6 מלונות עם גג מושלם

לאחרונה, יותר ויותר אנשים בוחרים בנופש על גובה, כזה המציע אטרקציות ובילוי מזווית אחרת, מהסוג שנותן את האפשרות לחוות את העולם בצורה הטובה ביותר, מלמעלה.

עוד באון לייף:

אספנו עבורכם המלצות לשישה מלונות עם גגות מיוחדים מסביב בעולם, מלונות המציעים לינה עם נוף עוצר נשימה לצד גגות המכילים את כל מה שחלמתם עליו – ומעל לכל, יגרמו לכם להרגיש על גג העולם.

 -Thompson LES hotelניו יורק  

המלון המודרני לס תומפסון ממוקם בלואר איסט סייד במרכז ניו יורק, בלב מתחם הבילויים, הקניות והאטרקציות התיירותיות של העיר ובקרבה לכמה מהמוזיאונים הבולטים בעיר.

המלון אשר מעוצב בסגנון מודרני תעשייתי, מכיל 141 חדרים מעוצבים הכוללים חלונות ענקיים המאפשרים צפייה בנוף של העיר שבא הכל אפשרי, ניו יורק.

בניו יורק כמו ניו יורק, לא חסרים בניינים גבוהים, ומרבית אם לא כל המלונות בעיר בנויים לגובה, אך לאף אחד אין גג מקסים כמו של מלון לס תומפסון. בין הבניינים הגבוהים והצפיפות של העיר שלא נחה, תוכלו למצוא על גג המלון מפלט ומרגוע במתחם אורבני מודרני המכיל פינות ישיבה, מיטות שיזוף ובריכה חיצונית בה תוכלו לצלול לקרקעית ולפגוש בדיוקן של לא אחר מאשר אמן הפופ ארט המפורסם, אנדי וורהול.

בנוסף המלון מציע לאורחיו גם מסעדה ובה מטבח אסייתי, בר פתוח, חדר כושר ומרכז עסקים, בריכה מקורה, סאונה, גינה, מועדון לילה, ספא ומכון בריאות וכל זאת בלב ליבה של העיר הגדולה.

THE CLARION HOTEL POST– שבדיה   

המלון הטרנדי, קלריון פוסט ממוקם במרכז העיר השוודית גטבורג, בלב אזור הבילויים, הקניות והאטרקציות התיירותיות. מדובר במבנה משנות ה-20 ששימש תחילה כבניין הדואר של העיר, בהמשך שופץ והפך למלון מפואר שמכיל חדרי אירוח בסטנדרטים גבוהים ובריכה מפנקת על הגג, עם שערים מסותתים אל הנוף.

המלון בן חמש עשרה קומות ומכיל 500 חדרים וסוויטות אשר כולן מכילים רצפת עץ וריהוט קלאסי, ודרגות אבזור שונות. גג המלון מציע נוף פנורמי לאחד האזורים היפים ביותר בשוודיה, מדובר בחלל חיצוני מאוורר עם נוף מדהים, אשר מוקף שערים אמנותיים המקנים לו שיק אדריכלי יוצא דופן. עוד בגג האקסקלוסיבי, תמצאו גם פינות ישיבה פזורות בסגנון מרגיע וכמובן בריכה יפיפייה.

בנוסף, תוכלו ליהנות ממסעדה ובר בהם ניתן להתרווח עם ארוחה וכוסית משקה באוויר הפתוח, גם בשעות הערב, ולהתבונן באורות של העיר מזווית מושלמת.

אם מיציתם את הגג תוכלו למצוא בקומות התחתונות של המלון גם: חדר כושר, ספא/מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, מועדון לילה, ספא ומכון בריאות, ואפילו אמבטיית אדים שוודית מסורתית.

The Mandarin Oriental– ברצלונה   

"אוי ברצלונה ברצלונה", אחת הערים הציוריות והיפות בעולם, עשירה במבנים עתיקים שהם לא פחות מגן עדן לחובבי ארכיטקטורה.

מלון מנדרין אוריינטל היוקרתי מכיל 120 חדרים וסוויטות מפנקות וממוקם במבנה משופץ ומשומר מתחילת המאה ה-20, ושוכן בשדירת פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gr?cia) האופנתית של ברצלונה.

גג המלון הוא ללא ספק היפה ביותר בברצלונה, וחלק גדול מהקסם שלו הוא מיקומו, המאפשר לבאי המלון להתבונן מקרוב בארכיטקטורה נדירה של כמה מהמבנים העתיקים המפורסמים בברצלונה, הממוקמים בסמוך למלון.

על הגג תוכלו להשתכשך בבריכה המגודרת בצמחייה טבעית, לאכול במסעדת גורמה, להתרווח בפינות ישיבה ומרגוע, וליהנות מנוף פנורמי של הארכיטקטורה הקטלונית בעיר, ומכנסיית סגרדה פמיליה הסמוכה.

ואם הגג לא מספיק, המלון המפואר מציע גם מתחם ספא עצום ובו בריכה מקורה, אמבט עיסוי, חמאם, חדר כושר מאובזר ואפילו מסעדה המגישה מאכלי גורמה חדשניים בניצוחו של השף הקטלוני המפורסם, קארמה רוסקאידה (Carme Ruscalleda).

בקיצור, מדובר בבחירה המושלמת למטיילים המתעניינים בארכיטקטורה, אוכל והיסטוריה.

מלון לאונרדו ארט- ת"א

ואם בערים גדולות עסקינן, אי אפשר שלא להתייחס למלון משלנו, כאן אצלנו בתל אביב. סלחו לי על גאוות היחידה, אבל מלון לאונרדו ארט ת"א, הממוקם בכיכר אתרים (בסמוך למרינה) הינו בעל אחד הגגות היפים בארץ. מדובר בגג שיספק לכם מצד אחד שלווה מהעיר הגדולה ומצד שני ידאג שתמשיכו להרגיש בלב ההתרחשות של ת"א.

לאונרדו ארט תל אביב מציע חופשה רגועה על שפת הים והמרינה באווירת בוטיק. המלון מכיל 156 חדרים וסוויטות יוקרתיות המצוידים באבזור מפנק ובו גלריית אמנות המציגה תערוכה של כ-300 יצירות מקוריות וייחודיות, של מיטב האמנים המקומיים והבינלאומיים.

גג המלון כולל בריכת שחייה מוקפת דק עץ ועליו מיטות שיזוף מפנקות. מהמתחם ניתן להשקיף על הנוף המרהיב של הטיילת, יפו העתיקה, המרינה והים, ובנוסף תוכלו לבחור להתפנק עם משקאות מרעננים וארוחות קלות מהבר הסמוך.

המיקום המושלם, עיצובו של הגג והנוף הנשקף ממנו, הפכו אותו למתחם אירועים מבוקש, כזה שיכול להכיל אירועים וכנסים מרגשים של עד 300 משתתפים.

מעבר לגג המודרני והיפיפה, הנמצא בסמוך לכל האטרקציות המעניינות של העיר ת"א, תוכלו למצוא במלון גם: טרקלין עסקים מפואר, לובי בר, חדר האוכל המשקיף אל הים ומציע ארוחות נפלאות מחומרי גלם איכותיים, לובי בר וכמובן שירות ואווירה שיגרמו לכם לרצות ולחזור אליו שוב ושוב.

לסיכום, גג המלון נושא עמו תחושה של מקום מרוחק ואקסקלוסיבי, אבל הוא נמצא פה, והוא קרוב מספיק בשביל לגעת, ועל כן מומלץ בחום!

Marina Bay Sands– סינגפור

מלון המרינה ביי סאנדס, אשר תוכנן ע"י האדריכל הישראלי משה ספדי, ונמצא בבעלותו של המליארדר היהודי שלדון אדלסון ששקד על הפרויקט במשך שנים, והוא ללא ספק אחד המלונות השאפתניים והיפים בעולם. אך מה שהופך אותו מעוד מלון מרשים בסינגפור ליצירת מופת אדריכלית בינלאומית, הוא ללא ספק הגג שלו בקומה ה-55.

מתחם המלון מורכב משלושה מגדלים שונים, כשבכל אחד 55 קומות המחוברים זה אל זה במרפסת גג ענקית, המעוצבת בצורת האות האנגלית A.

ומעל כל זה, תוכלו למצוא ה-"סקיי פארק" (פארק השמיים) שנמצא על גג המלון. הסקיי פארק פשוטו כמשמעו, הינו פארק ענק בשמיים המעוצב בצורה טרופית ומכיל גנים מטופחים, מרפסת תצפית ובריכת אגם אינסופית על קצה קו הרקיע של סינגפור, בריכה אשר זכתה לתואר "בריכת השחייה המוגבהת הארוכה בעולם" (191 מטר מעל האדמה, לידיעתכם). היא מציעה למבקרים נוף פנורמי המשקיף על העיר כולה, וחווייה ייחודית שאין שנייה לה בעולם.

במידה ותחליטו לרדת מהגג מתישהו, כדאי שתדעו שהמלון מכיל 2,500 חדרים מעוצבים בדרגות אבזור שונות, שלל מסעדות יוקרה המציעות מנות גורמה, ספא מפואר, מועדון ריקודים, חדר כושר, קזינו ברמה עולמית ויחס vip מהמדרגה הראשונה.

HARBOUR grand kowloon– הונג קונג

הונג קונג ידועה בצפיפות האוכלוסין שבה, ולכן דואגת לבנות את הבניינים שלה לגובה, וכך גם את המלונות שבה. אחד הגגות היפים ביותר בעולם שייך ללא ספק למלון הארבור גראנד קאולון שבהונג קונג.

המלון היוקרתי מתנשא ל-21 קומות ומכיל 555 חדרים מאובזרים וביניהם גם יחידות אירוח מרווחות המשקיפות לנוף מרהיב של העיר ושל נמל ויקטוריה. המתחם ממוקם באיזור מרכזי בעיר, במרחק הליכה קצר ממזח המעבורות הונגהום, בסמוך לקולוסיאום של הונג קונג, ושל כמה מהאטרקציות המרכזיות בעיר.

על גג המלון תמצאו מתחם נופש מעוצב המכיל בר שייקים, ג'קוזי, מיטות שיזוף, מתחמי רביצה נעימים ובריכה מרהיבה המגודרת במעקה זכוכית, כזה המאפשר לאורחיו להשתכשך במים, ולאורחים שמחוץ למים לצפות במתרחש בבריכה מבעד לזכוכית, ממש כמו באקווריום תת ימי. כל התענוג הזה מתרחש על גג שגובהו עשרים ואחת קומות במרכז העיר הונג קונג, בעוד האזור המסחרי פרוס מתחת, ונוף ההרים, הים וגורדי השחקים נגלים במרחק.

אם חפצה נפשכם בקרקע משעממת ותחליטו לרדת מהגג (לא הייתי בונה על זה!), חשוב שתדעו כי המלון מציע גם שירותי עיסוי, חדר אדים, סאונה, מרכז כושר מאובזר היטב, בר/מועדון, ומספר מסעדות המגישות מאכלי ים טריים ומנות גורמה ממטבח היפני והקנטונזי.