פרשיית השוחד בהוליווד מסתעפת: הסרטון שסיבך את "הדודה בקי" נחשף

הוליווד סוערת וגועשת מאז התפוצצה ביום שלישי האחרון אחת מפרשיות השוחד המביכות שידעה העיר. במרכז הסערה עומדות כרגע שתיים מהשחקניות הבולטות ביותר על המרקע מזה עשורים – השחקנית פליסיטי הופמן, המוכרת יותר כלינט מ'עקרות בית נואשות', ולורי לוקלין שלנצח תיזכר כ"אשתו של הדוד ג'סי מצער גידול בנות". יחד עם 33 הורים אחרים, בהם כוכבים הוליוודיים נוספים ואנשי עסקים מובילים, מואשמות השתיים בתשלום שוחד כדי שילדיהם יתקבלו לאוניברסיטאות נחשקות כמו ייל, וייק פורסט וסטנפורד.

 

מעריציה של לוקלין הוכו בתדהמה, בעיקר כי קשה לתפוס שדמותה של לוקלין, 'בקי', שאיתה היא כל כך מזוהה, תהיה מעורבת בפלילים. לוקלין למרבה הפלא, חשודה יחד עם בעלה במתן שוחד של 500 אלף דולר לאוניברסיטת דרום קליפורניה על מנת ששתי בנותיה יתקבלו לנבחרת החתירה, וזאת למרות שלשתיים אין קשר לענף הספורט המדובר. בעקבות התביעה, לוקלין לא תשוב לעונה הבאה של "צער גידול בנות – הדור הבא" בנטפליקס, וערוץ הולמרק החליט לפטרה. 

בימים האחרונים צף ברשת סרטון בעייתי במיוחד שמהווה עדות מפלילה שיכולה לסבך עוד יותר את כל המעורבים, וייתכן שאפילו גרם לפתיחת החקירה. במרכז הסרטון עומדת אוליביה ג'ייד, אחת מבנותיה המקומבנות של הדודה בקי. ג'ייד בת ה-19, יוטיוברית מצליחה עם יותר ממיליון עוקבים, מעלה סרטונים שלה באופן תדיר לעמוד היוטיוב שלה. חלק מהסרטונים כוללים מדריכי יופי, ואחרים עוסקים בשגרה מעוררת הקנאה של בת ה-19 העשירה.

 

 

הוולוג המדובר והמטריד שהתפרסם הוא תיעוד מהיום האחרון של ג'ייד המפונקת בתיכון. אוליביה הצעירה (שנראית כמו העתק מדויק של אמה), תיעדה את עצמה מתכוננת לפגישה האחרונה עם חברותיה לספסל הלימודים. בת ה-19, צילמה את עצמה מתאפרת ומורחת מייק אפ תוך כדי שהיא מפטפטת את עצמה לדעת עם פנינים כמו: "אני בדרך כלל לא שמה על עצמי מייק אפ כשאני הולכת לבית הספר", "אני לומדת בבית ספר לבנות אז אני לא משקיעה באיפור". ככל שממשיך הסרטון (שאורכו הוא כ- 9 דקות), פולטת הנערה אמירות מטרידות לגבי עברה בתיכון, שלדבריה כמעט ולא היה קיים. "האמת שאף פעם לא הלכתי לבית הספר", אומרת ג'ייד ומצחקקת, "אני חושבת שהבנות בכיתה שלי אפילו שכחו שאני לומדת איתן". מה שמוכיח באופן ודאי שסיכוייה של הצעירה להתקבל לאוניברסיטה נחשבת היו אפסיים ללא עזרתה של אמה.

נכון לעכשיו, אוליביה הצעירה כיבתה באינסטגרם את האפשרות לתגובות, צעד חכם אחרי הפרסומים האחרונים שהצליחו להביך את הוריה, וייתכן וישמשו כראייה נגדם. עמוד היוטיוב של ג'ייד עדיין פעיל, אבל אחרי ההתפתחויות האחרונות אולי כדאי שמישהו יעבור על הסרטונים כדי למנוע שערורייה נוספת מהמשפחה.

 

אי אפשר להגיד שמישהו מתושביה המפורסמים של הוליווד הופתע מהפרשה ואפילו מהווידוי של ג'ייד הצעירה. העברת מענקים עסיסיים לאוניברסיטאות יוקרתיות וקולג'ים מפונפנים הם דבר שבשגרה עבור ידוענים שרוצים להבטיח את עתיד ילדיהם. רק שבהוליווד הצבועה, כמו בהוליווד הצבועה, כולם שומרים על עצמם נקיים והכסף עובר באופן חוקי באמצעות תרומות לאותם מוסדות. כרגע החקירה רחוקה מלהסתיים, הדודה בקי ולינט הן הראשונות שנפלו, אבל תתכוננו להיות מופתעים, ייתכן שנגלה בקרוב ששחקנים נוספים מעורבים.

אוליביה ג'יידלורי לוקליןפליסיטי הופמןפרשת השוחד בהוליווד