7 בילויים לא שגרתיים ליום האהבה

יום האהבה בפתח ואיתו הרצון לשבור את השגרה, להפתיע את בן את בת הזוג ולצאת לבילוי זוגי ייחודי, כזה שהוא מעבר למסעדה או סרט, בילוי שישאיר לכם את החוויה המשותפת וכמובן במחירים נוחים. ובכן, גם אם יום האהבה מרגש אתכם ומעלה לכם פרפרים אך גם להפך, אם אתם פחות מחסידי הלבבות, הפרחים והשוקולדים, אנחנו מצאנו עבורכם מספר פעילויות, הרצאות על הבר ורעיונות מקוריים ליום האהבה הקרוב.

איטליה בצלחת – סדנת בישול איטלקי

אחת התשוקות החזקות ביותר בעולם היא לאוכל, בייחוד לאוכל שקשור באיטליה הרומנטית ובייחוד כשבני הזוג שלכם מכינים אותו יחד איתכם. זו הסיבה שהסדנה הזו נכנסה לרשימת יום האהבה. השף אסף האופה מזמין אתכם ללמוד על הסגנונות השונים של הכנת המאכלים האיטלקיים, תכירו את המאכלים המחממים של החורף ובעיקר תכינו מטעמים איטקליים כגון ברוקסטה עגבניות ובזיליקום, הכנה עצמאית של פסטה, פיצה וקינוח איטלקי מנצח.

כל החומרים והכלים יינתנו לכם במהלך הסדנה, עם המון הסברים וטעימות.

עוד כדאי לדעת: הסדנה המקסימה מתאימה גם לטבעונים ולשומרי כשרות.

סדנת בישול איטלקי

מתי: 14.02.2018, 19:00-22:30.

איפה : מודיעין.

מחיר: 300 ש"ח למבוגר.

 

סדנת קרמיקה זוגית לאוהבים

יום האהבה זה זמן מצוין להתנסות בחוויות חדשות, ליצור דברים שהם שלכם ולגלות את האמנים שמסתתרים בתוככם. במיוחד בשביל זה אנו רוצים להזמין אתכם לסדנת קרמיקה ייחודית ורומנטית בסטודיו מיוחד במינו לצד כוס יין והמון אהבה.

הסדנה נמשכת כשעתיים ובמהלכה  תוכלו להכין צמד ספלים או צלחות תואמים, בית לנר, או כל קישוט לקיר העולה על רוחכם. את הסדנה מעבירה איילת, אמנית ובעלת גלריה לקרמיקה.

עוד כדאי לדעת : למי שמעוניין ממש להרשים, ניתן לתאם גם סדנה פרטיות רק בשבילכם.

סדנת קרמיקה זוגית

מתי: רביעי  |  14.02  |  20:00-22:00

יש מועדים נוספים.

איפה : מרחביה, באר טוביה

מחיר: 160 ש"ח

פרופ' יורם יובל: אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות

פרופ' יורם יובל מרצה, פסיכיאטר, וחוקר מוח מתכנן לכם ערב מעשיר וחוויתי במהלכו תבינו שמריבות הם לא בהכרח דבר רע, אלא מלמד, תענו על השאלות המורכבות ביותר כגון מה קובע האם הזוגיות שלנו תחזיק מעמד? מה מאפיין ויכוחים של בני זוג שנישואיהם נועדו להצליח? האם יש דבר כזה לריב נכון? ואיך כל אחד ואחת מכם יכול לטפח מערכת יחסים?

עוד כדאי לדעת : ההרצאה היא הזדמנות מצוינת לשאול את פרופ' יורם יובל שאלות בנושא ולהבין כמה דברים חשובים על זוגיות, מריבות, נישואין, גירושין וטיפוח מערכות יחסים.

פרופ' יורם יובל. אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות

מתי: שלישי  |  13.02  |  20:00-21:10

איפה : קולנוע לב, בתוך קניון הדיזנגוף סנטר, קומה 3, ת"א.

מחיר : 85 ש"ח

המשתה של מרב וזיו – ארוחת שף מרהיבה

אוכל הוא חוויה, חוויה של טעמים מדויקים, ניחוחות וסיפורים, חוויה של שגעון חושים וקשר ישיר למושג אהבה במיוחד כשמי שמבשל אותו הוא לא אחד אלא שני שפים מנוסים. תכירו את מרב וזיו, זוג שפים וקונדיטורים המזמינים אתכם להצטרף לארוחת ״פופ אפ״ מדליקה, עשירה במנות, שפע של אלכוהול ובנוף המשקיף אל הים. מילה אחת – מושלם!

עוד כדאי לדעת: התפריט משתנה לפי חומרי הגלם וכולל כ- 5 מנות.

המשתה של מרב וזיו – ארוחת שף מרהיבה

מתי: רביעי  |  14.02  |  20:00-22:30

יש מועדים נוספים.

איפה : דרך בן גוריון, בת ים

מחיר : 285 ש"ח

סדנת עיסוי תאילנדי ויוגה בזוגות

יום האהבה זו ההזדמנות לשכת לשחרר את הגוף, להרפות את הלחצים של השגרה וליהנות מחוויה משותפת שתמצא אתכם באנרגיות – סדנת עיסוי תאילנדי ויוגה.

במהלך הסדנה תחממו את עמוד השדרה והמפרקים ולאחר מכן תפנקו אחד את השני בסשן רצוף של עיסוי מהרגליים אל הראש. תלמדו טכניקות עיסוי תאילנדי ושיאצו כשהכול בטכניקה פשוטה ושימושית בעזרת שתי הידיים ומשקל הגוף.

עוד כדאי לדעת: הסדנה מתאימה לכולם – גם מי שלא תרגל/ה יוגה אף פעם.

סדנת עיסוי תאילנדי ויוגה בזוגות

מתי: חמישי  |  15.02  |  20:45-22:45

איפה : ראול ולנברג, תל אביב יפו

מחיר : 140 ש"ח

סדנת קוקטיילים רומנטית

מזג האוויר הקריר והאווירה הרומנטית והמשחררת הם סיבות מצוינות להצטרף לסדנה להכנת קוקטיילים טעימים עם חומרי גלם משובחים. את הערב תתחילו בסיור מיוחד במזקקה, שם תגלו את הסודות של ייצור הוויסקי משם תמשיכו לסדנת קוקטיילים מיוחדת שתמשך כשעה וחצי.

הסדנה מתקיימת במזקקת הוויסקי הראשונה בישראל – Milk&HoneyDistillery, אשר נוסדה ב- 2013 בתל אביב.

עוד כדאי לדעת: ההרשמה היא בזוגות בלבד.

סדנת קוקטיילים רומנטית

מתי: רביעי  |  14.02  |  20:00-22:00

איפה : התחייה, תל אביב יפו

מחיר : 150 ₪

סדנת חימר זוגית חגיגית לוולנטיינס

אם מתחשק לכם ליהנות מחוויה יצירתית חדשה מלאת אהבה, ממש כמו בסרטי הקלאסיקה הרומנטיים – אתם מוזמנים להצטרף לסדנת פיסול מיוחדת בחימר עם אמנית הפיסול שני.

במהלך הסדנה תלמדו הכול אודות החימר והאובניים. תצאו למסע במהלכו תתנו צורה לאהבה שלכם, ביטוי ליצירתיות שבכם ושלווה לפנימיות שלכם. האווירה בסדנה אינטימית, קלילה ומרגיעה המאפשרת לכל אחד להתחבר לאומן שבו עם בן הזוג שלו.

עוד כדאי לדעת: בסדנה תיהנו גם מכוס יין וכיבוד קל.

סדנת חימר זוגית חגיגית לוולנטיינס

מתי: שלישי  |  13.02  |  21:00-23:00

יש מועדים נוספים.

איפה : הרצליה

מחיר : 180 ₪

 

אהבהולנטייןזוגיותרומנטיקה