כל מה שחשוב לזכור לקראת הבלאק פריידי

יש אנשים שעבורם הבלאק פריידי הוא סכנת נפשות. אבל אני, אדם חסכוני וחכם, יודעת בדיוק מה לעשות. אני לעולם לא מתבלבלת. (טוב, לפעמים כן. נו.). במקום להיסחף לקניות מיותרות, הפעם, בבלק פריידיי, החלטתי לארוז את עצמי כדי לעשות שופינג חסכוני בחו"ל, ועל הדרך לעבור בדיוטי לאסוף את כל המציאות שאספתי מבעוד מועד באתר, כדי לחסוך כמובן (כסף וזמן).

 

וכדי שחלילה לא אתפס לא מוכנה, באתי עם רשימת גיבוי לכל מקרה. הכלל הוא פשוט: את נכנסת, לוקחת ויוצאת. לא מסתכלת לא ימינה ולא שמאלה. אלא אם, וזה מזל גדול שלי, לפתע מופיע מולי מבצע על הבושם האהוב עליי. אז קניתי חמישה (4+1!)

 

לפני שאתן מצקצקות, זה בושם המזל שלי! בזכותו קיבלתי פעם עבודה, ביטלו לי דו"ח וקיבלתי "ישראל היום" בחינם בכניסה לקניון. ואיך שאני מכניסה לעגלה את המארזים המופלאים, אני נתקלת במקריות מופלאה בקרם הפנים הסודי והמופלא שלי! זה שמותח, מרחיב, מכווץ, משרטט, מרים, מחמיא לי על הירידה במשקל, מצייר והופך לי את העור לזוהר ומנצנץ! אין אותו בכלל בארץ ומשיגים אותו דרך חברה של מכרה שפעם למדה עם אחת שגרה בלונדון ומוכרת אותו, כי המלאי מוגבל.

 

עוד לפני שבכלל פתחתי את המכסה – הוא בחצי מחיר. שווה לקחת! אז לקחתי שלושה. אחרי זה – אני כבר לא זוכרת מה היה.

 

לסיכום, תלמדו ממני! אסור לפספס את המבצעים של הבלק פריידי! תכינו רשימה מראש:

  1. הליפסטיק לאמך
  2. הבושם החדש של שאנל לבן זוגך
  3. הסומק לחמותך
  4. הברונזר לאחותך
  5. הליפ גלוס לגיסתך
  6. סרום לחברה הטובה שלא מדברת איתךמאז שאמרת לה שהאקס שלה דוש ואז היא חזרה אליו
  7. אפטר שייב ליו"ר ועד הבית
  8. והכי חשוב, משהו קטן לאישה הכי חשובה בחייך: האמא מוועד הכיתה שתמיד מסדרת שאת תביאי כלים חד פעמיים למדורה של ל"ג בעומר. כן כן, זאת שתמיד רושמת לך להביא 2 מים מינרליים למסיבת הסיום.

 

סגורות? רשמתן את הכל? למה אתן עדיין פה?

בלאק פריידידיוטי פרי