מג'ניפר גארנר ועד דוקטור פיל: המתיחות הכי טובות (והכי גרועות) לכבוד האחד באפריל

הפייסבוק בישראל געש אתמול בעקבות בדיחה המונית חסרת טעם, שבמסגרתה נשים החליטו לעבוד על בעליהן ולתת להם לתפוס אותן – לכאורה – מתכתבות עם המאהבים שלהן. הבדיחה הסתיימה בעשרות תגובות אלימות, מפחידות ומעוררות דאגה שנשים קיבלו מבעליהן. באותו זמן ממש רק בצד השני של העולם, סלבס השקיעו במתיחות אחד באפריל דרמטיות במיוחד. כן, מסתבר שיום המתיחות הגדול עדיין חי ובועט, או לפחות הוא זכה לקאמבק בחסות הרשתות החברתיות. אז הנה המתיחות הכי (לא) מצחיקות שנראו אתמול.

ג'ניפר גארנר סופרת

ג'ניפר גארנר התחילה את היום בהכרזה שהיא נרגשת להציג את הספר החדש שלה, והיחידי שהיא כנראה אי פעם תכתוב, שעונה לשם "ברכי את ליבך". בין השאר סיפרה גארנר שהיא כתבה את הספר יחד עם המטפל שלה ושבכתיבה "הגעתי למקומות שאליהם לא חשבתי שאגיע". המתיחה הייתה כל כך אמינה, עד שאפילו חברותיה המפורסמות של גארנר, כמו ריס וויתרספון וזנדאיה הגיבו שהן לא יכולות לחכות לקרוא את הספר. רק בצהריים גרדנר פרסמה הודעת התנצלות משעשעת, שבה כתבה: "תודה ששמחתם עבורי".

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין מצפים

רק לאחרונה סיפר ג'סטין ביבר על שאיפותיו להפוך לאבא בקרוב, אבל המעריצים שלו לא ציפו שזה יקרה כל כך מהר. לכן, כשהוא העלה אתמול לאינסטגרם תמונת אולטרסאונד שבה נראה תינוק גדול וברור, הרבה מהרו לציין שהתמונה לא אמיתית. ביבר המשיך להתעקש, והעלה תמונה נוספת – הפעם של ארוסתו היילי בולדווין שוכבת במיטת בית חולים ומסתכלת על בטנה בהתרגשות. ואז הוא גם הוסיף "למקרה שחשבתם שזה רק האחד באפריל". עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הוא פרסם תמונת אולטרסאונד נוספת, אלא שהפעם במקום תינוק שוכב ברחם, הוא הדביק תמונה של כלב. מצחיק? לא אותנו.

 

לילי קולינס מתרחבת

בדיחת הריון נוספת הגיעה מכיוונה של השחקנית הצעירה לילי קולינס, שהעלתה תמונה שלה מחייכת ומלטפת בטן הריונית מתקדמת. הבדיחה נקטעה מהר מאוד, לאחר שמעריצים זיהו שהתמונה לקוחה מצילומי סרטה "באהבה, רוזי" מ-2014. אך בעוד חלק מהגולשים ברכו אותה על התמונה החמודה, היו גם מי שהזכירו שהריון מזויף אינו נושא לבדיחות: "1 מכל שמונה נשים לא מצליחה להרות", כתבה מגיבה. "1 מכל ארבע נשים עוברת הפלה. הריון זה לא בדיחה".

 

טום בריידי מאיים

שחקן הפוטבול האמריקאי, שהוא גם בעלה של הדוגמנית והיזמית ג'יזל, החליט לחנוך את חשבון הטוויטר שלו דווקא אתמול ועם הציוץ הבא: "אני פורש. את זמני הפנוי אעביר בכתיבת ציוצים". כשעה מאוחר יותר, כשראה שאין ממש תגובות לאיומים שלו, הוא צייץ שוב "זו הייתה בדיחה גרועה?". אז כנראה שכן, זו באמת הייתה בדיחה גרועה, שכן בריידי כבר בן 41 וככל הנראה הודעת פרישה רשמית תגיע בקרוב, כך שלא היה מדובר בצעד באמת דרמטי ומפתיע.

שרה מישל גלר מתקמבקת

שרה מישל גלר בחרה לרכב על גל סדרות האייטיז והניינטיז שחוזרות לעולמנו, ולהכריז על חידוש לאחת הסדרות המיתולוגיות בכיכובה. תתפלאו, לא מדובר על "באפי ציידת הערפדים" שבזכותה היא התפרסמה בעולם, אלא דווקא ב-Swan Crossing  דרמת נעורים כושלת, על ילדי עשירים שמסתבכים בצרות מרוב שעמום. גלר שחררה אמש טיזר שלקוח מהסדרה, והוסיפה שהיא נרגשת להודיע על חידושה הרשמי. נראה שמלכתחילה גלר לא באמת ניסתה לעבוד על אף אחד, ושלכולם היה ברור שמדובר בבדיחה, ואולי בגלל זה התגובות היו כל כך נלהבות.

מינדי קלינג צובעת

השחקנית המצחיקה ניצלה את היום הזה כדי לבדוק האם בלונדיניות באמת נהנות יותר. קלינג העלתה תמונה שלה רק עם שיער צבוע לבלונד ודי מהר הוסיפה שמדובר במתיחת אחד באפריל. אם לשפוט מהתגובות שהיא קיבלה, נראה שלשם שינוי אנשים התאכזבו.  

ד"ר פיל מגלח

ד"ר פיל אמנם לא עבד על אף אחד (או לפחות ככה זה נראה בינתיים), אבל אין ספק שהוא הצליח להמם אותנו. המטפל הטלוויזיוני המפורסם ניצל את יום ההומור והבדיחות כדי לגלח את השפם המיתולוגי שלו, והתוצאה? באופן מפתיע לא רעה.

ג'ניפר גארנרג'סטין ביברד"ר פילהיילי בולדוויןלילי קולינסמינדי קלינג