מדונה לא לבד: 5 התקריות הכי מביכות שקרו לכוכבים על הבמה

התקרית המביכה של מדונה באירוויזיון ממשיכה להתגלגל והופכת להיות מביכה מרגע לרגע. אחרי שהכוכבת הענקית זייפה מול כל העולם באירוע שנערך ביום שבת האחרון, והוכיחה עד כמה העולם אכזרי כשהפכה לבדיחת הרשת, היום העלו נציגיה סרטון מההופעה המדוברת לערוץ הרשמי שלה ביוטיוב והעלימו לחלוטין את כל הזיופים. אך למרות שהגרסה המשופצת של הסרטון הייתה אמור לצמצם נזקים, היא רק הוכיחה לעולם עד כמה התקרית השפיעה על הכוכבת שדואגת להכחיד מהעולם כל זכר לאותם רגעים.

אז כדי להראות למלכה האם שאנחנו עדיין סוגדים לה ומעריכים אותה על שטרחה והגיעה למדינתנו הקטנה, אספנו עוד כמה תקריות מביכות שקרו לכוכבים אחרים על הבמה כדי שתרגיש טוב עם עצמה. כי למרות שבאותו הרגע אותם זמרים ודאי היו מעדיפים לקבור את עצמם, הם התגברו והמשיכו הלאה והעולם שכח (בערך).

כשהראש של ביונסה נתפס בתוך מאוורר

זה קרה בשנת 2013. ביונסה הופיעה וביצעה את ה-להיט שלה באותה תקופה Halo, ותוך כדי שהיא יורדת לקהל כדי לספוג את האהבה שלו, השיער שלה נתפס במאוורר ענק שעמד על הבמה. זה לא עצר אותה מלהמשיך לשיר בזמן שהמאבטחים שלה מנסים לשחרר אותה, וזה לא עצר את העולם מלצפות שוב ושוב ושוב בסרטון של האירוע שעלה ליוטיוב.

 

ג'סטין ביבר חשף בטעות שהוא לא באמת שר בהופעות שלו

הדבר הכי נוראי שיכול לקרות לזמר (חוץ מלזייף מול כל העולם כמובן), הוא כשכולם מגלים שאתה עושה ליפסינק ולא באמת שר בהופעות. זה קרה לכמה וכמה זמרים (לאשלי סימפסון זה הרס את הקריירה) וזה קרה גם לג'סטין ביבר. במהלך אחת מההופעות שלו, ביבר שר והתקדם לכיוון המעריצים שלו כאשר לפתע הפיל בטעות את המיקרופון היישר אל הקהל. התקרית הייתה יכולה להישכח אלמלא השיר המשיך להתנגן ברקע עם קולו של ביבר בזמן שהזמר עצמו ממשיך לעשות ליפסינק ורק מזיז את השפתיים עם מילות השיר. מביך. מאוד מביך.

 

ליידי גאגא מקיאה על הבמה

ליידי גאגא ידועה במקצוענות שלה ובאופן בו היא "מתאבדת" על הבמה ונותנת את כל כולה, אבל המקרה האמור מוכיח שהמשפט 'ההצגה חייבת להימשך' צריך להיות תקף רק בחלק מהמקרים. במהלך אחת מההופעות שלה כנראה שמשהו ישב לליידי לא טוב שם בבטן או שאולי היא שתתה כוסית אחת או שתיים לפני שעלתה לבמה. הזמרת, שרקדה ושרה, התחילה להקיא על הבמה אבל משום מה לא עצרה את ההופעה, והמשיכה לשיר ולרקוד ואז הקיאה שוב וחזרה כאילו כלום. לא ברור אם הרקדן שהיה שם לצידה לא שם לב למה שקרה או שהוא פשוט ניסה לשמור על כבודה של הזמרת והתעלם באלגנטיות. כך או כך גם הסרטון הזה עלה לרשת והפך לויראלי.

 

הרוכסן של בריטני ספירס נתקע

כולם יודעים שמגיעים להופעה של בריטני לא רק בגלל השירה שלה אלא גם בגלל הריקודים והשואו המטורף שהיא נותנת על הבמה. במהלך אחת מההופעות שלה, הזמרת חוותה תקרית מלתחה מביכה כאשר הרוכסן שלה נפתח ואיכשהו נתקע ולא הצליח להיסגר מחדש. היא המשיכה לרקוד, הרקדנים שלה כרכרו מסביבה וניסו לעזור לה לפי הקצב אבל הרוכסן נשאר תקוע. לא ברור אם בסופו של דבר התלבושת הסתדרה או שכולם התייאשו והיא פשוט המשיכה להופיע עם תלבושת תקולה. כך או כך גם הפעם הכוכבת הוכיחה כמה היא מדהימה כשנשארה מדויקת במהלך כל הפיאסקו הזה.

מדונה נופלת. על הקהל

ובגלל שאנחנו אוהבים אותה כל כך, נסיים עם רגע מביך נוסף של המלכה האם. ב-2015 מדונה הופיעה בטקס פרסי המוזיקה הבריטי ועלתה לבמה עם תלבושת של לוחם שוורים ספרדי. כחלק מהתלבושת עטתה על עצמה הזמרת גלימה שחורה ארוכה של בית האופנה ארמאני. במהלך ההופעה מדונה נעמדה על המדרגות כשגבה אל הקהל והגלימה פרושה לאחור. הרקדנים היו כנראה אמורים להסיר ממנה את הגלימה אך היא לא נפתחה, משכה את הזמרת אחורה וגרמה לה ליפול ולהתרסק על הרצפה. כמובן שהכוכבת קמה מיד והמשיכה להופיע אבל לפי הפרצוף שלה היה ברור שראשים עומדים להיערף ומישהו עתיד לשלם על הרגע המביך הזה.

אירווזיון 2019מדונהשיחת היום