבקש, כמו מגנוליה, יסמין אזוב אלון. התוצאה היא ניחוח פרשי עם מתקתקות מעודנת ומאוזנת, שיכול להשתלב נהדר הן בחיי היומיום והן לערבים לא מחייבים.

מחיר: 449 שקל ל-10 מ"ל.

RISING SUN שלSHISEIDO

תחת השם האקזוטי הזה, השיקה שיסיידו בושם שאמור להיות מחווה לקיץ. כבר הבקבוק שלו מזכיר שמש בזריחתה, אך כמובן שבגרסתה היפנית והמינימליסטית. תווים כמו ילאנג יאלנג, יסמין ומאסק הופכים את הניחוח לנשי ורומנטי, אך עם "ספייסיות" שובבה שנותנת לו ייחודיות. אך מעבר לריח עצמו, לבושם יש תכונות ארומקולוגיות אמיתיות, ולדברי המותג הוא מפעיל רגשות חיוביים – ממש כמו אור השמש. שיסיידו היא חלוצה בתחום הקשר בין השפעת הניחוחות על המוח האנושי (הארומקולוגיה) ובבדיקות שנערכו על השפעת הניחוח, 109 מתנדבים הראו ברור את  ההשפעות הממריצות שלו. שווה, לא?

מחיר: 249 שקל.

FOREVER של SACARA

לרגל החגים, רשת הטיפוח והאיפור SACARA השיקה קולקציית בשמים לנשים, העונה לשם FOREVER. הקולקציה כוללת ארבעה ניחוחות: FRANCISCO POWDER המשלב בין מאסק ופרחים לבנים; JE T'AIME החושני, עם וניל מתקתק; KARTER הפרחוני עם תמהיל פרחי יסמין וחבצלות ו-SHARLEN שהוא פרשי יותר, בעל נגיעות של סיגליות וורדים. הניחוחות מאוד מעודנים ומתאימים לצעירות ולצעירות בנפשן. וכמובן שהמחיר, כמו תמיד אצל סקארה, מאוד משתלם – 50 שקל ל-100 מ"ל.

 

LADY MILLION EMPIRE של פאקו ראבן

סדרת LADY MILLION EMPIRE מתחדשת בניחוח נוסף. העיצוב הוא אותו יהלום שכבר מוכר, אך עם תוספת גוון ורוד, ובהתאם הנחיחוח הוא יותר מתקתק מהגרסאות הקודמות. על פי המותג הניחוח משקף "זר פרחים זוהרים" ובתווים העליונים יש שזיף, פרחי תפוז, מגנוליה ופצ'ולי. אל אלו מצטרף תו לב של קוניאק, שמעניק לו טוויסט שובב. 

מחיר: 299 שקל ל-50 מ"ל. 

 

 

L’Homme Lacoste Timeless  של לקוסט

גם בית האופנה השיק בשמים לה ולו, שכרגיל מבטאים את הצדדים החיוביים במונח ספורט אלגנט. הגרסה הגברית, אותה ריחרחנו, מעודנת אך לא מדי, ומתאימה לגברים שלא אוהבים ניחוחות אוריינטליים מדי, אלא בעלי טיפה של רעננות. בתווים העליונים יש ברגמוט, הל, ריבס, האמצעיים כבר יותר ספייסים וכוללים ג'ינג'ר, פלפל שחור, יסמין ושקד ולבסוף מגיעים וניל, ארז, ענבר ומאסק.

מחיר: 279 שקל ל-100 מ"ל.

ולמספר הנוסף: מפיצי ריח ומבשמי בדים של GOLBARY

רשת האופנה הוותיקה נכנסת גם אל תחום הבישום, או לפחות בישום הבית והטקסטיל. לכבוד החג היא השיקה קולקציה ארוזה במארז מהודר של קופסת קרטון קשיחה ומעליה כיתוב בזהב/כסף – מה שיכול להוות מתנה מושלמת לחגים עבור המארח/ת או למוזמנים. מפיץ הריח לבית מגיע בבקבוק זכוכית אלגנטי עם מקלות הפצה, ומבשם הבדים מתאים לשימוש על וילונות, בגדים, מצעים וריפודים. הניחוח שלו מאוד נעים וקליל, ובשילוב עם ניצרה שמאפשרת שליטה על הכמויות, התוצאה המתקבלת מאוד עדינה ומאוזנת. שני המוצרים עולים 60 שקלים וניתן להשיג אותם בחניות הרשת ובאתר.   

 

 

בושםמתנות לחג