כבר מזמן לא מהונדסת ומוקפדת: חייבות לפרגן למיכל אנסקי

אז השבוע עמד כמובן, ואיך לא, בסימן בחירות – כן ביבי לא ביבי, כן גנץ לא לפיד. אל דאגה, גם אנחנו נתנו ל-120 הנבחרים את העוקץ המיוחד שלנו ואפילו הצלחנו לאתר בין ים המפסידים והמבואסים את המנצחת הגדולה אבל תיכף נגיע לזה. כי חוץ מהבחירות, שבהחלט הרעידו את המדינה, קרו השבוע אירועים אחרים שחשוב לציין כי אתם יודעים – החיים עצמם וכו',  ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם הסיכום השבועי שלנו. אז בואו נחזור קצת אחורה.

אביבית בר זוהר לא שותקת

אחרי המלחמה המתוקשרת עם ליהיא גרינר, העליהום שעשו עליה חלק מהמשתתפות באח הגדול, והמאבקים היומיומיים עם טוקבקיסטים מלאי שנאה – אביבית בר זוהר שוב יוצאת למלחמה, הפעם אולי המוצדקת ביותר. לפני כשבועיים, במהלך תכנית הבוקר "מועדון ארוחת הבוקר" ב-103fm, התייחסו צמד המגישים שי גולדשטיין ולאה לב לאחד מהסרטונים שהעלתה כוכבת הרשת לעמוד האינסטגרם שלה וירדו עליה. השניים מרבים להתבדח במסגרת תוכנית הרדיו שלהם על חשבונה של בר זוהר ועל המסרים שהיא בוחרת להעביר לעוקבים שלה, אבל בניגוד לפעמים אחרות בהן הם מתחו את הגבול אבל שמרו על איזושהי הגינות בסיסית – הפעם הם חצו קו אדום כאשר צחקו ואמרו עליה שהיא "רוקדת כמו זונה" ובאופן כללי השפילו אותה. פליטת הריאליטי לא נשארה חייבת, ובתחילת השבוע העלתה התייחסות לרשת ושיגרה תביעה לגולדשטיין, לאה לב ורדיו 103 על סך חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע והוצאת דיבה, הטרדה מינית ורשלנות. השדרנים שיגרו התנצלות רפה ביותר בתוכנית הרדיו שלהם, שסביר להניח שנכפתה עליהם מהטעמים הברורים, והמשיכו לשגר עקיצות לכיוונה של אביבית.

ולמרות שגולדשטיין היה זה שהוביל את המתקפה נגד בר זוהר והתייחס לסגנון הריקוד שלה כזנותי (דבר נוראי בכל קנה מידה אפשרי), אנחנו התאכזבנו במיוחד מהאישה שלצידו לאה לב. הסטנדאפיסטית הבועטת שהתמקמה בנוחות ובטבעיות בנישה הגברית שהייתה שייכת בעבר לדרור רפאל (ע"ע הצמד שי ודרור) לא עצרה את גולדשטיין ולא התעכבה לרגע על השימוש במילה "זונה" למרות שבדיוק לפני שנה החליטה לתבוע שדרן אחר, נתן זהבי שמו, על כך שהשתמש בדיוק באותה מילת גנאי כשדיבר עליה בשידור.

"אני חושבת שאביבית אמרה 'נתראה בבית המשפט', אז נתראה בבית המשפט, מה אני אגיד? נתייחס לכל הדברים בבית המשפט. מגניב, עדיין לא היה לי העונג להיות חלק מדבר כזה, מה לי ולזה, קטע מוזר. אין לי את הכלים להתמודד עם העניין. יש לי עורכי דין ושיהיה לנו בהצלחה" – אמרה לאה לב לאחד מהאתרים שביקשו תגובה לפרשה. פייר התאכזבנו.

שירי מיימון מרימה לעצמה

אישה נוספת שהצליחה להפתיע אותנו השבוע הייתה שירי מיימון. הזמרת, שנתפסת בעינינו כלא פחות מפצצת כישרון ואנרגיה מאז השתתפה בכוכב נולד 1 (אח הנוסטלגיה), הרימה לעצמה השבוע כשפרסמה תמונה שלה בביקיני וסיפרה כמה קשה עבדה כדי להיכנס לבגד הים הנכסף. מיימון שיתפה שזה לא היה פשוט להגיע למראה הזה, אחרי שתי לידות וניתוח קיסרי ובאמת הייתה כנה לגבי דרך שהרבה נשים עושות.

עד כמה שזה נשמע שטחי, לחזור "לגוף שהיה לך לפני לידה" זה רצון שמשותף לאימהות רבות, וגם הרצון לשתף בהישג הוא לא חדש. לא מזמן אפילו באחת מקבוצות האימהות בפייסבוק העלו מאות נשים תמונות שלהן בביקיני כדי לגרוף מחמאות מחברות אחרות על המאמץ. אז למה אנחנו כל כך מופתעות ממיימון אתם שואלים? כי היינו מצפים מכוכבת במעמדה, עם כל כך הרבה כוח והשפעה, לנצל את הפלטפורמה כדי לגרום לנשים אחרי לידה להרגיש טוב עם עצמן ולא לדחוף אותן להילחם בטבע ולהתבייש בגוף שלהן.

שלא תטעו, ברור לנו שגם מיימון עצמה נמצאת בלחץ עצום לחזור לעצמה כי היא חלק  מתעשייה שמקדשת את עולם היופי. וכן, כל אחת בסופו של דבר עושה את מה שנכון לה ולגוף שלה – לנו היה רק חשוב להגיד לזמרת שעדיף לנצל את הפלטפורמה כדי להלל הישגים אישיים או מקצועיים ולהעביר מסרים בריאים, לא כדי להראות לכולם שצריך להילחם בטבע.

הסלבס שהתגייסו והלכו לבחור

עדן בן זקן שיגרה סרטון קצת אחרי שיצאה מהקלפי, הראל סקעת העלה תמונה עם הבן יחד עם הכיתוב המתוק "בהצלחה אבא", אביבית בר זוהר פרסמה רצף סטוריז שבהם ביקשה ואפילו קצת התחננה בפני עוקביה להצביע לליכוד, יעל בר זוהר שיתפה תמונה מהקלפי וקראה לכולם לצאת ולממש את החובה והזכות שלנו כאזרחים, עינת שרוף שיתפה תמונה מהקלפי (אולי במחווה לחבר לפיד), ואופירה אסייג העלתה תמונה מחוייכת עם הבת אמילי.

תקראו לזה פטריוטיות, תקראו לזה אינטרס אישי או שתתייחסו לזה כטרנד מנופח חשיבות שנחמד להיות חלק ממנו – כך או כך, בזה אחר זה הסלבס התגייסו לשכנע את כולנו לצאת ולהצביע והשתמשו כל אחד בפלטפורמה שלו כדי להביא לשינוי. אנחנו אהבנו במיוחד את הפוסט שהעלתה הוונדר גירל הפרטית של ישראל גל גדות, ששוב עשתה את זה הכי טוב מכולם והעבירה מסדר פשוט וקליט לעוקביה – צאו להצביע.

הדבר הכי טוב שיצא לנו מהבחירות האלה

אתרי החדשות וערוצי הטלוויזיה מלאים בפרשנויות על הבחירות, מנסים לנבא מי ירכיב את הממשלה הבאה ולאיזה כיוון תלך המדינה. ובעוד הפרשנים הפוליטים מונים את המנצחים והמפסידים הגדולים, כולם התעלמו מהדבר הכי חשוב שקרה כאן – מערכת שלטון החוק ניצלה. אז אומנם אנחנו עדיין לא יכולים להגיד שאנחנו עומדים בפני עידן חדש אבל גם אם יתגשם התרחיש לפיו נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא, אין לצידו את מספר המנדטים הדרוש בשביל לחוקק את חוק החסינות, וכמו שזה נראה כרגע אין לו גם מספיק תומכים כדי לפגוע במערכת המשפט והמשטרה. אם חשוב לכם להבין את השינוי הדרמטי שהתרחש – הדס רגולסקי כריסי עורכת אתר און לייף, פירטה ונימקה הכי טוב שאפשר.

חייבות להחמיא למיכל אנסקי

שנים ארוכות שמיכל אנסקי תחזקה תדמית מתוקתקת של האישה המושלמת והקפידה לא להראות פגמים, אבל נדמה שבשנה האחרונה משהו השתנה ומנחת מאסטר שף עשתה בחירה מודעת להכניס אותנו לחיים שלה ולשתף גם בקשיים שהיא עוברת. זה התחיל בשיתוק שתקף את פניה וגרם לה לבחון את חייה מחדש ולהסתכל עליהם מזווית קצת שונה, והמשיך לאירוסים הטריים עם אייל אמיר ולהריון המשמח של השניים. נושא שהכוכבת בוחרת לדבר עליו בפתיחות ובחופשיות.

וזה לא מובן מאליו עבור אנסקי. בניגוד לקולגות שלה בתוכנית מאסטר שף, היא תמיד הייתה פוליטיקלי קורקט והתאמצה במיוחד להיות חביבת השופטים, וברשתות החברתיות, כמו רבים בתעשייה, היא דאגה להעלות רק תמונות שנבחרו בקפידה. אבל כאמור, כל זה היסטוריה כי אנסקי כבר מזמן לא דופקת חשבון. הוכחה נוספת לכך ניתן היה לראות השבוע כאשר המגישה שיתפה בלילה מלחיץ שעברה אחרי שמכשיר מוניטור ביתי לא הצליח למצוא דופק לעובר שברחמה. אנסקי סיפרה שלאחר שנכשלה לראות דופק, היא, בתה וארוסה אייל אמיר הלכו ביחד למיון, שם התברר שלדופק שלום – ובאופן הכי אגבי, שוב חשפה כמה היא אנושית. נכון, לא מדובר באירוע כל כך משמעותי, והתמונות בחשבון האינסטגרם שלה עדיין נראות לפעמים כאילו הן חלק מהפקת אופנה, אבל העובדה שאשת הטלוויזיה מרגישה בנוח לספר על החלקים הפחות נוצצים בחייה היא משחררת. שאפו.

בחירות 2019גל גדותמיכל אנסקיסיכום שבועי