מתחמם: המוצרים החדשים שיכינו אותנו לקיץ

Overnight Reset Eye Serum של L'OCCITANE

למען האמת אני קצת משוחדת. לאוקסיטן הוא אחד ממותגי הטיפוח האהובים עלי, שמככבים אצלי בחדר האמבטיה בשנים האחרונות. מצד שני, זה אומר שגם כלפי סרום העיניים החדש היו לי ציפיות וניגשתי אליו בחיל ורעדה. טוב, למען האמת לא אני ניגשתי אליו (כי אני סובלת כרגע מרגישות באזור), אלא נייסנית כבת 60.

הסרום נועד לשימוש בלילה והוא פועל להפחתת סימני עייפות, נפיחות, קמטוטים ועיגולים כהים ובמקביל עוזר לחידוש העור. כמו יתר מוצרי המותג, גם הוא מכיל מרכיבים מעולם הצמחים, ובהם שמן האימורטל, אשר מכיל 100% רכיבים אורגניים ומסייע לתקן את סימני ההזדקנות, להגן מפני פגעי הזיהום ולשמור על מראה עור רענן; תמצית מרג'ורם, צמח המסייע ל"עורר" מחדש את העור שנחשף למפגעים הסביבתיים היומיומיים; תמצית האקמלה אולרסאה, צמח המרגיע ומרפה את השרירים סביב העיניים ובכך מסייע בריכוך קמטי הפנים וחמש תמציות צמחים שמסייעות בהמרצה והרגעה של העור, בהפחתת עיגולים כהים וביצירת גוון אחיד. לצד אלו יש גם את הקפאין ההכרחי, שעוזר להעניק "בוסט" לעור, להוריד נפיחות ולהעניק מראה רענן יותר. מעבר לכל אלו, המרקם של בסרום הוא קליל ונטול ריח, נספג מהר ומעניק תחושת חיות מבורכת לאזור ומראה "בוהק" ומתוח יותר. 

מחיר: 249 שקל.

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר

 

 

FULL COVARAGE LONG WEAR FOUNDATION של IL MAKIAGE

מותג האיפור האיטלקי משיק מייק אפ מוצלח נוסף, אשר פועל לשיפור והחלקת מראה העור. המרקם שלו קליל וקטיפתי על העור, כמעט ולא מורגש, אך עם זאת הוא מספק כיסוי בינוני (ואפשר גם יותר מזה). הוא מעניק גימור מאט – אך לא מיובש, ובנוסף הוא בעל נוסחה המכילה פודרות מתקנות אופטיות, אשר מביאות לטשטוש פגמים כגון כהויות, נקבוביות, אדמומיות וקמטוטים. 

לסדרה קשת רחבה של 50 גוונים ולכן אין כמעט גוון שלא ימצא לו מייקאפ שיתאים לו בול. הוא מועשר בוויטמין E המסייע מפני חמצון והזדקנות העור, לא מכיל פראבנים, לא נוסה על בעלי חיים וכדובדבן לכל זה, הוא נשאר עמיד במשך כל היום המיוזע מבלי למצמץ (או להמרח/להתקלף). אני מוצאת שהוא מייקאפ טוב במיוחד עבור מישהי שאין לה זמן להשקיע במריחות מדויקות ובבניית שכבות, ולא אוהבת להרגיש "מאופרת", אלא מעוניינת במייקאפ שאפשר למרוח מהר ולדעת שהוא יעניק כיסוי ומראה עור אחיד לאורך כל היום, מבלי לדאוג או לרענן.   

מחיר: 289 שקל. במהלך יוני במחיר השקה 159 שקל. 

להשיג ב- 43 חנויות  הפרוסים ברחבי הארץ או באתר

 

OLAY רג'נריסט WHIP

ענקית הקוסמטיקה OLAY נחשבת לאחת הפופולריות בעולם, במיוחד אחרי שמחקרים הוכיחו שהקרמים שלה יעילים בטשטוש סימני גיל, קמטוטים וקמטים יותר מאלו של מותגי יוקרה או חברות קוריאניות טרנדיות. סדרת האנטי אייג'ינג המתקדמת ביותר של OLAY מועשרת בנוסחאות הכוללות ויטמין B3+, אמינו פפטידים וחומצה היאלרונית, אשר מגבירים את תחלופת התאים והתחדשות העור ושומרים על לחות העור. כל זאת במטרה למנוע סימני גיל על עור הפנים. קרם OLAY רג'נריסט WHIP הוא גם בעל 30SPF ובנוסף בעל מרקם "קצפתי" – כלומר מרקם קליל ונעים. 

כבעלת עור מעורב, שנוטה להיות קצת שמנוני ומבריק בקיץ, אני חוששת מקרמי אנטי אייג'ינג משום שלרוב הם כבדים על העור והופכים אותו לבוהק עוד יותר, כל שכן קרמים עם מסנני הגנה, ולכן בקיץ מאוד קשה לי למצוא קרם שיזין את העור מבלי לעשות יותר נזק מתועלת. לשמחתי הפעם היתה לי הפתעה מצוינת, שכן מדובר בקרם שנספג מהר מאוד, מותיר את העור נעים למגע אך עם רעננות בלתי צפויה, לא מכביד ואפילו מעניק לעור גימור מאט. בקיצור – קרם מצוין. 

מחיר: 159 שקל. 

 

מוצרים חדשים מסדרת HEMP OIL של STYLE AROMATHERAPY

לפני כשנה השיק מותג הטיפוח STYLE AROMATHERAPY את סדרת HEMP OIL שמבוססת על שמנים טבעיים מעולמות הארומתרפיה. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסכה וג'ל רחצה ולאחרונה התווספו אליה שני מוצרים חדשים: שמן HEMP לשיער וקרם לחות HEMP OIL ללא שטיפה.

הפורמולה של המוצרים מכילה שני שמנים עיקריים שידועים בתכונותיהם הטובות: שמן ההמפ, המהווה מקור לוויטמינים, מינרלים, חלבונים, אומגה 3 ו-6, שמזינים את השיער ופועלים לחיזוקו ולאיזון הקרקפת; ושמן ארגן, שהוכח כמרכך טבעי שגם מטפל בקצוות שרופים ומוסיף ברק טבעי. שני המוצרים מאוד נעימים על השיער, לא שומניים, לא כבדים ומותירים את השיער מאוד נעים למגע ועם ברק עדין ובריא. אני ממש סולדת ממוצרים שמותירים את השיער שמנוני למגע ולמראה, ואלו החדשים של סטייל הצליחו להימנע מהאפקט הזה בקלילות, ועם זאת להוסיף לחות נעימה לשיער היבש.

מחיר: 35 שקל לקרם ו-45 שקל לסרום.

 

Blonde Perfecting Purple Shampoo של Moroccanoil

במשך השנים קצת הזנחנו את בעלות השיער הבהיר, כאילו להן אין צרות-שיער להתמודד איתן. שלא לדבר על הנשים עם השיער האפור, שהנחנו באופן אוטומטי שהן לא ממש קיימות משום שכולן בוחרות לצבוע את השיער. היום, כשיותר ויותר נשים בוחרות ללכת נטורל, עולה גם הצורך של נשים עם שיער בהיר או לבן במוצרים יעודים, שיעזרו להן לשמור על השיער שלהן בדיוק כפי שהוא – רק במיטבו. בהתאם לכך גם יוצאו לאחרונה לא מעט תכשירים שתפקידם לנטרל את הגוון הצהב-נחושתי שלא פעם פוגע בשיער בהיר. האחרון שבהם הוא של חברת הטיפוח הבנלאומית Moroccanoil, שמפו סילבר, שמתאים לשיער בלונדיני, מובהר או אפור. השמפו מכיל פיגמנט סגלגל שתפקידו לנטרל את הגוון הבעייתי בשיער ולתקן אותו. בנוסף הוא מכיל, כמו יתר מוצרי המותג, קפסולות זעירות של שמן ארגן, שחודרות לתוך השיערה, משקמות אותה מבפנים ובו זמנית מסייעת לנעילת הצבע השיער. נסיינית בעלת שיער לבן ומרשים דיווחה שהוא באמת הצליח לגרום לשיער להיות בוהק ובריא במקום מיובש ועייף ובנוסף לרכך אותו ולהותיר אותו נעים למגע. 

מחיר: 110 שקל.

למציאת נקודת המכירה קרובה אליכם. 

 

ספירה GREEN

לכבוד הקיץ שהגיע סדרת ספירה GREEN מתרחבת. כידוע, יתושים הם אחד המטרדים הגדולים והבלתי נסבלים של הקיץ, אבל עם זאת כולנו מחפשים פתרונות "ירוקים" יותר, גם לסביבה וגם לבריאות שלנו. המוצרים של ספירה GREEN מבוססים על שמנים אתריים טבעיים, כמו אקליפטוס ולבנדר וכן שמן הציטרונלה, הידועים בסגולותיהם כמרחיקי יתושים. כמו כן הם ללא חומרי הדברה. הם מתאימים, בין היתר, לבעלי עור רגיש, תינוקת וילדים, אינם גורמים לתופעות לוואי וידידותיים גם לבעלי-חיים.

בשנה שעברה השיקה החברה מכשיר חשמלי לשימוש בבית עם מילוי נוזלי או טבליות שניתנים להחלפה, וכאמור כעת היא מתרחבת עם נר להרחקת יתושים בניחוח לימוני, צמיד אישי ו"אנתוש אלוורה" – מגן אישי רול-און עם אלוורה במהדורה חדשה.

בית הקרקע שלנו סובל מאוד מיתושים, ולכן הייתי סקפטית האם מוצרים טבעיים יהיו חזקים מספיק כדי להרחיק אותם מאיתנו, אבל לשמחתי גיליתי שאין שום סיבה להכניס כימיקליים מיותרים. המוצרים של ספירה GREEN לגמרי עשו את העבודה וסיפקו לנו לילות שקטים, ללא זמזומים מעצבנים ועקיצות מגרדות.

מחירים: 30 שקל לצמיד, 25 שקל לנר ו-18 שקל לרול און.

 

 

התבנית של קורנינג

כמו שבוודאי חלקכם הבין על בשרו, ברגע שמתנסים בכלים של קורנינג אי אפשר לחזור בחזרה. למי שעוד לא יודע, הכלים עשויים מזכוכית חזקה במיוחד, ששמה Vitrelle: פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית נאסא ומרכיביו נותרו סודיים עד היום. ורק לאחר שכלי או צלחת יפלו לכם מהיד ויישארו שלמים – תבינו עד כמה זה קסום. מעבר לזה, הכלים תמיד אסטטיים, דקים במיוחד כך שהם חוסכים מקום בארון וכמעט ולא מתבלים.

הרבה כבר מכירים את הצלחות שלהם, אבל יש עוד לא מעט כלי הגשה ובישול שכדאי להכיר, כמו למשל התבנית המרובעת הזו, שמאפשרת אפייה בתנור או במיקרוגל, ומשמשת אחרי זה גם להגשה ולאחסון – והכל בכלי דקיק ואלגנטי. התבנית היא מרובעת, בנפח של 1.4 ליטר, ומגיעה ללא מכסה, והיא כעת נמכרת במחיר מבצע של 99 שקל במקום 169 שקל. עוד כדאי לדעת שחברת שקל בית מותגים, יבואנית המותג לישראל, היא החברה היחידה בעולם אשר מספקת אחריות על צלחות וכלי הגשה מבית קורנינג שנשברים עד שנה מיום הקנייה, בשימוש ביתי סביר,

ניתן להשיג בחנויות המובחרות, באתר ובאולם התצוגה שקל בית מותגים, הבונים 2 מתחם הבורסה, רמת גן.

צלם: נמרוד סונדרס

 

מוצרי הגנה מהשמש של ד"ר פישר

אמנם חצי מהפנים שלנו מוסתר על ידי מסכות, אבל זה ממש לא אומר שבקיץ 2020 אנחנו פתורים מהגנה מהשמש. למעשה, בארץ כמו שלנו אנחנו לא פתורים מהם גם בחורף, אבל בקיץ הם הופכים ללא פחות חובה מאלכוג'ל. לכן אין פלא שמדי שנה חברת ד"ר פישר מרחיבה ומשכללת את היצע מוצרי ההגנה שלה. השנה היא הוציאה, בין השאר, 3 סדרות חדשות: את הסדרות אולטרסול SPECTRUM עם מקדם הגנה של SPF50+, אולטרסול Free לעור רגיש גם לילדים ואולטרסול בייבינטורל עם ההגנה הגבוהה ביותר לתינוקות בשילוב 100% מסנני קרינה טבעיים.

 סדרת אולטרסול SPECTRUM, עם מקדם הגנה של SPF50+, הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת High Energy Visible light – קרינת אור כחול שנפלטת מהטלפונים שלנו ומהמחשבים – שזה חשוב חשוב חשוב, משום שגם הקרינה הזו, שאנחנו כל כך חשופים אליה, מעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות כתמים, קמטים ולרפיון עור.

אולטרסול Free Kids – סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים בעלי עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים במיוחד עבור הילדים. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ומותאמים לעור רגיש.

אולטרסול בייבינטורל – סדרת הגנה לתינוקות המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (SPF50+) ומבוססת על 100% מסנני קרינה טבעיים. המוצרים בסדרה מועשרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור.

 

 

 

דאודורנטים של דוקטור עור Young

אמנם זה לא מפנק כמו בושם, ולא נעים כמו קרם פנים, אבל אי אפשר בלעדי הדאודורנטים בקיץ הישראלי. מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור הרחיב לאחרונה את סדרת הדאודורנטים המוצלחת שלו, במספר דאודורנטים המיועדים לצעירות וצעירים. הסדרה פותחה במיוחד כדי לתת מענה נקודתי לצרכים השונים והייחודיים של נערים ונערות, ובהתאם הם מתייבשים מהר מבלי לייבש את העור, אינם דביקים ואינם צורבים, יש בהם ויטמין E המגן מפני נזקי הרדיקלים החופשיים, שמנים צמחיים של כותנה, קלנדולה וקמומיל לריכוך העור, וג'ל אלוורה, התורם להרגעה מיידית של העור. אמנם אני לא יכולה להיחשב עוד כ"צעירה", אבל בכל זאת הרשתי לעצמי להשתמש בדאודורנט במשך שבוע חם במיוחד, משום שאני הרבה פעמים סובלת מרגישות באזור. הפעם באמת לא נרשם שום גירוי, והריח הטוב (אם כי מתוק קצת מדי לטעמי) נשאר לאורך כל היום מבלי להיכנע לזיעה.

מחיר: 50 שקל.

 

 

 

אנטי אייג'ינגבישולטיפוחקרם פנים