אמזון ווב סרוויס AWS גאה להציג: 5 תכניות שיעזרו לסטארטאפים חדשים להצליח

AWS, Amazon Web Services מאוד אוהבת סטרטאפים וחדשנות ויש כמה תכניות של אמזון שיכולות לעזור למיזמים כאלו. יש תכניות שהן יותר עבור מיזמים טכנולוגים כמו אלקסה פאנד, מרקט פלייס, ותכניות שמיועדות למוצרים פיזיים כמו אמזון לאונצ' פד.

הנה חלק מהן:

AWS Activate

התכנית הראשונה נועדה לעזור לחברות להגיע לMVP – Minimal Viable Product (המוצר הראשון והבסיסי של החברה המתאים לכניסה לשוק) בצורה מהירה, טובה וחכמה, כזו שתאפשר ליצרנים לבנות את MVP בצורה שתביא ערך ולא תשמש רק כאבטיפוס למשקיעים. שימוש בתכנית אקטיבייט מאפשר לסטאראפים להתנסות בפתרונות מגוונים, לקחת סיכון ולהגיע לידי יצירת מגע עם הלקוחות בצורה יעילה ומהירה יותר. צוות הפיתוח העסקי לסטארטאפים של AWS מסייע ליזמים על ידי מתן של קרדיטים המממנים שימוש בשירותים של  AWS   .AWS  מעבירה את הקרדיטים לסטאראפים המצטרפים לתוכנית, בתזמון ובכמות התואמת את השלב בו הם נמצאים, דרך שותפים דוגמת קרנות הון סיכון, אנג'לים, אקסלרטורים, חממות, ארגונים שונים וco-working spaces. התכנית כוללת גם תמיכה עסקית וטכנית.

קרן הון סיכון

כחלק מהמאמץ של אמזון לקדם חדשנות בתחום האינטטלגנציה המלאכותית, היא הקימה קרן הון סיכון שנקראת קרן Alexa והיא מקדמת מיזמים בתחום. מדובר בקרן מאוד פעילה שכבר השקיעה ב-34 חברות בשנים האחרונותהקרן משקיעה בסטארטאפים החל מסבב הגיוס השני (Series B) ובוחנת הזדמנויות השקעה בסטאראפים ישראלים.

 

ועידת היזמיות של און לייף. צילום: בני גם זו לטובה  

AWS Marketplace

AWS Marketplace  היא פלטפורמת מוצרי ה-SaaS) Software as a Service) של AWS אשר מאפשרת לסטאראפים שהופכים לשותפים טכנולוגיים של AWS למכור את הפתרונות שלהם דרכה ללקוחות הרבים של AWS ברחבי העולם. AWS Marketplace  מאפשרת קנייה ומכירה של תוכנה בצורה פשוטה ונוחה לשני הצדדים – לקוחות שרכשו דרכו העידו כמה קל לרכוש מוצרים וספקי תוכנה מעידים עד כמה הערוץ הזה הגדיל את החשיפה ואת כמות הלקוחות שרכשו את המוצר שלהם. הפלטפורמה מאפשרת חשיפה מוגברת והתקשרות מהירה בין הצדדים.

אמזון לאנצ'פד

אמזון לאנצ'פד (Launchpad) היא תכנית המיועדת לסיוע לסטארטאפים המייצרים ומשווקים מוצרים פיזיים, דוגמת גאדג'טים, IoT ועוד, באמצעות סיוע בשיווק, הפצה וחשיפה של המוצר. המוצר צריך להיות פיזי, משווק ע"י סטאראפ שנתמך ע"י משקיע, ובשלב שהוא כבר זמין וברמה הנדרשת בכדי לעמוד ברמת ה service level agreement  שאמזון מקפידה לעמוד בו עבור לקוחותיה..

אמזון FBA

התוכנית האחרונה שהוזכרה  בארוע היא אמזון Fulfillment by Amazon) FBA). כולנו מכירים את החנות המקוונת אמזון ואת מרכזי השילוח מסביב לעולם שמסוגלים להביא מוצרים מרגע הרכישה ועד ללקוח בזמן מאוד קצר. התכנית הזו מאפשרת להשתמש במרכזים הללו, ביכולות האריזה וההפצה ובשירות הלקוחות של אמזון . התכנית מקצרת את הזמן ללקוח, מפשטת את תהליך ההפצה ומאפשרת לברות קטנות וצעירות לשחק במגרש הגלובאלי.

אמאזוןועידת היזמיות של און לייףנשים ועסקיםסטארט אפ