המעמד מחייב: מה מחכה לכם במלון דן קיסריה המחודש?

המשפט המוכר, 'המעמד מחייב', מציע כי ככל שהמעמד גדול יותר, כך גם הציפיות ממנו. וכשהגענו, אני, בת זוגי והפעוט החדש, להתארח במלון דן קיסריה המחודש, המעמד לא יכול היה להיות גדול יותר.

מלונות דן היא מיתולוגיה בפני עצמה, רשת שידועה לכולם כשוחרת איכות ויוקרה. אל כך מצוותים את אחד המותגים המוכרים ביותר של הרשת, דן קיסריה, ומעל הכל מוסיפים את הידיעה שהמלון עבר הריסה ובנייה מחדש, מבפנים ומבחוץ, בחדרים ובבריכה, עם אותה מידת השקעה אליה הרשת תמיד מכוונת. וזה בדיוק מה שהיה חסר לנו במרכז.

עד היום הרגילו אותנו שבשביל טוב, צריך להתאמץ. סעו למדבר, סעו לצפון, העיקר שתיסעו כדי לחוות נופש ברמה בינלאומית. ושלא תטעו, מלונות בוטיק אורבניים הם כיפים במידה וחשובים, אך לא נותנים את המענה שמספקים מלונות יוקרה אמתיים.

אז במקום נסיעה מתכוננת של 3-4 שעות, מצאנו את עצמנו בקיסריה אחרי יום עבודה תוך 45 דקות מתל אביב, כולל פקקים.

וכמה מילים על קיסריה עצמה. מדובר באחת הערים היפות והאטרקטיביות בישראל, ולא רק בקרב המקומיים, אלא גם עבור תושבי חוץ. קיסריה מהווה סמל סטטוס ליוקרה והצלחה, עוד מימי כיבושו של הורדוס, שהפך את קיסריה לעיר נמל שוקקת ששמה במרכזה תרבות ופנאי, ומיתגה את עצמה כעיר עבור האמידים והעשירים.

גם כיום קיסריה נחשבת לדובדבן שבקצפת עבור האליטה החברתית, והזכות לגור בה שמורה למעטים. וכמובן שלא רק המגורים בעיר יוקרתיים, אלא גם המעטפת סביבה: החל ממועדון הגולף הסגור לחברים בלבד, האמפי בקיסריה שהופעה בו הפכה למדד ההצלחה הרשמי עבור אמנים בישראל, היסטוריה שאפשר לראות במו עיניכם כמו המצודה הצלבנית ועתיקות שזכו לעבודות שימור, ועוד.

אנחנו כאמור, זכינו ללון במרכז העניינים של העיר, מלון דן קיסריה. המיקום האסטרטגי של המלון קרוב לכל מוקדי העניין בעיר, כמו הנמל, מועדון הגולף המפורסם וחוף הים, ואפילו מעמיד לרשותכם ג'יפים שייקחו אתכם עם סלסלאות פיקניק לחוף הים או אופניים משותפים לרכיבה לאזור הנמל. אבל לא פחות מכך, השהות במלון עצמו היא לא פחות ממרהיבה.

 

כבר מהכניסה לשטח המלון אפשר לחזות בפליאה בשטחים עצומים, ירוקי עד, שמציע המלון לאורחיו. מוזיקה עדכנית בווליום נעים מצליחה להכניס אותך למצב חופשה באופן מידי מפתח הלובי, והכניסה למלון לוקחת אותך לטיול בין שלל מיצגי אמנות בועטים, שמסתיימים היכן שהלאונג' המפנק מתחיל. מסעדת שף כשרה שאמורה להיפתח ממש מול הבר מבטיחה ערב מושלם גם לזוגות שסתם בחרו לצאת לבילוי בעיר.

 

המלון בנוי על גבי מפלסים שיוצרים תחושה קסומה בה מספר פסיעות קצרות מביאות אותך למקום חדש, וזה משתלב באווירת המלון המדויקת, שמתחילה כבר באנשי הצוות. מעבר למקצועיות והנעימות שהם מפגינים, הם גם משדרים הרבה יותר אנושיות בזכות המדים הלא מעונבים, הבחירה המודעת לוותר על תגי השם, וניכר כי הם קשובים לרצונות שלך, ולא להנחיות מספרי ההדרכה.

כל קומה במלון מעוטרת במשפט השראה שכדאי לאמץ איתך לאחר החופשה. המשפט שקיבלנו בקומה היה 'עבור מי שנחוש לעוף, היעדר כנפיים הוא פרט קטן'. יאללה, לקחתי.

ואפרופו פרטים קטנים. זו אולי סוג של אירוניה למשפט שעל הקיר, אבל נראה שבמלונות דן בחרו להתייחס אליהם ברצינות רבה. הכרטיס לחדר מגיע בתוך ארנק עור יוקרתי, ובחדר עצמו מחכים לכם שלל פירות, בקבוק יין איכותי דברי מתיקה, מרפסת ענקית עם קונכיית שיזוף ופינות ישיבה (בחלקן יש אפילו מקלחת), מכונת קפה שטוחנת את הפולים במקום, פינת אוכל, פטיפון עם חיבור AUX וגם גרביים צבעוניות שצועקות: Happiness is around.

מחוץ לחדרים, רוב הפעילות היומיומית מתבצעת לצד שפת הבריכה. זו מחשבה נכונה, כי ממילא הבריכה היא מוקד המשיכה המרכזי בשהייה בבתי מלון. ארוחת הבוקר במלון, שבפני עצמה מציעה מגוון עשיר של גבינות, פירות, דגים וקינוחים, ממש נושקת לשפת הבריכה בזכות פטיו מעוצב שמחבר בין העולמות. לצד הבריכה ניתן למצוא חדר כושר עם מגוון מכשירים מפתיע, שמשקיף גם על הגזיבו היווני, בו נערכות ארוחות הצהריים במלון

 

לצד מכון הכושר ממוקמת האטרקציה המרכזית לילדים: דנילנד. ברשת מלונות דן תמיד ידעו להוציא את המיטב מהילד שבתוכם, ולנו, המבוגרים, לתת כמה שעות של שקט. גם הפעם הם הצליחו להצית את הדמיון עם אטרקציות כמו ארגז חול המשלב VR שמגיב לפעולות של הילדים עם הידיים, או קיר פעילות אינטראקטיבי המשלב זריזות ומחשבה. אחד הרעיונות הכי מסקרנים במקום הוא סורק שמנפיש ציורים של ילדים על גבי מסך דיגיטלי עם השם שלהם. ולמי שלא מתלהב מחדשנות דיגיטלית, יש המון פעילויות אנלוגיות שאפשר למצוא במקום.

אז מלון דן קיסריה הוא מלון מדהים. בשלב הזה זה היה לנו די ברור. קיבלנו מלון יוקרתי במרחק נסיעה של פחות משעה מהבית, עם ארוחות מפנקות, תרבות ואטרקציות מסביב וגם הרבה שקט. אבל גם בשהייה קצרה של יממה, אי אפשר לעשות צ'ק אאוט בלי בילוי 'בהריים' בבריכת המלון. המלון כאמור, יצר בילד אפ מטורף סביבה, הפך אותה ללב הפועם של המלון, ועכשיו הגיע הזמן להבין על מה המהומה סביב הבריכה המדוברת.

כבריכה, היא עונה על הציפיות. אבל מה שקורה סביבה, זו כבר חוויה ברמה אחרת. זה כמובן מתחיל בפתרונות ישיבה יצירתיים שמצליחים ליצור נקודות עניין משתנות מאזור לאזור. אפשר לומר שבכל אחד מכיווני הבריכה החוויה שונה לחלוטין. עוד בחירה מסקרנת היא למקם שולחן ביליארד בבריכה רדודה, שגרמה לנו לרצות להיכנס למים, למרות שלא תכננו. מסביב לבריכה עצמה אפשר לזהות מגרשי טניס, כדורגל וכדורסל שהיו מלאים באורחים, מה שחיזק מעט את האמון שלנו במין האנושי. משחקי חברה – 1, טכנולוגיה – 0. אה, ויש גם בתי עץ אמתיים שאפשר לטפס ולהקים בהם מחנה. אז אם אתם לא מוצאים את הילדים – הם כנראה שם.

 

אז למרות המעמד המחייב, דן קיסריה עשה את מה שחיכינו לו הרבה מדי שנים – יצר אלטרנטיבה למלון יוקרה במרכז הארץ. להזמנות לחצו כאן

דןמלון דן קיסריהמשפחהנופשקיסריה