מתנות לפסח שאתם יכולים לקנות מרחוק

אלבום דיגיטלי של Picabook 

אחת המתנות הכי מרגשות שאפשר לשלוח עכשיו לבני המשפחה הרחוקים זה אלבום. זה הזמן לנבור בתמונות, להיזכר בימים טובים יותר ולהתמלא באופטימיות. אחת הדרכים הכי מוצלחות לייצר אלבום משפחתי בקלות היא דרך האתר של Picabook, שלאחרונה הוסיפו למבחר האלבומים שלהם גם אלבום תמונות שעל כריכתו מתנוסס צג וידאו, בגודל 7 אינץ', הכולל כניסת זיכרון USB. התוספת שתופסת הופכת את הצפייה בסרטונים לנוחה במיוחד לשימוש, במיוחד עבור אלה מאתנו שעדיין קצת מתקשים עם האינטרנט. את התמונות שבאלבום עצמו אפשר לבחור בקלות, מבלי להוריד אפליקציה או להתקין תוכנה, וישנה גם אפשר לשיתוף מקוון בין בני המשפחה והחברים, הן בתהליך יצירת האלבום והן אחריו – כך שתוכלו להכין אותו עם עוד בני משפחה/חברים מרחוק. 

טווח מחירים: החל מ- 75 שקל לאלבום בסיסי בכריכה רכה וכלה ב-600 שקל לאלבומים הגדולים והמהודרים.

להשיג באתר

 

קולקציית חדשה מבית קורנינג

מי שלא רגיל לעשות את החג בבית, או מי שנכנס לדיכאון מהסדר המצומצם הצפוי לנו, יוכל להתנחם בסט צלחות חגיגיות שיעשו שמח בלב. שקל בית מותגים משיקים קולקציית צלחות קורל חדשה מבית קורנינג. כמו יתר הצלחות של המותג, גם אלו עשויות זכוכית חזקה במיוחד ששמה Vitrelle, פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית נאסא ומרכיביו נותרו סודיים עד היום, ולמרות זאת הן דקיקות ואלגנטיות. הקולקציה החדשה כוללת 6 דגמים: דגם Portofino – צלחות מעוטרות בהשראת החופים של איטליה (שלפני הקורונה) ומדגישות את היופי של אריחי הים התיכון; דגם Vivid Splash – עם עיטורים המדמים משיכות מכחול בגוון כחול עמוק עם נקודות נוספות של צבע בגוונים בורדו, ורוד ותכלת; דגם Amalfi Azul – צלחות בסגנון ים תיכוני, עם עיטורים בגוון כחול עמוק ונגיעות כתומות, עוצבו בהשפעת אריחים אירופאים המצוירים בעבודת יד; דגם Amalfi Verde – צלחות בסגנון ים תיכוני, עם עיטורים בגוון מנטה בהיר ונגיעות כחולות בהירות; דגם Terrazzo Orange – הטרנד העולה בעולם העיצוב: דגם טרצו אורנג' עם עיטורים בגווני כחול-אפור-כתום, בסגנון שבבים של שיש; דגם Terrazzo Rosa – צלחות עם עיטורים בסגנון שבבים של שיש, בהשפעת יסודות כמו חימר וקרמיקה בגווני כחול-תכלת-ורוד בהיר ונגיעות אפורות בהירות. כמובן שאפשר לקנות צלחות מאותו דגם, או לערבב בין הדגמים וליצור את הסגנון הייחודי שלכם. 

מחיר: החל מ-792 שקל עבור סט ל-6 סועדים.
ניתן להשיג באתר שקל

מארז טיפוח של SeboCalm

דווקא בתקופות כאלו, של סטרס ולחץ ובואו נודה על האמת – אכילה מאוד לא בריאה, חשוב להעניק לעור הפנים את מה שהוא זקוק לו כדי להיות במיטבו. אחד המותגים שאני יכולה לחתום על איכות המוצרים שלו זה SeboCalm, שלכבוד החג גם חבר למאיירת המוכשרת שירה ברזילי (koketit), שעיצבה ארבע קופסאות שונות, שאותן אפשר לבחור באתר.

המארז עצמו כולל סבון פנים לעור רגיש, מי פנים עדינים המבצעים פילינג עדין להסרת תרים מתים בעור רגיש ואדמומי (אחד המוצרים שאני מכורה אליהם), קרם לחות עם הגנה משמש SPF30 (ושימו לב – גם כשאנחנו בתוך הבית אנחנו סופגות קרינה מהמסכים), סרום טיפוח וקרם לילה עשיר בשמנים מן הצומח ובתמציות צמחים, לריכוך והזנת העור ולסיוע בשיקום נזקי היום. כל הטוב הזה מוגש כרגע ב-259 שקל במקום ב-422 שקל.

להשיג באתר 

 

מארזי תבלינים של פרג

הנה מארז שבטוח יהיה פרקטי לכולם: תבלינים ושמן זית כתית מעולה כשרים לפסח ומבית פרג האיכותי. כמי שלא אוכלת חמץ בפסח, אני יכולה להגיד לכם שתמיד בסוף שוכחים לקנות תבלינים, ולכן זו מתנה שמאוד כיף לקבל. הנה כמה דוגמאות: מארז מיני אלגנט – מארז קרטון מהודר עם ידית נשיאה המכיל שתי קופסאות תבלינים מובחרים לפי בחירה אישית ושמן זית כתית מעולה 250 מ"ל (59 שקל); מארז 365 הטעמים הכולל מעמד מתלה תבלינים לקיר, 10 תבלינים מובחרים ושמן זית כתית מעולה 250 מ"ל. את התבלינים למארז ניתן לבחור בהתאמה אישית (169 שקל); מארז ההפתעות בארגז העץ- ארגז עץ איכותי המכיל שמן זית מעוצב כתית מעולה 750 מ"ל, חמישה סוגי תבלינים מובחרים לפי בחירה אישית, ממרח סומסומיה, חליטת תה לואיזה בשק, מעמד קוביית עץ מהודר עם שמונה מבחנות תבלינים שונים, מקלות קינמון שזורים, פלפלים אדומים שלמים ולימונים פרסיים מפוזרים בארגז. כל זה במחיר 250 שקל.

להשיג באתר  

 

 

פרחים של משק רגולסקי

כבר 30 שנה שמשק רגולסקי מגדל חרציות. אמנם המשק רגיל להתמודד עם משברים, בגלל מיקומו ביישוב נתיב העשרה שבעוטף עזה, אבל מכת קורונה מאימת לשבור אותם סופית. מכיוון שפרחים על שולחן חג האביב הם חיוניים בערך כמו מצות, זה הזמן להכניס שמחה לבית, ועל הדרך לתרום לעסקים מקומיים שזקוקים לנו. המשק עושה משלוחים לכל רחבי הארץ, ומציע זר ענק של חרציות פורחות בכל הצבעים בעלות של 115 שקל, שכוללים בתוכם 35 שקל דמי משלוח. 

לינק להזמנות 

 

מנוי לעיתוני הילדים מקבוצת אצבעוני

אחד הרגעים שהכי חיכיתי אליהם בתור ילדה הוא היום שבו מיכאל שיר ז"ל היה מגיע לכיתה ומספר לנו על העיתונים שלו. תמיד היה לי מנוי לעיתון, ולמען האמת חשבתי שהיום הם כבר לא קיימים. לכן מאוד שמחתי לגלות שהעיתונים עדיין חיים ובועטים, ומתאימים מצוין גם לילדים של היום. מדובר בהפוגה מושלמת מהמסכים, מה גם שזה תמיד כל כך מרגש לקבל משהו בדואר, שזה עושה להם חשק לקרוא – מי היה מאמין?

יש מגוון של עיתונים שמתאימים לגילאים שונים: צב צב לגילאי 3-4, דובון לגילאי 5, משבצת לגילאי 7-8 ואצבעוני לגילאי 7 ומעלה. הם כוללים אתגרי חשיבה, תשבצים, תיפזורות, חידות, קטעי קריאה ועוד אתגרים שמעודדים קריאה וחשיבה, במיוחד בתקופה הזו.

כעת ניתן לרכוש מנוי שנתי (20 גיליונות) במחיר מוזל של 400 שקל לשנה במקום 600 שקל, ובנוסף מקבלים בגיליון הראשון גם ברכה מעוצבת לחג.

להזמנות התקשרו: 03-687-4267 או הכנסו לאתר

 

מארזי מתנה של SABON

מאחר וסבונים הפכו להיות המוצר הכי מבוקש בבית, הפינוק הכי גדול שלנו כרגע זה סבונים ריחניים ונעימים. ולכן המארזים של SABON יכולים להיות מתנה מושלמת. לכבוד האביב המותג השיק ניחוח חדש, שבעיני הוא אחד המוצלחים של המותג אי פעם – Floral Bloom. ההשראה לריח היא גן אביבי עם פרחים בשיא פריחתם, כמו שאולי היינו יכולים לראות אם היינו מטיילות עכשיו בחוץ. התווים העליונים כוללים ברגמונט, אגס ירוק ואפרסק. התו האמצעי מורכב מעלי כותרת של ורד, אירוס, פריסיה ואדמונית ותו הבסיס כולל מאסק לבן, אלגום וסוכריה. כל זה אולי נשמע מאוד מתוק, אבל הניחוח עצמו קליל, אוורירי וכיפי.

המארזים מגיעים בשלל גדלים ומחירים, החל ממארז Floral Duo המכיל פילינג גוף וסבון מעוצב (30 שקל), דרך מארז Blooming Flower המכיל ניחוח לחלל החדר, סבון נוזלי לידיים, קרם לחות לידיים ושתי מגבות ידיים (139 שקל) ועד למארז Bloom of Beauty הכולל סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם לחות לגוף, קרם לחות לרגליים, קרם לחות לידיים, ניחוח לחלל החדר, פילינג גוף, חלב גוף וכף עץ (249 שקל). לצד אלו כדאי לשים לב גם לבושם באותו הניחוח, שעולה 179 שקל.

להשיג באתר

 

היינות של יקבי כרמל

אם נודה על האמת, אחד הדברים הכי חיוניים בתקופה הזו זה אלכוהול, וכשפסח באזור – יש לנו תירוץ מושלם לשתות 4 כוסות בלילה (ואז עוד קצת). את חגיגת האלכוהול הזו אפשר להעביר עם היינות חדשים שיצאו לאחרונה מבית יקבי כרמל: יינות לבנים לבנים ואדומים בציר 2019 מסדרת  SelecteD, שנחשבת לסדרה הקלילה יותר, עם יינות במחיר נגיש ובעלי אופי צעיר, פירותי ורענן (30 שקל לבקבוק); יינות לבנים לסדרת Private Collection בציר 2019, הסדרה הפופולרית שבה היינות הלבנים הם רעננים ומתאימים במיוחד להתלוות לארוחות; מרלו 2018 Private Collection באריזת מגנום 1.5 ליטר – יין אדום בוגר ומחוספס, ארומטי המתאפיין בניחוח דובדבנים, סיגליות ותבלינים ומתאים לשילוב עם מנות בשר ועוף. הבקבוק הגדול משתלם במיוחד למי שבכל זאת חוגג בקרב משפחה גדולה יחסית, או למי שממש זקוק לזה. ומי מאיתנו לא? (80 שקל); ושרדונה 2019 Private Collection באריזה מוקטנת ואישית של 375 מ"ל (20 שקל). יין ארומאטי המתאפיין בניחוחות תפוח עץ ירוק טרי ופרי טרופי ובחמיצות מאוזנת ומרעננת, גוף בינוני עד מלא וסיומת מאוזנת. היין  בעל חומציות גבוהה, רענן ומתאים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

להשיג ברשתות המזון

 

 

קופסת הפתעות לילדים של דואר ישראל

לאור המצב ולקראת חג הפסח השיקו בדואר ישראל שני מארזי שי המכילים את מיטב הגימיקים והמותגים, בשיתוף חברת PMI. כל מארז כולל לפחות 16 הפתעות והפעלות שישמחו ילדים בגילאי ארבע עד עשר, ובהן הגדה של פסח לילדים עם הפעלות, גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח שמתוכו בערכה יש 3 בולים, צמדי בנדז במגוון צורות ודגמים, משחק צבי נינג'ה, מדבקות בוב ספוג, מעטפות מדבקות איסוף כוכבי שכונה, מגוון קעקועי מים ועוד.

מחיר: 40 שקל. 

את המארזים ניתן להזמין באתר דואר ישראל. 

 

 

מארז חגיגי של דוקטור עור

עוד חברת קוסמטיקה מצוינת שהשיקה מארז לחג היא דוקטור עור. כידוע, מדובר בחברה ישראלית אשר הוקמה על ידי קבוצה של רופאי עור, כדי לייצר תכשירים המיועדים לטיפוח וטיפול בבעיות ובמצבי עור שונים. המארז כולל ארבעה מוצרים בגודל מלא: תחליב רחצה ותחליב גוף קלאסי בניחוח מאסק, שמועשרים בשמן האינקה אינצ'י ומכילים את הנוסחה מיוחדת למותג, שמשלבת רכיבים פעילים המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן; קרם רגליים לעור יבש שמועשר בחמאת שיאה וסימקלמין, וג'ל ניקוי פנים קלאסי שבנוסף לשמן האינקה אינצ'י, מכיל גם קמומיל ותמצית שיבולת שועל. 

מחיר: 50 שקל. 

להשיג באתר החברה

**

יש לא מעטות שעבורן הימים האלה הן לא מתנה אלא גיהינום. כשכולם בבית והאלימות נוכחת גם היא. חיה בזוגיות אלימה? מחפשת אזן קשבת? התקשרי עכשיו לקו החירום של ל.א לאלימות ואון לייף 6724* 24/7 בכל השפות. אנונימיות מובטחת 
טיפוחמתנותמתנות לחג פסח