העיר שתגרום לכם להרגיש עשירים מאוד: 5 מלונות יוקרה בדלהי ב-100 יורו לילה

דלהי זו לא עיר שמתאהבים בה מיד, זה לוקח זמן. היא ענקית, רועשת, מלוכלכת מאוד, הזויה, עמוסה בבני אדם ופרות וכלי תחבורה, מיוחדת, מאתגרת ומלחיצה מאוד.

אני גרה בדלהי (כבר שנתיים), עובדת בה ודי מאוהבת בה. יותר מדי מבקרים רואים בה תחנת מעבר למקומות אחרים בהודו והם מפספסים בענק. לדלהי יש המון מה להציע לתייר. היא שופעת אטרקציות, קולינריה משובחת, היסטוריה ותרבות. מה שמיוחד בעיר הזו הוא שאפשר לטייל בה בכל תקציב- מתרמילאי שחסך שקל לשקל עד איש עסקים שלא מתפשר על שום פרט בחווית הביקור שלו. דלהי מציעה הכל מהכל וגרים בה האנשים העניים ביותר בעולם והעשירים ביותר בעולם.

בהשוואה לישראל, לאירופה ולארה"ב, המחירים לאירוח יוקרתי בהודו הם בדיחה. במלונות חמישה כוכבים תשלמו בערך שליש ממה שתשלמו בכל מקום אחר אבל תזכו לרמת אירוח שמגיעה למלכת אנגליה. הנה 5 מלונות יוקרה בהם תשלמו 100-130 יורו ללילה לזוג, ארבעה ניסיתי בעצמי ואילו החמישי הוא המלון הקבוע של חבר טוב שלי שמבקר בעיר תכופות בענייני עסקים:

פינוק קרוב לשדה התעופה

Novotel New Delhi Aerocity – An AccorHotels Brand

המיטה מפנקת, המקלחת מצוינת, המיזוג עובד לתפארת (ובמזג האוויר של דלהי זה קריטי) והחדר כולו מאובזר ברמה גבוהה כיאה למלון יוקרה.

במלון עצמו יש 6 מסעדות שונות וגם מתחם ספא שמציע טיפולי מסאז' מפנקים ובריכה. האינטרנט חינם בכל המלון לכל ארוך השהות וזה לא מובן מאליו בהודו, גם לא במלונות חמישה כוכבים. גולת הכותרת מבחינתי: ארוחת הבוקר. מדובר בבופה עשיר מאוד, טעים בצורה בלתי סבירה עם מגוון רחב של אוכל מערבי ומקומי.

איך חוסכים אלפי שקלים בנסיעה משפחתית לחו"ל? לכתבה המלאה

חשוב לקחת בחשבון שאין הרבה אטרקציות בסביבה והמלון מרוחק מהמרכז. היתרון הגדול שלו- הוא נמצא 7 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של דלהי. אם אתם צריכים לקום בבוקר לשדה התעופה ובא לכם להתפנק אני ממליצה עליו בחום. זה ככל הנראה המלון הטוב ביותר בסביבת שדה התעופה. למי שבכל זאת רוצה להגיע למרכז- תחנת המטרו דלהי אירוסיטי (Delhi Aerocity) נמצאת יריקה משם (משהו כמו 400 מ׳).

לאתר המלון

פינוק במרכז

Le Méridien New Delhi 

זה בית מלון יוקרתי מאוד עם מיקום פשוט מושלם: 2 ק"מ בלבד מהמרכז של דלהי קונוט פלייס (Connaught Place), 3 דקות הליכה מ'שער הודו' וקרוב מאוד לרובעי הקניות והבילוי של העיר. צוות העובדים במלון הזה פשוט מקסים. בכל הפעמים שהתארחתי זכיתי לשירות נהדר עם המון חיוכים וסבלנות, גם כשהייתי הכי נודניקית בעולם.

החדרים יפים עם רצפות וריהוט עץ, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. גם פה יש 6 מסעדות ובארים אבל גולת הכותרת היא מתחם הספא שכולל גם סוויטות טיפול פרטיות לזוגות, חדר מדיטציה, חדר אדים, אמבט עיסוי ומרכז כושר. שווה מאוד להגיע עם בן/בת הזוג. כל הטוב הזה עולה חצי ממה שהוא עולה בכל עיר באירופה וגם בישראל.

החיסרון היחיד שמצאתי הוא שהמלון מספק אינטרנט אלחוטי חינם למשך 30 דקות בלבד ביום ההגעה. רוצים עוד? שלמו עוד. אין וואי-פיי חינם גם בחללים הציבוריים.

לאתר המלון

פינוק בניחוח היסטורי

Maidens Hotel New Delhi

בעיניי זה אחד המלונות היפים ביותר בעיר. הבניין המרשים הזה נבנה לפני למעלה ממאה שנה ומול כל המלונות החדישים, יש לו קסם אדריכלי שקשה להסביר. יש בריכה חיצונית גדולה מאוד ושווה מאוד, חדר כושר ובית קפה בתוך חצר פתוחה שנעים לשבת בה. החדרים נראים מצוין אולם הם פחות יוקרתיים מהמלונות האחרים ברשימה ויש כאן "רק" שתי מסעדות, בר ובית קפה ובכל זאת- מיידנס הוא מלון ששווה כל רופי. המיקום של המלון מעולה- 200 מטרים בלבד מתחנת המטרו סיביל ליין (Civil Line) ו- 2.5 ק"מ מהמבצר האדום (Red Fort).

לאתר המלון

פינוק לאנשי עסקים

Crowne Plaza New Delhi Mayur Vihar Noida 

הקראון פלאזה נחשב למלון המפואר ביותר ברובע העסקים העמוס של ניו דלהי והוא מציע כל מה שעשירים צריכים: בריכה, שירותי ספא מפנקים, חדר כושר, מסעדות, שירותי השכרת רכב, ארגון טיולי יום, שירות מרכז עסקים וחנויות.

החדרים המרווחים והמודרניים, מעוצבים באלגנטיות כוללים רצפות שטיחים רכות וחלונות גדולים וצלולים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח. במלון הזה פשוט חשבו על הכל: מצעים מכותנה איכותית, חלוקי רחצה רכים, שירות חדרים מקצועי והשיא? תפריט כריות! כן, במלון הזה אתם מוזמנים לקבוע את רמת הרכות של הכרית שלכם… חדרי הרחצה כוללים גם אמבטיה וגם תא מקלחת. למה לא להתפנק?

והמיקום? נהדר לאנשי עסקים, קצת פחות למי שמעוניין לבלות במרכז העיר שנמצא כ-25 דקות נסיעה משם. מה שכן, 500 מטרים בלבד משם נמצאת תחנת המטרו מאיור ויהאר (Mayur Vihar).

לאתר המלון

פינוק שקט

La Sagrita – A Boutique Hotel

זהו המלון היחיד ברשימה עם ארבעה כוכבים. מדוע הוא ברשימה? כי אלו ארבעה כוכבים שמרגישים כמו חמישה… על לה סגריטה המלצתי לזוג חברים שהגיעו לביקור, רצו מקום שווה ומפנק להתאכסן בו אבל לא התחשק להם על מבנה עצום בגודלו עם מאות חדרים, בריכה מפוארת ועשרות אנשי צוות מתרוצצים. לה סגריטה הוא בדיוק מקום כזה. זהו מלון בוטיק קטן, שקט ומעוצב יפהפה. יש מסעדה אחת שמגישה מאכלים מקומיים, סיניים ומערביים, אפשרות לטיפולי מסאז', ארוחת בוקר מצוינת בסגנון בופה והחדרים מרווחים, נעימים ואלגנטיים. המחיר זול יותר מהמחירים של מלונות היוקרה בעיר.

והמיקום? 2 ק"מ בלבד משער הודו, באיזור שקט יחסית למהומה הרווחת במרכז דלהי.

לאתר המלון

דלהיהודוחופשהמלונות