מלונות עם פארק מים: חופשה משפחתית מושלמת לקיץ שבפתח

כולם מחפשים חופשה משפחתית חווייתית, כזו שכל אחד ואחת ימצאו את מה שמתאים להם וייהנו, ולא פחות חשוב – שהכל יהיה קרוב, נגיש ועדיף גם כלול במחיר. ומה יותר מהנה לכל צאצא (ומבוגר) ממים? תוסיפו לזה קצת אקסטרים וריגושים ויש לכם חופשה משפחתית מנצחת. ליקטנו עבורכם בתי מלון עם פארק מים כלול:

לאונרדו קלאב ים המלח – ישראל

בדומה לקונספט דומה ומוביל בעולם, גם לנו מגיע: כחלק ממגמה של רשת לאונרדו קלאב (טבריה ואילת) נפתח לאחרונה מלון הכל כלול נוסף ברשת – לאונרדו קלאב ים המלח ובו פארק מים עם שלוש מגלשות חדישות לכל המשפחה, בדומה לאלו שיש באילת ובטבריה. מעבר לארוחות ופינוקים קולינריים מסביב לשעון, הפעלות וסדנאות יצירה, מועדוני הילדים, צוותי הבידור, חוף הים הפרטי וכל הפינוקים הכלולים יכולות משפחות ליהנות מפארק המים עם המגלשות ברמות אתגר שונות ומהבריכות שבמתחם. מדובר בפארק המים היחיד מסוגו באזור כולו, כך שזה בול מתאים למשפחות נופשות שרוצות להתרענן באזור כה חם.

לפרטים: www.fattal.co.il/leonardo-club-dead-sea-hotel

לאונרדו קלאב ים המלח

כפר הנופש Hof Van Saksen – הולנד

כפר הנופש Hof Van Saksen מרשת לנדל בהולנד, כשעתיים נסיעה משדה התעופה, מציע שלל חוויות של טבע ופנאי, אך גולת הכותרת הוא פארק מים אדיר מימדים, מגוון ומקורה ברובו כך שהוא מתאים לכל עונה ומזג אוויר. בתוך פארק המים יש בריכת זרמים ושלוש מגלשות מהגבוהות בעולם בתוך חלל סגור, בחלקן גולשים בסירות גומי מתנפחות. יש גם אגם תחת כיפת השמיים עם שלל פעילויות ספורט מים. יש בריכת שעשועים מקורה לקטנטנים וכדורי ענק שקופים שאליהם אפשר להיכנס ולהתגלגל על פני המים ועוד.

לפרטים: www.hofvansaksen.nl

 

כפר הנופש Hof Van Saksen בהולנד, צילום באדיבות לנדל

Tropical Islands Resort – ברלין

אתר הנופש הגדול ביותר באירופה הוא Tropical Islands Resort מדרום לברלין. מדובר באתר נופש עם שלל אפשרויות לינה – לודג'ים, חדרי אירוח, מתחם אוהלים וקמפינג עצמאי, קרוואנים ועוד – אבל כולם מגיעים בשביל פארק המים הענקי המשתרע על פני 66,000 מ"ר (מתוך 100,000 מ"ר של כל הריזורט). בחלל ענקי הנראה כמו בלון הוקם ג'ונגל טרופי עתיר בריכות, מגלשות מכל הסוגים והרמות, מפלים, מזרקות, נהר מלאכותי עם זרם סילון באורך של 250 מטרים ועוד. יש גם חלק חיצוני של בריכות ותעלות תחת כיפת השמיים לימי הקיץ החמימים או הלילות הקרירים (עם בריכות מחוממות). האתר פתוח לאורך כל השנה ופעיל 24 שעות ביממה ותופתעו לשמוע שזה היה פעם האנגר סובייטי ישן שזכה בהסבה מפוארת.

לפרטים: www.tropical-islands.de

Tropical islands resort

PortAventura Resort –  ברצלונה

קומפלקס מהגדולים באירופה הכולל כמה וכמה בתי מלון, אטרקציות, מסעדות, פארקי שעשועים וכמובן – פארקי מים המשולבים אלו באלו. כל הטוב הזה נמצא ליד ברצלונה. PortAventura Resort הוא יעד משפחתי מעולה, גם בזכות מזג האוויר המעולה השורר באזור ברוב ימות השנה. יש גם אזורי שופינג, מסעדות בשפע, קרבה לחוף הים, מתקני ספורט ועוד אבל רוב המבקרים פשוט לא יוצאים מהבריכות ומהמגלשות ויתר המתקנים הרטובים המאוגדים תחת המתחם Portaventure Caribe Aquatic Park עם 14 אטרקציות רטובות עיקריות, כמו מגלשות ספלאש, שיט קאנו, סירת פיראטים ועוד.

לפרטים: www.portaventuraworld.com

PortAventura Resort, ברצלונה

Mandalay Bay Resort –  לאס וגאס

בעיר האורות וההימורים לאס וגאס יש גם אפשרויות לחופשה משפחתית רטובה. במלון Mandalay Bay Resort יש לא רק קזינו אלא גם פארק מים לכל המשפחה, שנבחר שוב ושוב כאחד הטובים והמוצלחים בארצות הברית. פארק המים של Mandalay Bay Resort כולל חוף ים מלאכותי ובו 2,700 טון של חול אמיתי שהובא לכאן במיוחד ומתקני שעשוע רטובים לימים החמים השוררים בעיר המדברית בהם שלל בריכות בשטח כולל של כ-11 דונם (שלושה בריכות מחוממות, בריכת גלים ובריכה מחוברת לילדים קטנים), נהר מלאכותי עם מפל ועוד. יש גם אקווריום מים מלוחים ואקווריום כרישים.

לפרטים: www.mandalaybay.com

צלילה באקווריום כרישים, MANDALAY BAY, לאס וגאס

לאונרדו קלאב ים המלחמלונותפארק מים