מסכות להגנה ושמפו צובע שיער: כל מה שחדש על המדף, מהדורת הקורונה

דיל קוסמטיקס

בניסיונות להשיג מסכות (אלו של הקורונה, לא של האנטי אייג'ינג), הגעתי לאתר בשם דיל קוסמטיקס, שעד כה לא הכרתי. מהר מאוד מצאתי את עצמי משוטטת בו שעות, לא רק בגלל מבחר המסכות שעדיין יש בו (נכון לכתיבת שורות אלו), אלא דווקא מהמגוון הרחב של מותגי קוסמטיקה, שמוצאים שהמחירים נוחים יחסית לשוק.

מסתבר שבאתר יש מוצרים של מעל ל-200 מותגי טיפוח שיער וקוסמטיקה, חלקם כאלו שנמכרים בדרך כלל רק בחנויות בוטיק או קוסמטיקאיות. אפשר למצוא שם באמת כמעט כל מה שצריך, החל מתכשירים בעל ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים ועד למוצרים לטיפול בפטרת ציפורניים וטחורים – ואין ספק שכרגע זה חוסך לנו הרבה יציאות מהבית שכדאי להימנע מהן. בין המוצרים שאפשר למצוא שם גם גלייז סופר סקלפט של פול מיטשל לפיסול ועיצוב תלתלים, אמפולות של קרסטס נגד נשירה לשיער וספוגיות לאיפור של ביוטי בלנדר.

האתר עצמו מאוד נגיש נוח, ובקנייה מעל ל-299 שקל השליחות היא בחינם (בפחות מזה היא תעלה 25 שקלים). אליי היא הגיעה עד הבית תוך יומיים ותפסה אותי בהפתעה.

Coffee Break של שיק

אחת התלונות הנפוצות בכל הנוגע לטיפוח עצמי, הוא חוסר היכולת לעבור מניקור כמו שצריך, אז כמובן שהפתרון הכי טוב הוא פשוט למרוח לק בעל גוון מהמם שיחסה על הכל. כמו למשל אלו מהקולקצייה החדשה של שיק תמרוקים, המושפעת מעולם הקפה. הקולקצייה מציעה 6 גווני לק, במנעד צבעים של משקאות קפה בולטים, החל מקפה שחור, דרך שוקולטה וקקאו ועד למקיאטו וקפוצ'ינו. לפחות שיהיה לנו לק שיזכיר לנו איך פעם היינו מסוגלות לשתות קפה בשקט. 

מחיר: 19 שקל. 

 

EGG PORE SILKY SMOOTH BALM של TONYMOLY

הפריימר של המותג הקוריאני הגיע אלי בדיוק בזמן – כשהסתכלתי במראה וגיליתי נקבוביות בגודל הגבשושיות שעל הירח. הפריימר שייך לסדרה המיועדת לטיפול בנקבוביות מורחבות, ולניקוי ראשים שחורים, וכמו כל מוצרי הסדרה הוא מכיל אבקת קליפות ביצים, המסייעת בכיווץ הנקבוביות. ואכן, תוך שניות מהמריחה, הנקבוביות נראו מטושטשות עד כמעט לא קיימות, העור הרגיש רך ונראה אחיד יותר והמייקאפ הונח בקלות. וכמובן שכל זה עוד מבלי לדבר על האריזה המתוקה, שנראית כביצת זהב. יופי של מוצר – מבפנים ומבחוץ.

מחיר: 90 שקל.

להשיג ברשת סופר-פארם, סופר-פארם און ליין (ובחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון כשנחזור לפקוד אותן)

ColorStay Looks Book™ Eye Shadow Palettes של Revlon

תחת השם הארוך הזה השיקה ענקית האיפור ארבע פלטות צלליות חדשות, שהייחוד שלהן טמון בעמידות: עד 24 שעות של צבע אינטנסיבי. ואכן, כבר ממשיכה אחת אפשר להתרשם מהפיגמנט העז, שנשאר יציב לאורך שעות – מה שכל כך קשה להשיג בצלליות אבקה. חוץ מזה, הפלטות עצמן דקות וקטנות ונוחות לנשיאה בתיק, אך עם זאת יש בכל אחת מבחר טוב של גוונים, שמונה במספר, שמאפשר משחק בין לוק יומיומי וטבעי לבין לוק דרמטי יותר.

מחיר: 70 שקל.

EXPERT ACTIVE GLOW של DIADERMINE

בדרך כלל כשמדברים על הצרכים של עור בוגר, אנחנו חושבות על מיצוק וקמטים, אבל יש עוד דבר שהעור מאבד עם השנים – את החיוניות שלו והזוהר הטבעי. הסדרה החדשה של DIADERMINE מיועדת בדיוק לזה: השבת מראה עור זוהר וקורן לעור בוגר. הפורמולה של מוצרי הסדרה פועלת לחיזוק מבנה העור בכל בשכבות, והיא כוללת ויטמין H לשיקום עמוק וחידוש העור, פרו ויטמין D למיצוק פני השטח של העור וויטמין C, שמעודד ייצור קולגן ומעניק מראה זוהר. היא כוללת קרם יום עם מרקם מאוד נעים שמעניק לחות עדינה, קרם לילה עשיר, שמבטיח ומקיים עור חיוני יותר כבר מהשימוש הראשון (כלומר הבוקר שאחרי) וסרום במרקם קליל שנספג מהר ומעניק מראה גוון אחיד.

מחיר: 80 שקל לכל אחד מהתכשירים.

 ניתן להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם בפריסה ארצית

Beauty Before Age של AHAVA

קרם עיניים חדש, שמצרף לסדרת האנטי אייג'ינג של אהבה ומיועד להילחם במגוון תופעות המוכרות באזור העדין הזה, כמו כהויות, יובש, קמטוטים וקמטים, הנובעים מהגיל או/ו מאורח החיים המודרני שלנו, הכולל המון שעות מסכים וזיהום אוויר. הקרם מבוסס על טכנולוגיה מיוחדת, שמפעילה "סטרס" מבוקר על העור, מה שמפעיל את מנגנון ההגנה והתיקון העצמי של העור ועל ידי כך משפיע על פעילות הפרוטאינים החיוניים לשמירת הגמישות של העור והחיוניות שלו. בנוסף, הקרם מכיל חומרים פעילים כמו הממליס ותמצית תמרים, שפועלים לצמצום העיגולים השחורים.
הנסיינית בת ה-60 דיווחה שמדובר במוצר מוצלח נוסף של החברה. היא התרשמה לטובה מהמרקם הקליל של הקרם, שנספג במהירות אך עם זאת מותיר תחושה נעימה כל היום, וכן מהשיפור במרקם העור לאורך השימוש.

מחיר: 240 שקל.

COLOR INTENSE של נטורל פורמולה

אני לא צריכה לספר לכן עד כמה הליכה למספרה נראית כמו חלום רחוק. למען האמת, עבור רובנו גם בימים כתיקונים אין ממש זמן לקפוץ למספרה לתחזק שורשים. אז ממש בטיימינג מושלם השיק נטורל פורמולה סדרה של שמפו ומרכך מיוחדים המיועדים להעצמת הגוון ולהענקת ברק.

התכשירים מבוססים על טכנולוגיית PIGMENT BOOSTER, בה חודרים פיגמנטים לסיב השערה, נצמדים אליו כמו מגנט, ומעניקים לשיער עוצמת גוון מוגברת וברק זוהר. הם מגיעים בשבעה גוונים: שחור, חום, חום בהיר, אדום, בלונד, סילבר וגוונים. הם אינם מכילים אמוניה, מי חמצן, פראבנים, מלח סודיום כלוריד והם מועשרים בקרטין, כך שהם מתאימים לכל סוגי שיער, גם כאלו אחרי החלקה. אז אמנם לא מדובר בצבע קבוע, אבל בהחלט בתחזוק של הגוון עד לתור הבא במספרה (שרק יגיע!). 

מחיר: 30 שקל.

 

 

אתרי קניותטיפוחקורונהקניות